دوره Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل

برنامه Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل فرصتی فراهم می­کند تا بتوانید در محیطی انعطاف پذیر، شخصی سازی شده و با قابلیت­های تعاملی بالا، نگرش­های اساسی MBA را کسب کنید. در پلتفرم آموزشی آنلاین مک گیل، تجربه بی­ همتایی ارائه می­شود که در آن تعادل بین آموزش زیر نظر مربی هم به طور زنده و هم غیرهمزمان برقرار می­باشد.

دوره Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: می­توانید قدرت جامعه مجازی و روش آموزش فعال و مؤثری که طبق سرفصل­هایی بر پایه تحقیقات ارائه شده را کشف کنید. مهارت­های لازم برای اعمال و الهام تغییرات را فرا بگیرید. به تنظیم کنندگان متدهای برتر در سراسر جهان که رقیب می­طلبند، بپیوندید. تغییرات را اعمال کنید. به مقام­های بالاتر دست پیدا کنید و سریع­تر رشد کنید.

چرا باید در برنامه Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک­ گیل ثبت نام کنیم؟

به کمک برنامه Mini-MBA آنلاین مک­گیل می­توانید به سرفصل­های برتر دسترسی داشته باشید و از هر نقطه دنیا به شبکه آموزشی متصل شوید. همه تجربه ­های آموزشی حول اصول طرح پایه می­گردند. این اصول عبارتند از:

دانشجو محوری: هدف از برنامه مفصل آموزش فعال ما که بر نتیجه متمرکز است، دست یافتنی بودن مقاصد می­باشد. به علاوه اطمینان حاصل خواهد شد که  چارچوب­های ارائه شده، بلافاصله پس از یادگیری قابلیت اعمال در کار یا زندگی را خواهند داشت.

تفصیل و تعاون: در پلتفرم آموزشی ما، امکان تبادل و همکاری بین فردی فراهم شده تا با نگرش­های مختلف آشنا شوید، درک عمیق­تری پیدا کنید و در شبکه حرفه­ای خود ارتباطات قوی­تری ایجاد نمایید و روابط موجود را تقویت کنید.

آیا Mini-MBA برای شما مناسب است؟

فرقی ندارد اخیراً در پست مدیریتی منصوب شده باشید و بخواهید دانش خود را گسترش دهید، یا بخواهید حرفه خود را ارتقا دهید، در هر صورت این تجربه ­های آموزشی ابزارها و اعتماد لازم برای عملکرد برتر را در اختیار شما خواهند گذاشت. این برنامه به طور اختصاصی برای همه مدیران و افراد حرفه­ای سازمان­ها، نهادهای دولتی و غیرانتفاعی که در طلب نتایج سریع­الوصول هستند و نمی­خواهند برای برنامه کامل MBA هزینه کنند یا وقت بگذارند، طراحی شده است.

گواهینامه ­­های Mini-MBA

پس از اتمام هر دوره، یک گواهینامه معتبر تکمیل دوره دریافت خواهید کرد که نشان می­دهد شما با موفقیت یک دوره از برنامه Mini-MBA را گذرانده اید.

مؤسسه اجرایی مک­گیل خدمات ویژه خود را در قالب گواهینامه مجموعه Mini-MBA ارائه می­دهد. اگر هر سه دوره مجموعه Mini-MBA را بگذرانید (با هر ترتیبی) این گواهینامه را دریافت خواهید کرد. گواهینامه نشان می­دهد که شما تمام برنامه Mini-MBA مک­گیل را گذرانده اید، و می­تواند گزینه مؤثر و مهمی در CV، پروفایل LinkedIn و سایر امور باشد.

مجموعه ­های Mini-MBA آنلاین عبارتند از:

  1. دوره توسعه اجرایی (EDC) - آنلاین

این برنامه برجسته، مسائل کلیدی برنامه ­های پیشروی MBA  و EMBA را دربر دارد و هدف آن، ارتقای موفقیت حرفه­ای می­باشد. جهت تحقق این امر، درک مفهومی از اصول کسب و کار (شامل استراتژی، بازاریابی، امور مالی، مذاکرات و مهارت­های اجتماعی) ارائه شده است. تقریباً هر حوزه عملکردی یک سازمان دارای قوانین خاص خود می­باشد، و این تجربه آموزشی شما را با تکنیک­ها، ابزارها و امور رایج و جدید آشنا خواهد کرد. EDC در سال 1949 شروع به کار کرده و برترین برنامه مدیریت مختصر و مفید مدیریتی به شمار می­­رود که سالانه صدها نفر مدرک آن را دریافت می­کنند. برنامه در مونترال، تورنتو (میسیساگوا)، اوتاوا و همچنین به صورت آنلاین ارائه می­گردد و با روزهای کاری افراد پرمشغله و حتی کارمندان خصوصی و دولتی نیز تطابق می­یابد.

مزایا و نتایج اصلی

  • امکان آموزش اصول کلیدی MBA بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد؛
  • کسب درک مفهومی از عملکردهای اصلی مدیریتی؛
  • بررسی بهترین روش­های رهبری و هدایت کارکنان برای استفاده از قابلیت­های آنها؛
  • بهبود قابلیت تفکر استراتژیک؛
  • تقویت دانش مالی برای اتخاذ تصمیم­های مدیریتی خوب؛
  • درک جنبه ­های بازاریابی بهینه، افزایش آگاهی و ارزش سازی؛
  • تمرین تکنیک­های مذاکره برا دستیابی به نتایج موفقیت آمیز و برد-برد.
  1. دوره مدیریت پیشرفته (AMC) آنلاین

بیش از 50 سال است که سمینار محبوب و مؤثر این دوره ارائه می­شود. این برنامه عملی و تعاملی، نظام­های اصلی مدیریت را به صورت عمقی و از منظر استراتژیک بررسی می­نماید. برنامه آموزش علمی شامل یک شبیه­سازی واقع گرایانه از کسب و کار می­باشد که در آن می­توانید موقعیت­های پیچیده تصمیم گیری مدیریتی را تجربه کنید و ایده ­هایی که به سرعت روی کار تأثیر می­گذارند را حذف کنید. به علاوه فرصتی خواهید داشت تا با تصمیم گیرندگان پیشرو در زمینه مدیریت ارتباط برقرار کنید، از صحبت­های افراد نکته بیاموزید و به نگرش­های جدیدی درباره هیئت علمی برسید. برنامه در مونترال، تورنتو (میسیساگوا)، اوتاوا و همچنین به صورت آنلاین ارائه می­گردد و با روزهای کاری افراد پرمشغله و حتی کارمندان خصوصی و دولتی نیز تطابق می­یابد.

مزایا و نتایج اصلی

  • ارائه روش­های فشرده وب به روز مدیریت پیشرفته؛
  • تقویت توانایی ایجاد و تبادل استراتژی­های کلیدی؛
  • ارائه ایده برای فرایندهای مدیریتی مختصر و مفید و تعیین KPIها و اهداف معنادار؛
  • یکپارچه سازی بازاریابی پایدار، رقابت پذیر و مباحث سازمانی برای تغییرات مدیریتی؛
  • توجه به بحث­های شخصی با هیئت علمی که به اعمال راه حل­های مختلف کمک می­کند؛
  • آموزش نحوه اعمال مهارت­های جدید از طریق کسب و کار شبیه سازی شده واقع گرایانه و مؤثر؛
  • فرصتی برای محک زدن خود و ارتباط با افراد مشغول در صنایع و سازمان­های مختلف.
  1. تفکر مدیریتی پیوسته (IMT) آنلاین

این برنامه به عنوان پیشرفته­ترین برنامه در مجموعه Mini-MBA آنلاین مک­گیل، به مدیران کارآزموده کمک می­کند تا تصمیم­های امنی بگیرند که برای رشد هوشمند سازمان­هایشان مفید باشند. این برنامه برای کسانی که مایلند قابلیت­های خود را در زمینه خلاقیت و نوآوری، تغییر مدیریت، رشد استراتژیک، فراست مالی و تفکر کارآفرینانه تقویت نمایند عالی خواهد بود. چطور می­توانید با استفاده از منابع، قابلیت­ها و محدودیت­های خود، سرعت رشد و نوآوری را بهبود ببخشید؟ آیا از عهده رهبری و اعمال تغییرات برمی­آیید؟ آیا از آمادگی لازم جهت استفاده از فرصت­ها برخوردارید؟ سوالات زیادی از این دست طی یک برنامه پویا ارائه می­شوند که امکان تبادل نظر نیز در آن وجود دارد. اساتید برجسته با تجربه ­های کاری در دنیای واقعی، امر آموزش را بر عهده دارند. برنامه در مونترال، تورنتو (میسیساگوا)، اوتاوا و همچنین به صورت آنلاین ارائه می­گردد و با روزهای کاری افراد پرمشغله و حتی کارمندان خصوصی و دولتی نیز تطابق می­یابد.

مزایا و نتایج اصلی

  • بررسی روش­های رایج استراتژی رهبری، نوآوری، کارآفرینی و رشد؛
  • ارائه نگرش­های پیشرفته که در آخرین مرحله «پیوسته سازی» برنامه ­های پیشروی MBA/EMBA موجود هستند؛
  • یادگیری آنالیز بهتر گزینه ­ها و اتخاذ تصمیم­های موفقیت آمیزتر؛
  • نگاه به کسب و کار از زاویه ­های مختلف و حصول اطمینان از هماهنگی بیشتر بین عملکردها و بخش­ها؛
  • محک زدن قابلیت­ اجرای ایده ­های جدید، پس انداز و اقدام به عملی سازی پروژه ­ها؛
  • استفاده از شبکه و تبادل ایده ­ها با گروه ­­های متخصص برتر از صنایع مختلف.
منبع: store.executive.mcgill.ca
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 684

به "دوره Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل" امتیاز دهید

2 کاربر به "دوره Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره Mini-MBA آنلاین دانشگاه مک گیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید