یک ویژگی عالی از ویزای دانش آموزی کانادا

گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا مزیت های فراوانی برای فرزند شما دارد. او می تواند در یک محیط سطح بالا و بین المللی تحصیل کند و بعد از اتمام تحصیلش به مدت بیشتری در کشور کانادا بماند. ویزای دانش آموزی کانادا همچنین می تواند مقدمه مهاجرت تمام اعضای خانواده به این کشور باشد.

یک ویژگی عالی از ویزای دانش آموزی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بسیاری از خانواده‌ها در نقاط مختلف دنیا دوست دارند فرزندشان در یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا تحصیل خود را ادامه دهد. کانادا یکی از آن مقصدها است، کشوری با سیستم آموزشی عالی و مدارس بین‌المللی با بالاترین استانداردهای جهانی. ویزای دانش آموزی کانادا این امکان را به خانواده‌ها می دهد تا بتوانند فرزندان 5 تا 18 سال شان را برای تحصیل به کانادا بفرستند. پدر مادرها و دیگر فرزندها هم می توانند با ویزای توریستی همراه آن ها سفر کنند.

یکی از مزیت های ویزای دانش آموزی کانادا برای بچه های زیر 18 سال این است که نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. در ضمن پدر یا مادر یا هر دوی آنها می توانند در طول تحصیل فرزند یا فرزندان شان آنها را همراهی کنند. برای دریافت ویزای دانش‌ آموزی کانادا می توانید از یک موسسه معتبر که با مدارس بنام کانادا قرارداد دارد کمک گرفته و برای فرزند خود پذیرش تحصیلی دانش آموزی بگیرید.

توجه کنید که تمامی اطلاعات و مشخصات افراد خانواده و همراهان فرد متقاضی ویزای دانش آموزی کانادا باید در فرم ها کامل و با دقت وارد شوند؛ چرا که ارائه هر گونه اطلاعات نادرست ممکن است باعث رد شدن درخواست ویزای شما شود. مدارک مربوط به اثبات تمکن مالی خانواده متقاضی شامل دریافت نامه از بانک در رابطه با گردش حساب بانکی هم اهمیت فراوانی دارد.

اگر با درخواست شما برای ویزای همراه کانادا موافقت شود، مدت اقامت شما هم بسته به نوع ویزای مورد درخواست تعیین می شود. هزینه ویزای همراه کانادا با هزینه دریافت ویزای توریستی کانادا تفاوتی ندارد؛ چرا که ویزای همراه دانش آموزی برای خانواده متقاضی، همان ویزای بازدیدکننده یا ویزای مولتی کانادا است.

مدت زمان صدور ویزای کانادا را نمی‌توان به صورت دقیق پیش بینی کرد اما معمولا افسر اداره مهاجرت در پرونده‌های ویزای همراه کانادا سخت‌گیری کمتری نشان می‌دهد. مدت زمان صدور ویزای کانادا حدود 1 ماه کاری است. در صورت نبود مشکل در پرونده متقاضی، طی یک ماه ویزای همراه دانش آموزی صادر می‌شود.

انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 264

به "یک ویژگی عالی از ویزای دانش آموزی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ویژگی عالی از ویزای دانش آموزی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید