مقصد ساحلی با طعم مکزیک

پوئرتو والارتا با زیباییهای طبیعی سواحل آن که توسط کوه های سیرا مادره در آغوش گرفته شده است ، تعریف می شود. اصالت فرهنگ ، غذا و سنت های آن  و گرمی و مهمان نوازی به مانند استقبال از یک دوست می ماند. این مقصد جادویی دارای طعم و روح اصیل مکزیکی است.

مقصد ساحلی با طعم مکزیک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کارهایی که باید انجام شود:
چه در یک ماجراجویی در امتداد رودخانه های شیب دار در جنگل و چه در یک سفر آرامش بخش و دلپذیر، پوئرتو والارتا طیف وسیعی از فعالیت ها و تجربیات را به شما ارایه می دهد.

جاذبه های PUERTO VALLARTA

به نظر می رسد زیبایی طبیعی پوئرتو والارتا پایانی ندارد و این تنوع دقیقاً میزبان انواع بی نهایت ماجراهاست. این که آیا می خواهید از سواحل زیبا لذت ببرید، غواصی کنید و صخره های منطقه را جستجو کنید، تا سحر با دریا حرکت کنید تا غروب های خیره کننده را تحسین کنید، یا فرهنگ محلی و زندگی شبانه پر جنب و جوش را در Malecon کشف کنید، یک چیز مسلم است: تفریح هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

تالار ملکون

Malecon پر جنب و جوش پوئرتو والارتا از زمان تاسیس آن، روح شهر بوده است. Malecon نمادین دارای مجسمه های هنرمندان مشهور، گالری های هنری و صنایع دستی، مغازه ها و رستوران ها است و به عنوان نقطه دیدارها به عنوان یک مکان شاخص در نظر گرفته می شود.

در سالن آمفی تئاتر Los Arcos و در طول تقریباً یک کیلومتر پیاده روی آن از اجرای فضای باز و هنری لذت ببرید. در رستوران های محلی و بین المللی با چشم اندازهای شگفت انگیز از اقیانوس آرام کام خود را شاد کنید و غروب های نمادین Puerto Vallarta را در صندلی های ردیف اول تحسین کنید.
 
با غروب آفتاب، این پیاده روی که از هتل رزیتا شروع می شود - قدیمی ترین هتل شهر، که در سال 1948 تاسیس شد، تا رودخانه Cuale، در بارها و کلوب های آن پر از زندگی و رنگ می شود.

منطقه رومانتیک

در طرف دیگر رودخانه Cuale این محله جذاب، رنگارنگ و جهانی، معروف به منطقه LGBT، با رستوران های شیک، میدان ها، کافی شاپ ها و زندگی شبانه پر جنب و جوش برای غروب آفتاب را خواهید دید. 

این منطقه که با نام Olas Altas یا South Side نیز شناخته می شود، با سبک اصیل مکزیکی، خیابان های سنگ فرش شده و نمای زیبا، بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. هنر و فرهنگ نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند، بنابراین مطمئناً گالری هایی را خواهید دید که بیش از 60 سال است که آثار هنری داخلی و خارجی را به نمایش می گذارند.

در پارک Lázaro Cardenas (که امروزه با نام پارک کاشی نیز شناخته می شود) باید توقف کنید. طرح های منحصر به فرد موزاییک تزئین شده در نیمکت ها، ستون ها، و دیوارهای آن را که به گالری در فضای باز تبدیل شده است، تحسین کنید.

در همان نقطه، شنبه صبح در فصل اوج سفر، می توانید از بازار کشاورزان Olas Altas دیدن کنید، اولین بازار در خلیج با مفهوم دست ساز خانگی، که در آن اقلام منحصر به فرد ساخته شده توسط صنعتگران محلی را خواهید دید.، محصولات تازه، لذت های محلی و بین المللی، موسیقی زنده و موارد دیگر! 

در روز یا شب، منطقه رمانتیک یکی از مکان های مورد علاقه شما برای صرف قهوه در کنار غذاهای سنتی یا بین المللی، یا ترکیبی مدرن از اسکله Los Muertos با چشم اندازی خیره کننده از خلیج خواهد بود.

MARINA VALLARTA

مارینا یک منطقه تجاری، مسکونی و دریایی شلوغ و مهم است که در آن برخی از بهترین هتل ها، مغازه ها، بوتیک ها، کافه ها، گالری های هنری، رستوران ها و بارها در پوئرتو والارتا در کنار فانوس دریایی معروف خود و اسکله ای طراحی شده اند که 500 قایق را در خود جای داده است. 

متخصصان گلف و علاقه مندان می توانند از زمین گلف قهرمانی 18 گودالی طراحی شده توسط Jo Finger لذت ببرند. باشگاه گلف مارینا والارتا مملو از چالش هایی است که مهارت های بازیکن گلف را به آزمایش می گذارد، مانند رقابت با نسیم در حفره های نزدیک ساحل و شش دریاچه که مشکل خاصی را به بازی اضافه می کند.

باغ های گیاه شناسی VALLARTA

رشته کوه سیرا مادره دارای تنوع سخاوتمندانه و جنگل های گرمسیری است که پوئرتو والارتا را به مکانی دلپذیر فراتر از سواحل خود تبدیل می کند.
باغ گیاه شناسی والارتا با یک برنامه کاملاً دقیق به شما خوش آمد می گوید تا بخشهای مختلف آن را کاوش کنید: 

باغ کاکتوس، با گونه هایی از اشکال و اندازه های مختلف. باغ میوه های گرمسیری با مجموعه ای شگفت انگیز از بلوط، نخل های وحشی و گیاهان آگاوا. و هنرکده ارکیده و گیاهان بومی، با تقریبا 300 گونه بومی مکزیک از 1000 گونه موجود در این کشور.

هنگامی که بازدید از گلخانه ها و باغ ها را به پایان می رسانید، می توانید در اعماق جنگل قدم بزنید، از پل معلق عبور کرده و درختان باشکوهی را که در این منطقه ساکن هستند، تحسین کنید.

پس از پیاده روی از فروشگاه سوغاتی و پرورشگاه گیاهان برای تهیه گیاهان مورد علاقه خود، و همچنین رستوران معروف آن با چشم اندازهای شگفت انگیز به سیرا مادره، دیدن کنید.

جزیره رودخانه کوال

بخش بزرگی از صحنه فرهنگی و هنری پوئرتو والارتا در مرکز فرهنگی آن واقع شده است که در انتهای شرقی جزیره رودخانه Cuale واقع شده است. رویدادها، نمایشگاه های هنری، عصرهای همراه با موسیقی، شعر و ادبیات محلی و بازدیدکنندگان را به خود جذب می کنند.

مرکز فرهنگی Cuale کارگاه های نقاشی، مجسمه سازی، رقص، نمایش و موسیقی و همچنین دسترسی رایگان به موزه باستان شناسی Cuale را ارائه می دهد، یافته های باستان شناسی در این منطقه و اطلاعات کلی در مورد تاریخ و هنر Mesoamerican را به نمایش می گذارد.

خرید در PUERTO VALLARTA

از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید شیک، Puerto Vallarta مکانی فوق العاده برای یافتن بهترین سوغات، آثار هنری، صنایع دستی، جواهرات، نقره و تازه ترین محصولات محلی در بازار کشاورزان است. 

مراکز خرید

پلازا کاراکول

Plaza Caracol، یکی از قدیمی ترین مکان های خرید در پوئرتو والارتا، در 30 سال گذشته طیف وسیعی از مغازه ها را ارائه کرده است، از جمله سوپر مارکت، فروشگاهی بزرگ و بانک هایی با دستگاههای خودپرداز.

گالریاس والارتا

Galerías Vallarta دارای رستوران ها، کافی شاپ ها، یک فروشگاه بزرگ، سینما و موارد دیگر است. از سکوی دید ممتاز ترمینال دریایی از فست فود لذت ببرید.

لا ایسلا: دهکده خرید

این میدان مدرن دارای فروشگاه های شیک، سینماهای درجه یک، رستوران ها، بستنی فروشی ها، فروشگاه های حیوانات خانگی و حتی هتلی با چشم انداز اقیانوس است.

پلازا Península

این پلازای روباز که در ساحل رودخانه پیتیلال واقع شده، محل فروشگاه های پوشاک، کافه ها، رستوران ها و بانک ها است.

پلازا نپتونو

پلازا نپتونو که در ورودی مارینا والارتا واقع شده است، فروشگاه های مبلمان، فروشگاه دوچرخه و وسایل نقلیه آفرود، رستوران های فست فود و سایر خدمات را ارائه می دهد.

بازارهای محلی

بازار شهرداری

در مرکز شهر پوئرتو والارتا واقع شده است و می توانید غرفه هایی با جواهرات، لباس های سنتی، لباس های ساحلی، آب نبات های محلی و البته غذاهای لذیذ محلی پیدا کنید. 

بازار کشاورزان اولاس آلتاس

بازار کشاورزان Olas Altas واقع در پارک کاشی در منطقه رمانتیک، تنوع زیادی از محصولات محلی ارگانیک خانگی مانند پنیر، ماکارونی تازه، نان و عسل، و همچنین لباس های منحصر به فرد، کیف های دستی، صنایع دستی و جواهرات را ارائه می دهد. 

هنر و بازار مارینا والارتا

در مارینا والارتا این بازار را خواهید دید که به یک جشنواره هنرهای آشپزی تبدیل شده است، همچنین شامل لباس، هنر و صنایع دستی و موسیقی زنده است. یک گزینه عالی برای گذراندن یک عصر آرام در کنار خانواده می باشد.

گالری هنر و صنایع دستی 

در سراسر شهر می توانید گالری های هنر و صنایع دستی برای هر سلیقه ای پیدا کنید. در خیابان های پوئرتو والارتا قدم بزنید و خلاقیت هنرمندان محلی و بین المللی را تحسین کنید، صنایع دستی Huichol با نقاشی هایی از نخ های رنگارنگ که کیهان شناسی آنها را نشان می دهد، هنرهای چوبی حکاکی شده، سفالگری، جواهرات، نقره، ماسک، مبلمان صنایع دستی،

مجسمه ها و موارد دیگر!

زندگی شبانه در پوئرتو والارتا

زندگی شبانه پوئرتو والارتا به معنای سرگرمی در جهانی است که در هر گوشه از شهر یافت می شود. با غروب آفتاب، بارها، کافه ها و کلوب های شبانه در امتداد خیابانهای Malecon، منطقه رمانتیک و سنگفرش ساحل لوس مورتوس، تا مارینا باز می شوند.

گروه های موسیقی زنده در نقاط مختلف در اطراف شهر شروع به نواختن می کنند و ضربات مدرن دی جی باعث می شود هر کسی بلند شود و برقصد. اگر قصد دارید تا صبح سرگرم شوید، پوئرتو والارتا مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد.

بارها

پوئرتو والارتا با تنوع فراوان بارهایی که میکسولوژی، غذاهای سنتی و بین المللی، نوشیدنی های حاشیه اقیانوس و شیک ترین نقاط اطراف شهر را ارائه می دهند، منتظر شماست. برای هر برنامه ای که امشب داشته باشید، مکانی مناسب برای گذراندن یک شب به یاد ماندنی خواهید یافت.

کلابهای شبانه

یکی از جذابیت های زندگی شبانه در پوئرتو والارتا، کلوپ هایی است که در یک شب در نقاط مختلف و اطراف شهر دایر می باشند و از بهترین چیزهایی که هر یک از آنها ارائه می دهند لذت می برند. از موسیقی زنده گرفته تا رویدادهای خاص و اجراهای سبک، این مقصد همه چیز را در اختیار شما قرار می دهد تا از سبک زندگی پر جنب و جوش خود از غروب تا سحر لذت ببرید.

گاسترونومی (فرهنگ غذایی)

طعم خوراکهای مکزیک و جهان در این مقصد فوق العاده عالی در کنار هم قرار می گیرد. از جشنواره هایی که به اعتلای سنت های آشپزی مکزیک اختصاص داده شده است لذت ببرید . غذاهای محلی خوشمزه را در بازارها امتحان کنید و از غذاهای خوشمزه جهانی لذت ببرید. در پوئرتو والارتا، تور کامل بافت و طعم ها در انتظار شماست.

رستوران ها در پوئرتو والارتا

پیشنهاد غذایی پورتو والارتا آنقدر متنوع است که سلیقه و کام هر بازدید کننده ای را در بر می گیرد. در طول اقامت خود می توانید از نقاط پنهان عاشقانه در خیابانهای جذاب، رستورانهای دیدنی سرآشپزهای مشهور جهان کافه ها و بیستروها کنار دریا، رستورانهای سنتی مکزیکی، کتابفروشی ها و همه چیزهایی که کام شما برای آشنایی با ماهیت این مقصد جادویی خوش می کند لذت ببرید.

فرهنگ در پوئرتو والارتا

از زمان تاسیس، پوئرتو والارتا مقصدی غنی از تاریخ، سنت ها، هنر و فرهنگ بوده است. با گسترش شهر، پیشنهادهای فرهنگی نیز افزایش یافت، با گالری هایی که به نمایش هنرمندان محلی اختصاص داده شده بود و مکان هایی برای لذت بردن از اجراهای هنری، نمایش ها و موسیقی. امروزه، پورتو والارتا هر ساله میزبان جشنواره های مختلف ملی، بین المللی موسیقی، فیلم و نمایش است.

گالری های هنر

پوئرتو والارتا به دلیل میراث فرهنگی و هنری خود و تبلیغات مداوم رویدادها و نمایشگاه هایی که این شهر را در سطح فرهنگی بین المللی قرار داده است، شهرت دارد. گالری های مختلف مرکز شهر با هنرمندان مشهور مکزیکی و خارجی همکاری می کنند تا نقاشی های فوق العاده، سرامیک، شیشه های دمیده و مجموعه مجسمه ها و همچنین سایر عبارات هنری را کنار هم قرار دهند. 

هنر HUICHOL

کیهان شناسی Huichol در هر قطعه هنری که توسط این جامعه بومی و نیاکانش ساخته شده است وجود دارد و بنابراین خدایان، مناسک، چشم اندازها، سرودها و عناصر زندگی روزمره آنها درآن نقش بسته است. ارتباط این فرهنگ در نقاط مختلف کشور بسیار ارزشمند است و با دقت حفظ می شود. در Puerto Vallarta می توانید صنایع دستی و گالری های Huichol را پیدا کنید که دارای قطعات هنری رنگارنگ از این جامعه اجدادی هستند.

هنرهای شگفت انگیز Huichol با نخ یا مهره های چند رنگ ساخته شده اند که مارها، گوزن ها، عقاب ها، جگوارها، ذرت، خورشید و آتش را نشان می دهند. همچنین می توانید اشیاء مقدسی مانند کاسه های نماز با جزئیات حیوانات و تزیینات را تحسین کنید، جایی که آنها نماز خود را به خدایان خود و یا چشم خدا، طرح هندسی بافته شده بر روی صلیب چوبی، که برای محافظت استفاده می شود، تقدیم می کنند.

پیکرتراشی و هنر خیابانی نقاشی روی دیوار 

پوئرتو والارتا قلب هر کسی را که بازدید آن می رود تسخیر می کند و گواه این امر این است که این خلیج الهام بخش مورد علاقه بسیاری از هنرمندان بزرگ، ملی و بین المللی تبدیل شده است.
 در میان نمایش این استعدادها، می توانید مجسمه هایی را که Malecon و قسمت های مختلف شهر را تزئین کرده اند، مشاهده کنید که چشم عکاسان و علاقه مندان حرفه ای را به خود جلب می کند. آثار هنری برجسته ای مانند Triton and Siren اثر کارلوس اسپینو، The Roundabout of the Sea توسط Alejandro Colunga، در جستجوی دلیل توسط Sergio Bustamante، یا پسر نمادین سوار بر اسب دریایی ساخته شده توسط Rafael Zamarripa، را فقط برای ذکر چند مورد بازدید کنید.

در خیابان های شهر قدم بزنید تا نقاشی های دیواری با چهره های شاخص مانند فریدا کالو یا اینشتین را که بخشی از چشم انداز شهری و یکی از جدیدترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری شده است، تحسین کنید.

قدم زدن در اطراف خیابان های تصویر شهر

خیابان های پوئرتو والارتا پر از جزئیاتی است که در هر گوشه یافت می شوند، از عبارات هنری مانند مجسمه های ذکر شده در بالا و هنر خیابانی نقاشی دیواری. فروشندگانی که نوشیدنی های سنتی محلی یخی به نام توبا و tejuino می فروشند: اولی که با شیر نارگیل و سرکه سیب همراه با سیب و گردو خرد شده تهیه می شد، دومی از ذرت تخمیر شده و یک گونه لیمو با طعم شیرین و ترش. برای اجراهای باز و نوازندگان که بازدیدکنندگان را با صدای ویولن، گیتار و آکاردئون خود مسحور می کند. و این فهرست می تواند ادامه پیدا کند و ادامه یابد.

پس از قدم زدن در خیابان های پوئرتو والارتا، قطعاً می خواهید در کافه ای آرام و یا در یک بار شیک بنشینید تا جدیدترین کوکتلهای آنها را امتحان کنید، یا در رستورانی با میزهای کنار پیاده رو غذا بخورید، لذت های محلی را امتحان کنید. از رفت و آمد این شهر ساحلی جذاب لذت ببرید.

ماجراجویی در طبیعت پوئرتو والارتا

پوئرتو والارتا دارای مناظر طبیعی خیره کننده ای است که با زیبایی و تنوع زیستی گسترده ای که در مناطق حفاظت شده و مناطق بوم گردی یافت می شوند، جایی که می توانید به طبیعت متصل شوید و مناظر خیره کننده را تحسین کنید، همه را شگفت زده می کند.

پارک دریایی LOS ARCOS

پارک دریایی Los Arcos واقع در مقابل ساحل Mismaloya، یک بهشت طبیعی است که در آن می توانید غواصی را تمرین کنید و زندگی دریایی فراوانی را که در اعماق آن یافت می شود، کشف کنید، به دلیل جریانات اقیانوسی سبک آن که حتی در ارتفاع بیش از 1500 پا نیز امکان دید عالی را می دهد. عمق (480 متر)

اگر می خواهید تجربه غواصی خود را به سطح بعدی برسانید، حتما یک تور غواصی شبانه رزرو کنید، با یکی از باورنکردنی ترین و فراموش نشدنی ترین تجربه های زیر آب. 

Los Arcos همچنین مکانی ایده آل برای تمرین ایستادن با پارو و کایاک و کشف غارهای تشکیل شده در اطراف سنگ های گرانیتی بزرگ است که در وسط اقیانوس پدیدار می شوند. 
این منطقه حفاظت شده یک زیستگاه طبیعی برای بسیاری از پرندگان دریایی است، مانند سگ های آبی، طوطی ها و پلیکانها . در میان صخره های دریا، محل نگهداری ماهی های رنگارنگ از جمله دلقک ماهی، ماهی پفکی، خزه و اختاپوس است.

باغ های گیاه شناسی

این منطقه باورنکردنی که به حفاظت و نمایشگاه گیاهان عجیب و غریب مکزیک و جهان اختصاص داده شده است، تنها 30 دقیقه با مرکز شهر پوئرتو والارتا فاصله دارد و به سمت جنوب به طرف بارا ناویداد حرکت می کند. این باغ به عنوان یکی از 10 بهترین باغ گیاه شناسی در آمریکای شمالی رتبه بندی شده است.
 این باغ فوق العاده در سال 2005 افتتاح شد و 46 هکتار مساحت دارد و توسط باغ گیاه شناسی Friends of Vallarta، A.C. با همکاری ایالات متحده محافظت می شود. امروزه، این یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در منطقه است و این فرصت را دارید که پرندگان زیبایی را که هر روز از آنها دیدن می کنند مشاهده کرده و آنها را تحسین کنید و در حوضچه های کریستالی رودخانه Horcones، در چند قدمی آن شنا کنید.

این باغ دارای مجموعه ای شگفت انگیز از ارکیده ها، و همچنین بلوط، بروملیاد، گیاهان آگاوا و نخل های وحشی است.

EL SALADO ESTUARY

این خور یک منطقه حفاظت شده ملی است که به لطف تلاش بی وقفه زیست شناسان و مراقبان محل، به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های اکوتوریسم در پوئرتو والارتا شکوفا شده است. این تنها خور شهری در آمریکای لاتین است که 168 هکتار مساحت جنگلهای حرا و مرداب را شامل می شود و ماجراجویی شگفت انگیز ملاقات با تمساح آمریکایی و آشنایی بیشتر با عادات و مراقبت های آن را ارائه می دهد.

برای تعادل آب و هوایی اهمیت زیادی دارد، زیرا تقریباً برای هر گونه ای که در خلیج زندگی می کند غذا تولید و تنظیم می کند.

جانوران شگفت انگیز آن شامل 29 گونه از دوزیستان و خزندگان است، مانند تمساح آمریکایی و ایگوانای سیاه، سخت پوستان و خرچنگهای بی دهان، و همچنین 10 نوع پستاندار، مانند راکون های دوست داشتنی و اوپوسوم.

تورهای هدایت شده، شما را سوار قایقی کرده و با عبور ازمیان کانال های مملو از گیاهان و جانوران، فرصت پیاده روی بر روی اسکله ای که توسط انواع مختلف گیاهان حرا احاطه شده است را به شما خواهد داد.

آبشار PALO MARÍA

این آبشار که توسط رودخانه پالو ماریا شکل گرفته است، هنگام بازدید از پوئرتو والارتا متوقف می شود. برای رسیدن به آنجا، شما باید تقریباً 15 دقیقه در مسیر رودخانه از میان جنگل پیاده روی کنید. این تلاش هنگامی نتیجه می گیرد که با سقوط شفاف آن و حوضچه های مختلف تشکیل شده در پای آن روبرو شوید و بعد از پیاده روی می توانید در آن غوطه ور شده و شادی کنید.

بهترین زمان برای بازدید در فصل بارندگی است، زمانی که رودخانه و آبشار آب فراوان دارد و چشمگیر هستند.


سواحل PUERTO VALLARTA

پوئرتو والارتا به دلیل داشتن آبهای گرم، زیبایی طبیعی عجیب و امکانات عالی که با مهمان نوازی گرم ترکیب شده است، یک مقصد بین المللی ساحلی شناخته شده است. سواحل زیادی برای کشف و انتخاب پبیش روی شما وجود دارد که هر کدام دارای جذابیت خاصی هستند . برخی از آنها فقط با قایق قابل دسترسی هستند، پنهان و محصور در مناظر جادویی، برخی دیگر با زندگی فراوان در اطراف آنها. اما وقتی فکر می کردید بهشت را پیدا کرده اید، از شمال به جنوب بیشتر کشف خواهید کرد!

یلاپا

یلاپا یک بهشت گرمسیری است، تنها با قایق قابل دسترسی است، 45 دقیقه در جنوب پوئرتو والارتا واقع شده است. یلاپا یک روستای کوچک ماهیگیری عجیب و غریب است. با رستوران ها و کلوب های ساحلی که در آن می توانید از یک روز آفتابی و فضایی آرام لذت ببرید.

همچنین می توانید هتل های کوچک را در ساحل پیدا کنید. یلاپا همچنین به خاطر پایهای خانگی اش معروف است که هنگام حمام آفتاب در ساحل، لذیذ هستند. یکی از جاذبه های اصلی یلاپا پیاده روی تا آبشار آن است. پیاده روی 30 تا 40 دقیقه با سناریوهای عالی برای گرفتن برخی از عکس ها.

این پیاده روی شما را از مسیر جنگل به کوه ها می برد و با یک استخر طبیعی آب سرد تازه و تمیز از آبشار به استقبال شما می آید.

ساحل LAS GEMELAS

این ساحل دورافتاده و پنهان است و در فاصله 20 دقیقه با ماشین از مرکز شهر پوئرتو والارتا واقع شده است بیشتر توسط افراد محلی که می دانند سواحل خوب کجا هستند، بازدید می شود.

آبهای فیروزه ای شفاف و مکانی روی ماسه های گرم برای آرامش و لذت بردن از محیط طبیعی پیدا خواهید کرد.

ساحل LOS MUERTOS

این یکی از مشهورترین و محبوب ترین سواحل پورتو والارتا است. واقع در منطقه Olas Altas یا منطقه رمانتیک، بسیار نزدیک مرکز شهر، پیاده روی از Malecon آسان است، جایی که می توانید اسکله نمادین بازسازی شده با چشم انداز خیره کننده به اقیانوس آرام را پیدا کنید.

در ساحل لوس مورتوس با یک فهرست از رستوران ها، مغازه ها، گالری های هنری و کافه ها حال و هوای خنک و بی نظیری را تجربه خواهید کرد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و مکان ایده آل خود را بیابید.

ساحل CONCHAS CHINAS

Conchas Chinas 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر واقع شده است و به عنوان یکی از رمانتیک ترین سواحل اطراف شناخته می شود، یکی از مقاصد برتر عروسی در پورتو والارتا است.

این استخرهای طبیعی بکر ساخته شده از سازه های سنگی بلند، آبهای فیروزه ای و ماسه سفید نرم را ارائه می دهند. اگر به دنبال ساحلی عالی برای یافتن مکانی برای لذت بردن از لحظه هستید، این همانجا است.

ساحل LAS CALETAS

Las Caletas یک ساحل خصوصی جادویی است که مخصوص داشتن آرامش کامل طراحی شده است، کارگردان معروف، جان هوستون از این مکان به عنوان خانه ای در گذشته استفاده می کرده.

Vallarta Adventure Tours مسیر دسترسی به این ساحل است. تورها از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر برقرار می شوند.

تنها با یک ساعت سواری با قایق به آنجا می رسید. پس از حضور در آنجا، آماده پرش به داخل آب و غواصی، یا قایقرانی باشید. نوشیدنی و وعده های غذایی در تور گنجانده شده است. این می تواند یک سفر خانوادگی عالی باشد یا یک بخش خصوصی بزرگسالان در کنار دریا و آبگرم در بالای صخره وجود داشته باشد.

ساحل COLOMITOS

Colomitos در جنوب پوئرتو والارتا واقع شده است. ساحلی مخفی، کوچک و زیبا که توسط کوه های عجیب و غریب سیرا مادره احاطه شده است و به عنوان کوچکترین ساحل مکزیک شناخته می شود. برای رسیدن به آنجا 2 گزینه دارید: اول 40 دقیقه پیاده روی از بوکا د توماتلان از طریق سفرهای گرمسیری آن است.

گزینه دوم سوار شدن به تاکسی آبی 5 دقیقه ای از بوکا د توماتلان است. هیچ رستوران یا امکاناتی وجود ندارد، بنابراین اگر قصد دارید روز خود را در آنجا بگذرانید، میان وعده و چتر خود را به همراه داشته باشید.

تورها و فعالیت های پوئرتا والارتا

تنوع زیاد فعالیتهایی که می توانید در پوئرتو والارتا انجام دهید وجود دارد. این فعالیتها شامل ماجراجویی های آبی مانند قایق سواری، فلای بورد، موج سواری، غواصی و شنا با دلفین ها و همچنین سوار شدن بر زیپ لاین در جنگل های گرمسیری یا پرش در آبهای خروشان رودخانه است.

کدام را انتخاب می کنید؟

ورزشهای فوق العاده

اگر ماجراجویی های شدید و فعالیت های پر از آدرنالین مورد علاقه شما هستند، پوئرتو والارتا بهترین گزینه ها را برای گذراندن تعطیلات هیجان انگیز به شما ارائه می دهد.
در دریای آزاد با قایق بادی از سرعت لذت ببرید، از مناطق وحشی با ATV یا RZR عبور کنید، با اسب یا دوچرخه در محدوده کوه سیرا مادره سواری کنید و رکاب بزنید، یا از بالای کوه با زیپ لاین پایین بروید. عبور از ال جورولو طولانی ترین پل معلق جهان و چتربازی برای تحسین خلیج از آسمان.

مسابقات

پوئرتو والارتا میزبان رویدادهای ورزشی سطح بالایی است که به دوستداران این مسابقات این امکان را می دهد که در طول سال در این مسابقات معتبر ملی و بین المللی شرکت کنند.
برخی از این مسابقات عبارتند از: Open Volleyball Beach، Open Puerto Vallarta، Down Puerto Vallarta، International Fishing Tournament Puerto Vallarta، و بسیاری دیگر.

اسب سواری

سوار شدن بر اسب در محدوده کوه سیرا مادره در پورتو والارتا تجربه ای است که نباید از دست داد. یک روز برای بازدید از رودخانه ها و آبشارهای جذاب برنامه ریزی کنید یا در کوهها سوار بر اسب شوید تا بهترین مناظر را تحسین کنید.

نگاهی به تور اپراتورهای مسافرتی مجاز که این فعالیت را ارائه می دهند بیاندازید.

پیاده روی

بهترین قسمت پیاده روی این است که کمی بیشتر با پوئرتو والارتا آشنا شوید ؛ شما فقط به لباس راحت، کرم ضد آفتاب، لوسیون ضد حشرات، یک بطری آب و یک میان وعده سبک نیاز دارید.

دوستداران طبیعت هنگام انجام این فعالیت گزینه های متنوعی پیش روی خود دارند. برخی از بهترین مسیرها عبارتند از: Cerro de la Cruz Lookout برای مشاهده طلوع خورشید بر فراز کوهها و غروب های جادویی Puerto Vallarta در کنار ساحل. مسیر کوهستانی Colomitos از طریق کوه برای رسیدن به این ساحل معروف و دلربا ؛ و رودخانه پالو ماریا که مسیر نامنظمی را ارائه می دهد تا پس از پیاده روی به آبشار و تالاب با طراوت خود برسد.

زیپ لاین 

زیبایی سرسبز و طبیعی پوئرتو والارتا جذاب است و این فرصت را فراهم می کند تا با دوز اضافی آدرنالین در محیط اطراف کاوش بیشتری کنید. کوه های شیب دار، رودخانه ها و آبشارها سناریوهایی هستند که ماجراجویی شما را در حین پرواز بر فراز قله درختان به تصویر می کشند.

بسیاری از شرکت های مجاز که تورهای زیپ لاین را ارائه می دهند شامل اسب سواری یا قاطر برای پیاده روی پیوسته در جنگل های گرمسیری هستند، جایی که یک روز هیجان انگیز در انتظارتان است.

RAPPEL

تسخیر آبشارهای باشکوه در پوئرتو والارتا یک ماجراجویی است که فقط برای شجاع ترین افراد در نظر گرفته شده است. یک تور اپراتور می تواند این امکان را محیا کند. نظارت و تجهیزات مناسب را ارائه دهد، در حالی که شما در جنگل های سیرا مادره و پارک های اکو گشت و گذار می کنید که فعالیت هایی مانند عبور از پل های معلق صدها متر بالاتر از سطح زمین، شادابی رودخانه ها و موارد دیگر را ارائه می دهند.

موج سواری

سواحل پوئرتو والارتا برای شنا ایده آل است، اما اگر می خواهید مهارت های موج سواری خود را محک بزنید، گزینه های عالی در یلاپا، کوئیمکستو، تا میسمالویا، و همچنین مارینا والارتا وجود دارد. این سواحل با موج های شگفت انگیز اقیانوس آرام و دمای ایده آل برای موج سواری بسیار مناسب هستند.

شنا با دلفین های وحشی

تجربیات کمی را می توان با شنا با دلفین ها در زیستگاه طبیعی آنها مقایسه کرد . و البته تعداد زیادی از آنها را در پورتو والارتا می توان یافت. در مورد این پستانداران دوست داشتنی، رفتار و سازماندهی اجتماعی آنها بیشتر بیاموزید، در حالی که باله های آنها را از آب به بیرون رد کرده اید.

دلفین ها حیواناتی اجتماعی هستند که از تعامل با انسان ها لذت می برند و در پوئرتو والارتا، سلامتی آنها در اولویت است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این تجربه و تمام فعالیت های تأیید شده هم برای شما و هم برای آنها بی خطر است.

غواصی 

در پوئرتو والارتا مکانهای خارق العاده ای برای غواصی پیدا خواهید کرد، چه قبلاً مجوز داشته باشید یا اولین بار است که این کار را انجام می دهید. کارشناسان در اعماق دریا پیش قدم خواهند شد و مطمئناً بقایای کشتی های غرق شده، صخره های مرجانی پر از حیات دریایی، ذخایر طبیعی و غارهای زیر آب را خواهید یافت.

شما می توانید سازه های سنگی زیر آب معروف به "کلیساها" را به دلیل شباهت آنها با ستون های کلیسای جامع، که در محل غواصی در روستای زیبا Chimo یافت می شوند، تحسین کنید. در عمیق ترین منطقه خلیج در ارتفاع بیش از 1500 فوت (450 متر) در پارک دریایی Los Arcos غوطه ور شوید و دره شیطان معروف آن را کشف کنید، در حالی که با لاک پشت های دریایی شنا می کنید. یا از دیدن کشتی غرق شده Princesa Vallarta، نزدیک سواحل Mismaloya شگفت زده می شوید.

جت اسکی و دویدن روی موج

جت اسکی و دویدن روی موج تنها سرگرمی های محض هستند و در پوئرتو والارتا گزینه های زیادی برای سوار شدن بر اقیانوس و تحسین مناظر خیره کننده خواهید یافت.

جت اسکی، فراتر از ماجراجویی، تجربه ای برای حواس ارائه می دهد. این یکی از ایمن ترین ورزشهای آبی است و نیازی به مهارتهای فنی بالا ندارد، شما فقط باید آن را در آب قرار دهید و سوار آن شوید، حتی در دریاهای آزاد. پایداری آنها مانور روی امواج و سوار شدن بر آنها را آسان می کند.

فلای برد

فلای بورد یک ورزش سرگرم کننده و سخت است که تعادل و کنترل شما را به چالش می کشد. پس از تسلط بر فاز اول، می توانید ترفندهای سبک آزاد را انجام دهید و چند متر بالاتر از سطح آب بچرخید، که باعث هیجان بیشتر می شود.

آیا آماده پرواز در ارتفاعات بالای اقیانوس آرام هستید؟

مربیان و ارائه دهندگان این فعالیت شگفت انگیز را در امتداد ساحل پوئرتو والارتا خواهید یافت.

SKYDIVE

سرگرمی از لحظه سوار شدن به هواپیما که شما را به ارتفاع 3000 متر از سطح زمین می رساند شروع می شود تا این پرش هیجان انگیز مجهز به چتر نجات، مهار دوبل و راهنمایی باشد که همه چیز را در مورد این فعالیت که باید انجام شود به شما می گوید. فهرست آماده شده شما در بازدید بعدی از این مقصد.

سقوط آزاد را به مدت 45 ثانیه با سرعت تقریبی 120 مایل در ساعت (193 کیلومتر) تصور کنید. پس از این تجربه توهم زا، چتر نجات خود را باز کنید و بر فراز پوئرتو والارتا پرواز کنید تا در نهایت به آرامی در ساحل فرود بیایید.

چتربازی راهی عالی برای لذت بردن از پوئرتو والارتا از بالا و مسحور زیبایی خلیج است که توسط رشته کوه سیرا مادره احاطه شده است.

مراکز سلامتی و زیبایی و ماساژ

پوئرتو والارتا مکانی است که حواس را به خود معطوف می کند و مقصدی ایده آل برای زمانی است که صرفا به دنبال آرامش، سلامتی و زیبایی هستید. برنامه ای برای بازگشت با هدف ارتباط دوباره با خود و لحظه حال داشته باشید. آبگرم ها و مراکز سلامتی در سطح جهانی که آداب و رسوم قدیمی را با تکنیک های مدرن ترکیب کرده اند. ماساژهای دلپذیر در ساحل در انتظار شما هستند.

مراکز آبگرم و تندرستی

اگر به دنبال زمانی برای استراحت هستید، پوئرتو والارتا مکان مناسبی است، زیرا سناریوهای جادویی آن شما را دعوت می کنند تا کارهای روزمره خود را فراموش کرده و بر آرامش کلی خود تمرکز کنید. در فهرست آبگرم و سلامتی، مکان ایده آل برای گذراندن یک روز اختصاص داده شده به زیبایی و تعادل درونی را پیدا خواهید کرد.

در پوئرتو والارتا، مراکز سلامتی را خواهید یافت تا از ماساژهای آرامش بخش، جکوزی، سونا، اتاق بخار و حمام های گرم لذت ببرید.

 نتیجه: سلامت جسمی و روحی، به علاوه مزایای زیبایی.
 
تجربه های آبگرم، آرامش حاشیه اقیانوس، آب و هوای عالی و خدمات برجسته در این بهشت طبیعی در انتظار شماست.

آرامش در بیرون از اقامتگاه (فضای باز)

لحظه ای وقت بگذارید تا با ماساژ در ساحل، به صدای ملایم اقیانوس گوش دهید تا تعادل ذهن و بدن خود را بازیابی کنید و استرس را از بین ببرید.
در پوئرتو والارتا می توانید مکانهای زیادی را پیدا کنید که به ارتقاء آرامش اختصاص داده اند. به مرکز سلامتی خود خوش آمدید.

شهرهای نزدیک PUERTO VALLARTA

پوئرتو والارتا پناهگاهی برای همه نوع مسافر است و به دلیل موقعیت مکانی آن بیش از یک مقصد ساحلی است. با توجه به این که در محیط اطراف خود چیزهای زیادی را کاوش کرده اید، دورتر بروید و سفر خود را با شهرهای نمادین مجاور و غنی از تاریخ، معماری جذاب، مردم دوستانه، غذاهای سنتی، که همه با چشم اندازهای چشمگیر کوهستان دربر گرفته شده اند، جالب تر کنید. مقداری در برنامه خود برای این تفریح وقت اختصاص دهید.

سن سباستین

سن سباستین یک گوهر پنهان است که یک ساعت و ده دقیقه از پوئرتو والارتا، در دامنه رشته کوه سیرا مادره واقع شده است. به محض اینکه متوجه کاهش دما می شوید، می توانید به راحتی بگویید که ساحل را ترک می کنید. این مکان زیبا و سنتی، شهری جادویی است که مملو از تاریخ و افسونگری است. احساس خواهید کرد که به گذشته سفر می کنید.
قدم زدن در خیابان های رنگارنگ آن که توسط طبیعت احاطه شده است راهی عالی برای شروع روز شماست. سپس، در یکی از کافه ها در میدان اصلی بنشینید و از لذت های محلی سرشار شوید. حتماً Raicilla را امتحان کنید، یک روح مقطر که تقریباً در هر شهر کوهستانی تولید می شود.
 
اما اگر کمی بیشتر به دنبال ماجراجویی هستید، اسب سواری کنید، یک تور قهوه بخرید، یا یک ATV اجاره کنید و از El Cerro de La Bufa، تپه ای در حومه شهر دیدن کنید، جایی که می توانید از منظره باشکوه کوهستان لذت ببرید. و همچنین، باغ گیاه شناسی هاراویر، دومین باغ ملی که از جنگل ابر محافظت می کند، را باید در سن سباستین دید.

EL TUITO

El Tuito، یک روستای مستعمره معتبر است که توسط رشته کوه سیرا مادره، تنها 45 دقیقه در جنوب پوئرتو والارتا، در آغوش گرفته شده است. نام آن از زبان nahuatl به معنی "دره کوچک زیبا" گرفته شده است. با توجه به ارتفاع 2500 پا (762 متر) از سطح دریا، دمای هوا سردتر و مرطوب تر از پوئرتو والارتا است.

در خیابان های سنگ فرش آن قدم بزنید و مطمئن شوید که عکسهای زیادی در بیرون ساختمانهای خشتی قدیمی آن که پر از جذابیت تاریخی هستند، بگیرید. پس از آن، از میدان اصلی دیدن کنید، جایی که مردم محلی برای نشستن، استراحت و صحبت دور هم جمع می شوند.

اگر می خواهید از غذاهای اصیل مکزیکی لذت ببرید، El Tuito دارای رستوران هایی با غذاهای عالی مکزیکی با نان tortillas دست ساز ذرت تازه است. این شهر همچنین به خاطر محصولات لبنی خوشمزه اش مانند پنیر پانلا و رایسیلا معروف است.

اما اگر ساحل را از دست داده اید، سواحل بکر Mayto و Tehuamixtle فقط 40 دقیقه با شما فاصله دارند و ارزش بازدید را دارند.

MASCOTA

ماسکوتا مکان جادویی دیگری است که در آن به گذشته سفر خواهید کرد. نام آن به معنای محل آهو و مار است. این شهر در شمال پوئرتو والارتا واقع شده است و یک ساعت و نیم با آن فاصله دارید. این شهر زیبا با چند موزه جالب، یک کلیسا در کنار میدان اصلی آن، مغازه هایی با غذاهای محلی و رستوران های خوشمزه است. حتما شیرینی ها و بیسکویت های تهیه شده با میوه های محلی را امتحان کنید.

ماسکوتا دارای مکانهای زیادی برای بازدید از نزدیک است، مانند سد کورینچیس، تالاب خواناکاتلان، روستای یرابابوئنا، آتشفشان ال مولکاجته، مزارع سنگی ال مایپایس و آبشار ال رینکن د ایکسکاتان. می توانید زود شروع کنید و در همان روز به برخی از آنها سر بزنید یا روزی را برای پیاده روی، ماهیگیری، دوچرخه سواری کوهستانی یا اسب سواری برنامه ریزی کنید و از مناظر طبیعی خیره کننده لذت ببرید.

TALPA DE ALLENDE

تالپا د آلنده تقریباً 2 ساعت از پوئرتو والارتا فاصله دارد. این شهر در سال 1599 در ارتفاع 4000 پا (1200 متر) از سطح دریا تأسیس شد و توسط کوههای باشکوه سیرا مادره در آغوش گرفته شد. این شهر حول کلیسای خود، Nuestra Señora del Rosario، کلیسای جامع بزرگ به سبک اروپایی قرن هجدهم می چرخد. این کلیسا هر سال، در چهار جشن مختلف، پذیرای صدها هزار زائر است که از مجسمه کوچک ویرجین تالپا دیدن می کنند، همچنین با نام "لا چاپاریتا" شناخته می شود، که به اعتقاد آنها دارای قدرت درمانی است.

گردش در خیابان های تالپا بهترین راه برای لذت بردن از شهر و خیابانهای آرام و دیدنی آن است. حتما از بازار محلی دیدن کنید تا غذاهای اصیل مکزیکی را میل کنید. مجسمه مسیح پادشاه در بالای تپه ارزش بازدید دارد تا از چشم انداز زیبا از دره و شهر لذت ببرید. و اگر قصد پیاده روی جدی دارید، به جنگل افرا در حومه تالپا بروید.

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 761

به "مقصد ساحلی با طعم مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقصد ساحلی با طعم مکزیک" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد ساحلی با طعم مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید