خطوط هوایی کانادا : Air Canada

ایر کانادا، توسط پارلمان کانادا در خطوط هوایی ترانس- کانادا از تاریخ 10 آوریل 1937. تاسیس شده است. تقریباً 28 سال به عنوان خطوط هوایی ترانس- کانادا شناخته می شد، نام فعلی خود را در 1 ژانویه 1965 به خود گرفت. دفتر مرکزی ایر کانادا در مونترال واقع شده است.

خطوط هوایی کانادا : Air Canada

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ابتدا با پرواز یک مسیر برنامه ریزی شده بین ونکوور، بریتیش کلمبیا و سیاتل، واشنگتن، این شرکت هواپیمایی خدمات خود را از طریق مسیرهای خاص خود و از طریق اتصالات گسترش داد به طوری که در اوایل قرن 21 به بیش از 90 خط در سراسر کانادا و ایالات متحده رسید، مانند برمودا، کارائیب، انگلستان، قاره اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکای جنوبی. در سال 1966 اولین شرکت هواپیمایی آمریکای شمالی بود که به مسکو سرویس می داد.

این شرکت به عنوان یک شرکت سردمدار از سال 1937 تا 1959 از انحصار حمل و نقل هوایی داخلی کانادا برخوردار بود. در دهه های 1960 و 70، محدودیت ها به تدریج برداشته شد و دیگر شرکت های حمل و نقل کانادایی شروع به رقابت در مسیرهای داخلی و بین المللی کردند. برای مقررات زدایی بیشتر و به دست آوردن سرمایه برای به روزرسانی ناوگان خود و فعالیت بهتر در یک بازار رقابتی، این شرکت در سال 1988 با فروش 45 درصد سهام خود به کارمندان و عموم مردم، بخشی از آن خصوصی شد. در سال بعد به طور خصوصی شد. در سال 2000 ایر کانادا پس از خریداری Canadian Airlines International، دومین شرکت بزرگ حمل و نقل بزرگ در کانادا، به یکی از بزرگترین خطوط هوایی تجاری جهان تبدیل شد.

Air Canada Rouge

Air Canada Rouge به عنوان خط هوایی ایر کانادا، انتخاب کسانی است که عاشق سفر هستند ارائه خدمات توسط Air Canada Rouge که از 1 ژوئیه 2013 به بیش از 30 میلیون مشتری خدمات ارائه داده است، شامل سرگرمی رایگان، کابین برتر، خدمات تخصصی مشتری، اینترنت ماهواره ای پرسرعت (در پروازهای انتخابی) و اتصال شبکه با Air Canada و Star Alliance است. .

Air Canada Rouge

Air Canada Express

ایر کانادا شبکه داخلی و مرزی آمریکای شمالی خود را از طریق توافقنامه خرید ظرفیت با تعدادی از شرکت های هواپیمایی منطقه ای کانادا که از طرف ایر کانادا پرواز می کنند، تحت عنوان Air Express Express انجام می دهد شامل :Jazz Aviation LP، Sky Regional Airlines Inc. و Exploits Valley Air Services (EVAS)

Air Canada Aeroplan Elite

برنامه برتر ایر کانادا، Aeroplan Elite، پر تکرارترین آگهی های هواپیمایی را با امتیازات منحصر به فرد سفر از جمله، سیستم چمدان تحویل رایگان، پیشنهادات انحصاری شرکا، دسترسی به Maple Leaf Lounge و Star Alliance با شرکای ایر کانادا در سراسر ارائه می دهد. اعضای Aeroplan Elite از طریق عضویت Aeroplan شناخته می شوند، که چندین روش برای کسب و بازخرید امتیاز Aeroplan با بیش از 150 شریک ارائه می دهد. به aircanada.com/aeroplan مراجعه کنید.

خدمات تخصصی

مسافرت خانوادگی - مشتریانی که کودکان خردسال دارند ممکن است از پیشخوان های اختصاصی ورود به سیستم در مراکز مهم، سوغات رایگان، سرویس های غذا برای کودکان و سوار شدن زود هنگام استفاده کنند. مشتریان می توانند فرزندان خود را بصورت آنلاین در Air Canada Skyriders ثبت نام کنند تا خدمات اضافی سفر را دریافت کنند. (https://www.aircanada.com/familytraveltips)

Air Canada Vacations یک تور کانادایی پیشرو است که بسته های همه جانبه شامل اقامت، بلیط هواپیما در هواپیماهای Air Canada، Air Canada Rouge و خدمات شرکای خود را ارائه می دهد، Aeroplan یه عنوان جایزه مجموعه ای از سفرهای دریایی، تورها و گشت و گذار را ارائه میدهد .Air Canada Vacations صدها مقصد در کارائیب، مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیا، اروپا و ایالات متحده را خدمات می دهد (aircanadavacations.com ممکن است در مورد دسترسی ها توضیح نداده باشد)

Air Canada Cargo خدمات حمل بار مستقیم را در سراسر جهان ارائه می دهد. تیم متخصصان Air Cargo Cargo مجموعه منحصر به فردی از راه حل های تجاری متناسب با نیازهای حمل و نقل را به طور مقرون به صرفه ارائه می دهد(aircanadacargo.com ممکن است در مورد دسترسی ها توضیح نداده باشد)

Jetz ارائه دهنده خدمات هواپیمایی چارتر برتر هواپیمایی ایر کانادا است که خدمات کلاس Business را برای برآوردن نیازهای سفر تیم های ورزشی حرفه ای، گروه های سرگرمی و مشتریان شرکت ارائه می دهد. (aircanada.com/jetz)

جوایز ایر کانادا

ایر کانادا تنها شرکت مخابراتی بین المللی شبکه در آمریکای شمالی است که براساس چهار شرکت تحقیقاتی مستقل Skytrax در انگلیس رتبه چهار ستاره را دریافت کرده است، همچنین Air Canada را به عنوان بهترین ایرلاین 2019 آمریکای شمالی معرفی کرد. در سال 2018، انجمن تجربه مسافران هواپیمایی (APEX) به ایر کانادا جایزه جهانی پنج ستاره اعطا کرد. ایر کانادا به دلیل اینکه اولین ایرلاین در جهان بود که به طور داوطلبانه به World Bank's IMF Carbon Pricing Leadership Coalition پیوست، بعنوان رتبه اول شرکت هواپیمایی سال در حمل و نقل هوایی (ATW) انتخاب شد.

منبع: britannica.com
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 457

به "خطوط هوایی کانادا : Air Canada" امتیاز دهید

4 کاربر به "خطوط هوایی کانادا : Air Canada" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی کانادا : Air Canada"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید