سفری شیک با قطار به کوه های راکی کانادا: تجربه ای که یک عمر به یاد خواهید داشت

سفر با قطار های پیشرفته راهی خارق العاده برای شناخت یک کشور است لکن تنها برخی از کشورها مانند کانادا و آلاسکا چشم انداز های بسیار متنوعی را برای مشاهده از این طریق فراهم نموده اند. مسیرهای ریلی در گوشه و کنار آمریکای شمالی امکان دسترسی به حوزه هایی را فراهم نموده اند که با هر نوع وسیله حمل و نقل دیگری امکانپذیر نخواهد بود. این خطوط ریلی بهترین مناظر قاره را به نمایش می گذارند ، و علاوهبراین شما میتوانید از راحتی صندلی دنج و شیکتان در کنار غذای عالی لذت ببرید. سفر با  Entrée Destinations میتواند همانقدر که تصور میکنید شیک و لاکچری باشد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

سفری شیک با قطار به کوه های راکی کانادا: تجربه ای که یک عمر به یاد خواهید داشت

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با سفرهای ریلی در کانادا آشنا خواهیم شد.

قطارسواری و کوهنوردی در کوههای راکی

رشته کوه های راکی کانادا به ابهت خود معروف هستند، چراکه دارای قله های سر به فلک کشیده، دریاچه های فیروزه ای و زیبایی دست نخورده بوده، و لذا کوهنوردی در این کوهها ​​یکی از بهترین راه ها برای مشاهده جلال و جبروت انهاست. لذا ریلهای راه آهن کانادایی سبب گردیده اند که کوههای راکی به مشهورترین رشته کوه های این کشور تبدیل شوند. علاوه براین در طی مسیر میتوانید در مکانهایی نظیر: بنف، دریاچه لوئیز، کاملوپس، جاسپر و ونکوور نیز توقف نمایید. ما گزینه Gold Leaf را برای داشتن یک تجربه مجلل و مشاهده یک منظره پانوراما از طبقه دوم یک هتل گنبدی شیشه ای پیشنهاد می کنیم! در قطار، می توانید خدمات درجه یکی را به همراه اطلاعات آموزنده و سرگرم کننده در مورد حوزه های مختلف دریافت نمایید. به شما غذاهای لذیذ و نوشیدنی های لذت بخش قدیمی، همراه با چشم اندازی جذابی از مناظر نفسگیر آلپ ارائه می شود. برای کسانی که به دنبال هوای تازه یا فرصتی برای گرفتن عکسهای اضافی هستند، چنین سفری برای داشتن یک تجربه به یادماندنی پیشنهاد میشود. سفر به راکی واقعاً بدون دردسر است، در پایان روز دیگر نیازی نیست که برای چمدانهایتان نگران باشید، زیرا انها در اتاق هتل در انتظار تان هستند. . راکی متعلق به شماست و هرطور که دوست دارید میتوانید به کاوش در ان بپردازید.

میهمانان ما دوست دارند کوهنوردی در کوه های راکی ​​ را با یک سری فعالیت های دیگر ترکیب کنند، بنابراین ما یکی از محبوب ترین انواع سفر با قطار را تحت عنوان Ultimate Rockies by Rail به انها معرفی میکنیم. این سفر با سوار شدن بر یک SUV خصوصی از کلگری به بنف آغاز می شود، یک رانندگی کوتاه و زیبا که میتواند شروع خوبی برای باقی سفرتان باشد. بعد از یک شب اقامت در هتل خوش آب و هوای Fairmont Banff، نوبت به کاوش در بنف می رسد. شما می توانید از یک تور کامل گشت و گذار خصوصی که شامل تفریح در پارک ملی یوهو و حوزه دریاچه لوئیز، و توقف های اختیاری در Bow Falls، Tunnel Mountain و البته دریاچه لوئیس میباشد لذت ببرید. مزیت داشتن یک تور خصوصی این است که شما می توانید از روز خود به بهترین نحو استفاده کنید و روزتان را هرطور که دوست دارید زمانبندی نمایید.

قطار کوه های راکی کانادا

چند روز بعد از این سفر؛ وقت آن است که به جاسپر برویم. این شهر آلپی در میان آبشارهایی با یخچالهای طبیعی، جنگل های باستانی و رشته کوههای صلیب ویکتوریا واقع شده است. از جمله تورهای مهم این منطقه می توان به تور بوم گردی، بازدید از پارک های ملی و موارد دیگر اشاره نمود. بعد از چندین روز گشت و گذار در جاسپر، بالاخره وقت آن است که به کوهنوردی در کوهای راکی ​​بپردازیم! وقتی روی صندلی هایتان مینشینید تازه میفهمید که شانس در خانه تان را زده، چراکه پنجره های قوسدار نمای خیره کننده ای را به شما ارائه خواهند داد تنها کافیست روی صندلی های راحت خود بنشینید و آرام باشید! میزبانان همه مکان های دیدنی را به شما نشان می دهند و در روز اول میتوانید از دره های رودخانه Monashee، Mount Robson و Pyramid Falls دیدن کنید. قطار از گذرگاه رودخانه شمالی تامپسون عبور نموده و به Kamloops می رسد، این همان مقصدی است که عصر هنگام بدان میرسید و می توانید در آن از آب و هوا ی کوهستانی و نوشیدنی های بهشتی لذت ببرید. در حالی که سفر شما به سمت غرب و به سمت اقیانوس آرام ادامه دارد، می توانید از تمام مناظر دیدنی ای که جنگل های معتدل و بارانی قبل از میلاد مسیح به وجود اورده اند لذت ببرید. بعد از رودخانه خروشان Hell’s Gate، تنگه طبیعی رودخانه Fraser که عرض آن فقط 35 متر است، به چشم میخورد. شما به محض ورود به ونکوور، یک سفر شگفت انگیز در پیش خواهید داشت! اکنون، چند روز فرصت دارید تا از اقیانوس، ساحل و کوههای سرسبز کانادا لذت ببرید. اگر می خواهید در چشم اندازهای چشمگیر غرب کانادا گشت و گذار کنید، این سفر برای شما مناسب است.

قطار کوه های راکی کانادا

راه آهن کبک

کبک به دلیل معماری مستعمراتی فرانسه و شهرهای عجیب و غریبش شهرتی جهانی دارد. حس عاشقانه این منطقه باستانی کانادا غیرقابل انکار است. پس بهتر است از قطارهای کاملا پیشرفته برای گشت و گذار در این منطقه استفاده کنید! این شهرها به سبک اروپایی بوده و دارای فرهنگ غنی ای هستند که میراث متنوع شان را نشان میدهد.

La Belle Province by Rail یکی از محبوب ترین سفرهای ریلی ما است که لذت بخش و به یاد ماندنی میباشد. ترجمه لغوی La Belle Province به معنای، "استان زیبا" است. این سفر قطاری فوق العاده لاکچری از شهر مونترال آغاز می شود. به نظر می رسد ساکنان این شهر زندگی خوبی دارند. غذا، هنر و نوشیدنی، همه و همه این شهر را به یک منطقه فوق العاده تبدیل کرده است. قطعا شما هرگز : بره کاموراسکا، ساندویچ های گوشتی دودی و البته پوتین این منطقه را فراموش کنید. برای دسر، چرا کلبه شکری محبوب این استان را امتحان نمیکنید؟ این ساختار جذاب با قاب های چوبی خود تا لبه با آب نبات درست شده از شیره افرا پر شده است، شما نمیتوانید چنین شیرینی کانادایی ای را در هیچ کجای دیگر امتحان کنید! از دیگر نکات برجسته سفر ما در استان Belle می توان به کلیسای نوتردام، بازدید از بندر قدیمی و خیابان شلوغ سنت پل اشاره کرد.

اکنون زمان عزیمت با قطار به شهر کبک است. مناظر این مسیر بسیار دیدنی هستند و لذا بهتر است جز نشستن، نوشیدن یک فنجان قهوه و لذت بردن از مناظر و چشم اندازها هیچ کار دیگری انجام ندهید. سفر با قطار های فوق العاده لاکچری واقعاً بدون دردسر است. پس از طی کردن این مسیر دوست داشتنی، به شهر کبک، که یکی از قدیمی ترین شهرهای فرانسوی آمریکای شمالی است خواهید رسید. در اینجا می توانید از کوچه پس کوچه های سنگفرش شده به سبک معماری باستان ی لذت ببرید. شهر قدیمی کبک در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و لذا شما از مشاهده دیوارهای قصر فرانتک (Fairmont Le Château Frontenac) مسحور خواهید شد. این هتل مجلل یکی از خیره کننده ترین هتل های جهان است، قلعه ای زیبا و پر از برج و جذابیت که چشمان شما را تسخیر خواهد کرد. پس از گذر از Conde Nast، وقتی به رودخانه سنت لارنس نگاه کنید، تازه به دلیل مسافرت کردنتان به این منطقه پی خواهید برد. با گذشت چندین روز در یکی از ایده آل ترین شهرهای جهان، چیزهای دیگری در ادامه سفر در انتظارتان است که اصلا توقعش را نخواهید داشت پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

قطار کوه های راکی کانادا

راه آهن آلاسکا

آلاسکا مسیر پر پیچ و خمی دارد که در انتظار کاوش و جست و جوی شماست، اما این کار به این آسانی ها هم نیست. سیستم جاده ای آلاسکا به اندازه سایر مناطق آمریکای شمالی گسترده نیست، اما خوشبختانه مسیرهای ریلی با کیفیت گزینه خوبی به حساب می آیند. این ناحیه که کم جمعیت ترین ایالت آمریکاست از وجود برخی از پستانداران بسیار بزرگ مانند نهنگ آبی و کودیاک و حتی پستانداران بسیار بزرگتر بهره میبرد. این منطقه با وجود مناطق دیدنی بکر و دست نخورده، مانند جواهری است که برای ماجراجویی عالی به حساب می آید.

سفر ما در پارک Denali National یکی از منحصر به فردترین سفرهایی است که تا کنون با قطار تجربه نموده اید. خط راه اهن Gold Star آلاسکا که مسافت 350 مایلی آنکوریج تا فیربانکس را پوشش داده، مملو از مناظر بکر و چشم اندازهای باورنکردنی ای است که میتواند سبب شود ساعتها از پنجره های بزرگ یا سکو فضای باز قطار به تماشایشان بنشینید. سفر شما از آنکوریج تا ورودی پارک ملی با شکوه دنالی مملو از مناظر مختلفی از جمله قله های نوک تیز، پرتگاههای اسرارامیز و قسمت های گسترده ای از دریاچه ها و توندراها میباشد. هیچ گزینه بهتری برای مشاهده این منطقه از آلاسکا که در سطح دریا واقع شده وجود ندارد چراکه تنها از طریق سفر با قطار میتوانید همانطور که برروی صندلیهای راحتتان نشسته اید ازاین مناظر لذت ببرید! وقتی که به نزدیکی پارک ملی معروف دنالی میرسید، ممکن است در روز روشن بلندترین کوه واقع در آمریکای شمالی را ببینید که قله هایش در ابرها پنهان شده اند. این منظره کاملاً دیدنی است، بنابراین دوربین تان را حتما به همراه داشته باشید. از دیگر نکات قابل توجهی که در انتظار شما ست می توان به بازدید از Happy Trails Kennel، که به سگ های سورتمه قهرمانش معروف است، تراموای هوایی که تا قله Mt  آلیسکا، و حتی بالاتر از آن میرود اشاره کرد!

قطار کانادایی

سفر چهار شب و سه روزه قطاری به نام کانادایی یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه ها برای تماشا خیره کننده ترین منظره ها کانادا است. برترین بخش سفر کردن با این قطار این است که می توانید فاصله 2755 کیلومتری بین تورنتو و ونکوور و منظره ها فوق العاده زیبای در این بین را تنها با پرداخت 397 دلار (چیزی حدود یک میلیون و دویست هزار تومان) طی کنید.

در این سفر از تقاطع ساندبری (Sudbury) و چندین شهر (Sioux Lookout, Winnipeg, Saskatoon, Edmonton, Kamloops) گذر خواهید کرد و منظره ها دیدنی تورنتو، ارتفاعات راکی (Rocky Mountains) و پارک ملی جاسپر را پشت سر خواهید گذاشت.

از همه این منظره ها و دیدنی ها که بگذریم، امکانات قطار هم حرف هایی برای گفتن دارند. نوشیدنی های متنوع و چند نوع غذای گرم و WiFi تجربه لذت بخشی را فراهم می نماید. به گفته یکی از ماموران ارشد قطار، این تجربه چیزی صد در صد متفاوت از تجربه سفر با قطارهای سریع السیر است.

مسافران می توانند از سه سطح از خدمات یکی را انتخاب کنید: مالی، کوپه شخصی با جای خواب و پرستیژ. هر کس می تواند از پنجره بزرگ و قوسی شکل واگن به تماشای منظره ها دیدنی بپردازد. اما اگر دنبال راحتی و آسایش بیشتر هستید می توانید کوپه اختصاصی دونفره خود را داشته باشید که در این صورت باید گفت که قیمت این کوپه ها از 1090 دلار آغاز می گردد.

زمان رزرو بلیط، مسافران راه های زیادی برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها پیش رو دارند. بزرگسالان بالاتر از 60 سال می توانند با وارد کردن سن خود در هنگام رزرو چیزی حدود 10 درصد تخفیف دریافت نمایند. بعلاوه دانش آموزان و دانشجویان مشمول تخفیف می شوند. پیدا کردن بلیط های تخفیف خورده در فضای مجازی هم کار چندان دشواری نیست و بنابراین اگر کمی زرنگ باشید می توانید بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنید.

منبع: entreedestinations.com
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 353

به "سفری شیک با قطار به کوه های راکی کانادا: تجربه ای که یک عمر به یاد خواهید داشت" امتیاز دهید

9 کاربر به "سفری شیک با قطار به کوه های راکی کانادا: تجربه ای که یک عمر به یاد خواهید داشت" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری شیک با قطار به کوه های راکی کانادا: تجربه ای که یک عمر به یاد خواهید داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید