اجازه کار موقت جهت اقامت دائم کانادا

این امکان برای اتباع خارجی وجود دارد که ابتدا با اجازه کار موقت به کانادا آمده و سپس بعداً برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برای دستیابی به این هدف چهار راه اصلی وجود دارد.

اجازه کار موقت جهت اقامت دائم کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در زیر چهار برنامه مهاجرتی کانادا را می بینید که کارگران خارجی موقت می توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست کنند:

برنامه کارگر ماهر فدرال(FSWP)

اگر با یک کارفرمای کانادایی در زمینه اجازه کار موقت کار می کنید و کارفرما پیشنهادی برای اشتغال دائمی به شما ارائه داده است ، شما ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دائم خود در قالب برنامه کارگر ماهر فدرال باشید. از چنین پیشنهادی به عنوان اشتغال مرتب یاد می شود. کارگر موقت باید موارد لازم را که تحت برنامه کارگر ماهر خارجی مورد نیاز است ، برآورده کند. امتیازات براساس عواملی مانند تحصیلات متقاضی ، سن ، سازگاری ، مهارت های زبانی و پیشنهاد شغلی اعطا می شود. این روند ممکن است یک سال تا 18 ماه طول بکشد.

کلاس تجربه کانادایی (CEC)

کارگران موقت در شرایط ماهر می توانند از تجربیات کاری خود در کانادا برای درخواست در برنامه کلاس تجربه کانادا استفاده کنند. این گزینه محبوب برای کارگران موقت است که امتیازات مورد نیاز برنامه کارگر ماهر فدرال را برآورده نمی کنند.

متقاضیان تحت CEC باید حداقل دو سال سابقه کار در کانادا داشته باشند یا تحصیلات متوسطه را در کانادا به پایان برسانند و یک سال سابقه کار داشته باشند. متقاضیانی که واجد شرایط CEC هستند باید قبل از اقدام به اقامت دائم کانادا ، یکی از شرایط بالا را داشته باشند.

برنامه های نامزد استانی (PNP)

تقریباً هر استان برنامه متقاضیان استانی خاص خود را دارد که به استان ها اجازه می دهد اتباع خارجی را برای درخواست اقامت دائم کانادا معرفی کنند. متقاضیانی که تحت برنامه استانی درخواست می دهند باید در استانی که متقاضی آن هستند اقامت داشته باشند. جریان ها و گزینه های مختلف موجود در هر استان می تواند بسیار متفاوت باشد ، با این حال برنامه ها اغلب به برنامه ها در سطح فدرال شباهت دارند. درخواست های اقامت دائم تحت PNP می تواند یک سال تا 18 ماه طول بکشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کلاس تجربه کبک (QEC)

کارگران موقت می توانند از طریق کلاس تجربه کبک برای اقامت دائم خود اقدام کنند. کلاس تجربه کبک  QEC) ) بسیار شبیه کلاس تجربه کانادایی CEQ) ) است ، با این تفاوت که شرایط اضافی تحت QEC وجود دارد.

متقاضیان تحت QEC باید حداقل یک سال در کبک به عنوان یک کارگر  ماهر کار کرده باشند (از طریق مجوز کار موقت) و آنها باید در سطح متوسط ​​به زبان فرانسه آشنایی داشته باشند. از طرف استان کبک ، به متقاضیان موفق، گواهی انتخاب کبک داده می شود که به آنها اجازه می دهد برای وضعیت اقامت دائم خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که اتباع خارجی در کانادا که دارای ویزای تعطیلات کاری هستند نیز می توانند از طریق QEC درخواست اقامت دائم خود را دهند ، مشروط بر اینکه شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشند. * این گزینه برای کارگران در تعطیلات کاری منحصر به فرد در مورد QEC اعمال می شود.

روند تبدیل کارگر موقت به مقیم دائم از طریق QEC ممکن است  یک سال یا کمتر طول بکشد.

جهت دریافت خدمات ویزای توریستی کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 528

به "اجازه کار موقت جهت اقامت دائم کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجازه کار موقت جهت اقامت دائم کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه کار موقت جهت اقامت دائم کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید