تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا

از اتوبوس تور بیرون بیایید تا پشت صحنه واقعی دنیای نیویورک سیتی را ببینید!

لازم نیست زمانی که در خیابان­های درخشان و شلوغ نیویورک هستید، فقط از ده جاذبه برتر این مکان بازدید کنید. می­توانید به اعماق دیدنی­ها، شنیدنی­ها و طعم­های جذاب پنج دهکده نیویورک سیتی سفر کنید تا چیزی بیشتر از تصویر اذهان عمومی از بیگ اپل را ببینید. فرقی ندارد که بخواهید از دامپلینگ­های عالی چینی لذت ببرید، به هارلم سر بزنید یا در صحنه برادوی بدرخشید؛ خوب است به فهرست تورهای بی­نظیر نیویورک سیتی نگاهی بیندازید.

تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تور هاش هیپ هاپ نیویورک

محل: هارلم

می­توانید با تور هاش هیپ هاپ به زادگاه هیپ هاپ در هارلم بروید. افراد زیرکی از جمله رؤسای تشریفات گرندمستر کز، رگی رگ و دیگران این محل را اداره می­کنند. همراه این تور می­توانید از میدان­های مخفیانه نبرد رپ، کلوب­های تاریخی مانند تئاتر آپولو و لوکیشن موزیک ویدیوها و فیلم­های معروف دیدن کنید. دخترها و پسرهای دستفروش کنار پیاده رو را ببینید و در بخش «نمایش مهارت­ها» در تور، شانس خود را برای خواندن هات 16 (شانزده خط شعر) امتحان کنید.

تور دیزنی برادوی

محل: میدان تایمز

می­توانید پشت صحنه جادو را ببینید! در تور برادوی، دیزنی را از زاویه­ای کاملاً جدید در برادوی خواهید دید. تور توسط یک تئاتر داخلی راهنمایی می­شود. ابتدای آن در تئاتر وسط شهر نزدیک میدان تایمز است. مهمانان بعد از عبور از صحنه تئاتر موزیکال خارق العاده نیویورک سیتی، از پشت صحنه تئاتر تاریخی نیو آمستردام هم بازدید می­کنند. پشت درهای بسته را ببینید، روی صحنه بروید و لباس­ها و تزیینات نمایش­هایی مانند شیرشاه و مری پاپینز را امتحان کنید!

تور استودیو NBC

محل: میدان 30 راکفلر

در تور بازدید از استودیوهای NBC در لوکیشن به یاد ماندنی راک 30 در مرکز منهتن، می­توانید تاریخ تلویزیون را مشاهده نمایید. پشت صحنه­های NCB پیج را دنبال کنید تا مرکز مخابره زنده را ببینید و در راهروهای مقدس استودیوهای معروف «برنامه زنده شنبه شب» و «برنامه امشب با اجرای جیمی فالون» قدم بزنید. دوست دارید مجری باشید؟ داخل استودیوی تور بروید. آنجا می­توانید برنامه خودتان را بسازید و وقتی به خانه برگشتید می­توانید یک نسخه شسته رفته از برنامه را دانلود کنید. قبل از ترک این محل، حتما از فروشگاه اصلی SNL محبوب، «برنامه امروز» و محصولات برنامه «The Office» دیدن کنید.

تور های لاین

تور های لاین نیویورک

محل: نیویورک سیتی

راه آهن صنعتی باربری که به یک پارک شهری و پیاده رو تبدیل شده، از زمان افتتاح اولین بخش های لاین در سال 2009 تا کنون برای افراد ساکن نیویورک و بازدیدکنندگان بسیار جذاب بوده است. طی بازدید می­توانید بفهمید که این پارک شهری محبوب چگونه به همت دوستان های لاین به صورت یک پیاده روی عمومی ساخته شد. از ماه می تا اکتبر، راهنماهای داوطلب هر هفته درباره تاریخچه مفصل پیاده­روهای شیبدار و خوش منظره به بازدیدکنندگان توضیح می­دهند. با گسترش معماری صنعتی در شهرهای بیشتر، در های لاین درس­هایی برای آموزش ساخت اماکن عمومی جذاب ارائه می­شود.

تور اسکات پیتزا

محل: نیویورک سیتی

تور اسکات پیتزا در نیویورک را «پنیری­ترین تور بازدید» می­نامند. گشت و گذار در پیتزافروشی­های تنوری برای همه عاشقان پیتزا با هر سنی لذتبخش است. مهمان­ها می­توانند پیاده بروند یا سوار اتوبوس تور شوند و طی یک بازدید 3 تا 4 ساعته درباره منشأ پیتزافروشی­های زنجیره­ای کلاسیک در ایتالیای کوچک، روستای گرینویچ و بروکلین مطالب جدیدی بیاموزند. در این تور، ذهن شما با تاریخ جذاب پیتزا سرگرم می­شود و می­توانید شکم را هم از برش­های داغ و خوشمزه پر کنید!

تور قایق سواری مؤسسه معماری امریکا در اطراف منهتن

تور قایق سواری مؤسسه معماری امریکا در اطراف منهتن

محل: هادسون، رودخانه شرقی و هارلم

سوار قایق­های زیبای دهه 20 میلادی شوید، در رودخانه هادسون بگردید و شهر را از یک زاویه کاملاً متفاوت ببینید! یکی از اعضای مؤسسه معماری امریکا تور را راهنمایی می­کند، جاذبه­های خاص مانند مجسمه آزادی و بناهای معماری فوق­العاده و جدید را نشان می­دهد و درباره تاریخچه شهر و زیرساخت­های آن صحبت می­کند. با تور پل منهتن می­توانید شگفتی­های مهندسی همه 18 پل و چهار تونل اعجاب انگیز نیویورک سیتی را ببینید.

تور همیلتون و نیویورک انقلابی

محل: پارک باتری، پایین منهتن

چه طرفدار تاریخ انقلاب باشید و چه به تئاتر­های موزیکال یا هردو، می­توانید در تور جدید و مفصل و جذاب همیلتون و نیویورک انقلابی چیزهای جدیدی بیاموزید و الهام بگیرید. نیویورک سیتی نقشی کلیدی در جنگ انقلاب و تأسیس ایالات متحده داشت. در این تور می­توانید به سیاست و تاریخچه جنگ مستعمراتی نگاهی بیندازید و درباره یکی از مهم­ترین اشخاص و مؤسس انقلاب یعنی الکساندر همیلتون، بیشتر یاد بگیرید.

تور گرافیتی بروکلین

تور گرافیتی بروکلین

محل: بوشویک، بروکلین

تور گرافیتی به همراه تورهای آنپلاگد نیویورک، به این سوال قدیمی پاسخ می­دهند: آیا گرافیتی جرم است یا هنر؟ در تور پیاده روی میان هنرهای خیابانی ستون­های بوشویک می­توانید گرافیتی­های شهری معرکه و دیوارنماها را ببینید که در طول دیوارهای ساختمان­ها کشیده شده اند. تفاوت و اهمیت تگ، دیوارنما و پیست آپ را درک کنید. در مرکز صحنه ایروسول بروکلین، نمایشگاهی به نام مجموعه بوشویک وجود دارد که با هدف زیباسازی محله با نقاشی­های خیابانی راه اندازی شده است.

پرده اول: تور آغاز برادوی

محل: تئاتر ندرلندر، نیویورک سیتی

طی یک تور تقریباً دوساعته پیاده می­توانید افسانه­ها، اسرار و تاریخچه برادوی را از نزدیک ببینید. بدانید که صحنه تئاتر و موسیقی چگونه جای خود را در تاریخ شهر باز کرد. بازیگران حرفه­ای راهنماهای تور هستند و برای شما توضیح می­دهند که برنامه­ها چطور تنظیم می­شوند و تفاوت اصلی بین تئاتر برادوی و تئاتر غیر برادوی چیست. می­توانید حتی روح تئاتری گذشته را هم درک کنید.

تور نواحی سوپرانو

تور نواحی سوپرانو

محل: نیوجرسی

طرفداران سوپرانو می­توانند در این تور نیمه روز از نواحی سوپرانو، پا جای پای تونی، پائولی، ویتو و کارملا بگذارند. اتوبوس مهمان­ها از مرکز منهتن تا قلب تونی سوپرانوی نیوجرسی می­رود. راهنمای این تور قبلاً بازیگر بوده است. می­توانید در کلوب بادا بینگ از یک نوشیدنی لذت ببرید، بستنی فروشی معروف هالستر را ببینید و از 40 ناحیه فیلمبرداری مجموعه­های محبوب HBO دیدن کنید.

تور موزه آپارتمانی

محل: خیابان 103 اورچرد، نیویورک

نیویورک قرون 19 و 20، پر از مهاجرانی بود که از سراسر جهان می­آمدند. در تور موزه آپارتمانی در ضلع پایینی شرقی، داستان مهاجران شرح داده می­شود. بازدیدکنندگان می­توانند با تورهای پیاده روی همراه راهنما از میان آپارتمان­های کوچک و بازسازی شده عبور کنند تا ببینند زندگی ده­ها هزار مهاجر در گذشته چگونه بوده است. راهنماها با لباس مبدل نقش ساکنین آپارتمان را ایفا می­کنند و درباره سختی­هایی که آنها برای دستیابی به رویایی امریکایی متحمل می­شدند توضیح می­دهند.

تور موزه جزیره مهاجران الیس

محل: جزیره الیس

اولین مقصد بسیاری از مهاجران امریکا، نیویورک نبود بلکه آنها به ساحل جزیره الیس می­رفتند. در این جزیره مهاجران جدید گروه بندی می­شدند و قبل از ورود به شهر وضعیت سلامتی آنها بررسی می­شد. امروزه رنجرهای خدمات پارک ملی تورهای بازدید از جزیره الیس و مجموعه بیمارستان آن را راهنمایی می­کنند و تاریخچه جزیره را از سال 1892 تا 1924 شرح می­دهند؛ طی این سال­ها بیشترین مهاجران وارد جزیره شده بودند. بازدیدکنندگان می­توانند با این تور از نمایشگاه تصاویر، فیلم، مجموعه­های آرشیوی و ضبط شده دیدن کنند.

تور غذایی فلاشینگ چایناتاون

تور غذایی فلاشینگ چایناتاون

محل: کویینز

همه اشتهایتان را جمع کنید، چوبک­های غذاخوری را بردارید و به تور غذایی فلاشینگ چایناتاون بیایید تا در کویینز غذاهای خوشمزه و گاهی تند چینی را بچشید. راهنمای محلی به نام جو دی، تور را راهنمایی می­کند تا رستوران­های خیابانی و غذاهای مخصوص چینی مانند پیراشکی هنانسه، توفوی تازه، کباب بره ژین­جیانگ، مرغ سیچوان و خوراک­های لذیذ دیگر غرفه­های دوره گردان محلی را به شما نشان بدهد.

تور رودخانه به رودخانه خیابان چهل و دوم

محل: خیابان چهل و دوم

در تور رودخانه به رودخانه در خیابان چهل و دوم، یکی از پربازدیدترین خیابان­های نیویورک سیتی را خواهید دید. در این خیابان برخی از معروف­ترین اماکن شهر مانند میدان تایمز، پارک بریانت، کتابخانه عمومی نیویورک، ردیف تئاتر و ملل متحد قرار دارند. خیابان چهل و دوم مانند نواری از میان منهتن کشیده شده که هادسون و رودخانه­های شرقی را از هم جدا می­کند. مهم­ترین مکان­های تور شامل کورنلیوس وندربیلت و مرد فولادی مشهور به کلارک کنت یا همان سوپرمن هستند.

تور شهر آرزوها با سیتی­روور

تور شهر آرزوها با سیتیروور

محل: ضلع پایینی شرقی

در تور شهر آرزوها می­توانید در سیتی روور، از بخش­های ضلع پایینی شرقی دیدن کنید. راهنماهای محلی دانا به مهمانان کمک می­کنند تا از مسیر خاکی به محله­های اصلی دهکده شرقی، نولیتا و ایتالیای کوچک بروند. می­توانید برای صرف مک­اسکورلی به قدیمی­ترین قهوه خانه ایرلندی نیویورک سیتی بروید و در خوراک پزی ظریف دی­پالو، طعم موزارلای خانگی را بچشید.

تور واقعی کنی کرامر

محل: نیویورک سیتی

فقط کنی کرامر واقعی منحصر به فردترین تور موثق ساینفلد شهر را راهنمایی می­کند. تور واقعی کنی کرامر، یک تور چندرسانه­ای تئاتری است که داستان نمایش و سابقه خود کرامر را در آن خواهید دید. اتوبوس تور از میان شهر عبور می­کند و می­توانید همه نواحی معروفی که محبوب­ترین سریال­های دهه 90 در آنها ساخته شده بودند (از جمله Monk’s Resturant و Soup Shop) را ببینید.

تور گردش و سواری

محل: مرکز شهر و میدان تایمز

در این محل می­توانید سوار کاناپه موتوردار و زیبای دوطبقه شوید که به آن «سواری» می­گویند. آهسته از میان خیابان­های مرکز منهتن دیده خواهید کرد. این تور تجربه­ای چندرسانه­ای و فانتزی برای شما خواهد بود که جاذبه­هایی مانند واقعیت مجازی، بازیگران خیابانی و نوازنده­ها آن را سرگرم کننده­تر می­سازند و با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار می­کنند. پنجره­های شیشه­ای و صندلی­های استادیومی طوری طراحی شده اند که هر مسافر بتواند نمای کاملی از خیابان را ببیند.

تور گردش و سواری

تور هنرهای خیابانی منهتن

محل: پایین منهتن

در دهه 70 میلادی هنر گرافیتی امریکایی جرم به شمار می­رفت، اما امروزه پیشرفت کرده است. تور هنرهای خیابانی منهتن در بخش جنوبی جزیره، بهترین بخش­های فرهنگ جذاب شهری در پایین منهتن را به نمایش گذاشته است. در این تور پیاده روی می­توانید ریشه­های جسورانه هنر را ببینید و معنی اصطلاحات مبهم آن را بفهمید. مهم­ترین بخش­های این تور شامل یادبودهای تاریخی مانند تالار موسیقی CBGB و هنرمندان معروفی از جمله شپرد فیری هستند.

 

انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 404

به "تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا" امتیاز دهید

3 کاربر به "تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید