امکانات طبقات لوکس کشتی کروز چیست؟

کمپانی های کشتی کروز خدمات و سروریسهایی ویژه ای را برای کابین های لوکس که در طبقات مجزای کشتی هستند رد نظر گرفته اند که معمولا بلیط های گرانتری نیز دارند.  به طور مثال خدمات یات کلاب شرکت MSC از جمله این سرویس ها میباشد.

امکانات طبقات لوکس کشتی کروز چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی های کروز معمولا امکاناتی ویژه را به کسانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای راحتی بیشتر هستند، معرفی می نمایند. در ادامه 10 مورد از این امکانات را که احتمالا فقط مسافران درجه یک کشتی های کروز از آن اطلاع دارند، آنالیز می کنیم.

والدین نگران مراقبت از بچه هایشان نیستند

البته امکانات مراقبت از بچه ها برای همه مسافران کشتی فراهم است، ولی والدینی که از بلیط کلاس درجه یک استفاده می نمایند می توانند احساس امنیت بیش تری داشته باشند. بخش کلاس درجه یک آن قدر دنج است که بچه ها این والدین می توانند به راحتی و با امنیت کامل قدم بزنند. این پکیج های لوکس علی رغم گران بودن، به راحتی بیش تر در سفر یاری می نمایند.

اولویت آنالیز مدارک و ورود و خروج

به طور کلی جهت های ورود و خروج کشتی شلوغ هستند و به همین علت احتمالا کمی از زمان گران بهایی را که می توانید در ساحل لذت ببرید، باید صرف آنالیز مدارک و ورود و خروج کنید. مسافران کلاس درجه یک به علت وجود راهی سریع تر و اختصاصی، زمان انتظار بسیار کوتاه تری را پیش رو دارند. احتمالا برای شما نیز رویایی است که به صورت میان بُر و زودتر از سایر مسافران سوار و پیاده شوید. وجود این گزینه می تواند علاوه بر کاهش زمان انتظار و افزایش لذت سفر به کاهش استرس نیز یاری کند.

مسافران کلاس درجه یک، خدمتکار شخصی دارند

این موضوع به کشتی کروز شما بستگی دارد، بعضی از آن ها خدمتکار شخصی به مسافران ویژه (VIP) ارایه می دهند. این خدمتکاران شخصی وظیفه دارند تعطیلاتی راحت تر را برای مسافران محیا نمایند. خدمتکاران در کنار مسافران ویژه هستند و به اجرای برنامه تفریحی مورد نظر آن ها به وسیله رزرو امکانات لازم (مثل اسپا و ماساژو...) یاری می نمایند.

مسافران ویژه، طبقه ای خصوصی دارند

کشتی های بزرگ تر برای مسافران ویژه طبقه ای مجزا فراهم می نمایند. ورود به این طبقه به وسیله کارت­کلید مخصوص است و باعث می گردد در این مکان آرامش بیش تری را احساس نمایند. مسافران ویژه تقریبا صدای موج شکن ها را متوجه نمی شوند و شب ها با آرامش بیش تری استراحت می نمایند. بخش زیادی از هزینه پرداختی مسافران ویژه مربوط به امکانات و حریم خصوصی ویژه آن ها است.

فقط مسافران ویژه به رستوران های خاص دسترسی دارند

کشتی های کروز معمولا امکان دسترسی رستورانی ویژه را برای مسافران کلاس درجه یک فراهم می نمایند. با توجه به تعداد محدود استفاده نمایندگان از این رستوران ها، زمان انتظار کمی برای سِرو غذا احتیاج است. وقتی به این رستوران ها می روید می توانید اطمینان داشته باشید که حتما انتظارات شما برآورده می گردد.

ممکن است اسپای اختصاصی داشته باشند

استخر ها و اسپا های عمومی هر کشتی به علت اینکه همه مسافران می توانند از آن ها استفاده نمایند، کمی شلوغ هستند. خوش شانسی مسافران کلاس درجه یک اینجاست که از استخر و اسپای اختصاصی خود استفاده می نمایند. استفاده از گزینه کلاس درجه یک کشتی کروز باعث می گردد شلوغی اطراف خود را در این کشتی کاهش دهید. حتی کشتی های کروزی وجود دارند که سونایی مخصوص برای مسافران کلاس درجه یک آماده نموده اند.

مسافران ویژه محیط خلوت تری را تجربه می نمایند

معمولا تعطیلات با شلوغی همراه است و مشتریان دیگری نیز همراه با شما از امکانات تفریحی استفاده می نمایند، اما گزینه کلاس درجه یک این مزیت را دارد که می توانید از شلوغی های زیاد فاصله بگیرید. در واقع قسمتی از هزینه بیشتری که شما می پردازید، هزینه کاهش شلوغی های اطراف شماست. برای رسیدن به بوفه صفی وجود ندارد، شما هزینه آرامش بیش تر را پرداخت نموده اید.

جایگاه ویژه برای نمایش ها

بلیط ویژه فقط خرید فضایی زیبا تر نیست، بلکه در اختیار داشتن جایگاه ویژه در قسمت جلویی نمایش ها است. آن ها می توانند نمایش را از فاصله نزدیک تر دیدن نمایند و تجربه بهتری داشته باشند.

کابین های متفاوت برای کلاس درجه یک وجود دارد

احتمالا تصوّر می کنید همه کابین های ویژه شبیه هم هستند، در صورتی که این طور نیست. اتاق ها بر اساس خانوادگی یا زوج بودن، تعداد تختخواب و میزان، قیمت گذاری می شوند. بعضی از اتاق ها منظره اقیانوس دارند و بعضی این امکان را ندارند. وجود یا عدم وجود این امکانات می تواند قیمت اتاق را تحت تاثیر قرار دهد.

غذا هایی خوشمزه تر سفارش می دهند

با توجه به تجملاتی تر بودن قسمت کلاس درجه یک کشتی کروز، غذای پخته شده در این بخش نسبت به بخش عادی کشتی از طعم و بوی بهتری برخوردار است. البته سفر با بلیط کلاس درجه یک را به علت گران تر بودن، افراد کمی تجربه می نمایند.

انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 912

به "امکانات طبقات لوکس کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "امکانات طبقات لوکس کشتی کروز چیست؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات طبقات لوکس کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید