بهترین بازارهای کریسمس در کانادا

این پنج بازار که در سنت کانادایی فرانسوی و فولکلور آلمان غرق شده است ، میتوانند شور و اشتیاق کریسمس را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین بازارهای کریسمس در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: خرید از جذابترین کارها در ایام سوال نو هست، در کانادا به سراغ این بازارها بروید:

1. بازار کریسمس تورنتو (Toronto Christmas Market, Toronto)

بازار کریسمس تورنتو در منطقه تاریخی این شهر برگزار می شود و جذابیت یک بازار سنتی اروپایی را با روشهای کانادایی ارائه می دهد.

ارگ نوازان و رقصنده های محلی از اسلوونی و اوکراین بازدیدکنندگان را به وجد می آورند. همچنین  کوکتل های داغ، پیروگی (کوفته لهستانی) را که با خامه ترش و پیاز سرخ شده یا پوتین مزه دار شده و ترکیبی از سیب زمینی سرخ کرده، سس گوجه فرنگی و کشک پنیری نرم، غذاهای لذیذی هستند که در این بازار سرو میشوند. این غذا در دهه 1950 در روستای کبک اختراع شد و یکی از محبوبترین غذاهای کانادا میباشد.

علاوه بر این، غرفه هایی در این بازار وجود دارد که شمع موم زنبور عسل، اسباب بازی های چوبی و سایر هدایای سنتی را می فروشند.

2. بازار Christkindl واقع در کیتچنر (Christkindl Market, Kitchener)

بازار Christkindl واقع در کیتچنر (Christkindl Market, Kitchener)

کیتچنر یکی از قدیمی ترین و بزرگترین جوامع آلمانی در کانادا به شمار میرود و همه ساله میزبان بازار کریسمس که با فرهنگ و سنت در هم آمیخته میباشد.

گوش دادن به کلاوس و تماشای شمع های روشن از تفریحات این منطقه به شمار میرود. علاوه بر این میتوانید از غرفه های زیور آلات ظریف شیشه ای، شنیتزل، و سبزیجات پرشده از میوه های خشک خرید کنید.

نمایش های شاد در آخر هفته با حضور شخصیت هایی مانند Knecht Ruprecht (روپراخت مزرعه دار) روی صحنه می روند. روپراخت که یکی از همنشینان نیکلاس سنت آلمانی است که کیسه ای پر از شیرینی به همراه دارد و به  کودکان هدیه میدهد.

3. بازار مرکز تاریخی شهر کبک (The markets of Quebec City's historic centre)

بازار مرکز تاریخی شهر کبک (The markets of Quebec Citys historic centre)

در هفته های قبل از کریسمس، عطر و بوی سوزن های کاج در مرکزخیابان های تاریخی  کبک جایی که معماری نوول-فرانسه با نور زیبای خود می درخشد، به مشام میرسد. در Le Marché du Vieux-Port درمنطقه Quai Saint-André، فروشندگان اجناس تزیینی دست ساز، روسری های پشمی، شربت افرا و تورتیر که یک شیرینی گوشتی در کبک میباشد که حوالی کریسمس و شکرگذاری خورده شده میشود، میفروشند.

در نیمه اول ماه دسامبر، در این شهریک بازار به سبک آلمانی برگزار می شود اما افرادی که بدنبال کادوهای کریسمس خاص هستند باید به نمایشگاه صنایع دستی شهر بروند، جایی که می توانند، جواهرات و خزهای زمستانی و امثال آن  را تهیه کنند.

همچنین در Festilumière در آکواریوم شهر میتوان از نورپردازی های زیبا و مجسمه های یخی بازدید کرد.

4. بازار کریسمس Longueuil، مونترال (Longueuil Christmas Market, Montreal)

بازار کریسمس Longueuil، مونترال (Longueuil Christmas Market, Montreal)

چهار دلیل برای بازدید از سنت های Marché de Noël et des Traditions که در Longueuil، حومه مونترال در ساحل جنوبی رودخانه سنت لارنس برگزار می شود وجود دارد: کانفیت اردک، نوشیدنی گلابی، کره افرا و کارامل های شور که فقط میتوانید در این بازار پیدا کنید.

غذاهایی که فقط از تولیدکنندگان کوچک و مستقل و مزارع محلی تأمین می شود .

 در این منطقه کودکان می توانند سوار بر قطار چوبی از میان برف ها عبور کنند، نوازندگان و رقصنده های محلی شور و نشاط ویژه ای به این بازار میبخشند، همچنین سانتا برای برآورده کردن آرزوهای کریسمس حاضر است.

5. بازار کریسمس ونکوور (Vancouver Christmas Market, Vancouver)

بازار کریسمس ونکوور (Vancouver Christmas Market, Vancouver)

کاسه های شعله ور (feuerzangenbowle) به شما کمک میکند در هوای سرد زمستانی حین گشت و گذار در میان خانه های چوبی در میدان تئاتر کوئین الیزابت واقع در  مرکز ونکوور، گرم بمانید. این نوشیدنی سنتی آلمانی شامل یک ورق قند آغشته به رم میباشد و برای ذوب شدن در یک لیوان نوشیدنی داغ رها می شود و در کنار سیب های پخته و راتلت منحصر به فرد سوئیسی سرو میشود و یکی از خوراکی های زمستانی است که در بازار کریسمس ونکوور موجود است.

این بازار با زمینه  آلمانی محلی برای یافتن ماگ های نقاشی شده، تزئینات ظریف توری و بسیاری دیگر از هدایای دست ساز میباشد.

Poinsettias (گیاهی نمادین برای کریسمس)، چراغها و چرخ فلک کریسمس به سبک قدیمی، گروه های کر و انجیل و سازهای زهی از سرگرمی های این بازار به شمار میرود.

این بازار همچنین از صدها غرفه با کار صنعتگران کانادایی از جمله چوب تراشی، دمنده شیشه و تولید اسباب بازی تشکیل شده که انتخابی  عالی برای تهیه  یک هدیه ویژه کریسمس میباشد.

انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 22 آذر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 354

به "بهترین بازارهای کریسمس در کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین بازارهای کریسمس در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازارهای کریسمس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید