ایده های تعطیلات خانوادگی در منطقه شمال شرقی آمریکا

 تعطیلات خانوادگی در ناحیه ی شمال شرقی آمریکا شما را به زندگی بدون اتومبیل در منطقه آمیش یا ماجراجویی در یک شهر بزرگ در یکی از مشهورترین ایالت های جهان می کشاند. با این لیست کامل از فعالیتهای سرگرم کننده، مقصد بعدی خود را در شمال شرقی پیدا کنید.

ایده های تعطیلات خانوادگی در منطقه شمال شرقی آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: منطقه Connecticut

در سفر به کانکتیکات هرگونه شکایت "خسته شده ام" از طرف بچه ها شکست می خورد. دوستداران حیوانات، علوم و طبیعت در تمام ایالت برای دیدن و انجام کارهای بسیار، هیجان زده خواهند شد و هرکسی که به سادگی سرگرم بازی شود اینجا را دوست خواهد داشت.

باغ وحش Beardsley: از بیش از 300 حیوان در Bridgeport دیدن کنید. برخی از جانوران شامل ببر سیبری، گرگ قرمز و شیر تامارین یا شیر طلایی هستند.

موزه کودکان در جنوب شرقی کانکتیکات: این موزه مخصوصاً برای دستانی کوچک که می خواهند همه چیز را لمس کنند، نمایشگاه های مختلفی دارد که به بچه ها کمک می کند تا از طریق بازی کردن یاد بگیرند. واقع در نیانتیک.

مرکز علوم کانکتیکات: نمایشگاه های ویژه به کودکان کمک می کنند تا قدرت حرکت، لذت لیزر و هیجانهای های روبات های واقعی را کشف کنند. واقع در هارتفورد.

آکواریوم در Norwalk: پنگوئن ها، غذا دادن به فکها، یک فیلم سواری ماجراجویی و تفریحات خانوادگی بیشتر در این آکواریوم با بیش از 177،000 گالن آب در انتظار شما هستند. یک تئاتر IMAX نیز در محل است.

آکواریوم رویایی و موسسه اکتشاف: اعضای شجاع خانواده می توانند کوسه را لمس کنند. کسانی که دوست دارند و ترجیح می دهند می توانند عروس ماهی هادر حال حرکت را تماشا کنند. همچنین نهنگهای بلوگا، شیرهای دریایی، پنگوئن های آفریقایی، اسبهای دریایی و انواع دیگر حیوانات وحشی آبزی را در این آکواریوم مشاهده خواهید کرد.

Stepping Stones Museum for Children: نمایشگاه های چرخشی همه چیز را از بچه ها به کار می گیرند از مغز گرفته تا ساخت خانه جدید. واقع در Norwalk.

پارک های آبی و تفریحی: سوار شو. جیغ بزن. غذا بخور. بازی کن.

منطقه Delaware

از یک کشتی بلند سده 1600 می توانید به بزرگترین مجموعه اتومبیل بخار بروید، مقصد سفر دلاور یک صندوق گنج پر از جاذبه برای بازدید به خانواده ها هدیه می دهد.

باغ وحش Brandywine: در ویلمینگتون، از حدود 150 پستاندار، پرنده، خزنده و دوزیستان دیدن کنید. خیلی چیزها را مشاهده خواهید کرد، از زنبورهای عسل گرفته تا یک پلنگ ابری.

موزه کودکان دلاور: کودکان شما در 37000 فوت مربع فضای تعاملی چه چیزی کشف می کنند؟ نمایشگاه ها به کشف محیط، آناتومی، هنر طراحی و موارد دیگر می پردازند.

Kalmar Nyckel: معروف به "کشتی بلند دلاور"، Kalmar Nyckel با زیبایی و جذابیت خود از سده1600 همه را به دوران استعمار باز می گرداند. بندر کشتی در ویلمینگتون است، اما مطمئن شوید که قبل از سفر به شهر دیگری سفر نکنید.

موزه بخار مارشال: قدرت خودروهای بخار در حفاظت از ارتفاعات Auburn زنده می شود. در محوطهعمارت خانوادگی مارشال در یورکلین، بزرگترین مجموعه اتومبیل بخار جهان و همچنین قطارهای اسباب بازی و مینی لوکوموتیو بخار را که می توانید سوار شوید خواهید دید.

پارک های آبی: خود را برای حمام آفتاب آماده کنید.

منطقه Maine

ماین مخصوص بچه ها و پدر و مادرانی است که می خواهند در یک رفت و آمد خانوادگی مناسب تنوع پیدا کنند. پیر و جوان هم می توانند در هنگام تعطیلات بازی کنند، از آن لذت ببرند و چیز جدیدی یاد بگیرند.

موزه کشف کودکان: نوازندگان، کارآفرینان، بانکداران و مهندسان تازه کار می توانند در دنیای خود بازی کنند. هر نمایشگاه عملی چالش هایی را به نمایش می گذارد و ذهن های جوان را آموزش می دهد. واقع در آگوستا.

موزه کودکان و تئاتر ماین: چهار طبقه برای تفریح ​​در پورتلند! نمایشگاه های شگفت انگیز اجازه می دهد تا بچه ها مانند فضانوردان لباس بپوشند و داخل یک شاتل فضایی قرار بگیرند، مهارت های زنده ماندن را برای ماجراجویی در کمپ بیاموزند، دلسوزی خود را به عنوان یک دامپزشک پرورش دهند و موارد دیگر.

موزه کشف مین: از Booktown بازدید کنید، با یک اکوسیستم 20 فوتی آشنا شوید یا هنرهای دیواری بسازید. بزرگترین موزه کودکان در ماین در بنگور واقع شده است.

آکواریوم ایالت ماین: موجودات زیر آب را لمس کنید، مانند کوسه، ستاره دریا یی، خرچنگ نعل اسبی، جوجه تیغی دریایی و گوش ماهی. واقع در بندر Boothbay.

پادشاهی وحشی و پارک تفریحی یورک: در ساحل یورک، یک ایستگاه وجود دارد که یک کارناوال سرگرم کننده برای تمام خانواده است. به خرس ها، میمون ها، پرندگان و سایر حیوانات عجیب و غریب از سراسر جهان نگاه کنید. سوار قایق ها شوید، نمایش فیل را ببینید یا از بلندای سرسره ی90 فوتی فریاد بزنید.

منطقه Mary Land

مریلند دارای جاذبه های فضای بسته و فضای باز است که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است . مهم نیست در سفر به این ایالت در چه وقت و هنگام از سال بازدید می کنید، در هر حال گزینه ای عالی است.

آکواریوم ملی در بالتیمور: بچه هایی که بیش از 16،500 نمونه برای دیدن دارند. دلفین ها، پرندگان و دیگر حیوانات وحشی با شکوه، چهار طبقه از آکواریوم را اشغال می کنند.

باغ وحش سالزبری: کدام یک مورد علاقه فرزند شما خواهد بود،ماکائو، سمور رودخانه، میمون عنکبوتی یا یکی از بسیاری از حیوانات باغ وحش؟ بدون پرداخت حتی یک سکه ورود به باغ وحش همیشه رایگان است.

پارک های آبی و تفریحی: هیجان خود را در پارک موضوعی و پارک آبی در مریلند تجربه کنید.

منطقه Massachusetts

بچه ها را برای برنامه های سفر ماساچوست که شامل سفر به قدیمی ترین استادیوم بیس بال لیگ برتر هنوز هم استفاده می شود یا آخر هفته ای را برای استراحت در Martha's Vineyard آماده کنید. با وجود گزینه های بسیار متناسب با سن، همه اعضای خانوادهشما خوشحال خواهند شد.

موزه راه آهن Berkshire: با یکی از واگن های مسافربری سال 1920 با قطار 90 دقیقه ای حرکت کنید. یک قطار دیزلی-الکتریکی شما را به این سفر 20 مایلی بین Lenox و Stockbridge می برد.

موزه کودکان بوستون: امروز در PlayLab یا در منطقه ساخت و ساز چه می گذرد؟ بیش از 15 نمایشگاه مختلف ذهن جوانان را هنگام بازی به چالش می کشد.

تور پارک Fenway: گشت و گذار در استادیوم معروف بیس بال که امروز نیز به تاریخ سازی ادامه می دهد.

باغ وحش فرانکلین پارک: در میان کانگوروها قدم بزنید یا یک بز را از میان این صدها حیوانی که در این باغ وحش زندگی می کند نوازش کنید. واقع در دورچستر.

Martha's Vineyard: سرگرمی های خانوادگی زیادی در Martine's Vineyard وجود دارد. بر چرخ فلک اسب Flying Horse سوار شوید، از دنیای خزندگان و پارک پرندگان گاس بن دیوید دیدن کنید یا به دور جزیره بروید. حتی اگر مادر و پدر بخواهند مدتی را در تنهایی بگذرانند، یک سرویس پرستار کودک نیز وجود دارد.

آکواریوم نیوانگلند: در بوستون، در این آکواریوم عظیم که 20،000 حیوان از 600 گونه مختلف دارد، شیرجه بزنید. پنگوئن ها، فکها، نهنگ ها، جانداران دریایی و لاک پشت های دریایی منتظر شنیدن آن هستند.

رصدخانه Skywalk: بالا، بالا، بالا می روید به بالای برجی50 طبقه در بوستون. دو تور صوتی در دسترس است، یکی برای کودکان و دیگری برای بزرگسالان.

منطقه New Hampshire

سرگرمی های زیادی در نیوهمپشایر برای بچه ها پیدا خواهید کرد، اما تمامی اعضای خانواده با هم سرگرم می شوند. این جواهر شمال شرقی دارای زمان آرامش برای مادر و پدر ها هم است، به علاوه امکان ماجراجویی حتی برای کوچکترین اعضای خانواده شما نیز محیا می باشد تا از آن لذت ببرند.

مزرعه جذاب: شما در اینجا حیوانات اهلی مزرعه و همچنین پرندگان شکاری، سمور و سایر حیوانات وحشی را پیدا خواهید کرد. تورهای هدایت شده اسب سواری و سورتمه سواری نیز در دسترس هستند. واقع در کاندیا.

ساحل همپتون: کل خانواده از یک سفر روزانه یا آخر هفته به ساحل همپتون لذت می برند. رویدادهای ویژه "فقط کودکان" دارای فعالیت های رایگان فقط برای کودکان است.

موزه کودکان کالیدوسکوپ: نمایش و تئاتر عروسکی برپا کنید. پیتزای بازی خود را در تنور آجری بپزید.، عوض کردن لاستیک ماشین و مسابقه. حدود 10 منطقهمختلف بازی در این مکان برای کودکان قرار دارد.

موزه کودکان Meredith: این موزه 8000 فوت مربعی که در یک مدرسه ابتدایی قدیمی مستقر است، دارای یک اتاق درست کردن حباب، ماشین آتش نشانی، فروشگاه مواد غذایی، اتاق ورود به سیستم و سایر فعالیت های دوستانه برای بچه ها است. واقع در مردیت.

پارک های موضوعی: پارک های موضوعی بسیاری در سراسر نیوهمپشایر پراکنده شده اند، از جمله پارک موضوعی افسانه ایd Story Lan.

منطقه New Jersey

برنامه سفر شما در نیوجرسی مملو از سرگرمی های جالب برای کودکان است. فعالیتهای دوستانه برای خانواده در سراسر ایالت گسترش یافته است.

آکواریوم ماجراجویی: با بیش از 2 میلیون گالن آب، بچه ها می توانند فک، پنگوئن، اسب آبی و انواع زیادی از آبزیان را ببینند. بچه های بزرگتر حتی می توانند با کوسه شنا کنند! واقع در کامدن.

پارک و باغ وحش کیپ می: این باغ وحش در تمام طول سال باز است و دارای 250 گونه مختلف و بیش از 550 حیوان است که در بازدید، شما می توانید از آنها عکس بگیرید. ورودی رایگان است ! واقع در کیپ می، نیوجرسی.

Insectropolis: بچه ها شما را ترغیب می کنند تا آنها را به این موزه حشرات ببرید. هزاران موجود د این نمایشگاه است و حتی می توانید برخی از آنها را لمس کنید. واقع در رودخانه تومس.

پیاده روی جنکینسون: در ساحل قدم بزنید. سوار قطار شوید. از آکواریوم دیدن کنید. پیاده روی در کنار اقیانوس. واقع در ساحل Pleasant.

Liberty Science Center: مراکز علم و فناوری را با نمایش های زنده علمی نیز به نمایش می گذارند. یک تئاتر IMAX نیز در محل است. واقع در شهر جرسی.

Meadowlands Environment Environment: به بچه ها تان اجازه دهید تا از طریق یک برنامه عملی درمورد اکوسیستم آموزش ببینند. یک رصدخانه نیز در محل است. واقع در لیندورست.

موزه کودکان نیوجرسی: با یک ماشین آتش نشانی 1954 بازی کنید، یک هلی کوپتر را خلبانی کنید یا وانمود کنید که در استودیوی تلویزیون مجری معروف خبر هستید. حدود 20 نمایشگاه عملی یادگیری را از طریق بازی در پاراموس، نیوجرسی آماده می کنند.

پارک های موضوعی: برای خانواده های هیجان طلب، این لیست از پارک های تفریحی واقع در سراسر نیوجرسی را ببینید.

موزه بندر توکرتون: در عمل از یک دهکده دریایی واقعی دیدن کنید. از جاذبه های دیگر می توان به قایق های خانه ای تاریخی، یک کارخانه اره برقی، کار با قایق، فانوس دریایی و ... اشاره کرد.

منطقه New York

 گذران تعطیلات خانوادگی در نیویورک خاطرات فراموش نشدنی را برای هر فرد تا آخر عمر به یادگار بجا می گذارد. اما، با همه کارهایی که می توانید در نیویورک انجام دهید، احساس خوبی که در هنگام تلاش برای انتخاب جاذبه هایی که باید از آنها بازدید کنید جالب است. کافی است کمی برنامه ریزی برای خود و خانواده داشته باشید تا امکان و فرصت هر چه بیشتر برای لذت بردن داشته باشید.

موزه تاریخ طبیعی آمریکا: بچه هایی که با فیلم های شب در موزه آشنا هستند، دیدن مکان استقرار کتاب ها را دوست دارند. بیش از 32 میلیون نمونه در موزه نگهداری می شود. وقت خود را به خوبی تنظیم کنید. خانواده شما می توانند شب را برای رفتن به یک ماجراجویی پر هیجان مثل فیلم هادر نظر بگیرند. واقع در وست ساید منهتن.

آکواریوم جهانی آتلانتیس دریایی: موضوع این آکواریوم "شهر گمشده آتلانتیس" است و با بیش از 1 میلیون گالن آب، خانواده شما می توانند نمایشگاه های زیبایی در محیط سرپوشیده و فضای باز را کشف کنند. مادربزرگ خانواده را حتماً برای بوسه شیر دریایی ببرید. واقع در رودخانه.

نمایش های براد وی برای خانواده ها: نمایش های براد وی فقط برای بزرگسالان نیست. بچه ها هم می توانند شرکت کنند. این لیست نمایش های خانوادگی دوستانه براد وی به شما کمک می کند تا در هنگام بازدید از شهر نیویورک، لیست مناسب را برای تماشا انتخاب کنید.

باغ وحش برانکس: دیدن همه 4000 حیوان در باغ وحش برانکس تقریباً غیرممکن است. از کفش های راحت و مناسب پیاده روی استفاده کنید زیرا بیش از 265 هکتار مسافت را طی خواهید کرد تا از حیات وحش و حیوانات مختلف آن دیدن کنید.

موزه کودکان بروکلین: اولین موزه ای که پذیرای کودکان است، جسم و تخیل بچه ها را به حرکت در می آورد. کودکان با طبیعت، سایر فرهنگ ها و علوم با نمایشگاه های دائمی و دوره ای آشنا می شوند تا هر زمان که بازدید می کنید، فعالیت ها را تازه و متنوع نگه دارند.

باغ وحش سنترال پارک و باغ وحش کودکان تیش: در قلب منهتن احساس خواهید کرد که برای بازدید از حیوانات در سراسر جهان به خارج از کشور سفر می کنید. نمایش غذا دادن و نمایش های آموزشی روزانه برگزار می شود. کودکان زیر 6 سال می توانند از نزدیک با نوازش حیوانات باغ وحش در باغ وحش کودکان تیش، به برخی از آنها نزدیک شوند.

موزه کودکان منهتن: نمایشگاه ها با آموزش کارهای دستی به کودکان کمک می کند تا با انجام آنها کار یاد بگیرند. یک لیست هیجان انگیز از نمایشگاه های فعلی و آینده به شما کمک می کند سفر خانواده خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

ساختمان امپایر استیت: بدون بازدید از این بنای مشهور جهان، شهر نیویورک را ترک نکنید. 102 طبقه را در آسانسورهای پر سرعت بزرگ بپیمایید تا منظره ای عالی از شهر داشته باشید.

FAO شوارتز: اگر بتوانید بچه ها را متقاعد کنید که با وجود هزاران دلار اسباب بازی، اینجا را ترک کنند، سفر به فروشگاه معروف اسباب بازی در شهر نیویورک همیشه ارزش بازدید را دارد. فقط تماشای انواع اسباب بازی ها و دکوراسیون می تواند یک بعد از ظهر را به خود اختصاص دهد.

موزه کارخانه Herschell Carrousel: از کارخانه اصلی چرخ فلک که حالا یک ساختمان قدیمی است دیدن کنید . در داخل می توانید بر چرخ فلک 1916 سوار شوید، مجموعه بزرگی از حیوانات چرخ فلک دست تراش شده را مشاهده کنید و ببینید که حیوانات چرخ فلک در طول سالها چگونه تغییر کرده اند. واقع در شمالی تناواندا.

تالار مشاهیر بیس بال: با دوستداران بیس بال در خانواده خود به این خانه بروید و با آنها از دیدن همه چیز از قفل لو گرهگ گرفته تا مجموعه ای از 135000 کارت بیس بال لذت ببرید. واقع در کوپراستون.

آکواریوم نیویورک: در نزدیکی مسیر پیاده روی Coney Island، صدها حیات وحش آبزی را در اطراف شنا کنان می بینید. در 14 هکتار آکواریوم می توانید همه چیز را ببینید . واقع در بروکلین.

تالار علوم نیویورک: بیش از 450 نمایشگاه دائمی و انواع نمایشگاه های دوره ای،تجربه عملی علم و فناوری را به بچه ها ارائه می دهد. واقع در کوئینز.

آبشارهای نیاگارا: فرقی نمی کند در سمت نیویورک ایستاده باشید یا در سمت کانادایی قدیمی ترین پارک ایالتی آمریکا. همه از شگفتی آبشارهای نیاگارا تعجب می کنند. سوار یک قایق به غبار آب وارد شوید . اجازه دهید همهخانواده از یک تور واگن برقی زیبا استفاده کنند و لذت ببرند.

مرکز راکفلر: اگر تاکنون مرکز راکفلر را شخصاً ندیده اید، بدون شک این مرکز را در نمایش ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه خود دیده اید. با اسکیت روی یخ، گشتی بزنید و داخل سالن موسیقی رادیو سیتی را ببینید.

مجسمه آزادی: بانوی آزادی را از دور می بینید. اما قصد دارید با کشتی بروید تا خانوادهشما بتوانند از نزدیک این جواهر تاج دار نیویورک را بینند.

موزه ملی بازی قوی: در روچستر، یک توقفگاه وجود دارد که به خانواده لذت سه برابر می دهد. در موزه، بچه ها می توانند با نمایشگاه های عملیسرگرم شوند. سپس مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی، تالار مشاهیر اسباب بازی و بزرگترین مجموعهاسباب بازی، عروسک و بازی جهان برای دیدن در دسترس است.

پارک های موضوعی: یک روز را در یکی از پارک های تفریحی در نیویورک سپری کنید.

پارک های آبی: پارک های آبی سر پوشیده و سر باز در سراسر نیویورک پراکنده شده اند.

منطقه Pennsylvania

جاذبه های پنسیلوانیا برای کودکان، خانواده را به گذشته به جایی که دارای تاریخ است، به زندگی ساده تر با اسب باز می گرداند. به زمانی می برد که گاریها بیش از 60 مایل در ساعت سرعت ندارند و شما را جابجا می کنند.

منطقه آمیش: هیچ بازدیدی از پنسیلوانیا بدون بازدید از آمیش کامل نمی شود. خانواده ها می توانند سوار اسب شوند، پای بخورند، از یک مدرسه یک اتاقه دیدن کنند و موارد دیگر.

Cherry Crest Adventure Farm: با 50 فعالیت در این مزرعه چه کاری نمی توان انجام داد؟ در پیچ و خم ذرت ها جستجوکنید، از سالنهای جوجه کشی دیدن کنید. مراجعه به رونکس.

موزه کودکان پیتسبورگ: همه چیز را لمس کنید! اشکالی ندارد که در این موزه کودکان، که دارای یک گاراژ، منطقه آب بازی و نمایشگاه های دوره ای است، وارد عمل شوند.

کارخانه Crayola: نحوه ساخت مداد شمعی را ببینید و به بچه ها اجازه دهید با نمایشگاه های عملی خلاقیت خود را شکوفا کنند. واقع در ایستون.

Hersheypark: مرکز فعالیت های دوستانه و خانوادگی در یک مکان. از پارک تفریحی، باغ وحش، دنیای شکلات و موزه دیدن کنید.

تالار استقلال: در فیلادلفیا، در حین گشت و گذار در داخل سالن استقلال، شما هرگز نمی دانید در خارج از سالن استقلال چه خواهید دید. بازیگران با لباس آن دوران به خیابان ها می آیند تا مکالمات دهه 1700 را بازسازی کنند و نوازندگان دوره استعمار با نواختن سازهای خود به راهپیمایی می روند.

زنگ آزادی: در قلب فیلادلفیا، بچه ها از دیدن بخشی از تاریخ لذت خواهند برد. نمایشگاه های تعاملی و یک فیلم History Channel حکایت از شکاف زنگ آزادی دارد.

شیب Monongahela: ساخته شده در سال 1870، قدیمی ترین و شیب دارترین شیب در ایالات متحده 635 فوت طول دارد و تقریباً 370 فوت افزایش می یابد. واقع در پیتسبورگ.

باغ وحش فیلادلفیا: باغ وحش فیلادلفیا که به عنوان اولین باغ وحش آمریکا شناخته می شود، بیش از 1300 حیوان در 40 هکتار زندگی می کند. برای یک پیاده روی طولانی آماده شوید تا همه چیز را در این باغ وحش ببینید.

راه آهن استراسبورگ: برای سوار شدن به قدیمی ترین خط آهن کوتاه، قطار را در لنکستر سوار شوید. اتومبیل های مسافربری تعمیر شده، و نسخه کوچکی از قطار بخار ذغال سوز چند مورد از فعالیت هایی است که می توانید در کنار خانواده لذت ببرید.

منطقه Rhode Island

Rhode Island ممکن است کوچک باشد اما جاذبه های تفریحی ​​برای بچه ها زیاد است. این منطقه برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند از همه چیز دور شوند اما هنوز هم از جاذبه های ایالت های بزرگتر لذت می برند.

ساحل ایستون: کارهای بیشتری در ساحل ایستون وجود دارد تا این که خانواده یک روز خود را برای استراحت روی زیرانداز در ساحل سپری کند. یک چرخ و فلک، زمین بازی و سرسره آبی برای سرگرمی بچه ها وجود دارد. واقع در نیوپورت.

باغ وحش پروانه نیوپورت: در محوطه سازی سرسبز در میان پروانه ها قدم بزنید. حتماً دوربین را برای گرفتن عکس کامل از فرود پروانه ها روی فرزندان خود آماده کنید.

موزه کودکان پراویدنس: مکان های بازی در فضای باز و نمایشگاه های سرپوشیده در حالی که بچه ها مشغول یادگیری هستند، وقت عملی زیادی را برای بچه ها فراهم می کنند. فعالیت های ویژه شامل بازدید از مارها، لاک پشت ها و کرم ها است.

باغ وحش پارک راجر ویلیامز: بیش از 1000 حیوان از سراسر جهان را می توان در یکی از قدیمی ترین باغ وحش های کشور پیدا کرد. واقع در پراویدنس.

منطقه Vermont

می توانید سعی کنید بچه ها را برای سرگرمی در هنگام سفر به ورمونت آماده کنید. اما وقتی می بینند که تمام ایالت برای آنها در نظر گرفته شده است، هیچ نوع آمادگی از پیش در چهره آنها ظاهر نمی شود.

تور کارخانه Ben & Jerry: یکی از جالب ترین تورهایی که خانواده شما در کنار هم لذت خواهند برد، شما را در فرآیند بستنی سازی و اتاقی برای نمونه عطر و طعم قرار می دهد. واقع در واتربری.

موزه علوم مونشایر: بیش از 100 هکتار مسیر پیاده روی و 60 نمایشگاه را پیش رو دارید. واقع در نورویچ.

Stowe Mountain Resort: برف پودری آن در زمستان عالی است. اما فعالیتهای زیادی با مضمون تابستان نیز وجود دارد.

Trapp Family Lodge: همان خانواده ای که صدای موسیقی بر اساس آن بنا شده است پشت این لژ در استوو است. تزئینات اتریشی، استخرهای شنا، اسکی و سرو چای و کلوچه در بعد از ظهر از ویژگی های خانوادگی این اقامتگاه است.

تور کارخانه خرس عروسکی ورمونت: ببینید که خرس های عروسکی معروف چگونه زنده می شوند. تور کارخانه نحوه ساخت و تحویل خرس های عروسکی در سراسر دنیا را به شما نشان می دهد. واقع در شلبرن.

منطقه Washington DC

تعطیلات در واشنگتن دی سی فقط برای افراد سیاسی نیست. مطمئناً، شما می خواهید خانواده خود را به بازدید از بهترین بناهای تاریخی D.C ببرید .

موزهتئاتر فورد: ریاست جمهوری لینکلن در کاخ سفید را با نگاهی به آثار، فیلم ها و حتی مخروبه هایی که برای ترور او استفاده می شود، بازگو می کند. همچنین دکلمه های مبارزات انتخاباتی لینکلن، لیست های فروش، و اسنادی را می بینید که سخنرانی های ریاست جمهوری لینکلن را زنده نگه داشته اند.

موزه بین المللی جاسوسی: جوهر نامرئی چگونه کار می کند؟ جاسوس بودن به چه چیزی نیاز دارد؟ هنگام سفر برای یادگیری تاریخ جاسوس ها، صدها اسباب و ابزار مصنوعی جاسوسی را مشاهده کنید.

آثار ملی D.C: پربار از تاریخ و زیبایی معماری است. دیدن از نزدیک این بناهای تاریخی بسیار هیجان انگیز، کلاس درسی خوبی برای بچه ها در مورد ایالات متحده است. سفر خود را با این لیست از بناهای تاریخی برنامه ریزی کنید تا در کنار خانواده به تماشای آنها بروید.

موزه ملی تاریخ طبیعی: در یک تور، نگاهی اجمالی به 125 میلیون نمونه علوم طبیعی و آثار فرهنگی به نمایش گذاشته شده به شما ارائه می شود. مزیت دیگر آن پذیرش رایگان است.

پارک جانورشناسی ملی اسمیت سونیان: بیش از 2000 حیوان از فضای این باغ وحش استفاده می کنند که بیشتر به باغ وحش ملی معروف است.

موزه ملی هوایی و فضایی اسمیت سونیان: صدها اثر هنری به نمایش گذاشته شده است که تاریخچه پرواز و سفرهای فضایی را مستند می کنند. کودکان در هر سنی از گردش در بزرگترین مجموعه هواپیماها و فضاپیماهای جهان لذت خواهند برد. یک تئاتر IMAX نیز در محل است.

سه خانه دولت: از بزرگسالانی که در زمان کودکی به واشنگتن دی سی سفر کرده اند، سوال کنید که در مورد سفرهایشان چه خاطره ای دارند. مهم نیست که چند سال داشتند، همه آنها می گویند دیدن کاخ سفید در لیست اول آنها قرار دارد. با نگاهی به کاخ سفید، ساختمان کنگره و دادگاه عالی ایالات متحده به خاطرات بچه های خود اضافه کنید.

 
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 663

به "ایده های تعطیلات خانوادگی در منطقه شمال شرقی آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایده های تعطیلات خانوادگی در منطقه شمال شرقی آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های تعطیلات خانوادگی در منطقه شمال شرقی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید