بزرگترین کشتی کروز های دنیا در یک قاب

در ادامه با بزرگترین کشتی کروز های دنیا آمشا خواهیم شد، شهرهای غول پیکری که همچون یک شهر توریستی میتوانند تا هفته ها برایتان سرگرم کننده باشند.

بزرگترین کشتی کروز های دنیا در یک قاب

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: 1. Symphony of the Seas

همانطور که از بزرگترین کشتی کروز در دنیا انتظار میرود، همه چیز در سمفونی دریاها در مقیاسی بزرگ ساخته شده است. 18 عرشه که 16 تای آنها برای مهمانان است، 22 رستوران، 24 استخر، 2759 کابین و پارکی با بیش از 20 هزار گیاه گرجهتی و بلندترین سرسره آبی در دریا تنها بخشی از امکانات این کشتی است. سمفونی دریاها یکی از 4 کشتی Royal Caribbeans Oasis class و جوانترین آنها به شمار میرود و با وجود آنکه می تواند پذیرای 6680 نفر باشد، شما هرگز حس نخواهید کرد که در یک مکان شلوغ نهاده شده اید. تعداد خدمه این کشتی 2200 نفر می باشد.

2. Harmony of the Seas

هارمونی دریاها خواهر دوم است که از نظر مشخصات و نوع سرویس دهی بسیار شبیه به خواهر جوانتر است. این کشتی برای 6687 نفر ظرفیت دارد و ارتفاع آن 362 متر است. یکی از برجسته ترین ویژگی های این کشتی سرسره Ultimate Abyss است که مسافران را از 10 عرشه با سرعت 16 کیلومتر در ساعت پایین می آورد.

3. Allure of the Seas

خواهر سوم که در سال 2010 به دریا رفت دارای 25 فضا برای غذاخوری، 4 استخر، 10 گرداب است و می تواند 6687 نفر را در خود جای دهد. ارتفاع این کشتی کروز 361.7 متر است و رویال کارابین 1380 جایگاه برای سالن تئاتر آن تعبیه نموده است که مراسم خاصی مانند جشنواره موسیقی در آن پخش می گردد.

4. Oasis of the Seas

قدیمی ترین خواهر که در سال 2009 به دریا رفت، Oasis of the Seas است و برای اولین بار مفهوم داشتن هفت محله در کشتی های لوکس را ایجاد کرد که بعدها مورد استفاده سه کشتی دیگر هم نهاده شد. این کشتی در زمان راه اندازی رکورد جدیدی زد و آن ظرفیت پذیرش 6780 نفر بود.

5. MSC Meraviglia

اولین کشتی موجود در فهرست که متعلق به Royal Caribbean نیست. این کشتی در سال 2017 به دریا رفته است و نسخه دوم آن در سال 2019 به آن محلق خواهد شد. این کشتی در دریای مدیترانه فعالیت می نماید، اما نسخه سال 2019 کشتی MSC به آمریکا خواهد رفت.

6. Norwegian Bliss

Norwegian Bliss جدیدترین و بزرگترین عضو نروژین کروز لاین است که در اواخر ماه اپریل سال جاری به دریا رفت. رستوران هایی که در لبه های کناری کشتی نهاده شده است به مسافران اجازه میدهد تا ارتباط بیشتری با دریا حس نمایند. این کشتی بزرگترین مسابقات کارتینگ و لیزر تگ در هوای آزاد را دارد.

7. Quantum of the Seas

رویال کارابین سه کشتی با ابعاد کاملاً یکسان و با نام های Quantum of the Seas، Anthem of the Seas و Ovation of the Sea طراحی نموده است و کشتی های بیشتری نیز در راه است. کوانتوم از Oasis کوچکتر است اما تجربه تقریباً مشابهی را به ارمغان میاورد. این کشتی 18 رستوران، شبیه سازی اسکیت بود و کمپسول شیشه ای به شکل الماس که در ارتفاع 90 متری نمای 360 درجه را به شما هدیه میدهد بخشی از امکانات کروز کوانتوم است. محل ارائه خدمات این کشتی در اطراف چین است.

8. Anthem of the Seas

تنها تفاوت این کشتی با کوانتوم آنست که این کشتی در اقیانوس اطلس حضور دارد. اولین بار در سال 2015 در جهت ساوتهمپتون به فرانسه و اسپانیا به آب فرستاده شد.

9. Ovation of the Seas

این کشتی در سال 2016 راه اندازی شد و در سراسر اقیانوس اطلس، نیمکره شمالی،سیاتل، آلاسکا و سیدنی استرالیا سفر می نماید. یک شعبه از آشپز معروف بریتانیایی جیمی اولیور در این کشتی قرار گرفته است.

10. Norwegian Joy

با 333 متر ارتفاع این کشتی برای چین ساخته شده و انخصاراً به وسیله مسافران چینی استفاده می گردد. طراحی این کشتی هنرمند معروف Tan Ping می باشد. نروژین جوی بین چین و استرالیا از سال 2017 در سفر است و ظرفیت 3883 انسان را دارد.

11. Norwegian Escape

این کشتی در سال 2015 اولین کشتی نروژین کروز لاین شد که با فناوری سیستم بازچرخانی گاز اگزوز که برای از بین بردن سولفور امشید و دیگر ذرات خطرناک استفاده می گردد، ساخته شد. این سیستم حالا تکمیل تر شده است و به کشتی های دیگر نیز اضافه شده است. Norwegian Escape در میامی واقع است و و کارائیب و باهاما سفر می نماید.

12. Liberty of the Seas

یکی از قدیمی ترین کشتی های رویال کارابین پس از نوسازی در سال 2016، دارای امکانات جدیدی شد. FlowRider مولد فراوری نماینده موج، سالن فیلم سه بعدی و Tidal Wave بخشی از امکانات این کشتی است. سالن ناهار خوری سه طبقه این کشتی بسیار زیبا است و هر طبقه آن به نام یکی از هنرمند ایتالیایی رنسانس نامگذاری شده است.

13. Norwegian Epic

با ظرفیت پذیرش 4100 نفر این کشتی هم مانند دیگر حاضرین فهرست ما برنامه های مفرحی برای مسافران خود دارد که از جمله آنها می توان به اجرای برنامه های Ballroom Blitz و Priscilla, Queen of the Desert اشاره نمود.

14. Freedom of the Seas

در سال 2007 زمانیکه این کشتی به آب افتاد، مانند بسیاری دیگر از کشتی های این فهرست در زمان خودشان، بزرگترین کشتی کروز لقب گرفت. اخیراً Freedom of the Seas از فلوریدا به بندر پورتو ریکو نقل مکان نموده است.

15. Independence of the Seas

خواهر سوم، Freedom و Liberty کشتی Independence است. این کشتی بیشترین مقدار مسافر را در خود جای میداد تا آنکه رویال کارابین کشتی های Oasis را فراوری کرد. با وجود اینکه کشتی های جدیدتر و مدرن تری فراوری شدند، این سه کشتی هنوز در فهرست قرار دارند. این کشتی 15 عرشه و 339 متر ارتفاع دارد. این کشتی در طول زمستان در Port Everglades فلوریدا واقع شده است در تابستان به ساوتهمپون انگلستان میرود.

انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 952

به "بزرگترین کشتی کروز های دنیا در یک قاب" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین کشتی کروز های دنیا در یک قاب" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کشتی کروز های دنیا در یک قاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید