آشنایی با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا

بوشرویل (Boucherville) شهری کوچک واقع در منطقه مونترژی در استان کبک کانادا است. این شهر در حومه مونترال در ساحل جنوبی رودخانه سنت لارنس واقع است و حدود 90 درصد ساکنان آن فرانسوی‌زبان میباشند.

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا همراه ما باشید.

پارک دزیله دو بوشرویل (Parc Des Iles de Boucherville)

چند کیلومتر آن طرف تر از مونترال (Montreal)، در میانه های رود لارنس (Lawrence River) پارک دزیله دو بوشرویل واقع شده است. این پارک به وسیله سپک (sepaq) اداره می گردد که چندین پارک را مدیریت می نماید. همه پارک های مهم منطقه از سال 2002 عنوان پارک ملی را دارند، اما هیچ ارتباطی با سیستم فدرالی پارک ملی ندارند. کسانی که پیاده روی، دوچرخه سواری و کانو را دوست دارند، برای تنفس در هوای تازه و فرار از سر و صدای شهر به این پارک می آیند.

پارک دولا فرایر (Parc de la Frayere)

در ساحل رود سنت لوران (Saint Laurent) و پینس (Pins)، 40 هکتار از تالاب ها در پارک فرایر حقاظت می گردد که بنابراین این مکان زیستگاهی ایده آل برای بسیاری از جانوران و گیاهان است. در سال 2003 بسیاری از وسایل و ملزومات حیوانات همانند آشیانه پرندگان، باتلاق مصنوعی، آب بند، گودالهای ماهی به پارک افزوده شد. بیش از 44 گونه از ماهی ها در این پارک شناسایی شده اند که 16 گونه از آنها در این پارک فراوری مثل می نمایند. آبزیانی همانند سگ آبی، ماهی کراپی خالدار (black crappie) و اردک ماهی (northern pike) برای فراوری مثل به این پارک می آیند.

علاوه بر این، این تالاب گونه های محتلف پرندگان در خدود بیش از 210 گونه را را نیز جذب نموده است؛ پرندگانی همانند اردک ها، مرغ آبی، پرستو و دیگر پرندگان درختی. تماشای این پارک در فصول مختلف سال و به خصوص در دوره های مهاجرت در بهار و پاییز بسیار دلپذیر است.

شرکت ما کافئین (ma cafeine Boucherville)

این شرکت که تخصص آن دستگاهای قهوه است با 12 سال سابقه در بوشرویل فعالیت می نماید. از زمان افتتاح بوتیک زیبای این شرکت در بوشرویل در زمینه قهوه، چای، دمنوش و ملزومات آن سود زیادی عاید آنها شده است. آنها سالانه بیش از 65000 پوند قهوه را توزیع می نمایند. در منطقه صنعتی بوشرویل، ما کافئین دانه های قهوه، کپسول ها، چای ساشه ای، چای شکسته، ملزومات مختلف، کتابهایی در خصوص چای و قهوه، قهوه ساز و... را ارائه می دهد. شما بعلاوه می توانید در کارگاهای آموزشی آنها در زمینه قهوه و چای شرکت کنید.

کش الو (Cache-A-Leau)

کش الو یک مرکز تفریحی خانوادگی است که در آن بچه ها از 1 تا 12 سال می توانند ساعتها در ایمنی کامل سرگرم باشند. آنها تجربه ای خارق العاده را در کشف کردن اتاقک های بازی، لیزرتگ و ماشین سواری خواهند داشت. این مرکز با گنجایش 500 نفر می تواند میهمانی ها و جشن های بچه ها، گروه های مدرسه، کمپ های روزانه را برگزار نماید. این مرکز برای بچه ها در هر سنی از 1 تا 12 سال بسته تفریح خاصی تدارک دیده است.

کلیسای سنت فمی (Eglise Sainte-Famille)

کلیسای سنت فمی به علت ارزش معماری خود بعنوان میراث فرهنگی شناخته می گردد. براساس نقشه هایی که از کشیش شهر پیر کانفروی (Pierre Canefroy) بدست آمد، این کلیسا در سالهای 1801 و 1802 میلادی ساخته شده است.این کلیسا تاثیر زیادی در نیمه اول قرن 19 میلادی بر جای گذاشت. این عبادتگاه المانهایی از قرن 18 میلادی همانند صلیب لاتین و موقعیت مکانی ناقوس را هماهنگ نموده است.

کلیسا بعلاوه بخاطر ارزش هنری دکوراسیون داخلی میراث فرهنگی محسوب می گردد. این دکوراسیون چندین المان قابل توجه را در کنار هم قرار می دهد. باروک این کلیسا که در سال 1803 میلادی بوجود آمده است، یک شاهکار مجسمه سازی بشمار می رود. دکوراسیون این کلیسا طی 125 سال در تزئینات به تکامل رسیده است. کلیسای سنت فمی بعلاوه دارای ارزش تاریخی می باشد. کلیسا در سال 1678 به وسیله اولین راهب نیو فرانس (New France) فرانسوآ دو لاوال (Fancois de Laval) ساخته شد. سردابه کلیسا گنبدهایی از اشکال مهمی همانند لرد پیر بوشر (Pierre Boucher) و شاعر بنام جوزف کوئسنل (Joseph Quesnel) دارد. زمین این کلیسا را پیر بوشر برای ساخت کلیسا اهدا نموده بود.

خانه لوئیس هیپوتایل لافونتین (Maison Louis-Hippolyte-La Fontaine)

خانه لوئیس هیپوتایل لافونتین، خانه ای است به سبک فرانسوی که در سال 1766 ساخته شد. امروزه این خانه به موزه میراث فرهنگی در شهر بوشرویل تبدیل شده است. این خانه اصالتا در روستای قدیمی بوشرویل و در نبش خیابان نوتردام (Notre Dame) و خیابان لوئیس هیپولایت لافونتین قرار داشت که بعدها در سال 1964 بطور کامل به پارک دولا بروکی (De la Broquerie) نقل مکان کرد. این خانه محل اقامت اصلی لوئیس هیپوتایل لا فونتین در دوران کودکی وی بین سالهای 1813 و 1820 میلادی و قبل از عزیمت او به مونترال برای ادامه تحصیلاتش بود. این خانه در 16 مارس 1965 به عنوان ساختمان میراث فرهنگی رده بندی شد. در 23 آگوست 1976 منطقه حفاظت شده در اطراف خانه معین شد. این مکان فرهنگی موزه شهرداری شهر بوشرویل است. نمایشگاهی دائمی نیز در طبقه همکف این خانه دایر است.

سینه پلک اودیون بوشرویل (Cinema Cineplex Odeon Boucherville)

این مجموعه سینمایی به وسیله شرکت اودیون (Odeon) اداره می گردد. براساس مقاله معرفی شماری از جاذبه های گردشگری بوشرویل کانادا باید بدانید که از مزایای این سینما نزدیکی به ایستگاه های اتوبوس و پارکینگ های زیاد است. این سینما به مقدار کافی بزرگ و بسیار زیبا و بسیار تمیز است. کارمندانی مودب و کارآمد به شما یاری خواهند کرد تا تجربه ای لذت بخش را در این سینما داشته باشید.

بلوار Marie-Victorin

بلوار Marie-Victorin در قلب رود Vieux-Boucherville به عنوان میراث فرهنگی شناخته شده و یکی از گنجینه های معماری کبک به شمار میرود. این بلوار در امتداد رودخانه قرار گرفته است و چندین نقطه دسترسی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن عابران پیاده و دوچرخه سواران می توانند از یک چشم انداز پانوراما و منحصربه فرد از جزایر بوشرویل لذت ببرند.

فستیوال بیساید Beside Festival

به طبیعت بازگردید. فستیوال BESIDE از شما دعوت می نماید تا به وسیله فرهنگ با طبیعت ارتباط برقرار کنید در این فستیوال سه روزه، کمی دانش کسب می کنید، مجموعه مهارت های خود را تقویت می کنید، در کنسرت های خصوصی در فضای باز شرکت می کنید، در فضای بیرون بازی می کنید و عطر و طعم های محصولات محلی را کشف می کنید.

فستیوال پرخوری زیاد La Grande Gourmandise

در این فستیوال به صورت رایگان از محصولات محلی مزه می کنید و محصولات موردعلاقه خود را خریداری می کنید. بعلاوه بیسترو و کامیون های غذایی، فعالیت های پویا و شگفتی برای کل خانواده وجود دارد.

انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 955

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری بوشرویل (Boucherville) کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید