10 جاذبه آلبرتا کانادا (Alberta)

بسیاری از جاذبه های برتر در Alberta گواهی بر قدرت طبیعت است، از یخچال های طبیعی قدیمی که هنوز در بالای کوههای راکی می توان یافت تا دره ها، آبشارها و دریاچه هایی که توسط پیشینیان شکل گرفته است. اما برای آن دسته از ما که تجربه شهری را ترجیح می دهیم، جاذبه های دیدنی در دو شهر بزرگ استان کم نیستند.

10 جاذبه آلبرتا کانادا (Alberta)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دریاچه Louise و Moraine

پارک ملی Banff میزبان دو تا از زیباترین دریاچه ها در جهان است. ابتدا دریاچه Moraine یک دریاچه با یخچال های طبیعی است که در دره Ten Peaks واقع شده است. در این دریاچه آبی روشن، یک قایق و پارو اجاره کنید . اگر هوا خوب است، دوربین خود را برپا کنید و از پیاده روی در کنار دریاچه لذت ببرید و اطراف Moraine را بگردید. مشهورترین بین این دو دریاچه احتمالاً دریاچه Louise زیبا است. دریاچه آبی فیروزه ای در مقابل طیف وسیعی از کوهها و یخچال طبیعی ویکتوریا قرار دارد .می توانید روی آب پارو بزنید، مسیر را در امتداد ساحل آن طی کنید، یا به سادگی آنچه ده ها هزار نفر قبل از شما انجام داده اند انجام دهید - اینستاگرام را لعنتی! اگرچه بسیار نزدیک به شهر کالگری است و یک سفر یک روزه عالی را ایجاد می کند، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند در نزدیکی Fairmont Chateau Lake Louise اقامت کنند.

دریاچه Minnewanka کانادا

دریاچه Minnewanka بزرگترین دریاچه در پارک ملی Banff است که 28 کیلومتر است و برای دیدن آن از هر زاویه ای باید یک ساعت سفر دریایی انجام دهید. البته تعدادی مسیر نیز در اطراف دریاچه یخ زده وجود دارد که چشم انداز زیبای خود را از آب سبز و آبی آرام به شما میبخشد. فراتر از زیبایی طبیعی، Minnewanka از نظر تاریخ نیز غنی است، اولین افرادی که اینجا آمدند آن را "دریاچه ارواح" نام دادند که از 10 هزار سال پیش در کنار سواحل آن شکار و زندگی می کردند. گوزن ها، قاطر، بزهای کوهی و خرس هایی که برای امرار معاش به آنها اعتماد کرده اند امروزه نیز می توان آنها را در اطراف دریاچه یافت.

آبشارهای Athabasca

هزاران سال پیش یخچالهای طبیعی به آرامی سنگها را شکافتند و دره ای را تشکیل دادند که اکنون آبشارهای Athabasca را در خود جای داده است. همین یخچال طبیعی اکنون آبی را که 23 متر پایین این آبشار پارک ملی Jasper می ریزد روانه کرده است. در امتداد مسیرهای تعیین شده در منطقه قدم بزنید تا به نقاط امن و زیبا نگاه کنید، جایی که می توانید به درون دره نگاه کنید، پاشیدن قطرات آب را روی صورت خود احساس کنید و نیروی واقعی این شگفتی طبیعی را در عمل ببینید.

آبشارهای Athabasca

دره Maligne Canyon

در تابستان، دره 50 متری Maligne Canyon در پارک ملی Jasper، یک منظره دیدنی است. اینجا خانه فسیل ها، آبشارها، حیوانات و گیاهان برگ دار است. یک تور در این مکان داشته باشید و از کنار چهار پل مختلف که هر کدام منظره منحصر به فرد خود را دارد عبور کنید. ممکن است بخواهید تا زمستان صبر کنید. وقتی دما به زیر صفر می رسد، این جاذبه واقعاً دنیای دیگر می شود. برای دیدن دره یخ زده، روی یخ های بروید و ببینید آیا می توانید فک خود را به زمین نرسانید!

Icefields Parkway و Columbia Icefield Glacier Adventure

قبلا کوههای عظیم کوههای راکی کانادا پوشیده از یخ بود. مقداری از آن یخ را هنوز هم می توان در این کوه ها یافت . سفر در امتداد Parkway Icefields شما را به درب ورودی آن می رساند. بیش از 100 یخچال طبیعی در امتداد این جاده دیدنی بین Jasper و دریاچه Louise قرار دارند که هر کدام از گذشته چشمگیر ترند. میدان یخی کلمبیا از همه زیبا تر است و بزرگترین میدان یخی در راکی است. برای دیدن این میدان یخی با شکوه و عظمت، در یک تور ماجراجویی یخچال طبیعی شرکت کنید. سوار یک Ice Explorer خواهید شد - وسیله نقلیه عظیمی که برای استفاده در زمین های یخی طراحی شده است - به یخچال Athabasca بروید. از یخچال بیرون بروید و شاهد درخشندگی یخ های درخشان آبی با قدمت بیش از 20 هزار سال باشید. سپس به Glacier Skywalk بروید، یک پیاده روی در لبه صخره ای که فقط شیشه بین شما و زمین است داشته باشید

موزه Royal Tyrrell

حدود 75 میلیون سال پیش، شهر Drumheller، Alberta، حدود یک ساعت و نیم در شمال شرقی Calgary، محل زندگی دایناسورها بود. این امر سرانجام Drumheller را به گنجینه ای از فسیل های دایناسور تبدیل کرد و منجر به ایجاد موزه دیرینه شناسی Royal Tyrrell شد. این موزه در Badlands کانادا واقع شده است، جایی که تاریخچه دیرینه شناسی منطقه را جمع آوری، حفظ و ارائه می دهد. موزه Royal Tyrrell با داشتن یکی از بزرگترین نمایش های اسکلت دایناسورها در جهان و بیش از 160،000 نمونه، هم برای علاقه مندان به علم و هم برای طرفداران پارک ژوراسیک جذاب است.

مرکز ملی موسیقی کانادا

مرکز ملی موسیقی Calgary، مستقر در Studio Bell، یک سازمان ملی است که به موسیقی اختصاص دارد. از اجراهای موسیقی که در یک فضای اجرا با ظرفیت 300 نفر برگزار می شود گرفته تا استودیوهای پیشرفته موسیقی ضبط موسیقی، فرصت مطالعه موسیقی و فن آوری های مرتبط با موسیقی و آموزش موسیقی و تاریخ - همه با کمک بیش از 2000 مصنوعات در 22000 فوت مربع نمایشگاه که به بیان داستان های موسیقی در کانادا کمک می کند. به عبارت دیگر، اگر عاشق موسیقی هستید، مرکز موسیقی ملی مکانی برای استقبال از اشتیاق شما و یافتن افراد همفکر برای اشتراک مطالب و هم صحبتی است.

WinSport کانادا

تا به حال پیش آمده المپیک را تماشا کرده باشید و با خود فکر کنید: "من هم می خواهم آن را امتحان کنم!"

Calgary’s WinSport شانس شما برای تحقق بخشیدن به این رویا است. WinSport پارک المپیک کانادا، محل اصلی بازی های المپیک زمستانی 1988است. این فضا هم اکنون به عنوان یک مرکز آموزش در کلاس جهانی و پارک ماجراجویی فعالیت می کند، جایی که شما می توانید سریع ترین و طولانی ترین زیپ لاین در آمریکای شمالی را اسکی سوار شوید، یا یک صندلی را در قسمت عقب سورتمه بگیرید و مسیر را طی کنید که باعث معروفیت تیم سورتمه جامائیکا شد. دوچرخه سواری در کوهستان و یک فضای کوهنوردی مملو از آدرنالین است و منتظر شماست

دره رودخانه Edmonton

دره رودخانه Edmonton بزرگترین بخش از پارک های شهری در آمریکای شمالی است. 18،285 هکتاراز آن 22 برابر پارک مرکزی نیویورک است. بیایید و ببینید: این دره شامل 22 پارک مهم است که در هر کدام از آنها فعالیت های و فضای سبز موردنیاز شما وجود دارد. بیش از 160 کیلومتر مسیر برای دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن، اسکی وجود دارد. برای یک تجربه دگاه متفاوت، یک تور Segway داشته باشید یا با یک قایق، کایاک یا یک تخته پارو ایستاده از رودخانه ساسکاچوان شمالی بیرون بروید. یا شاید ترجیح می دهید فقط روی پتو استراحت کنید و از یک پیک نیک در پارک لذت ببرید؟ کباب پزهای عمومی برای استفاده وجود دارد. اگر از گذراندن یک روز در دل طبیعت لذت می برید، دره رودخانه Edmonton شما را صدا می کند.

مرکز خرید West Edmonton

چند مرکز خرید می توانند دارای بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده جهان، بزرگترین دریاچه داخلی، بزرگترین استخر موج سرپوشیده، پیست اسکیت و باغ وحش باشند؟ و بیش از 800 مغازه و 100 غذاخوری؟ فقط یکی، آن هم مرکز خرید وست ادمونتون (با بیش از 5.3 میلیون فوت مربع) بزرگترین مرکز خرید در آمریکای شمالی و به اندازه یک شهر کوچک است. چه شما علاقه مند به یادگیری اسکیت روی یخ باشید، چه بخواهید مینی گلف بازی کنید، یا فقط یک روز بخواهید بگردید و خرید کنید، این مرکز خرید به اندازه کافی بزرگ است. در واقع، شما می توانید یک آخر هفته کامل را در مرکز خرید West Edmonton بگذرانید، و فقط سطح کمی از آن را ببینید.

انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 446

به "10 جاذبه آلبرتا کانادا (Alberta)" امتیاز دهید

4 کاربر به "10 جاذبه آلبرتا کانادا (Alberta)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاذبه آلبرتا کانادا (Alberta)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید