راهنمای شرکت در آزمون زبان اسپانیایی DELE

آزمون (Diplomas de Español como Lengua Extranjera) (DELE) سنجشی است که توسط انستیتو سروانتس به نمایندگی از وزارت آموزش و علوم اسپانیا برگزار می­شود و از استانداردهای مندرج در چارچوب مرجع مشترک زبان­ها در اروپا (CEFR) تبعیت می­کند. این بدان معنی است که طبق طبقه بندی استاندارد صلاحیت زبان همانطور که در بالا توضیح داده شد، برگزار می­شود، جایی که A1 مبتدی مطلق تلقی می­شود و C2 تسلط بالا را نشان می­دهد.

راهنمای شرکت در آزمون زبان اسپانیایی DELE

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این آزمون پنج بار در سال - در آوریل، می، جولای، اکتبر و نوامبر - در 800 مرکز آزمون در 100 کشور برگزار می­شود.

DELE شبیه سایر آزمون­های مهارت زبان است و ویژگی­هایی دارد که به طور جامع دستورزبان و درک زبان اسپانیایی را می­سنجد. اما از جنبه­های مهمی با آزمون­هایی که تاکنون در مورد آنها بحث کردیم تفاوت دارد. در حالی که سایر نتایج آزمون فقط برای مدت زمان محدود، معمولاً دو سال معتبر هستند، DELE برای همیشه معتبر است. (درنهایت به شما دیپلم می­دهند.)

یکی دیگر از ویژگی­های منحصر به فرد DELE این است که قبل از ارزیابی واقعی شما تعیین می­کنید که در کدام سطح از آزمون می­خواهید شرکت کنید. در حالی که سایر آزمون ها، آزمون یکسان یا مشابهی را به دانش آموزان می­دهند و براساس نتایج آزمون تعیین می­کنند که دانش آموز در چه سطحی شایستگی دارد، DELE به دانش آموز حق انتخاب می­دهد که اول در کدام آزمون شرکت کند.

این بدان معنی است که شش نسخه مختلف از آزمون وجود دارد. برای A1 ، A2 ، B1 ، B2 ، C1 و C2 یک نسخه DELE وجود دارد که طی آزمونهای متوالی کمی دشوارتر می­شود. شما از قبل تعیین می­کنید در چه سطحی شرکت کنید. بنابراین، شما باید بررسی کنید که چه مدرکی موردنیاز موسسه ای است که نتایج را برایشان ارسال می­کنید. B2 اغلب برای ورود به دانشگاه­های اسپانیا کافی است. اما اگر علاقه دارید به دانشکده پزشکی بروید، حداقل به مدرک C1 نیاز خواهید داشت.

درباره هزینه باید گفت که آزمون DELE مانند بسیاری از آزمونهای دیگر به این بستگی دارد که در چه مکانی برگزار می­شود. اطلاعات تماس با نزدیکترین مرکز آزمایش را از اینجا دریافت کنید.

برای دریافت آموزش­های بیشتر زبان اسپانیایی که به شما در آماده سازی برای آزمون DELE کمک می­کند، می­توانید در وبلاگ FluentU Spanish عضو شوید.

برای شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 533

به "راهنمای شرکت در آزمون زبان اسپانیایی DELE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شرکت در آزمون زبان اسپانیایی DELE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید