گزینه های جا به جا شدن در تور کانادا

کانادا کشور بسیار بزرگی است، به طوری که شما برای رفتن از شرق به غرب کشور گاهی یک سفر 8 ساعته با هواپیما در پیش رو خواهید داشت. برای همین شاید برای مسافران تور کانادا این سوال پیش بیاید که در این سفر چه گزینه‌هایی برای جابه جایی بین مقصدها دارند.

گزینه های جا به جا شدن در تور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دوچرخه، مترو، اتوبوس‌ها‌، تاکسی‌ها و اوبر همگی آماده اند تا شما را در تور کانادا جابه جا کنند. سیستم حمل و نقل عمومی کانادا یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقل در جهان است. اولین مشخصه مهمی که حمل و نقل عمومی کانادا را این چنین درخشان کرده، تعدد و تنوع وسایلی است که در دسترس شهروندان قرار دارند.

در کشور پهناور کانادا بیشتر از 1431 واگن مترو و ترن هوایی مسافران را از این سوی شهرها به آن سوی شهرها می‌برند. همین حالا حدود 11850 دستگاه اتوبوس در سراسر کانادا در ایستگاه ها منتظر هستند تا شما را به مقصد دلخواه‌تان برسانند. در تور کانادا خود می‌بینید که چگونه کمیت در خدمت کیفیت خدمت‌رسانی سیستم حمل و نقل عمومی کانادا قرار می‌گیرد و همه چیز را آسان‌تر می‌کند.

اتوبوس‌های برقی بیشتر در مکان های پر رفت و آمد و حوالی مرکز شهر دیده می شوند و شما را در مسیری ریل‌شده به مقصد می‌رسانند. سفر با این اتوبوس‌ها و دیگر اتوبوس‌های شهری ارزان‌ترین گزینه سفر درون‌شهری در سیستم حمل و نقل عمومی کانادا است. اما این تنها دلیل استقبال کانادایی‌ها از این وسیله نقلیه نیست، چرا که امکانات وسیع هر یک از این اتوبوس‌ها برای سهولت سوار شدن معلولان بر حجم این استقبال می‌افزاید.

سفر با تاکسی در تور کانادا از هر وسیله نقلیه دیگری گران‌تر است. تاکسی‌ها از فراوان‌ترین وسایل نقلیه در کانادا هستند. اوبر گران‌تر از دیگر وسایل سیستم حمل و نقل عمومی است؛ چیزی شبیه به اپلیکشن اسنپ که شما را به نزدیک‌ترین تاکسی متصل می‌کند و امکان سفر سریع و کم دردسر را مهیا می‌کند.

انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 188

به "گزینه های جا به جا شدن در تور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "گزینه های جا به جا شدن در تور کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های جا به جا شدن در تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید