آشنایی با بهترین موزه های آمریکا در شاخه هنر

آمریکا از بزرگترین منابع هنر امروز و پر از موزه های هنری و گالری های مشهور است، در ادامه با دو موزه مهم هنری آمریکا اشنا خواهیم شد.

آشنایی با بهترین موزه های آمریکا در شاخه هنر

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: موزه هنر متروپولیتن

این موزه هنر نمادین شهر نیویورک برای هر سلیقه ای چیزی ارایه میکند

موزه هنر متروپولیتن که یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر نیویورک است، سالانه هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار بازدید کننده را پذیرا است. مجموعه و نمایشگاه های ویژه موزه هنر متروپولیتن موارد زیادی را برای همه سلیقه ها فراهم می کند، از گلدان های مصر باستان و مجسمه های رومی گرفته تا شیشه های رنگی تیفانی و نقاشی های رامبراند، چیزی تقریباً برای همه وجود دارد. اگر وسعت و گستردگی مجموعه موزه هنر متروپولیتن شما را در خود جذب کرده است، یک تور ویژه جهت بازدید از آن انتخاب کنید.

درباره موزه هنر متروپولیتن

مطالب مجموعه دائمی موزه هنر متروپولیتن نشان دهنده تنوع سنی، فرهنگ ​​و جغرافیا است. مجموعه هنر مصر شامل قطعاتی از 300000 سال قبل از میلاد است. قرن 4 میلادی از دیگر عناصر مجموعه دائمی که می توان به آلات موسیقی و هنر مدرن اشاره کرد. برای دریافت ایده بهتر از تنوع و پراکنش بیش از 2 میلیون قطعه هنری که بخشی از مجموعه Met هستند، با اطلاعات مجموعه و به کمک وب سایتش که شامل یک پایگاه اطلاعاتی قابل جستجو و همچنین گالری های آنلاین برجسته از بخش های مختلف است، مشورت کنید.

مجموعه های موزه متروپولیتن بیش از هر جاذبه دیگری در شهر نیویورک با بازدید حدود 7.5 میلیون نفر در سال، بازدیدکننده دارند. دیدن کل مجموعه در یک روز یا حتی در عرض چند روز نا ممکن است، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم یک منطقه یا دو منطقه مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا از تورهای ویژه موزه استفاده کنید، که در طول روز انجام می شود، این برنامه ها از حدود ساعت 10:15 صبح شروع می شوند.

آثار قابل توجه: با چنین مجموعه بزرگ و گسترده ای از هنر، انتخاب نکات شاخص کار دشواری است، با این حال، وب سایت Met چندین برنامه سفر پیشنهادی را ارائه می دهد که روش های انتخاب منتخب موزه را برجسته می کند.

نکاتی برای بازدید

این موزه میزبان نمایشگاه های ویژه مکرری است و آنها می توانند جمعیت بسیار زیادی را به ویژه در اواخر دوره اجرا در صورت محبوب بودن و فشار زیادی در روزنامه ها جذب کنند. اگر می خواهید یک نمایشگاه را قبل از به پان رسیدن ببینید، در اوایل روز وارد شوید و در صورت امکان در روزهای هفته به آنجا بروید تا احتمال اینکه در صف انتظار گرفتار شوید و یا برای تماشای منظره مناسب با مردم چالش داشته باشید ، کاهش یابد.

اگر با بچه ها از موزه بازدید می کنید، یکی از برنامه های آنها را برای کودکان و خانواده ها در نظر بگیرید.

وقتی هوا خوب است، فرصتی برای استراحت در پشت بام را از دست ندهید و حتی اگر دوست دارید کوکتل بنوشید.

راهی برای دیدن کل مکان در یک بار بازدید وجود ندارد، بنابراین من توصیه می کنیم هر یک از افراد، یک نمایشگاه را برای دیدن و یا یک تور انتخاب کنند.

تورهای هنری موزه متروپولیتن:

  • تورهای ویژه موزه: این تورهای داوطلبانه یک ساعته در طول روز ارائه می شوند و معرفی خوبی برای مجموعه های موزه هستند (رایگان )
  • گفتگوهای گالری: این گفتگوهای یک ساعته بر روی محتوای یک گالری مشخص متمرکز است (رایگان)
  • راهنماهای صوتی: اطلاعات دقیق را با سرعت دلخواه خود و در مورد قطعاتی که انتخاب می کنید (شامل همه قطعات موجود نیست) بشنوید.

وب سایت رسمی: http://www.metmuseum.org


گالری ملی هنر

جستجو در موزه هنر با رده جهانی در واشنگتن دی سی

گالری ملی هنر در واشنگتن دی سی موزه ای در سطح جهانی است که یکی از بزرگترین مجموعه های شاهکارهای جهان شامل نقاشی، چاپ، عکس، مجسمه سازی و هنرهای تزئینی از قرن سیزدهم تا امروز را به نمایش می گذارد. مجموعه گالری ملی هنر شامل بررسی گسترده ای از آثار هنرهای آمریکایی، انگلیسی، ایتالیایی، فلاندی، اسپانیایی، هلندی، فرانسوی و آلمانی است. با موقعیت اصلی در مرکز خرید ملی، که توسط موسسه اسمیت سونیان احاطه شده است، بازدید کنندگان اغلب فکر می کنند که این موزه بخشی از اسمیت سونیان است.

این یک نهاد جداگانه است و توسط ترکیبی از بودجه خصوصی و عمومی پشتیبانی می شود. ورود رایگان است. این موزه طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی، سخنرانی ها، تورهای با راهنما، فیلم ها و کنسرت ها را ارائه می دهد.

چه نمایشگاه هایی در ساختمان های شرقی و غربی وجود دارد؟

بنای اصلی نئوکلاسیک، ساختمان غربی شامل نقاشی ها، مجسمه ها، هنرهای تزئینی و نمایشگاه های موقت اروپایی (سیزدهم - اوایل قرن 20) و آمریکایی (18 هجدهم - اوایل قرن 20) است. این ساختمان شرقی هنرهای معاصر قرن بیستم را به نمایش می گذارد و مرکز مطالعات پیشرفته در هنرهای تجسمی، یک کتابخانه بزرگ، بایگانی های عکاسی و دفاتر اداری را در خود جای داده است. فروشگاه هدیه ساختمان شرقی به طور کامل طراحی شده است تا مجموعه جدیدی از تولیدات، نشریات، جواهرات، منسوجات و لوازم هدیه گالری با الهام از هنر قرن 20 و 21 و همچنین نمایشگاه های فعلی گالری را در خود جای دهد.

نکات بازدید

پیش از اقدام به بازدید به نقشه نمایشگاه نگاهی بیندازید تا وقت کافی برای گالری یا گالری هایی که بیشتر علاقه مند هستید داشته باشید. این یک موزه بزرگ است و چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

از پیاده روی زیرزمینی متحرک بین ساختمانهای غربی و شرقی لذت ببرید و هزاران چراغ چشمک زن LED را که این پیاده رو را به یک اثر هنری تبدیل می کنند شگفت زده کنید.

در یک مراسم خاص شرکت کنید، از یک فیلم یا کنسرت دیدن کنید و از بسیاری از برنامه های آموزشی رایگان موجود استفاده کنید.

حتماً از فروشگاه گالری که انتخاب فوق العاده ای از هدایا دارد بازدید کنید. شما می توانید بسیاری از آثار هنری مورد علاقه خود را به عنوان نسخه چاپی خریداری کنید.

از قدم زدن آرام در باغ مجسمه لذت ببرید و از یکی از بهترین مکانهای بیرونی شهر لذت ببرید.

سه کافه و یک بار گزینه های زیادی را برای صرف غذا فراهم می کنند.

فعالیت ها در فضای باز

گالری ملی باغ مجسمه های هنری، یک فضای شش هکتاری در مرکز خرید ملی، یک مکان بیرونی را برای ارج نهادن به هنر و سرگرمی های تابستانی فراهم می کند. در ماه های زمستان، باغ مجسمه، محلی برای اسکیت روی یخ در فضای باز استفاده می شود.

برنامه های خانوادگی

گالری دارای یک برنامه مداوم از فعالیتهای خانوادگی رایگان شامل کارگاه های خانوادگی، آخر هفته های ویژه خانوادگی، کنسرت های خانوادگی، برنامه های داستان سرایی، مکالمات راهنمایی شده (مشاوره)، استودیوهای نوجوانان و راهنماهای کشف نمایشگاه است. برنامه فیلم کودکان و نوجوانان با هدف ارائه طیف وسیعی از فیلم های اخیراً تولید شده، که برای جذابیت آنها برای مخاطبان جوانان و بزرگسالان انتخاب شده است و در عین حال درک فیلم را به عنوان یک نوع هنر تقویت می کند. خانواده ها ممکن است با استفاده از تور صوتی و تصویری کودکان که 50 شاهکار نمایش داده شده در گالری های طبقه اصلی ساختمان غربی را نشان می دهد، مجموعه را کشف کنند.

پیشینه تاریخی

گالری ملی هنر با بودجه تأمین شده توسط بنیاد اندرو دبلیو ملون در سال 1941 برای بازدید عموم گشوده شد. مجموعه اصلی شاهکارها توسط ملون، که وزیر خزانه داری ایالات متحده و سفیر در انگلیس در دهه 1930 بود، تهیه شده است. ملون شاهکارهای اروپایی را جمع آوری کرد و بسیاری از آثار اصلی گالری متعلق به کاترین دوم روسیه بود و در اوایل دهه 1930 توسط ملون از موزه ارمیتاژ در لنینگراد خریداری شد. مجموعه گالری ملی هنر به طور مداوم در حال گسترش است و در سال 1978، ساختمان شرقی به نمایشگاه هنرهای معاصر قرن 20 اضافه شد که شامل آثار الکساندر کالدر، هنری ماتیس، جوآن میرو، پابلو پیکاسو، جکسون پولاک و مارک روتکو است.

انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 618

به "آشنایی با بهترین موزه های آمریکا در شاخه هنر" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با بهترین موزه های آمریکا در شاخه هنر" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین موزه های آمریکا در شاخه هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید