فیلم هایی که در تورنتو فیلمبرداری شده اند

در دو دهه گذشته، تولید فیلم و سریال در تورنتو به یکی از صنعت های اقتصادی بزرگ و پولساز شهر تبدیل شده است و از 600 میلیون دلار در سال 1997 به 1.8 میلیارد دلار در سال 2017 رسیده است. Film Toronto تخمین می زند این صنعت سال گذشته بیش از 30،000 شغل را شامل میشده است.از موارد قابل توجه در سال 2017 میتوان به برنده شدن جایزه Emmy برای بهترین درام، The Handmaid's Tale و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برای The Shape of Water اشاره کرد که در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو سال گذشته مطرح شد.

فیلم هایی که در تورنتو فیلمبرداری شده اند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در هر دو مورد، و در اکثر فیلم های فیلمبرداری شده در تورنتو، شهر مملو از افراد دیگر کشورها به خصوص امریکایی ها میشود. در اینجا نگاهی داریم به پردرآمدترین فیلمهایی که تاکنون در تورنتو فیلمبرداری شده اند، این گزارش بر اساس درآمد به دلار آمریکا است.

THE SHAPE OF WATER

این عاشقانه علمی-تخیلی که بیشتر در تورنتو (و فیلمبرداری در همیلتون) فیلمبرداری شده است، با استفاده از مکان هایی مانند ساختمان Wings Wings در دانشگاه اسکاربورو دانشگاه تورنتو، تئاتر Elgin، Massey Hall، و تابلوی Fran در ضلع شمالی خیابان Shuter، رستوران Lakeview در Dundas و Ossington Sts. و Keating Channel جایزه اسکار بهترین فیلم 2017 را از آن خود کرد.

Total Recall

علی رغم برخی از نظرات مخالف، این فیلم علمی تخیلی با بازی کالین فارل و کیت بکینسیل موفق به فتح گیشه جهانی شد. مکانهایی در تورنتو که درقسمت های تیراندازی مورد استفاده قرار گرفت شامل تالار Roy Thomson در King St. W.، Metro Convention Centre در پایین برج CN، بزرگراه Gardiner و یک جواهر پنهان، ایستگاه Lower Bay، یک ایستگاه مترو کاملاً مجهز و مورد استفاده توسط TTC که اغلب توسط سازندگان فیلم استفاده می شود.

HAIRSPRAY

این فیلم ادای احترام John Waters در سال 1988 به نمایش های رقص تلویزیونی دهه 1960 بود، Hairspray سیاست نژادی را به نمایش گذاشت. در این فیلم علاوه بر مدرسه دولتی Lord Lansdowne، اسنک بار Gale در Carlaw و Eastern Aves، تولید فیلم در سطح شهر انجام شد و از تقاطع Dundas West و خیابان Roncesvalles هم استفاده شد.. Hairspray یک موفقیت مهم به شمار امد و هنوز هم در رتبه دهم پرفروش ترین ها قرار دارد.

ROBOCOP

یکی دیگر از فیلم ها با بودجه بیش از چهار برابر بودجه سال 1987 (به دلیل وجود تورم)، RoboCop با اولین تصاویر از ستاره آن Joel Kinnaman با لباس زرهی با تکنولوژی پیشرفته، در شبکه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کرد.در حالی که منطقه صنعتی همیلتون برای Detroit استفاده میشد، ایستگاه Hearn Generating در Port Lands به عنوان پس زمینه صحنه های آموزشی این فیلم استفاده شد.

THE INCREDIBLE HULK

فیلم The Incredible Hulk، که Edward Norton را به عنوان دانشمندی با شخصیتی عجیب و غریب به تصویر میکشد، و در گیشه بازدید زیادی به دست آورد. در حالی که صحنه های آغازین فیلم در ریو دو ژانیرو فیلمبرداری شد،در بیشتر فیلم از تورنتو استفاده شده است، از جمله U of T’s King’s College، Knox College و Convocation Hall. همچنین از Cherry Street bridge، پارک Scarborough’s Morningside استفاده شده و اوج جنگ در خیابان Yonge در خارج از میخانه Zanzibar (زیرمجموعه Harlem) فیلم برداری شده است.

RESIDENT EVIL: AFTERLIFE

تورنتو به عنوان Raccoon City در بیشتر قسمتهای Resident Evil حضور داشته است، به جز قسمت سوم، Extinction (2007).

قسمت دوم شامل یک هلی کوپتر به یادماندنی است که آخرالزمان شهر تورنتو را نشان میدهد.

 اما قسمت چهارم، یعنی Afterlife، به دلیل استفاده از استودیوی فیلم سازی Cinespace و همچنین ساختمان دانشکده داروسازی دانشگاه تورنتو و محوطه دانشگاه Scarborough، پول هنگفتی به دست آمد. درآمد آن تقریبا با The Final Chapter برابر است، برای همین باور نکردنی است!

GOOD WILL HUNTING

این درام نسبتاً کم هزینه شروع همکاری ستاره ها و نویسندگان Matt Damon و Ben Affleck, بود که با داستانی در مورد یک نابغه ریاضی طبقه کارگر، اسکار بهترین فیلمنامه را بردند، و در گیشه هم خوش درخشید. Central Technical School در خیابانهای Bathurst و Harbord. و دانشگاه تورنتو در بوستون، دانشگاه هاروارد و MIT در این فیلم دیده شدند، صحنه معروف " How do you like them apples " در Upfront Bar & Grill فیلمبرداری شده است.

CHICAGO

اهالی شیکاگو از اینکه این فیلم (که برنده اسکار بهترین فیلم موزیکال شد) در تورنتو فیلمبرداری شده بود بسیار خشمگین شدند. از جمله مکانهای متعدد در فیلم 2002: ساختمان مجلس قانونگذاری انتاریو در پارک Queen، Casa Loma، Distillery District، تالار موسیقی Danforth، تالار Osgoode، ساختمان Canada Life، تئاتر Canada Life و خیابان133 Church که الان به عنوان آرایشگاه بازسازی شده است

X-MEN

سری موفقX-Men در سال 2000 در GTA آغاز شد و از Oshawa’s Parkwood Estate به عنوان مدرسه پروفسور Xavier آغاز شد. این فیلم همچنین در چندین فضای مختلف در تورنتو از جمله Roy Thomson Hall، Casa Loma فیلمبرداری شد، وMetro Hall را به اتاق سنا و منطقه تاریخی Distillery را به لهستان دهه 1940 تبدیل شد.

PACIFIC RIM

این فیلم، به لطف Guillermo del Toro، فیلمساز مکزیکی، که عاشقانه این شهر را دوست دارد و اینجا ساکن است، گرانترین فیلم است که تاکنون در تورنتو گرفته شده است. صحنه های این فیلم با استفاده از Pinewood Toronto Studios و در نمای بیرونی Scarborough Bluffs و همچنین ایستگاه Hearn Generating در Port Lands و یک صحنه خیابانی (تنظیم شده در توکیو) در خیابان الیزابت، درست در شمال City Hall. فیلمبرداری شده است.

MY BIG FAT GREEK WEDDING

این فیلم کمدی کوچکی است که می توانست در گیشه خیلی خوب بفروشد .تورنتو با یک لیست طولانی از مکان ها، از جمله محله Danforth’s Greektown (خیابان 439 Danforth به آژانس مسافرتی Olympus تبدیل شد) در این فیلم حضور دارد، همچنین دانشگاه Ryerson نقش اصلی را در این فیلم داشت. به علاوه میتوان به دانشگاه ارتباطات Rogers، مرکز Harbourfront، مدرسه Enoch Turner، کالج Jarvis، نمای خارجی کلیسای ارتدکس مقدس Trinity و نمای داخلی Nicholas Ukrainian  اشاره کرد

SUICIDE SQUAD

این فیلم توسط بسیاری از منتقدان مورد تحسین قرار گرفته است(با رتبه بندی 28 درصدی در Rotten Tomatoes) و عنوان پر هزینه ترین فیلم گرفته شده در شهر را به خود اختصاص داده است. صحنه های این فیلم اکشن در حاشیه خیابان 151 Front St، صحنه طوفان برفی در امتداد خیابان Adelaide، صحنه سقوط هواپیما در خیابان Yonge St. در نزدیکی کالج Wellesley، سقوط هلی کوپتر در خیابان Bay و صحنه های شلیک شده در بلوار Shore، ایستگاه Union، میدان Yonge-Dundas و ایستگاه TTC’s Lower Bay. فیلمبرداری شده است

انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 525

به "فیلم هایی که در تورنتو فیلمبرداری شده اند" امتیاز دهید

2 کاربر به "فیلم هایی که در تورنتو فیلمبرداری شده اند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم هایی که در تورنتو فیلمبرداری شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید