برنامه سفر 4 روزه به تورنتو

تورنتو شهری عظیم است بنابراین توصیه می کنم حداقل 2 روز را در تورنتو بگذرانید. بهتر است برنامه ای برای گذراندن 3 روز در تورنتو یا حتی 4 روز برای انجام کارهای بیشتر احتصاص دهید. تورنتو در یک روز واقعاً قابل گشتن نیست اما اگر آمدید حتما غذاهای زیادی نوش جان کنید (تورنتو انتخاب های فوق العاده ای از غذاهای بین المللی به شما میدهد).

برنامه سفر 4 روزه به تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: روز اول: در روز اول به گشت و گذار در تورنتو بپردازید. از برج CN Toronto که یکی از 7 عجایب مدرن جهان است (از 553 متر ارتفاع!) دیدن کنید. روی یک کف شیشه ای بایستید و به پایین نگاه کنید یا جرات داشته باشید و Edge Walk را در خارج از برج تجربه کنید. همچنین می توانید در رستوران گردان برج، شام بخورید و می توانید ببینید که چراغ های شهر تا چه حد روشن و زیبا هستند.

پس شما یک انتخاب دارید. می توانید از خیابان (بلوار Bremner) عبور کرده و به گشت و گذار بپردازید و در کافه نوشیدنی Steam Whistle مزه ها را امتحان کنید. اگر عاشق ورزش هستید، می توانید یک بازی Blue Jays (یکی از محبوبترین ترین فعالیت های تورنتو) را در Rogers Centre داشته باشید (بلیط ها را می توانید قبل از بازی با قیمت ارزان 15 دلار خریداری کنید). یا اگر با بچه ها هستید، آکواریوم ریپلی (Ripley's Aquarium) که درست زیر برج است یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تورنتو است.

از برج به خیابان Queen بروید در آنجا می توانید یک ماشین بگیرید یا در همان خیابان شروع به خرید کنید. پایین Queen غرب، بازار Kensington را خواهید دید، محله ای بوهمیام و هیپستر که مملو از فروشگاه های قدیمی و بسیاری از غذاهای اصیل است. مکانی عالی برای توقف ناهار است وگرنه می توانید منتظر بمانید تا به محله چینی ها برسید.

محله چینی ها به مسیری که از آن آمده اید میرسد و در فاصله کمی از شما قرار دارد. محله چینی ها در تورنتو بسیار بزرگ است و اگر می خواهید برخی غذاهای عجیب و غریب را امتحان کنید ارزش توقف دارد. همچنین می توانید تور ترکیبی بازار کنز Kensington ینگتون و محله چینی ها را داشته باشید

بعد از ظهر خود را در AGO (گالری هنری Ontario) سپری کنید، جایی که می توانید مجموعه های هنری بی شماری از سراسر جهان و بزرگترین مجموعه هنری کانادا را ببینید.

کارهای زیادی در تورنتو برای انجام دادن وجود دارد، مقصد بعدی میدان Nathan Phillips است که می توانید با نشان نمادین تورنتو عکس بگیرید و ساختمان جدید شهر را ببینید. Old City Hall درست در سمت راست قرار دارد، یک ساختمان قدیمی به سبک رومی. اگر در زمستان از آن بازدید می کنید می توانید به صورت رایگان در میدان اسکیت بروید.

آخرین منطقه در بازدید یک روزه، میدان Dudas است که نمونه کوچکی از میدان تایمز است. در اینجا مرکز Eaton، بزرگترین مرکز خرید شهر و بسیاری از رستوران ها را پیدا خواهید کرد. آن سوی مرکز Eaton، رستوران ها قرار دارد که می توانید در پاسیو بنشینید و لذت ببرید.

برای پایان دادن به شب خود، نوشیدنی یا رقص را توصیه می کنم به منطقه Entertainment (اطراف King و John) بروید که در آن می توانید تعداد زیادی رستوران، بار و باشگاه پیدا کنید.

روز دوم: اگر فقط یک آخر هفته در تورنتو می گذرانید، روز دوم خود را با بازدید از جزیره تورنتو شروع کنید. این مکان پر از مسیرهایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری است و جایی است که بسیاری از مردم محلی فقط به آن سر میزنند . در آنجا منظره ای عالی از افق شهر مشاهده می کنید. سواحل زیبایی در این جزیره وجود دارد اما از قبل بدانید که ساحل Hanlan یک ساحل خاص است. می توانید یک کشتی را به جزیره بیاورید یا از انجا ببرید.

بعد از اینکه از این جزیره به سمت منطقه Distillery حرکت کردید، منطقه ای مملو از مغازه های زیادی که هنر، لباس و جواهرات می فروشند خواهید دید. این ساختمان ها مربوط به دهه 1800 هستند و به سبک ویکتوریایی ساخته شدند. این منطقه همچنین شب ها با رستوران و سرگرمی زنده و برقرار است.

من شخصاً فکر می کنم یکی از بهترین کارها در تورنتو بازدید از بازار St. Lawrence است. این یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی در جهان لقب گرفته است و از سال 1803فعال بوده است. بیش از 120 فروشنده در آن کار میکنند، بنابراین توصیه می کنم برای ناهار در اینجا توقف کنید.

بعد از ناهار یا قبل از آن حتما در Hockey Hall of Fame توقف کنید زیرا این یکی از کانادایی ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. در داخل می توانید با ماکت جام Stanley ژست بگیرید و عکس بیاندازید.

یکی از جالبترین مکانهای تورنتو ROM (موزه سلطنتی انتاریو) است که یکی از بزرگترین موزه های آمریکای شمالی است. نمایشگاه دایناسورها حتی اگر بچه نباشید بسیار جذاب است . ROM غالباً نمایشگاه های بسیار خوبی را میزبانی می کند.

بعد از بازدید از ROM وقت آن است که به منطقه ای ثروتمند در تورنتو،به نام Yorkville بروید. در امتداد خیابان Bloor، فروشگاه های لوکس را پیدا خواهید کرد، فروشگاه هایی که ویترین زیبایی دارند. Yorkville زمانی محلی بود که هنرمندان، نویسندگان و نوازندگان شهر در آن جمع می شدند و امروز خانه خیابان های زیبا و خانه های ویکتوریایی است.

اگر دیدن خانه های ویکتوریا برای شما کافی نبودند، در قصر کازا لوما، قلعه بسیار خاص تورنتو توقف کنید. در اوایل سال 1900 ساخته شده است و اکنون یک موزه و یک مکان مهم است که می توانید با اتاق های تزئین شده و گذرگاههای مخفی آن غافلگیر شوید.

برای عصر چند گزینه پیش رو دارید. یکی اینکه شام بخورید و در Medieval Times نمایش ببینید (اگر بچه نداشته باشید سرگرم کننده است). شما شام 4 قسمتی خود را مانند آنچه در قرن 11 میلادی برگزار می شود با دست خود می خورید و به شما تیمی اختصاص داده می شود که در طول مسابقات شوالیه را تشویق کنند. حتماً از قبل بلیط بخرید.

یا می توانید در یکی از رستوران های جالب تورنتو غذا بخورید. یک تجربه منحصر به فرد مانند O.Noir را امتحان کنید که در آن سیاهی کامل غذا می خورید. بعد از شام یکی از بارهای شهر را ببینید (حتی یک بار با مضمون هری پاتر وجود دارد!).

روز سه: دو روز اول واقعاً فشرده بود، بنابراین توصیه می کنم روز سوم را راحتتر بگذرانید می توانید از باغ وحش تورنتو یا مرکز علمی انتاریو دیدن کنید. با این حال، من اکیداً توصیه می کنم کمی تحقیق کنید تا ببینید در شهر چه اتفاقی می افتد زیرا تورنتو تقریباً همیشه یک نوع رویداد یا جشنواره در حال برگزاری دارد.

برای عصر برخی از سرگرمی ها را در The Second City پیدا کنید، یک باشگاه کمدی که در آن تعدادی از کمدین ها و بازیگران کانادایی برای اولین بار در آنجا شروع به کار کردند. یا یک نمایش را در یکی از تئاترهای شهر تماشا کنید.

روز چهارم: آخرین روز شما در شهر برای برخی از سفرهای روزانه تورنتو مناسب است. اگر برای برخی از سفرهای هیجان انگیز آماده هستید، به سرزمین عجایب کانادا بروید که بهترین پارک تفریحی در این کشور است و برای روزهای گرم تابستان مجهز به پارک آبی است.

اگر عاشق شراب هستید، سفر به نیاگارا بر روی دریاچه امری واجب است که می توانید شراب های یکی از بهترین مناطق شراب کانادا را بچشید. این منطقه بیشتر به خاطر شراب یخی معروف است، یک شراب شیرین که حتما باید امتحان کنید!

محبوب ترین کار در تورنتو رفتن به آبشارهای نیاگارا است که پربازدیدترین جاذبه در کل کانادا است. تعجب آور نیست زیرا واقعاً یک منظره دیدنی است. قسمت کانادایی این آبشار به آبشارهای Horseshoe معروف است و بیش از 50 متر ارتفاع دارد و هر ثانیه 2،271،247 لیتر آب از لبه آن فرو میریزد.

انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 557

به "برنامه سفر 4 روزه به تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه سفر 4 روزه به تورنتو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر 4 روزه به تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید