آیا بدون سوابق شغلی هم میتوان در کانادا کاری دست و پا کرد؟

خب شاید در خاطرتان این باشد که همه جا برای همه کارها نیاز به سوابق قبلی شغلی میباشد، در اکثر مشاغل اینطور است اما در بعضی کارها میتواند در کانادا بدون سابقه شغلی هم استخدام شوید.

آیا بدون سوابق شغلی هم میتوان در کانادا کاری دست و پا کرد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کارمند جذب و استخدام

میانگین درآمد: تا 120،000 دلار در سال

اگر از ملاقات افراد جدید لذت می برید شغل کارمند استخدام می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این افراد با استفاده از سایت هایی مانند LinkedIn بهترین کاندیداهای شغلی را پیدا کرده و به شرکت ها در انجام گزینش و مصاحبه کمک می کنند. از آنجایی که بسیاری از این افراد کمیسیون یا بخشی از حقوق فرد استخدام شده را دریافت می کنند، بنابراین این کار پتانسیل کسب درآمد بسیار بالایی دارد.

بیش از 5،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

مشاور معاملات ملکی

میانگین درآمد: تا 120،000 دلار در سال

هیچ محدودیت درآمدی برای شغل مشاوران املاک وجود نخواهد داشت. شما باید در چند آزمون قبول شوید تا بتوانید مجوز فعالیت دریافت کنید. اما تقریبا به هیچ تجربه خاصی برای کار به عنوان مشاور املاک نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این، اگر در شهرهایی مانند تورنتو یا ونکوور زندگی می کنید که در آنها قیمت املاک و مستغلات خیلی بالاست، به طور جدی پتانسیل درآمدی بسیار بالایی خواهید داشت.

بیش از 400 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

آتش نشان

میانگین درآمد: تا 132،000 دلار در سال

آیا به دنبال راهی برای خدمت به جامعه هستید؟ پس می توانید به عنوان یک آتش نشان مشغول فعالیت شوید. شما علاوه بر مواجه شدن با خطرات این شغل پرهیجان، درآمد مناسبی خواهید داشت.

بیش از 24 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

باربری و حمل و نقل

میانگین درآمد: تا 162،600 دلار در سال

اساسا هر شرکتی که محصولی را به فروش می رساند نیاز به فردی برای ارسال و دریافت محصولات دارد. آنها مسئول همه چیزهایی هستند که به شرکت وارد شده و یا از آن خارج می شود. چنین افرادی برای موفقیت هر شرکت و سازمانی بسیار پراهمیت می باشند و الزامات چندانی برای اشتغال در این کار وجود ندارد. اگر به دنبال کاری هستید تا بدون داشتن مدرک تحصیلی بتوانید پول در بیاورید، این شغل یکی از گزینه های پیشنهادی مناسب است.

بیش از 1،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

باغبان فضای سبز

میانگین درآمد: تا 71،500 دلار در سال

قرار گرفتن در فضای باز، کار کردن با دست و کمک به رشد گیاهان و زیبایی مناظر، همگی بخشی از شرایط فعالیت در شغل باغبانی می باشند. تنها جنبه منفی این شغل آن است که در صورت داشتن حساسیت به خاک و گرد و غبار، علف ها و گرده گل ها فعالیت در این کار بسیار مشکل است.

بیش از 300 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

راننده ترانزیت

میانگین درآمد: تا 112،500 دلار در سال

بسته به اینکه در کدام شهر یا منطقه شهرداری زندگی می کنید این کار می تواند ساده و یا سخت باشد. خبر خوب این است که آنها حقوق و مزایای فوق العاده ای دارند. اگر در دایره دوستان و اطرافیان خود راننده خوبی هستید، می توانید به کار کردن به عنوان راننده اتوبوس فکر کنید.

بیش از 500 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

متصدی بار

میانگین درآمد: تا 90،000 دلار در سال

اگر با کار کردن تا دیروقت و صدای موسیقی بلند و بودن در کنار افراد مست مشکلی ندارید، اشتغال به عنوان متصدی بار می تواند کار جالبی باشد. ممکن است درآمد این کار چندان شگفت انگیز نباشد اما انعام دریافتی از مشتریان در بهبود وضعیت مالی شما بسیار موثر است. همچنین اگر در محل کارتان غذا سرو می شود، می توانید غذای رایگان نیز بخورید.

بیش از 1،300 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

متصدی پذیرش

میانگین درآمد: تا 112،100 دلار در سال

اگر با پشت میز نشستن به مدت طولانی و تعامل و ارتباط با دیگران خسته نمی شوید، کار کردن به عنوان متصدی پذیرش بسیار آسان خواهد بود. این شغل برای افراد خودساخته و منظم که می توانند مشکلات مردم را حل کرده و از کمک به آنها لذت می برند، بسیار مناسب است.

بیش از 7،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

کارگر ساختمانی

میانگین درآمد: تا 110،000 دلار در سال

در حالی که برخی از مشاغل مرتبط با ساخت و ساز نیاز به آموزش دارند، اما بسیاری از آنها به هیچ تجربه ای نیاز ندارند. اگر به انجام کارهای بدنی و کار کردن با دست عادت دارید و احساس می کنید با لباس و چکمه کار بهتر به نظر می رسید، این کار مناسب شماست و به شما کمک می کند تا در زمان کوتاهی درآمد مناسبی کسب نمایید.

بیش از 30،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

پلیس ترانزیت

میانگین درآمد: تا 142،700 دلار در سال

اگر به کار کردن به عنوان نیروهای انتظامی علاقمند و کنجکاو هستید، پیوستن به پلیس حمل و نقل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ورود به این عرصه و آگاهی از شرایط آن باشد. برای ورود به این کار به هیچ وجه تجربه زیادی لازم نیست و از طریق این شغل می توانید به حفظ امنیت عمومی کمک نموده و به شهروندان خدمت کنید.

بیش از 100 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

کارگر انبار کالا

میانگین درآمد: تا 100،000 دلار در سال

به ندرت اتفاق می افتد که تجربه خاصی برای کار کردن در یک انبار کالا نیاز باشد. اگر فقط نیازمند درآمد برای پرداخت قبوض هستید، حتما یک موقعیت شغلی خوب با ساعات کار منظم در یک انبار کالا پیدا کنید. از کجا معلوم؟ شاید آنها روزی به شما اجازه بدهند تا رانندگی لیفتراک را نیز بر عهده گرفته و درآمد بیشتری کسب کنید.

بیش از 7،000 موقعیت شغلی مرتبط درسایت Indeed وجود دارد.

فروشنده حرفه ای

میانگین درآمد: تا 110،000 دلار در سال

آیا زمانی که نوجوان بودید یک استند لیموناد فروشی داشتید و کسب درآمد می کردید؟ اگر چنین بوده قطعا تجربه مورد نیاز برای ورود به شغل فروشندگی حرفه ای را نیز خواهید داشت. تا زمانی که اخلاق و شخصیتی مناسب برای فروشندگی داشته باشید، قادر خواهید بود درآمد بالایی از این کار کسب کنید.

بیش از 6،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

راننده کامیون

درآمد میانگین: تا 112،500 دلار در سال

درست است که این حرفه پر زرق و برق ترین شغل در دنیا نیست، اما نسبت به کار کردن به عنوان یک باریستا در کافه می تواند درآمد بسیار بالاتری نصیب شما کند. اگر هیچ وقت از رانندگی خسته نمی شوید و مشتاق هستید آن را به صورت حرفه ای دنبال کنید، پس بهتر است پیش از اینکه همه کامیون ها به طور اتوماتیک توسط کامپیوترها هدایت شوند، به انجام این کار فکر کنید!

بیش از 10،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 683

به "آیا بدون سوابق شغلی هم میتوان در کانادا کاری دست و پا کرد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیا بدون سوابق شغلی هم میتوان در کانادا کاری دست و پا کرد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بدون سوابق شغلی هم میتوان در کانادا کاری دست و پا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید