گزینه های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل به کانادا بیایید، اما میخواهید ابتدا مهارت های زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید، Nova Scotia گزینه های بسیار خوبی در این زمینه دارد. می توانید تحصیلات زبان انگلیسی را در یکی از چندین آموزشگاه خصوصی زبان دنبال کنید یا می توانید این زبان را در محیط دانشگاه بخوانید. هر دو دانشگاه Mount Vincent و Saint Mary’s دارای برنامه های عالی ESL هستند که می توانند به شما کمک کنند تا برای ادامه برنامه های تحصیلی آماده شوید.

گزینه های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دانشگاه Mount Saint Vincent (The Mount)

این دانشگاه سه برنامه برای یادگیری زبان برای دانشجویان بین المللی که قبولی مشروط در Mount را دریافت کرده اند اما هنوز به حداقل شرایط زبان یعنی TOEFL یا IELTS برای تحصیل در دانشگاه تمام وقت نرسیده اند، ارائه می دهد. این برنامه ها همچنین برای هر کسی که حداقل مهارت زبان را داشته باشد، طراحی شده است این دانشگاه، برنامه های مقدماتی تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، مرکز آموزش بین المللی به صورت رایگان آموزشهای زبان، گروههای مطالعه و کارگاههای آموزشی را ارائه می دهد.

مرکز زبان در دانشگاه Saint Mary کانادا

زبان انگلیسی خود را در یکی از مراکز پیشرو زبان انگلیسی در کانادا بهبود ببخشید. با ثبت نام در یکی از برنامه های زبان انگلیسی ما، به اهداف زبان خود، چه برای دانشگاه، کار یا مسافرت، دست یابید. ما در طول سال انواع دوره های زبان و فرهنگی را ارائه می دهیم.

برنامه های ما با Common European Framework of Reference (CEFR) مشخص می شوند. این به شما امکان می دهد در مورد سطح خود به گونه ای صحبت کنید که در همه دنیا قابل درک باشد. چندین گزینه مختلف برای تحصیل به شما داده میشود: آماده شدن برای ورود به دانشگاه. برای شروع دوره های اعتباری دانشگاه در حالی که شما زبان انگلیسی را می خوانید تا شروع به کار خودکنید. برای ایجاد مهارت های موجود در زبان انگلیسی. یا برای شرکت در یک دوره فشرده یادگیری زبان.

کالج آموزش زبان کانادایی (CLLC)

مدارس ON CLLC در Halifax، NS و Ottawa واقع شده اند، که کالج های کلاس جهانی کانادایی هستند که متعهد به آموزش مهارت های زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی در هر سنی هستند. CLLC از بالاترین استانداردهای آموزشی را برخوردار استو شهرت بین المللی برای تعالی آموزشی کسب کرده است. CLLC با تاریخ شروع هفتگی، دوره های پاره وقت و تمام وقت و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، یک سیاست ثبت نام انعطاف پذیر دارد. برنامه دانشگاهی عمومی CLLC از شش سطح و همچنین برنامه دانشگاهی دانشگاه (UABP) تشکیل شده است. ما همچنین دوره های فشرده آماده سازی تافل، آیلتس و انگلیسی تجاری را ارائه می دهیم. مدرسان با انگیزه ما مدارک دکترا، کارشناسی ارشد یا لیسانس را کسب کرده اند و دارای مدارک CELTA و DELTA هستند. CLLC دارای یک برنامه اقامت در خانه و یک برنامه فعالانه است که به دانشجویان فعالیت های اجتماعی هفتگی عالی ارائه می دهد. اگر می خواهید دانش آموزان شما خوشحال شوند (نه فقط راضی باشند)، لطفاً به 1000 دانش آموز که از حضور در CLLC لذت می برند، بپیوندید: برتری کیفیت و صمیمیت مشتری مارا ببینید.

کالج زبان ساحل شرقی (ECLC)

ما میدانی که تجربه مدرسه زبان یک عمر طول می کشد و انتخاب مکان تحصیل یک تصمیم اساسی است. دانش آموزان ما مدرسه ما را به عنوان یک خانواده توصیف می کنند، جایی که آنها احساس راحتی و مراقبت می کنند. مانند یک خانواده، ما در مورد برخی موارد سختگیریم - حضور در مدرسه، تکالیف، خط مشیهای انگلیسی و تعداد دانش آموزانی که از هر ملیت می پذیریم. دانش آموزانی که در دستیابی به اهداف یادگیری جدی هستند، در کلاس های کوچک ما که توسط مربیان عالی، پشتیبانی می شوند، سرآمد هستند. دانش آموزان همچنین باید سرگرمی داشته باشند- در مدرسه ما هرگز نمی دانیم که چه موقع یک جشن تولد ناگهانی، نمایش رقص هیپ هاپ یا آواز خواندن برگزار خواهیم کرد. دانشجویان و کارمندان ما بسیار با استعداد هستند! گروه دانشجویی فیس بوک ما را بررسی کنید تا ببینید در مدرسه و فعالیتهای اجتماعی مهیج ما چه کارهایی انجام داده ایم.

ECLC به ارائه برنامه های درسی چالش برانگیز و با نتایج کاملاً مشخص، افتخار می کند. ما برنامه University College Pathway (UCP) را به بیست دانشگاه و کالج آتلانتیک کانادا ارائه می دهیم. فارغ التحصیلان موفق این برنامه نیازی به نمره آزمون خارجی مانند آیلتس ندارند. علاوه بر این، ما انگلیسی عمومی (ECP)، IELTS Preparation (IP) و Masters Preparation (MP) و یک برنامه چالش برانگیز بین المللی انگلیسی تجارت (IBE) را ارائه می دهیم.. ECLC در توسعه برنامه های ESL سفارشی برای گروه ها پیشرو است. با مشارکت با دانشگاه ها و ارائه امکاناتی برای سکونت و سایر خدمات، ما دوره های کوتاه مدت بی شماری متعددی را برای دوره راهنمایی، دبیرستان، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رهبران بازرگانی و سایر گروه های ویژه با علاقه ویژه ارائه می دهیم. ECLC همچنین یک مرکز آزمون IDP آیلتس رسمی و برنده چندین ساله جایزه Consumer Choice برای بهترین آموزشگاه زبان در Halifax است.

موسسه ICEAP Nova Scotia

این موسسه برنامه هایی برای یادگیری زبان انگلیسی را ارائه می دهد که منجر به برنامه هایی برای دریافت مدرک تحصیلی و دیپلم در دانشگاه کیپ برتون (CBU) می شود. دانشجویانی که با موفقیت برنامه ICEAP Nova Scotia را پشت سر می گذارند بدون نیاز به تست زبانی دیگر وارد CBU می شوند. ICEAP نوا اسکوشیا به عنوان شریک انحصاری زبان انگلیسی در دانشگاه CBU، دسترسی به 98٪ جامعه انگلیسی زبان را برای دانشجویان فراهم می کند. برنامه های Homestay و Homestay Plus ما برنامه های صنعتی هستند که تجارب با کیفیت بالا و خانواده محور را برای غنی سازی و بهبود مهارت های انگلیسی ارائه می دهند. ICEAP نوا اسکوشیا همچنین محل اقامت دانشجویان ما در MacDonald Residence را فراهم می کند، که دسترسی راحت به کلاس ها، برنامه های غذایی و خدمات پشتیبانی پیشرفته را برای دانشجویانی که زندگی در دانشگاه را انتخاب می کنند فراهم می کند.

موسسه ICEAP Nova Scotia Inc. دانشجویان را به برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد با تقاضای بالا متصل می کند. مسیرهای کسب و کار، مهندسی، آموزش، علوم بهداشتی و مطالعات میزبانی / گردشگری از محبوب ترین برنامه های ما هستند. فارغ التحصیلان ما برای موفقیت در طیف گسترده ای از مشاغل ادامه داده اند. برخی صاحبان مشاغل موفقی هستند، برخی دیگر در زمینه های در حال رشد مانند پرستاری، مهندسی و آموزش شغل خود را آغاز کرده اند.

 
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 444

به "گزینه های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "گزینه های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید