راهنمای شرکت در آزمون زبان آلمانی TELC

گواهینامه ­های زبان اروپایی (TELC) به زبان آلمانی، با مشارکت دولت فدرال آلمان، سنجش عادلانه­ای از مهارت زبان آلمانی مطابق با استانداردهای تعیین شده در چارچوب مرجع مشترک زبان­های اروپایی (CEFR) برگزار می­کند.

راهنمای شرکت در آزمون زبان آلمانی TELC

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مانند آزمون DELE، باید سطح TELC را انتخاب کنید. به عنوان مثال، هنگام درخواست ویزای همسر، آزمون A1 TELC (ابتدایی ترین امتیاز) کافی است. درخواست برای دانشگاه و دانشکده پزشکی در کل پیشنهاد متفاوتی است.

این آزمون قالبی شبیه به سایر آزمون­هایی دارد که درموردشان صحبت کردیم. بخش­های درک مطلب و خواندن و همچنین بخش­هایی برای ارزیابی مهارتهای نوشتاری و گفتاری شما وجود دارد.

قسمت شفاهی آزمون TELC یک قسمت منحصر به فرد است، از این لحاظ که ممکن است مصاحبه ای رودررو با یک ممتحن نباشد. ممکن است دو نفر همزمان آزمایش شوند. در این حالت، ممتحن نقش واسطه را دارد و مکالمه را ارزیابی می­کند.

بیست دقیقه قبل از شروع آزمون شفاهی، یک کاربرگ به شما داده می­شود که جزئیات کارهایی که شما و شخص مقابلتان باید انجام دهید را شرح می­دهد. (در مرحله آماده سازی نباید با مخاطب خود صحبت کنید.)

اینکه شما به طور فعال در مکالمه شرکت کنید و به سخنان آزمون دهنده دیگر پاسخ دهید مهم است - البته مکالمه را به خود اختصاص ندهید. در صورتیکه مخاطب شما در این قسمت مشکل داشت، سعی کنید به او کمک کنید. (این کار برایتان امتیاز آور خواهد بود!)

نگران نباشید، FluentU پشتیبان شماست. ما یک وبلاگ آلمانی زبان داریم که از هر لحاظ می­تواند به شما کمک کند.

آزمون TELC برای 9 زبان دیگر - اسپانیایی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، روسی ، لهستانی ، ترکی و عربی- آزمون مهارت برگزار می­کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی آن­ها مراجعه کنید.

برای شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 534

به "راهنمای شرکت در آزمون زبان آلمانی TELC" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای شرکت در آزمون زبان آلمانی TELC" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شرکت در آزمون زبان آلمانی TELC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید