ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا بهترین سرویس غذایی را دارند

در یک تحقیق جدید که توسط مرکز سیاست گذاری غذایی نیویورک سیتی و وب سایت غیرانتفاعی دایت دیتکتیو (DietDetective.com) درباره غذای داخل هواپیماها در آمریکای شمالی اجرا شده است، به این نتیجه رسیده اند که ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا در زمینه ارائه غذای سالم و بهداشتی در رده نخست قرار دارند.

ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا بهترین سرویس غذایی را دارند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در این تحقیق میزان سدیم و تعداد کالری و مقدار عناصر غذایی پر مصرف همچون کربوهیدرات ها و چربی در یک وعده غذایی متوسط اندازه گیری شدند. در این تحقیق همچنین به سلامت آب مصرفی داخل هواپیما و استفاده از وسایل پذیرایی سازگار و غیر مضر برای محیط زیست نیز توجه شده بود.

در این مطالعه، همچنین به میزان علاقه مندی خطوط هوایی نسبت به شفافیت درباره اطلاعات غذایی غذاهای ارائه شده، در کنار اراده آن ها برای بهبود لیست غذایی خود در طول زمان امتیاز داده شده است.

ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا هر دو در زمینه بهداشت و سلامت از پنج امتیاز، چهار امتیاز گرفتند، اما خطوط هوایی مانند آمریکن ایرلاینز و یونایتد امتیاز 2.7 و شرکت هواپیمایی ساوث وست در رده آخر امتیاز 1.7 از 5 را دریافت کردند.

اما دلیل اصلی اینکه شرکت هواپیمایی ایر کانادا در بالای این رده بندی نهاده شد چه بوده است؟

به تازگی گزینه های غذایی سالم تری که دارای سبزیجات بیشتر هستند، مانند سالاد ها و غذاهای دارای مواد مغذی بیشتری به فهرست غذایی اضافه شده اند. میان وعده هایی مانند ماست یونانی، سوشی، و آووکادو نیز در کسب امتیاز نقش داشتند.

در این تحقیق دریافتند که ایر کانادا اطلاعات غذایی و مواد تشکیل دهنده فهرست غذایی خود را در منو های داخل پرواز و وب سایت خود قرار داده است.

انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 144

به "ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا بهترین سرویس غذایی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایر کانادا و خطوط هوایی آلاسکا بهترین سرویس غذایی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید