گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا

وقتی ویزای مولتی کانادا خود را دریافت کردید، می توانید برای سفر در فصل های مختلف سال برنامه ریزی کنید. همین قدرت انتخاب است که ویزای مولتی 5 ساله کانادا را این چنین محبوب کرده است. گردشگران می توانند در مدت اعتبار ویزایشان در فصل های مختلف سال به گشت و گذار در بخش های مختلف این کشور پهناور بپردازند.

گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مونترال شهری است با حال و هوایی فرانسوی و اروپایی. این شهر بیش از هر جای دیگری در کانادا به شهرهای اروپایی شباهت دارد. مونترال در شرق کانادا قرار گرفته و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان دنیا بعد از پاریس است. تعداد زیادی از ساکنان این شهر را مهاجرانی از نقاط مختلف دنیا تشکیل می دهند. وقتی ویزای توریستی کانادا خود را دریافت کردید و به این کشور سفر کردید توصیه می کنیم این شهر را به عنوان اولین مقصدتان انتخاب کنید.

ساختمان های بلند، کلیساها، پارک ها، موزه ها و هر آن چه که علاقه مندان به گشت و گذار از آن لذت می برند را در مونترال پیدا می کنید. کلیسای نوتردام مونترال کلیسای اعجاب انگیز و بزرگی است. مونترال شهر شلوغی نیست اما اگر می خواهید در سفر تابستانی تان با ویزای توریستی کانادا کمی از شلوغی شهر فاصله بگیرید، پارک های مونت رویال و پارک المپیک مونترال انتخاب هایی عالی برای شما خواهند بود.

آبشار نیاگارا از زمان های خیلی دور مورد توجه گردشگران بوده است و به همین دلیل شهری به همین نام پیرامونش به وجود آمده است. آبشار نیاگارا در واقع یک مجموعه از 3 آبشار است که در مرز بین کانادا و آمریکا قرار گرفته است. در میان جاذبه هایی که بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا می توانید آنها را ببینید، بی شک نیاگارا یکی از برترین آنها خواهد بود. در کنار بازدید از آبشار می توانید از پارک ملکه ویکتوریا هم دیدن کنید که طبیعتی فوق العاده دارد.

انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 278

به "گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت تابستانی با ویزای مولتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید