چگونه می توان برای یک تعطیلات آخر هفته در Pacific Grove آمریکا برنامه ریزی کرد

رفتن به Pacific Grove کمی شبیه بریدن کیک تولد و تماشای بیرون ریختن M & M است. این شما را متعجب خواهد کرد ، و در عین حال ، از خود می پرسید که چرا قبلاً هیچ کس در این مورد به شما  چیزی نگفته است.

چگونه می توان برای یک تعطیلات آخر هفته در Pacific Grove آمریکا برنامه ریزی کرد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: می توانید معذور باشید که شناخت زیادی از نخلستان اقیانوس آرام ندارید. همسایگان آن به اندازه کافی شناخته شده اند. با تمام این اوصاف، آسان است که از شهر کوچکی در انتهای شبه جزیره مونتری غافل شوید. در مقایسه با همسایگان خود، اقیانوس آرام مانند یک بچه خجالتی است که هنگام مراسم تجلیل کنار آن ایستاده است: زیبا اما بدون توجه. با نگاهی دقیق تر، مکانی برای بازدید کمتر توریستی پیدا خواهید کرد، شهری پر از معماری دوست داشتنی دوران ویکتوریا و احاطه شده با مناظر چشم نواز، با محیطی جذاب.

در گوشه جنوب غربی خلیج مونتری در انتهای شبه جزیره مونتری واقع شده است و دارای یک خط ساحلی خیره کننده است که به راحتی توسط اتومبیل برخی از هتل های کوچک و B&B ​​ و یک شهر دوستانه و قابل پیاده روی قابل دسترسی است.

می توانید در حالی که درآخر هفته هستید در یکی دیگر از شهرهای منطقه به اقیانوس آرام بروید، اما اگر به دنبال مکانی آرام برای لذت بردن از منطقه هستید، ممکن است اقیانوس آرام بهترین انتخاب شما باشد.

منتظر چی هستید؟ با استفاده از منابع زیر شروع به برنامه ریزی برای گذراندن آخر هفته خود کنید.

چرا باید بروی؟ آیا Pacific Grove را دوست خواهید داشت؟

اگر قبلاً از شهرهای دیگر شبه جزیره مونتری بازدید کرده باشید و به دنبال چیز دیگری باشید، ممکن است به خصوص با تغییر سرعت از اقیانوس آرام لذت ببرید. ممکن است Pacific Grove را دوست داشته باشید اگر مکانی آرام تر برای اقامت ترجیح می دهید که در آن بتوانید در شهر قدم بزنید بدون اینکه نگران شوید که توسط دیگر جهانگردان خسته و مبهم مورد سو استفاده قرار گیرد. همچنین بهترین مکان برای یافتن یک تختخواب و صبحانه جذاب برای اقامت است، از جمله برخی از آنها دارای منظره های زیبا از اقیانوس هستند.

اگر می خواهید در حالی که آنجا هستید از شهرهای دیگر شبه جزیره مونتری دیدن کنید، راهنمای سفر به مونتری یا Carmel-by-the-Sea را امتحان کنید.

بهترین زمان برای رفتن به اقیانوس آرام

هوای Pacific Grove ز در بهار و پاییز در بهترین حالت است که آسمان صاف تر و جمعیت کمتر است. در تابستان (به ویژه ژوئن)، احتمالاً روزهایی که لایه دریایی اقیانوس پاک نمی شود، با مه و روزهای ابری روبرو می شوید.

کارهایی که می توان در Pacific Grove انجام داد

رانندگی 17 مایلی در امتداد بلوار Ocean View از آکواریوم خلیج مونتری تا ساحل ایالتی Asilomar زیباست و برای داشتن آن یک پنی هزینه لازم نیست. پیک نیک کنید، دوربین خود را بیاورید یا فقط یک کتاب خوب بیاورید و آن را بخوانید در حالی که نشسته اید و به صدای موج ها گوش می دهید. این نقشه مسیر را نشان می دهد.

رویدادهای سالیانه

جشن فانوس ها:

 این جشنواره که در ماه جولای برگزار می شود، بیش از 100 سال است که قدمت دارد. این رویدادها شامل رژه ی حیوانات خانگی، سرگرمی، مسابقه زیبایی و مسابقه ساخت قلعه ی شنی است.

نیمه ماراتن خلیج مونتری هر سال پاییز برگزار می شود. هتل ها به طور کامل پر می شوند و دوره در امتداد رانندگی ساحلی زیبا می گذرد و آن را در ترافیک اتومبیل مسدود می کند.

فصل پروانه ها از اکتبر تا اوایل ماه مارس آغاز می شود، زمانی که پروانه های سلطنتی رنگارنگ نارنجی و سیاه زمستان را در درختان کاج و اکالیپتوس در اطراف شهر می گذرانند. این شهر برای جشن گرفتن از بازدید کنندگان کوچک خود، رویدادهای بی شماری برگزار می کند.

بهترین خوراکها

برای صبحانه، افراد محلی به سمت Aliotti's Victorian Corner (خیابان 541 فانوس دریایی) می روند. برای صبحانه ای دلچسب که در یک اتاق ناهار خوری دوست داشتنی سرو می شود، به خصوص در یک روز گرم هنگام باز کردن پنجره ها بسیار دوست داشتنی هست. کافه رد هاوس (خیابان 662 فانوس دریایی) نیز محبوب و مورد توجه است.

کجا اقامت کنیم

هتل های کوچک عالی و مسافرخانه های B & B منحصر به فرد را در Pacific Grove پیدا خواهید کرد. شما می توانید با مرور و مقایسه قیمت ها در TripAdvisor، مکان مناسبی برای اقامت پیدا کنید.

رسیدن به اقیانوس آرام

اقیانوس آرام در نوک غربی شبه جزیره مونتری است. در غرب سالیناس و 75 مایل با سان خوزه، 115 مایل با سانفرانسیسکو، 190 مایل با ساکرامنتو و 325 مایل با لس آنجلس فاصله

در نزدیکی Monterey یک فرودگاه کوچک وجود دارد که برخی پروازهای تجاری MRY را دریافت می کند، اما نزدیکترین فرودگاه بزرگ در  San Jose (SJC) است.

انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 620

به "چگونه می توان برای یک تعطیلات آخر هفته در Pacific Grove آمریکا برنامه ریزی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه می توان برای یک تعطیلات آخر هفته در Pacific Grove آمریکا برنامه ریزی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توان برای یک تعطیلات آخر هفته در Pacific Grove آمریکا برنامه ریزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید