تماشای بهترین سریال های کانادایی

اگر آخر هفته را در کانادا در کنار خانواده هستید و دلتان میخواهد اوقاتتان را با دیدن ریال بگذرانید، این لیست را از دست ندهید.

تماشای بهترین سریال های کانادایی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با لیست بهترین سریال های کانادایی همراه ما باشید.

15- سریال Sensitive Skin

اشتیاق برای رها کردن هر چیزی که شما را احاطه نموده و گشتن در پی چیزی که زندگی تان را زیر و رو کند چیزی است که همه به آن فکر می نمایند. همه مردم خصوصاً وقتی پا به سن می گذارند دوست دارند اتفاقی خاص و شگفت انگیز برایشان بیفتد تا از شر روزمرگی خلاص شوند. Sensitive Skin این ایده را گرفته و به برترین شکل آن را پرورش می دهد. داستان سریال در خصوص زن و شوهری به نام داوینا و ال است که تصمیم می گیرند محله پایین شهر را ترک نموده و خود را به مرکز شهر تورنتو برسانند تا یک تکان اساسی به زندگی شان بدهند.

سریال Sensitive Skin اقتباسی از یک سریال انگلیسی با همین نام است. شخصیت های اصلی آن به طرز دردناکی رئال و واقعی به نظر می رسند که باعث می گردد بیننده آن ها را با تمام وجود درک کند و برای تصمیمات و بود و نبودنشان در سریال نگران گردد.

14- سریال Can You Here Me

شاهکارهای بسیار زیادی برای کسانی که دنبال سریال های غیر انگلیسی زبان می گردند در بین فراوریات تلویزیونی این روزها مشاهده می گردد که Can You Here Me یکی از آن هاست. این سریال فرانسوی زبان در کانادا فراوری شده است

سریال زندگی سه دوست با نام های آدا، کارولاین و فابیولا به همراه روزمرگی هایشان در منطقه پایین شهر مونترال را دنبال می نماید. از جمله موارد مجذوب کنندهی که در این سریال به نمایش گذاشته شده می توان پرداختن به مسائلی مثل روند درمان در کانادا، پیدا کردن خانه، مسائل خانوادگی و قدرت دوستی در مواقع بحرانی اشاره نمود.

13- سریال The Tudors

اگر که دنبال یک سریال با تم درام و تاریخی می گشت پس سریال The Tudors را از دست ندهید. این اثر روایتی درام از سلسله پادشاهی تئودورها را با تمرکزی ویژه بر پادشاه هنری سوم و شش همسرش روایت می نماید که می تواند برای علاقه مندان به فیلم های تاریخی بسیار مجذوب کننده باشد. بازیگران درجه یکی در این سریال حضور دارند که از جمله آن ها می توان به هنری سویل و ناتالی دورمر اشاره نمود.

بعلاوه برای کسانی که دنبال کمی آشوب و خیانت هستند و بعد از خاتمه Game of Thrones اصلاً حال خوبی ندارند پیشنهاد می کنیم که حتماً The Tudors را ببینند. این سریال تصاویری در حد کارهای HBO در خود دارد و با حقایق تاریخی که به نمایش گذاشته است می تواند تفریح خوبی را برای علاقه مندان به این ژانر فراهم کند.

12 -سریال The Travelers

شاید خیلی ها این تصور را داشته باشند که فیلم علمی تخیلی خوب ساخت کانادا وجود ندارد. اما به جرئت می توان گفت که The Travelers ساخته شده است تا به همه نشان دهد کانادا چه پتانسیل بالایی برای ساخت سریال در این ژانر دارد. این سریال آینده ای تاریک را به تصویر می کشد، آینده ای که در آن اوضاع بشر آشفته است اما هنوز امید به تغییر شرایط وجود دارد. گروهی از افراد از قرن های مختلف دور هم جمع شده اند و با سفر در زمان در پی این هستند که از یک فاجعه جهانی جلوگیری نمایند.

برای این کار به قرن 21 می آیند و در کنار اینکه باید هویت و هدف خود را مخفی نگه دارند اتفاقاتی سر راهشان قرار می گیرد که می تواند زندگی مردم قرن 21 را هم برای همواره زیر و رو کند.

11 -سریال Total Drama

سریال Total Drama به انتخاب بسیاری از افراد برترین سریال انیمیشنی کانادا است که البته دلایل خوبی هم برای دفاع از این انتخاب وجود دارد. کاراکترها و متن های طنز به یاد ماندنی که Total Drama ارائه می دهد باعث شده است تا این انیمیشن را بتوان با کارهای درجه یکی مثل Survivor، Naked and Afraid مقایسه و ارزیابی کرد.

این سریال رقابت 22 جوان برای به دست آوردن یک جایزه 100 هزار دلاری را در جزیره واواناکوا به تصویر می کشد. چالش های پیش روی این 22 نفر مرحله به مرحله سخت تر می گردد و همین باعث می گردد تا لحظه به لحظه به مجذوب کنندهیت های این سریال اضافه گردد. پتانسیل های ژانر بقا در این انیمیشن تا بالاترین حد ممکن ارتقا پیدا نموده است چرا که در یک اثر انیمیشنی می توان هر چیزی را به تصویر کشید و هیجانی بدون مرز را برای بیننده آفرید که در هر لحظه آن ممکن است شرایط موجود دچار تغییرات شگفت انگیزی گردد.

10 -سریال Trailer Park Boys

داستان سریال Trailer Park Boys روایت طنزی از زندگی سه نفر است که در پارک زندگی می نمایند. بابلز، ریکی و جولیان به امید به جیب زدن پول های هنگفت دست به هر خلافی می زنند. این مجرمان ناشی و تازه کار دردسرهایی هم برای خودشان درست می نمایند که شرایطشان را به هم می ریزد. درگیری با رئیس پارک یکی از داستان های مهیج سریال است که پیشنهاد می کنیم اگر دنبال یک طنز ماجراجویانه هستید آن را از دست ندهید!

کارهای این سه مجرم غیر حرفه ای باعث می گردد تا رفت و برگشت های زیادی به بازداشتگاه داشته باشند که این خود به طنز سریال اضافه می نماید و لحظاتی سراسر خنده را برایتان فراهم کند. کاراکترهای سریال به قدری مجذوب کننده هستند که به سختی می توان از آن ها دل کند. 12 فصل این سریال به صورت کامل اکنون در نتفلیکس موجود است و Trailer Park Boys را به خوراک مناسبی برای سریال بین های حرفه ای تبدیل می نماید.

9 -سریال Schitts Creek

این سریال زیبا داستان یک فروشگاه محصولات ویدئویی را دنبال می نماید که به وسیله جانی رز و خانواده خوشگذرانش اداره می گردد. بعد از گذشت مدتی خانواده دچار بحران های مالی پیش بینی نشده می گردد که باعث می گردد تا محل زندگی خود را ترک نموده و در یک هتل کوچک زندگی نمایند.

از فقر به ثروت رسیدن و دوباره به فقر برگشتن مسئله ای است که هضم آن برای هر کسی مشکل است. این سریالِ تقریباً کمدی در کوشش است تا مسائل مالی را به تصویر بکشد و اهمیت این مسئله را دوباره خاطرنشان کند که کنار هم بودن می تواند خیلی از مسائل را دوباره حل نماید. این سریال تا به امروز توانسته معروفیت بسیار خوبی کسب کند و جوایز متعددی هم برای سازندگانش تا به امروز به همراه داشته است. Shitts Creek در جشنواره سریال های کانادایی توانسته 18 جایزه مختلف را دریافت کند.

8- سریال Between

حالا به سریالی رسیدیم که از سال 2015 در حال پخش است و تا به امروز توانسته در قلب بسیاری از بینندگان جای خاصی پیدا کند. سریال Between داستان دختر نوجوانِ کشیش شهر پِرِتی لیک که حامله شده است را روایت می نماید.

داستان سریال از جایی هیجان انگیز می گردد که سروکله یک بیماری پیدا می گردد که افراد زیر 22 سال را مورد حمله قرار می دهد و آنها را به کام مرگ می کشاند. این سریال، پر از رمز و راز، دسیسه و خاتمه های هیجان انگیز و پر التهاب در هر قسمت است. با توجه به این بیماری همه گیر کرونا به نظر زمان مناسبی برای دیدنی یک سریال هیجان انگیز با تم بیماری همه گیر است و Between می تواند یک انتخاب شجاعانه برای طرف داران این ژانر باشد. البته باید به این نکته اشاره نمود با این که هیچ خبر رسمی مبنی بر کنسل شدن سریال منتشر نشده از سال 2016 تا به امروز هیچ خبر رسمی در خصوص انتشار فصل تازه از طرف سازندگان سریال به بیرون درز پیدا ننموده است. با این حال این سریال محتوای مجذوب کننده و در خور توجه ای دارد که می تواند در این روزگار تفریح مهیج و پر هیجانی برای بینندگانش باشد.

7- سریال Anne With an E

یک خبر خوب برای طرف داران آن شرلی که از کودکی آن دختر یتیم یازده ساله مو قرمز و ماجراهای مجذوب کنندهش را هنوز به خاطر دارند. یک اقتباس تقریباً دقیق از داستان آن شرلی به وسیله یک شبکه کانادایی منتشر شده است که می تواند برای بسیاری از کسانی که انیمیشن آن شرلی را دیدن نموده اند یک نوستالژی و مرور خاطرات باشد.

داستان در خصوص یک دختر یتیم 11 ساله است و ماجراهایش در قرن 19 را به تصویر می کشد. Anne With an E زندگی روزمره آن شرلی و نحوه کنار آمدن او با مسائل زندگی در جزیره پرنس ادوارد را دنبال می نماید. ماجراهای این سریال برای کسانی که به زندگی نوجوانان و داستان هایی که نوجوانان در جهت رشد با آن روبرو هستند علاقه مندند می تواند جالب باشد.

6 -سریال Heartland

این درام خانوادگی به قدری مجذوب کننده است که می تواند از همان قسمت اول بینندگان خودش را پای سریال میخکوب کند. Heartland اتفاقات بی شمار خانواده ای که در یک مزرعه واقع در شهر خیالی هادسون در آلبرتا زندگی می نمایند را دنبال می نماید. خانواده فلمینگ و بارتلت چندین چالش را تجربه می نمایند که شامل موضوعات مختلفی مثل عشق، دوستی، خیانت، ازدواج و مسائل مربوط به بچه ها است. این سریال بعلاوه به آنالیز مضامین دیگری مثل اتفاقات ماوراءالطبیعه هم می پردازد. یکی از شخصیت های اصلی با نام ایمی، از مادرش ارثی جادویی دریافت نموده است که می تواند از آن برای بهبود اسب های آسیب دیده استفاده کند. این نمایش پتانسیل های زیادی برای برانگیختن احساسات قلب بینندگانش دارد و اگر داستان های احساسی را می پسندید می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

5 -سریال Alice Grace

شدت درام و تعلیق داستانی Alice Grace به حدی است که بیننده را از اولین لحظه تا خاتمه مجذوب خود می نماید. این سریال ماجرای زنی محکوم به قتل را دنبال می نماید. سپس یک روان شناس مأمور می گردد تا آنالیز کند که این قتل از روی جنون صورت پذیرفته است یا خیر. Alice Grace یک سریال 6 قسمتی است که بر اساس داستانی واقعی که در منطقه شهری اونتاریو قرن ها پیش اتفاق افتاده ساخته شده است.

این سریال بر اساس رمان مارگارت اتوود طراحی شده است که موضوعاتی مثل عدالت، فمینیسم، قانون، عشق و روابط اجتماعی را در بر دارد. این سریال را به همه پیشنهاد نمی کنیم اما برای کسانی که می خواهند با تلخی های روزگار آشنا شوند و به داستان های واقعی علاقه مند هستند Alice Grace یک سریال مجذوب کننده خواهد بود.

4 -سریال Workin Moms

این سریال کمدی کانادایی از سال 2017 از شبکه CBC روی آنتن رفته است. در Workin Moms سوپراستارهای زیادی از جمله کاترین ریتمن، جسلین ونلیم، جونو رینالدی و دنی کایند حضور دارند. داستان در خصوص روزمرگی های چند دوست است که چالش های زندگی شان به عنوان مادران شاغل به تصویر کشیده شده است.

این مادران حدوداً 30 ساله کوشش می نمایند تا بتوانند توازن را در جنبه های مختلف زندگی مثل عشق، کار و خانواده برقرار نمایند تا بتوانند در این روزگار از پس زندگی خود بر بیایند. WorkinMoms یک سریال طنز است که در دنیای مدرن تورنتو کشور کانادا اتفاق می افتد. با این که این سریال شباهت هایی با سریال Desperate Housewives دارد اما در Workin Moms هر کدام از شخصیت ها داستان منحصر به فرد خودشان را دارند و به شیوه خاص خود با مسائل زندگی دست و پنجه نرم می نمایند.

3 -سریال Frontier

سریال Frontier یک سریال در ژانر درام تاریخی است که از نتفلیکس پخش می گردد. خط داستانی سریال دنبال نماینده اتفاقاتی است که پیرامون تجارت پارچه در سال 1700 در کانادا روی داده است. در این سریال به بعضی از وقایع تاریخی اشاره می گردد که سازندگان توانسته اند روایت پخته ای از آن را به خوبی به تصویر بکشند.

جیسون موموآ در این سریال در نقش یکی از تاجران پارچه که سعی دارد انحصار تجارت این کالا در کانادا را به دست بیاورد ظاهر شده است. تجارت این کالا در سریال به گونه ای به تصویر کشیده می گردد که فعالیت های غیرقانونی در آن به وفور وجود دارد و اکنون کاراکتر موموآ باید وارد میدان گردد و شرایط را تغییر دهد. Frontier سریالی پر از صحنه های اکشن و رازآلود است که هر لحظه آن پتانسیل ایجاد تغییرات زیادی در داستان را دارد و باعث می گردد بیننده پای تلویزیون میخکوب گردد.

2 -سریال Wynonna Earp

بسیاری معتقدند که این سریال لایق تمام تعریف و تمجید هایی است که در ستایش آن منتشر شده است. این سریال وسترن بر اساس یک کمیک بوک نوشته شده به وسیله بیو اسمیت ساخته شده است. Wynonna Earp با آوردن یک جنگجوی زن ماجراها و تم تازه ای به ژانر زامبی اضافه نموده است. به طور معین در این سریال ما سفر وینونا ارپ، نوه بزرگ یک قانون گذار بی رحم را دنبال می کنیم که در کوشش است تا انتقام جویان گرسنه را شکست دهد.

سریال Wynonna Earp بعلاوه حاوی بسیاری از المان های ماوراءالطبیعه است و ماجراهای هیجان انگیز آن به گونه ای است که بیننده نمی تواند چشم از آن بردارد. از جمله مسائلی که در این سریال مورد بحث قرار می گیرد می توان به خانواده، روابط اجتماعی و اهمیت نگهداری و مراقبت از میراث خانوادگی اشاره نمود و می توان گفت در کنار مجذوب کنندهیت های دیگر آن با یک سریال ارزشمند روبرو هستیم.

1 -سریال Kims Convenience

در آخر ما سریالی را معرفی می کنیم که شاید زیاد نتوان آن را کانادایی نامید! اولین قسمت Kims Convenience که یک سریال طنز است در اکتبر 2016 روی آنتن رفت و داستان آن درباره یک خانواده کره ای کانادایی است که یک فروشگاه را در تورنتو اداره می نمایند.

این سریال کاراکترهای زیادی دارد که هر کدام داستان خاص و منحصر به فرد خود را دارند و گذشته ای همراهشان است که روی زندگی و کارهایشان تأثیر مستقیم دارد. فضای Kims Convenience یک فضای طنز با دیالوگ های جالب است و مسائلی مثل خانواده، عشق دوستی و مسائل زندگی را به تصویر می کشد.

انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1118

به "تماشای بهترین سریال های کانادایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تماشای بهترین سریال های کانادایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای بهترین سریال های کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید