24 تا از بهترین مراکز خرید در آمریکا (اوتلت)

به دلیل گوناگونی زیاد برندهایی که در یک مرکز قرار دارند، مراکز خرید اغلب به دنبال مقاصد مورد نظر خویش هستند. با این حال، همه مراکز خرید یکسان نیستند. بعضی از آنها ممکن است فروشگاه های زیادی را در خود جای داده باشند، در حالی که برخی از آنها ممکن است بسیار کوچک باشند و گزینه های رستوران و امکانات اضافی را نداشته باشند. در زیر، برخی از بهترین مراکز خرید در ایالات متحده رامعرفی کرده ایم. یک نکته مشترک در تمامی این مراکز خرید وجود دارد، آنها برای اطمینان از داشتن بهترین تجربه خرید ممکن طراحی شده اند.. ساعتها فعالیت این مراکز ممکن است که تغییر کرده باشد.

24 تا از بهترین مراکز خرید در آمریکا (اوتلت)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری:  Allen Premium Outlets -1

این مرکز خرید اوت لت در آلن تگزاس واقع شده است که با دالاس فاصله کمی دارد. این مرکز بیش از 120 فروشگاه شامل بسیاری از مارک های مشهور مانند Coach، Michael Kors و Ralph Lauren Factory Store را شامل می شود. همچنین می توانید تعداد معدودی از فروشگاههای منحصر به فرد را پیدا کرد که در آنها ظروف آشپزخانه تا فروشگاه رسمی دالاس کابوی ها وجود دارند. علاوه بر فروشگاه ها، بازدید کنندگان می توانند از خدمات بسیاری از رستورانها، نانوایی، کافی شاپ و غذاخوری های ایتالیایی بهره مند شوند.در Allen Premium Outlet می توان در طول سال خریدهایی از قبیل خرید برای تعطیلات، خرید تخم مرغ عید پاک را انجام داد. البته در روزهای VIP برای خریداران اختصاصی (مشتریان ویژه)، رویدادهای زیادی را در طول سال برگزار می کند.

آدرس:

820 W Stacy Road، آلن، تگزاس 75013-4805، تلفن: 972-678-7001

Birch Run Premium Outlets -2

این مرکز خرید یکی از اولین مراکز خرید در ایالات متحده بوده و در Birch Run، میشیگان واقع شده است. این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه را در خود جای داده است که شامل The North Face، Adidas، Columbia، Aerie، Avon، American Eagle و Bass Factory Outlet است. این مرکز فروش ممتاز دارای فضای پارکینگ گسترده ای هست، تا بتوانید با خیالی آسوده به فروشگاه های مختلف بروید. در اینجا تعداد کمی غذاخوری وجود دارد، مانند کافه و پیتزا فروشی. فروشگاه های Birch Run Premium هر روز هفته باز هستند اگرچه ساعت فعالیت آن متفاوت است. همچنین برای تعطیلات زمان باز و بسته شدن ویژه ای دارند.آدرس:12240 South Beyer Road، Birch Run، Michigan 48415-9401، تلفن: 989-624-1347

Destiny USA -3

Destiny USA یکی از بزرگترین مراکز خرید در نیویورک است و سالانه بیش از 26 میلیون بازدیدکننده به اینجا مراجعه می کنند. این مرکز فروش دارای 250 فروشگاه برای مراجعه کنندگان است که در آن نامهای تجاری بسیاری شامل Abercrombie & Fitch، Adirondack Hat Company، Ann Taylor، Apple و Athleta وجود دارد. همچنین رستوران های متعددی برای صرف غذا وجود دارد که شامل یک خانه استیک ژاپنی و غذاخوری مکزیکی هم می شود. Destiny USA همچنین هتل اختصاصی خود را دارد که به خریداران اجازه می دهد تنها چند ساعتی از این مرکز فروش عظیم دور بمانند. علاوه بر این ها، Destiny USA به خاطر پارکینگ گسترده و فروشگاه عتیقه معروف است.

آدرس:

9090 Destiny USA Drive، سیراکوس، نیویورک 13204، تلفن: 315-466-6000

Dolphin Mall -4

Dolphin Mall بزرگترین مراکز خرید در میامی است و صدها فروشگاه و رستوران مختلف را در خود جای داده است. این مرکز خرید با مسیرهای منحنی طراحی شده است که شما را به ویترین فروشگاه ها راهنمایی می کند. همچنین می توانید باغ ها و مجسمه های زیبا یی را در اطراف خود تماشا کنید. خریداران مارک های زیادی را برای خرید از جمله Claire’s، Converse و DSW در می یابند. چند گزینه غذاخوری نیز وجود دارد که شامل کافه ها و رستوران ها می شود. Dolphin Mall خدمات حمل و نقل از فرودگاه بین المللی میامی و هتل های محلی را ارائه می دهد. این مرکز می تواند برنامه هایی برای بازدیدکنندگان ارایه دهد، مانند جشنواره های موسیقی و فیلم های سینمایی با سانتا در طول کریسمس.

آدرس:

11401 NW 12th Street، میامی، فلوریدا 33172، تلفن: 305-365-7446

Fashion Outlets of Niagara Falls UAS -5

مرکز فروش Fashion Falls نیاگارا فالز آمریکا در نزدیکی مرز نیویورک با کانادا می باشد و تنها چند دقیقه با آبشارهای نیاگارا فاصله دارد. این مرکز فروش بیش از 200 فروشگاه دارد که شامل دیزنی، کلارکس و ادی بائر است. این مرکز خرید دارای نقشه های قابل چاپ است که بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از آنها اطمینان حاصل کنند که می توانند با خیالی آسوده رفت و آمد کنند و در مجموعه به گشت و گذار بپردازند. اگر می خواهید در حالی که در این مرکز هستید از غذا خوردن هم لذت ببرید، چند کافه و رستوران برای شما وجود دارد، مانند Dunkin ’Donuts و Applebee’s. .

آدرس:

جاده نظامی 1900، آبشارهای نیاگارا، نیویورک 14304، تلفن: 716-222-3350

Grapevine Mills -6

 Grapevine Mills با بیش از 180 فروشگاه در Grapevine، تگزاس واقع شده است که کمتر از یک ساعت با فورت ورث و دالاس فاصله دارد. بازدید کنندگان فروشگاه های مختلفی را برای گشت و گذار پیدا می کنند که در آنها همه چیز از پوشاک تا هنر به فروش می رسند.. برخی از مارک های دارای فروشگاه در اینجا شامل Coach، Ann Taylor و J. Crew هستند. این مرکز همچنین دارای چند رستوران است که مراجعه کنندگان می توانند یک غذایی سریع برای خوردن داشته باشند و یا یک وعده غذایی آرام بخورند. علاوه بر فروشگاه ها و رستوران ها، Grapevine Mills دارای سالن سینما، آکواریوم، سالن بولینگ و اتاق آرامش است. این مرکز خرید همچنین دارای خودپرداز و خدمات مهمان نیز است.

آدرس:

3000 Grapevine Mills Parkway، Grapevine، Texas 76051، تلفن: 972-724-4910

 Great Mall -7

Great Mall تنها چند دقیقه با سیلیکون ولی فاصله دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کالیفرنیا است. Great Mall با صدها فروشگاه مختلف، ترکیبی جالب از مارک های معروف و کوچک است. لباس، وسایل الکترونیکی، وسایل آشپزخانه ودست ساختهای هنری برای خرید پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید همچنین دارای تعداد زیادی غذاخوری مختلف و نانوایی ها و فست فودهای زنجیره ای است. Great Mall یک مرکز خانوادگی دوستانه است و بسیاری از رویدادها و مناسبتها را برای لذت بردن خانواده ها برگزار می کند. همچنین یک سالن سینما دارد که به روزترین نسخه فیلها و همچنین چند نسخه کلاسیک را به نمایش می گذارد.

آدرس:

447 Great Mall Drive، Milpitas، کالیفرنیا 95035-8041، تلفن: 408-945-4022

Greenwood Park Mall -8

 مرکز خرید Greenwood Park Mall در حاشیه جنوبی ایندیاناپولیس ساخته شده است و دارای فروشگاههای داخلی و خارجی می باشد که بازدیدکنندگان می توانند در آنجا گشت بزنند. در150 فروشگاه این مرکز کالاهای مختلفی موجود است و خریداران می توانند از پوشاک تا جواهرات را برای خرید در اینجا پیدا کنند. همچنین دارای چندین گزینه برای غذا خوردن می باشد،که انواع مختلفی از غذاها مانند آمریکایی، مکزیکی و ژاپنی را سرو می کنند. مرکز خرید گرینوود پارک به یک سالن سینما بزرگ متصل است که در طول هفته فیلم های زیادی را به نمایش می گذارد.

آدرس:

1251 US بزرگراه 31 N.، گرینوود، ایندیانا 46142-4514، تلفن: 317-887-8601

Gurnee Mills -9

 این مرکز فروش تازه بازسازی شده در قلب گرنی، ایلینوی واقع شده و نزدیک شیکاگو است. Gurnee Mills بیش از 200 فروشگاه دارد که شامل مارک هایی مانند آدیداس، Aerie، Books-A-Million و Champs Sports است. همچنین در اینجا چند مکان برای تهیه خوراکی وجود دارد که از چوب شور گرفته تا همبرگر می فروشند. علاوه بر مغازه ها و رستوران ها، گورنی میلز دارای سالن سینما، اتاق آرامش می باشد. رویدادهای مختلفی در طول سال در این مرکز برگزار می شود. این مرکز خرید هر روز هفته باز است، اگرچه یکشنبه ها ساعت محدودتری باز می باشد. این مرکز فروش همچنین دارای ایستگاه های حمل و نقل عمومی و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی است.

آدرس:

6170 W Grand Avenue، Gurnee، Illinois 60031-4548، تلفن: 847-263-2414

Kittery Premium Outlets -10

Kittery Premium Outlets در ماین واقع شده است و به شهرهایی مانند پورتلند و بوستون نزدیک است. این مجموعه 120 فروشگاه مانند J. Crew، Polo Ralph Lauren، Nike و Kate Spade را در خود جای داده است. بسیاری از این فروشگاه ها تخفیفهای روزانه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند . بازدید از Kittery Premium Outlet برای کسانی که به دنبال تجربه خرید خوب با بودجه مناسب هستند ایده آل است. انتخابهای زیادی برای غذا خوردن در این فروشگاه وجود ندارد، اما یک رستوران فست فود و یک شکلات فروشی وجود دارد. همچنین بعضی اوقات ونهای مواد غذایی در نزدیکی این مرکز خرید پارک کرده اند. Kittery Premium Outlet دوستدار حیوانات خانگی است و بسیاری از فروشگاه ها به حیوان خانگی همراه شما اجازه می دهند تا هنگام خرید با شما همراه باشند.

آدرس:

375 US Route 1، Kittery، Maine 03904-5582، تلفن: 207-439-7993

North Bend Premium -11

 North Bend Premium Outlets در North Bend، واشنگتن واقع شده است که تقریباً نیم ساعت از شهر سیاتل فاصله دارد. این مرکز خرید دارای 50 فروشگاه است که شامل مارک هایی مانند Banana Republic، Gap و Nike است. هنگامی که خرید شما تمام شد، می توانید در یکی از انگشت شمار رستوران های North Bend Premium Outlets مانند Subway و Hot Iron Mongolian Grill استراحت کنید و غذایی بخورید. سایر امکانات رفاهی که در اینجا ارائه می شود، شامل پارکینگ ویژه افراد نظامی برای سربازان قدیمی، ایستگاه های شارژ EV و کالسکه است. این مرکز خرید هر روز هفته باز است اگر که قصد دارید در تعطیلات از اینجا بازدید کنید حتما ابتدا از باز بودن آن مطمین شوید.

آدرس:

461 S Fork Ave SW، North Bend، واشنگتن 98045-8992، تلفن: 425-888-4106

North Georgia Premium -12

این مرکز خرید در فضای باز با معماری جذاب و باغ ها و مناظر زیبا طراحی شده است که شما را به فروشگاه های گوناگون این مرکز هدایت می کند . North Georgia Premium Outlet میزبان 140 مارک تجاری است که از لباس های رسمی تا پوشاک ورزشی را ارایه می دهند. همچنین بسیاری از این فروشگاه ها در طول ماه دارای تخفیفهایی هستند و به شما این امکان را می دهند تا برخی از محصولات را بصورت آنلاین سفارش داده و سپس در فروشگاه تحویل بگیرید. علاوه بر فروشگاه ها، North Georgia Premium Outlets دارای زمین بازی، مرکز بازی و رستوران نیز می باشد. یک ساختمان خدمات مهمان نیز وجود دارد که می تواند در زمینه های مختلف مانند یافتن فروشگاه خاص یا پیدا کردن جا برای پارک به شما کمک کند. همچنین در این مرکز خرید گاهی ون های مواد غذایی محلی نیز توقف می کنند.

آدرس:

800 بزرگراه 400 S.، داوسونویل، جورجیا 30534-6887، تلفن: 706-216-3609

Ontario Mills -13

 Ontario Mills یکی از بزرگترین مراکز خرید در کالیفرنیا است. زیرا بیش از 200 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که بسیاری از آنها مارک های شاخص و مشهوری هستند. بازدیدکنندگان می توانند در فروشگاه ها یی مانند تامی هیلفیگر، H&M و  The North Face. گشت بزنند و اگر می خواهید میان وعده یا وعده غذایی بخورید، رستورانهای زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید .

برخی از این رستورانها مانند Blaze Pizza، Chipotle، Stickhouse، Stove Oven و Cinnabon. هستند.

Ontario Mills همچنین یک سالن سینما دارد که ترکیبی از فیلم های مختلف را در طول روز به نمایش میگذارد، تخفیف های ویژه افراد نظامی وجود دارد که می تواند در مکان های مختلف در این مرکز خرید استفاده شوند.

آدرس:

1 Mills Cir، اونتاریو، کالیفرنیا 91764-5207، تلفن: 909-484-8301

Outlet Indianapolis -14

در کمتر از 30 دقیقه از ایندیاناپولیس واقع شده است، Outlet Indianapolis یک مرکز خرید در فضای باز است که محصولات با نام های تجاری مانند مایکل کورس، ورا بردلی، نایک، کیت اسپاد و عقاب آمریکایی را به فروش می رساند. گزینه های غذا خوری زیادی وجود ندارد . در نزدیکی پارکینگ یک میدان توقف ون های مواد غذایی نیز وجود دارد. این مرکز خرید دارای یک باشگاه خریداران VIP است که به خریداران امکان استفاده از تخفیف های منحصر به فرد را می دهد که می توانند در فروشگاه ها استفاده کنند. Outlet Indianapolis همچنین دارای امکانات دیگر برای بازدیدکنندگان است، مانند سرویس صندلی های چرخدار و کالسکه ها و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه برقی.

آدرس:

11622 NE Executive Drive، ادینبورگ، ایندیانا 46124-9133، تلفن: 812-526-9765

Outlets at Castel Rock -15

Outlet at Castle Rock به جد یکی از چشمگیرترین و مشهورترین مراکز خرید کلرادو است. این مجموعه دارای 100 فروشگاه است که بیشتر آنها مارک های مشهور هستند، مانند آن تیلور، برادران بروکس، کالوین کلاین، رالف لورن. همچنین می توانید چند فروشگاه بی نظیر مانند FJÄLLR،VEN را پیدا کنید که لباس های رسمی تولید سوئد را به فروش می رسانند. تعداد زیادی رستوران برای انتخاب وجود دارد .Outlets at

 Castle Rock همچنین رویدادهای زیادی را برای خریداران برگزار می کند. برای رفاه حال مشتریان بسته های خریدی موجود است که شامل یک Elite Savings Passbook است که با کوپن خرید همراه شده است.

آدرس:

بلوار فروشگاههای کارخانه 5050 مجموعه 437، Castle Rock، کلرادو 80108، تلفن: 303-688-4495

San Marcos Premium Outlets -16

 این مرکز خرید 145 فروشگاه شامل بسیاری از برندهای لوکس را در خود جای داده است. برخی از مارک هایی که در اینجا پیدا خواهید کرد شامل Gucci، Pottery Barn، Victoria’s Secret، Lululemon Athletica و Prada هستند. این مرکز فروش همیشه در حال گسترش است و فروشگاه های جدید دائماً به آن اضافه می شوند. علاوه بر فروشگاه، یک زمین بازی کودکان، یک میدان بازی بزرگسالان وجود دارد که دارای صفحه های شطرنج می باشد . انواع رستورانهای مختلف نیز موجود هستند. بازدیدکنندگان می توانند به فروشگاه های مختلف این مرکز وارد شده و ضمن قدم زدن به کالاها نیز نگاهی بیاندازند و یا در پیاده روهایی که در قسمت بیرونی این مجموعه وجود دارند قدم بزنند. San Marcos Premium Outlets در فاصله کمی از سن آنتونیو و آستین قرار دارد.آدرس:3939 S Interstate 35، San Marcos، Texas 78666-5977، تلفن: 512-396-2201 Sawgrass Mills *17 

Sawgrass Mills در سانرایز، فلوریدا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید در ایالات متحده محسوب می شود،زیرا بیش از 350 فروشگاه در آن وجود دارد. مارک های مطرح زیادی برای خرید در اینجا وجود دارند، مانند Burberry، Tory Burch، Ralph Lauren، Tommy Hilfiger و Gap. بسیاری از این مارک های معتبر را در هیچ کجای منطقه نمی توان یافت. همچنین چند فروشگاه خرده فروشی معروف مانند Target، Marshalls و Bed Bath & Beyond پیدا خواهید کرد. خریداران می توانند در یکی از بسیار، رستوران های اینجا غذا بخورند .رستورانها از همبرگر آبدار گرفته تا غذاهای دریایی تازه سرو می کنند. مراجعه کنندگان همچنین یک سالن سینما در محوطه این مرکز در دسترس دارند.

آدرس:

12801 W Sunrise Boulevard، Sunrise، Florida 33323-4020، تلفن: 954-846-2300

Tanger Outlets - Sevierville, TN -18

 Tanger Outlets که در Sevierville، تنسی واقع شده است، نه تنها به دلیل تنوع گسترده فروشگاه ها، بلکه با معماری خیره کننده و سقف سبز رنگ خود شناخته شده است. خریداران کالاهای زیادی برای خرید مانند پوشاک، وسایل الکترونیکی، عطر و لوازم آرایشی، وسایل آشپزخانه، کفش و حتی کتاب پیدا می کنند. شما می توانید به TangerClub که امتیازات و مزایای زیادی را برای اعضا باشگاه فراهم می کند، بپیوندید. Tanger Outlets یک سالن سینما نیز دارد که فیلم های تازه اکران شده ای را به اجرا می گذارد. همچنین چند ین رستوران و کافه وجود دارند که خریداران می توانند در این مکانها توقف کنند و خوراکی و نوشیدنی سفارش دهند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در اینجا می توان به وای فای رایگان، اجاره کالسکه و کالسکه و خدمات تور گروهی اشاره کرد.

آدرس:

1645 Parkway Ste 960، Sevierville، تنسی 37862، تلفن: 865-453-1053

Tanger Outlets Blowing -19

 این مرکز خرید در شهر Blowing Rock، کارولینای شمالی واقع شده است و تعداد اندکی فروشگاه قابل دسترس در فضای باز دارد. Jockey، Banana Republic، Rack Room Shoes و Sunglass Hut تنها چند نام تجاری است که در اینجا پیدا خواهید کرد. Tanger Outlets Blowing Rock دارای چند رستوران و یک نانوایی است. این مرکز فروش هر روز هفته باز است، اگر چه ساعت کار یک شنبه ها متغییر است. همچنین ساعات کاری محدودی برای تعطیلات خاص در نظر گرفته شده است. Tanger Outlets Blowing Rock کتاب کوپنی نیز دارد که خریداران می توانند با استفاده از آنها تخفیف بگیرند .آدرس:278 فروشگاه در Parkway Road، Blowing Rock، کارولینای شمالی 28605، تلفن: 828-295-4444 The Mills at Jersey

Gardens -20

اعتقاد بر این است که میلز در باغ های جرسی یکی از بزرگترین مراکز خرید نیوجرسی است. این مرکز خرید در الیزابت واقع شده است و چشم اندازهای خارق العاده ای از نزدیکی خلیج نیو راک دارد. مشتریان بیش از 200 فروشگاه برای گشت و گذار در دسترس دارند که محصولات شرکتهایی مانند رالف لورن، و PUMA را می فروشند. همپچنین خریداران میدانند که پوشاک و کفش در اینجا معاف از مالیات است. در اینجا چند رستوران و همچنین یک سالن سینما وجود دارد. Mills at Jersey Gardens دارای خدمات حمل و نقل است که مراجعین را به فرودگاه بین المللی نیوآرک لیبرتی و ترمینال اتوبوسرانی بندر منهتن می رساند.

آدرس:

651 Kapkowski Road، Elizabeth، New Jersey 07201، تلفن: 908-354-5900

The Outlet Shoppes at Gettysburg -21

 این مرکز خرید در گتیسبورگ تاریخی واقع شده است و در نزدیکی تعداد زیادی جاذبه، هتل و رستوران قرار دارد. Outlet Shoppes در گتیسبورگ مجموعه فروشگاه های مختلفی است که انواع گوناگونی از کالاها را از جمله گوشت گاو، کتاب، دکوراسیون و لوازم کریسمس، کفش و شکلات می فروشند. این مرکز همچنین دارای چند گزینه برای رستوران نیز است که در بیشتر آنها وعده های غذایی سبک و میان وعده سرو می شود. برای مشتریان این مجموعه تخفیف های بسیاری در نظر گرفته شده است، از جمله برای دانشجویان، افراد نظامی و معلمان. این مرکز خرید همچنین خدماتی را به تورهای گروهی ارائه می دهد، از جمله کوپن و کارت های هدیه را برای استفاده در فروشگاه ها دریافت می کنید.

آدرس:

1863 Gettysburg Village Drive، Gettysburg، Pennsylvania 17325، تلفن: 717-337-9705

The Outlets at Lake George -22

 مرکز خرید دریاچه جورج در داخل کوههای Adirondack واقع شده است و تعداد زیادی مارک تجاری مانند Levi’s، Coach، Old Navy و Vera Bradley را در خود جای داده است. این مجموعه دنج گرچه کمی کوچک است اما به گونه ای طراحی شده است که خریداران به راحتی به فروشگاه ها دسترسی دارند. این مرکز در دریاچه جورج همچنین در طول سال تخفیفهای زیادی می باشد و دارای یک کوپن خرید است که تخفیف هایی را به مشتریان ارایه می دهد. همچنین می توانید با ثبت نام در سامانه این مرکز، یک مشتریVIP باشید و به فروش ها و رویدادهای اختصاصی دسترسی پیدا کنید. از گروه های تور نیز استقبال می شود و پارکینگ ویژه ای برای وسایل نقلیه بزرگ در دسترس است.

آدرس:

مسیر 1424 ایالت 9، دریاچه جورج، نیویورک 12845، تلفن: 518-793-3875

 The Outlets at Orange -23

 Outlet at Orange یکی از تنها مراکز خرید در اورنج کانتی در کالیفرنیا است و نزدیک دیزنی لند است. این مرکز خرید دارای 120 فروشگاه است که مارک هایی مانند Nordstrom، Saks Fifth Avenue و Banana Republic را در خود جای داده است. علاوه بر خرید، بازدید کنندگان همچنین می توانند گزینه های سرگرمی مانند سالن سینما، پارک اسکیت و سالن بولینگ را نیز در دسترس داشته باشند.

Outlets at Orange همچنین دارای بیش از 25 رستوران است که با پیتزا در تنورهای چوبی گرفته تا تاکوهای تند از خریداران پذیرایی می کنند. برخی از خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده در این مرکز خرید شامل استندهای اطلاعاتی مراکز خرید، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، وای فای رایگان، ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و پارکینگ است.

آدرس:

20 City Blvd W.، Orange، California 92868-3100، تلفن: 714-769-400

Woodbury Common Premium Outlets -24

  این مرکز خرید در نیویورک و در داخل دره مرکزی واقع شده است . این مرکز خرید250 فروشگاه را در خود جای داده است و محل استقرار شرکتهایی مانند Tory Burch، Burberry، Coach و Anne Fontaine است. کالاهای متنوعی برای فروش وجود دارد که به خریدارن اجازه می دهد چیزی متناسب با نیازها و سلیقه خود پیدا کنند. تعداد اندکی رستوران و فروشگاه مواد غذایی در این مرکز خرید واقع شده است که شامل چند انتخاب مانند Black Dirt Bourbon Farm و Melt Shop می باشد. مشتریانی که کودکان خردسال دارند، می توانند به زمین بازی کودکان که در وسط مرکز خرید است رفته و در آن قدم بزنند.

آدرس:

498 Red Apple Court, Central Valleyنیویورک 10917-6619، تلفن: 845-928-7467

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 621

به "24 تا از بهترین مراکز خرید در آمریکا (اوتلت)" امتیاز دهید

6 کاربر به "24 تا از بهترین مراکز خرید در آمریکا (اوتلت)" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 تا از بهترین مراکز خرید در آمریکا (اوتلت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید