راهنمای داشتن یک تور ارزان کانادا

کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا برای مسافران علاقه مند به تورهای تفریحی، درس خواندن و همچنین مهاجرت است، اما با توجه به فاصله طولانی و سطح بالای زندگی در آنجا قیمت تور کانادا نسبتا بالا است. با این حال همچنان راه هایی وجود دارند که شما بتوانید با آنها هزینه های سفر خود را پایین آورده و یک تور ارزان کانادا داشته باشید. 

راهنمای داشتن یک تور ارزان کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شاید هزینه های سفر به این کشور بزرگ بالا باشد اما مسیرهایی وجود دارند که با قدم گذاشتن در آنها شما می توانید تور کانادا خود را به یک سفر ارزان و کم هزینه تبدیل کنید. یکی از آن راه ها استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی در داخل شهرها و بیرون از آنها است.

از پروازهای ارزان و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید

تور ارزان کانادا خود را از ابتدای راه شروع کنید. هنگام جستجو برای خرید بلیت هواپیما کانادا و با دیدن نرخ قیمت ها از خود خواهید پرسید چگونه می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد؟ این کار بسیار ساده است. فقط کافی است ترفندهای خرید بلیت ارزان هواپیما را بدانید. به این ترتیب می‌توانید از پرداخت نرخ‌های بالا اجتناب کرده و با مناسب‌ترین قیمت به سمت مقصد رویایی خود پرواز کنید.

بلیت‌های هواپیما انواع مختلف دارند، اما حرفه‌ای‌ها به سراغ بلیت‌هایی می‌روند که یک یا دو توقف در مسیر پروازی دارند، چرا که این توقف‌ها باعث می شوند پرواز ارزان‌تر از حالت معمول شود. بنابراین برای تور کانادا شما هم در قدم اول تمام بلیت‌ها را چک کرده و با توجه به تعداد توقف‌ها مناسب‌ترین بلیت‌ را انتخاب کنید.

سیستم‌های حمل و نقل عمومی همیشه ارزان‌ترین گزینه ها برای جابه جایی در همه جای دنیا هستند. تور کانادا هم از این امر مستثنی نیست. آشنایی با سیستم حمل و نقل این کشور و استفاده از آن می تواند هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش دهد.

وجود زیرساخت‌های پیشرفته در تمام شهرهای کانادا باعث شده تا مترو به یکی از پرکاربردترین وسیله های جابه جایی تبدیل شود. در تور لوکس کانادا در هر کدام از شهرهای این کشور می‌توانید با استفاده از مترو و با کمترین هزینه خود را به مقصد مورد نظرتان برسانید. بلیت‌های مترو انواع مختلفی دارند و قیمت‌های آ‌ن‌ها برای گروه‌های سنی مختلف متفاوت است. برای استفاده از مترو می‌توانید بلیت یک روزه نامحدود، بلیت شبانه نامحدود (از 6 بعدازظهر تا 5 صبح)، بلیت ماهانه، بلیت یک‌طرفه، بلیت دو طرفه و یا بلیت 10 سفره را خریداری کنید.

اگر برای مدت طولانی در تور کانادا هستید می توانید کارت ویژه بخرید. استفاده از این کارت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. کارت OPUS را می‌توانید از گیشه‌های داخل مترو بخرید و پس از تمام شدن اعتبار، مجدد آن را شارژ کنید. جالب است بدانید که در گیشه‌های فروش کارت OPUS، کیوسک‌های عکس‌برداری هم وجود دارند و شما می‌توانید عکس خود را بر روی کارت تان داشته باشید. دقت کنید قبل از ورود به مترو حتما بلیت بخرید، چرا که در غیر این صورت جریمه خواهید شد.

اتوبوس یکی دیگر از وسایل حمل و نقل عمومی ارزان در کانادا است. به همین خاطر استفاده از این وسیله نقلیه در تور کانادا در بین گردشگران بسیار معمول است. اتوبوس‌ها هم مانند مترو در تمام شهرهای کانادا به صورت منظم در بخش های مختلف رفت و آمد دارند. این وسایل نقلیه در کنار ارزان بودن، بسیار راحت و به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اتوبوس‌ها علاوه بر مسیرهای داخل شهری، در مسیرهای بین شهری نیز فعال هستند. با توجه به ارزان بودن نرخ بلیت‌هایشان، اتوبوس های بین شهری از وسایل حمل و نقل عمومی پرطرفدار در بین مسافران تور کانادا به شمار می‌آیند؛ بنابراین شما نیز برای کاهش دادن هزینه‌های سفر خود می‌توانید روی این وسایل حمل و نقل پرطرفدار حساب باز کنید. اگر می‌خواهید در طول مسیر، اتوبوس را عوض کرده و تغییر جهت بدهید، می‌توانید هنگام سوار شدن از راننده بخواهید به شما برگه ترانسفر بدهد. با داشتن این برگه شما می‌توانید بلافاصله بعد پیاده شدن بدون ارائه بلیت مجدد، اتوبوس بعدی را سوار شده و مسیرتان را ادامه دهید.

کانادا دارای بزرگترین شبکه ریلی در قاره آمریکای شمالی است؛ بنابراین می‌توانید در تور ارزان کانادا برای جابه‌جایی بین مسیرهای شهری در این کشور از قطار استفاده کنید. در این حالت با یک تیر دو نشان زده‌اید، چرا که هم مبلغ کمتری را نسبت به هواپیما پرداخت می‌کنید و هم می‌توانید در طول مسیر از مناظر خارق‌العاده این سرزمین زیبا لذت ببرید.

در تور کانادا با قدم زدن در شهرها افراد زیادی را در حال دوچرخه سواری می‌بینید. تعجب نکنید چرا که دوچرخه یکی از راه‌های حمل و نقل ارزان در کانادا است. ایستگاه‌های زیادی وجود دارند که دوچرخه را کرایه می‌دهند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی یک دوچرخه اجاره کرده و همراه با لذت بردن از مسیر به مقصد خود برسید.

به جای رزرو هتل، خانه یا هاستل اجاره کنید

انتخاب محل اقامت با قیمت مناسب، هزینه های سفر را تا حد زیادی کاهش می دهد. از آنجایی که کانادا کشوری بزرگ و گردشگر پذیر است امکانات اقامتی برای تمام اقشار را فراهم نموده است. گردشگرانی که ترجیح می دهند به جای صرف هزینه زیاد برای اقامت در هتل بودجه سفرشان را به سرگرمی اختصاص دهند می توانند به جای هتل های گران قیمت در هاستل اقامت داشته باشند و یا خانه اجاره نمایند.

هاستل ها اقامتگاه هایی هستند که از اتاق های 2 تا 8 تخته تشکیل شده اند و از تمام امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، حمام و حتی آشپزخانه برخوردار هستند. اتاق های چند تخته بیشتر عمومی هستند و برای کسانی که تنها سفر می نمایند مناسب اند؛ اما اگر با دوستان یا خانواده سفر می کنید و فضای خصوصی را ترجیح می دهید می توانید اتاق های کوچکتر را رزرو کنید. در آشپزخانه هاستل ها وسایل کامل برای طبخ غذا مانند اجاق گاز، فر، تستر و حتی قابلمه و ظروف غذاخوری هم وجود دارد و شما می توانید با طبخ غذا هزینه های خورد و خوراک را کاهش دهید. بی شک آشپزی در محیط تازه تجربه ای جالب و هیجان انگیز در خواهد بود.

علاوه بر کاهش هزینه، آشنایی با افراد و فرهنگ های مختلف از دیگر مزیت های اقامت در هاستل است.

اگر محیط شلوغ هاستل را دوست ندارید و ترجیح می دهید در مکانی خصوصی تر اقامت داشته باشید می توانید به جای رزرو هتل، خانه اجاره کنید. در تمامی شهرهای کانادا می توانید خانه هایی را پیدا کنید که هزینه اقامت در آن ها کمتر از هتل است. بعلاوه اجاره خانه در محله های کانادا باعث می گردد در مدت اقامت خود با فرهنگ و زندگی مردم کانادا از نزدیک آشنا شوید.

برای پیدا کردن هاستل و خانه مناسب نگران نباشید. چرا که تکنولوژی به یاری شما آمده و به وسیله اپلیکیشن ها و سایت های مختلف به راحتی می توانید در هر کدام از شهرهای تورنتو، اتاوا و … مناسب ترین هاستل یا خانه اجاره را کنید.

مکان های سرگرمی رایگان را بشناسید

کانادا کشوری زیبا با طبیعت بی نقص است. گشت وگذار در پارک ها و طبیعت بکر این کشور از سرگرمیاتی است که هم رایگان و هم هیجان انگیز خواهد بود. در ادامه با بعضی از سرگرمیات رایگان این کشور آشنا می شویم:

پیک نیک در های پارک

های پارک بزرگترین پارک تورنتو است. زمین های بازی، باغ ها و فضای سبز این پارک محلی عالی برای پیاده روی و یک پیک نیک خانوادگی است. هر ساله از ماه ژوئن تا اوت نمایش شکسپیر در های پارک به صورت رایگان اجرا می گردد. این نمایش هواداران زیادی دارد و افراد یک ساعت پیش از آغاز نمایش در محل اجرا حضور پیدا می نمایند.

قدم زدن در سواحل تورنتو

تورنتو سواحل زیبای زیادی دارد که گردشگران بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در آن ها قدم زده و در صورت مساعد بودن هوا حمام آفتاب بگیرند. در بعضی از ماه های سال نیز فستیوال های موسیقی در سواحل برگزار می گردد. این فستیوال ها فضایی شاد دارند و شرکت در آن ها رایگان است.

دوچرخه سواری در ساحل سیوال ونکوور

ساحل سیوال از مکان های محبوب گردشگری در شهر ونکوور کانادا است. این ساحل دریایی آرام با منظره ها چشم نواز دارد و گردشگران می توانند در جهت مخصوص پیاده روی در این ساحل قدم بزنند یا در حال دوچرخه سواری از منظره ها حیرت انگیز کوهستان و دریا لذت ببرند.

از بازارهای عمومی بازدید کنید

در شهرهای مونترال، تورنتو، ونکوور و …، بازارهای محلی جز شلوغ ترین مکان های شهر محسوب می شوند. این بازارها فضایی مجذوب کننده دارند و قدم زدن در آن ها شما را با سبک زندگی در کانادا آشنا می نماید. بعلاوه در بازارهای محلی غذاهای لذیذ خیابانی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

شرکت در فستیوال های رایگان

کانادا کشوری بزرگ با تنوع فرهنگی زیاد است. ساکنان کانادا اغلب مردمی شاد و سرزنده هستند از این رو در هر موقع از سال به هرکجای کانادا سفر کنید فستیوال های مختلف در حال برگزاری هستند. بعضی از فستیوال ها در سالن های مخصوص برگزار شده و به بلیط نیاز دارد اما بعضی دیگر نیز در پارک ها و سواحل این کشور برگزار می شوند و شرکت در آن ها رایگان می باشد.

منطقه هاربور فرونت سنتر تورنتو از منطقه ها محبوب است که میزبان فستیوال های موسیقی، فستیوال غذا، استندآپ کمدی همراه با موسیقی و نمایش های هنری بچه ها می باشد. تمام افراد بدون پرداخت ورودی می توانند در این فستیوال ها شرکت نموده و علاوه بر معاشرت با افراد دیگر از لحظات شاد لذت ببرند.

کافه و غذاهای خیابانی را جایگزین رستوران کنید

حضور ملیت های مختلف در کانادا باعث ایجاد تنوع غذایی در این کشور شده است. برای تست این غذاها نیازی نیست به رستوران های گران قیمت بروید. بلکه کافه های کوچک و دنج نیز با غذاهای لذیذ از شما پذیرایی می نمایند. قیمت غذا در بیشتر کافه های کانادا به قدری مقرون به صرفه است که مردم محلی نیز ترجیح می دهند غذای خود را در کافه سرو نمایند.

علاوه بر کافه ها دکه های غذاهای خیابانی زیادی هستند که غذاهای محلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رسانند. این رستوران های سیار را در بازارهای محلی و فستیوال ها به راحتی می توان پیدا کرد.

انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 54

به "راهنمای داشتن یک تور ارزان کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای داشتن یک تور ارزان کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای داشتن یک تور ارزان کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید