راهنمای شرکت در آزمون زبان ژاپنی JLPT

اگر می­خواهید در سومین اقتصاد بزرگ جهان یک شغل عالی بدست آورید، به احتمال زیاد به مدرک زبان ژاپنی JLPT نیازمندید. حتی اگر فقط دوست دارید روابط تجاری عالی با ژاپنی­ها برقرار کنید، پس دانستن برخی از ویژگی های این زبان می­تواند راه را برایتان هموار کند.

راهنمای شرکت در آزمون زبان ژاپنی JLPT

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به طور کلی، ژاپنی­ها نسبت به کسانی که به سنت­های معمول آنها احترام می­گذارند و کسانی که می­توانند به زبان ژاپنی صحبت کنند نظر مساعدتری دارند. بنابراین، بسیاری از تاجران کسب و کار خود را به زبان ژاپنی شروع می­کنند. وبلاگ ژاپنی زبان FluentU کمک بزرگی خواهد بود!

JLPT

برای دریافت مدرک، باید در آزمون مهارت زبان ژاپنی (JLPT) شرکت کنید که توسط مبادلات و خدمات آموزشی ژاپن (JEES) با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می­شود.

برخلاف سایر آزمونهای مهارت زبان که سالانه چندین بار برگزار می­شود، JLPT فقط دو بار در سال، جولای و دسامبر، در ژاپن و کشورهای منتخب انجام می­شود. (بعضی از کشورها فقط سالی یکباراین آزمون را برگزار می­کنند) بنابراین، بهتر است اهمیت زیادی برای این آزمون قائل شوید.

آزمون JLPT پنج سطح دارد. N1 بالاترین سطح و N5 ابتدایی ترین سطح است. ( افراد مصمم جویای کار که برای اهداف حرفه­ای روزانه به زبان ژاپنی احتیاج دارند، حداقل باید مدرک آزمون N2 را داشته باشند).

آزمون JLPT دارای بخش­های خواندن و گوش دادن است که با دیگر تست­های زبانی که تاکنون صحبت کردیم قابل مقایسه است. در این بخشها دانش شما در مورد ساختارهای دستوری و نشانه ­های مختلف سنجیده می­شود و من مطمئن هستم اگر بدانید این آزمون بخش گفتاری ندارد ناراحت خواهید شد. ولی خوب، اشکالی ندارد، قطعا در بخش نوشتاری دست پر خواهید بود.

برای شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 536

به "راهنمای شرکت در آزمون زبان ژاپنی JLPT" امتیاز دهید

4 کاربر به "راهنمای شرکت در آزمون زبان ژاپنی JLPT" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شرکت در آزمون زبان ژاپنی JLPT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید