4 راه برای پیگیری بعد از مصاحبه شغلی در کانادا

بعد از مصاحبه شغلی بهترین راه برای پیگیری چیست؟ ابتدا حداکثر یک روز بعد ، یک نامه تشکر برای مدیر استخدام بنویسید. آن را کوتاه و جذاب بنویسید ، اما یک نکته خاص را که در مورد سازمان آنها آموخته اید ذکر کنید.

4 راه برای پیگیری بعد از مصاحبه شغلی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر تا تاریخی که آنها گفته اند در مورد آن تصمیمی می گیرند ، چیزی دریافت نکردید ، وحشت نکنید. یک هفته صبر کنید و اگر هنوز خبری نشد ، با یک یادداشت کوتاه حس و سوال خود را بیان کنید.

سرانجام ، اگر  باز  پیامی دریافت  نکردید ، می توانید آخرین یادداشت خود را ارسال کنید و در آن درخواست بازخورد کنید. چه کسی می داند ، ممکن است چیزی به شما یاد دهد و منجر به فرصت های بهتری در  آینده شود.

بیشتر مراحل درخواست شغل شامل انتظار است. شما آگهی های شغلی را بررسی می کنید و منتظر فرصت های جدید متناسب با مهارت ها و علایق خود هستید. شما یک نامه و یک رزومه را کنار هم قرار داده اید ، آنها را ارسال می کنید و منتظر وقت مصاحبه احتمالی هستید. اگر مصاحبه ای انجام دادید ، آماده می شوید ، بهترین تصویررا به آن بدهید و سپس منتظر پاسخ می مانید.

هرچه به یک پیشنهاد واقعی نزدیکتر شوید ، بیشتر از شنیدن مضطرب می شوید. این اضطراب پیش بینی و انرژی ایجاد می کند. وقتی انرژی دارید می خواهید عمل کنید.

اما  دست نگه دارید و صبر کنید. شما باید در مورد چگونگی و زمان پیگیری در این مرحله هوشمند باشید.

حقیقت این است که در حال حاضر کارهای کمی انجام می شود که به هدف شما کمک کند. بیش از حد اشتیاق یا فشار آوردن (در بهترین حالت) آزار دهنده به نظر می رسد و (در بدترین حالت) ممکن است در واقع به شانس شما برای رسیدن به کار آسیب برساند. به یاد داشته باشید شخصی که با شما مصاحبه کرده است ممکن است موقعیت های مختلفی را مدیریت کند و اگر هرکسی با او مصاحبه کند به او مراجعه کند ، صندوق ورودی وی مملو از سوالات گوناگون  خواهد بود.

با این حال ، چند استثنا در این قانون "انتظار" وجود دارد. به طور خاص ، چهار مورد وجود دارد که ممکن است در واقع به نفع شما باشد که به مدیر استخدام یادداشت بزنید.

یادداشت تشکر:

 اولین مورد: در پایان مصاحبه خود از مدیر استخدام بپرسید چه زمانی انتظار دارید در مورد مراحل بعدی از آنها پاسخ بگیرید. این تاریخ به شما کمک می کند تا تعیین کنید مناسب ترین زمان برای پیگیری مصاحبه چه وقت است.

یک روز پس از مصاحبه می توانید اولین یادداشت خود را ارسال کنید. با ارسال یک ایمیل کوتاه ، از مدیر استخدام برای وقت او تشکر کنید. آن را مفید و مختصر بنویسید. در مورد مصاحبه یا آنچه در مورد سازمان آنها آموخته اید یک نکته خاص ذکر کنید. در آخر ، ذکر کنید که چقدر مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخ آنها هستید. یادداشت تشکر، فرصتی برای افزودن محتوای بیشتر به مصاحبه شما نیست. این فقط فرصتی است تا هیجان و قدردانی خود را نشان دهید.

 مدیریت محترم]،

از اینکه دیروز وقت خود را صرف کردید و فرصتی را به من دادید تا بتوانم علاقه و شرایط خود را برای [شغل] به اشتراک بگذارم بسیار سپاسگزارم. من به ویژه از آشنایی با نحوه برنامه آموزش شرکت شما برای کارمندان جدید که به آنها نمای کلی از واحدهای مختلف و مسیرهای شغلی می دهد ، لذت بردم.

 مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم.

یادداشت پیگیری:

اگر تا به امروز از مدیر استخدام خبری دریافت نکرده اید که آنها گفته اند که قصد دارند پاسخی را ارائه دهند ، بلافاصله یادداشت ارسال نکنید. ممکن است که شما اولین انتخاب برای این شغل نبوده باشید ، اما هنوز در حال بررسی بیشتر هستید. آنها ممکن است به شخص دیگری پیشنهاد دهند و آن شخص ممکن است کار را بر عهده نگیرد. کمی وقت بگذارید تا کارهایشان را انجام دهند.

یادداشتی را در تقویم خود قرار دهید تا یک هفته پس از آن تاریخ پیگیری کنید ، اگر هنوز چیزی راجع به آن خبری ندارید. وقتی آن روز فرا رسید ، سریع یادداشت کنید - بیش از سه پاراگراف - برای مدیر استخدام که با او سر و کار دارید ، ننویسید . مطالب باید مشابه آنچه برای یادداشت تشکر نوشتید باشد. علاقه و هیجان خود را در مورد کار ابراز کنید. در مورد سازمان چیز مثبتی بگویید و سوال کنید آیا اطلاعات بیشتری می توانید ارائه دهید که مفید باشد. به آنها بگویید که به زودی و مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخشان  هستید.

مدیریت محترم]،

می خواستم مصاحبه خود را در [تاریخ] برای [موقعیت] پیگیری کنم. مشتاق هستم بدانم آیا شما خبری برای بنده دارید؟ من از گفتگو و آشنایی با [شرکت] لذت بردم. از بین شرکت هایی که در طول جستجوی شغل خود با آنها درگیر شده ام ، به ویژه از تعهد شما به آموزش و توسعه تحت تأثیر قرار گرفتم. احساس کردم که این طرز فکر مناسب برای اهداف شغلی من مناسب است.

لطفا در صورت وجود هرگونه اطلاعات بیشتر لطفا به من اطلاع دهید. بنده از فرصت همکاری با شما در [شرکت] بسیار خوشحال هستم.

استثنا:

زمانی که می توانید بین مصاحبه و تاریخی که مدیر استخدام به شما داده است ارتباط برقرار کنید این است که در وضعیت یا کارنامه شما تغییر قابل توجهی ایجاد شود. اگر برای کار رویایی خود مصاحبه کرده اید و سپس از شخص دیگری پیشنهادی دریافت کرده اید ، می توانید با ارسال نامه ای به آنها اطلاع دهید که پیشنهاد دیگری دارید ، اما واقعاً شرکت و نقش آن را تحسین می کنید و امیدوارید قبل از تصمیم گیری از آنها پیامی دریافت کنید . یا شاید شما مقاله ای نوشته اید یا درخواست ثبت اختراع مربوط به شغل مورد درخواست خود را ارسال کرده اید. اگر مقاله برای چاپ پذیرفته شود یا حق ثبت اختراع اعطا شود ، می توانید این خبر را به اشتراک بگذارید زیرا ممکن است در بحث درباره درخواست شما تأثیر بگذارد.

مدیریت محترم]،

می خواستم مصاحبه خود را در [تاریخ] برای [موقعیت] پیگیری کنم. از آنجا که فرصتی برای گفتگو داشتیم ، پیشنهاد کار از شرکت دیگری دریافت کرده ام. با این حال ، نقش شما به عنوان یک رهبر در زمینه [منطقه] همراه با تعهد خود در توسعه مشاغل کارمندان خود چشمگیر است ، و من از احتمال همکاری با شما خوشنود  هستم. اگر در مورد موقعیت بنده خبری دارید ، می خواهم هنگام ارزیابی پیشنهادی که در نظر دارم ، بدانم.

یادداشت بازخورد:

اگر احساس می کنید مصاحبه به خوبی پیش رفته است ، اما کار به شما پیشنهاد نشده است ، می توانید یک یادداشت اضافی ارسال کنید تا از مصاحبه بازخورد بگیرید. باز هم می باید مختصر باشید. یک بار دیگر از مصاحبه گر برای وقت او سپاسگزاری کنید. بگویید که از روند مصاحبه لذت برده اید و مایلی هستید بازخورد سازنده ای درباره کارهایی که می توانید در آینده بهتر انجام دهید تا شانس خود برای کار را بهبود ببخشید ، دریافت کنید.

همه استخدام کنندگان وقت نمی دهند تا شما را با آن  بازخورد  هدایت کنند ، اما اغلب ممکن است نکته خاصی دریافت کنید که می تواند شانس شما را در دور بعدی بهبود بخشد . و چه کسی می داند ، این می تواند منجر به یک پیشنهاد شغلی متفاوت شود. در حقیقت ، پسر بزرگ من یک بار برای دریافت بازخورد پس از محرومیت از پیشنهاد خود تماس گرفت و این کار به یک پیشنهاد شغلی دیگر برای موقعیت دیگری که شرکت در شرف آن بود تبدیل شد.

مدیریت محترم]،

بنده از اینکه هنوز  به دنبال مصاحبه خود در [تاریخ] پیشنهادی دریافت نکرده ام  ناامید شده ام . من از گفتگویمان لذت بردم و تحت تأثیر کارهایی که [شرکت] انجام می دهد قرار گرفتم. از آنجا که من در جستجوی کار، تازه وارد هستم ، امیدوارم که بتوانید درباره مصاحبه من بازخوردی بدهید. من مایلم اطمینان حاصل کنم که خودم را در آینده هرچه موثرتر معرفی کنم. از هر پیشنهادی که می توانید به من بدهید استقبال می شود.

در پایان ، به یاد داشته باشید که شکار کار طاقت فرسا است. انرژی زیادی می برد. و ممکن است اشتغال بیش از آنچه انتظار داشتید و انتظار دارید طول بکشد. بی قرار بودن و وسوسه شدن ارسال یادداشت برای مدیران استخدام امری طبیعی است ، حتی اگر این احساس فقط این باشد که حس می کنید کاری انجام می دهید. متأسفانه ، این یادداشت ها به شما در دستیابی به کار کمک نمی کنند. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا این انرژی را به سمت چیز دیگری متوجه کنید. داوطلب شوید. برای شبکه رویدادها ثبت نام کنید ، در مشاغل بیشتری ثبت نام کنید. هر یک از این فعالیت ها خروجی خوبی برای انرژی شما است و احتمالاً منجر به فرصت های بیشتری می شود.

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 513

به "4 راه برای پیگیری بعد از مصاحبه شغلی در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "4 راه برای پیگیری بعد از مصاحبه شغلی در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 راه برای پیگیری بعد از مصاحبه شغلی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید