راهنمای شرکت در آزمون زبان چینی HSK

زبان چینی (به ویژه ماندارین) خیلی سریع در حال تبدیل شدن به یک زبان ضروری برای تجارت است. در حال حاضر افراد زیادی در حال آموختن آن هستند و شما به راحتی می­توانید یکی از آن­ها باشید. پس از مدتی، شما شاهد پیشرفت خود خواهید بود و می­توانید مدرک این مهارت را به دست آورید. آزمون (Hànyǔ Shuǐpíng Kǎoshì) (HSK) که توسط هان بان، آژانس وزارت آموزش جمهوری خلق چین برگزار می­شود، آزمونی است که باید در آن شرکت کنید. این تنها آزمون رسمی و استاندارد برای زبان چینی ماندارین است.

راهنمای شرکت در آزمون زبان چینی HSK

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شما می­توانید شش سطح آزمون، از HSK 1 تا HSK 6 را انتخاب کنید.

HSK1 ساده ترین سطح آزمون است و برای زبان آموزانی طراحی شده که می­توانند با جملات پایه مکالمه کنند و حروف چینی ساده را درک کنند. به دلیل ماهیت زبان، علاوه بر روال معمول خواندن و درک شنیدن، بخشی وجود دارد که توانایی شما را در شناسایی حروف چینی محک می­زند. (لیستی از نشانه های مورد نیاز برای هر سطح ارائه شده است.) Pinyin ، ترجمه نویسی چینی، در HSK1 وجود دارد.

HSK6 دشوارترین آزمون است و برای افرادی طراحی شده که می­توانند براحتی به زبان چینی صحبت کنند، تفاوت­های ظریف زبانی را می­شناسند، از اصطلاحات به درستی استفاده می­کنند و مهارت خود را هم در آزمون کتبی و هم شفاهی اظهار می­کنند.

بخش شفاهی آزمون را می­توان جداگانه انجام داد. برای بخش گفتاری جداگانه فقط سه سطح وجود دارد: مبتدی، متوسط و پیشرفته.

هزینه آزمون کتبی برای HSK1 از 20 دلار شروع می­شود و ممکن است 10 دلار افزایش قیمت داشته باشد. هزینه­ آزمون شفاهی نیز برای مبتدیان از 20 دلار شروع می­شود و برای سطوح متوسط و پیشرفته به ترتیب 20 و 30 دلار افزایش می­یابد.

پس زود باشید. سطح زبان چینی خود را محک بزنید! چرا عضو وبلاگ FluentU زبان چینی نیستید؟

برای شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 535

به "راهنمای شرکت در آزمون زبان چینی HSK" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای شرکت در آزمون زبان چینی HSK" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شرکت در آزمون زبان چینی HSK"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید