دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری املاک

یکی از معتبرترین روش­های برای افراد خارجی، سرمایه گذاری است. با این کار می­توانند در آمریکا هم به وضعیت شهروند قانونی برسند و هم فرصت­های مالی (به خصوص در زمینه سرمایه گذاری املاک) پیدا کنند. تنها در سال 2016 افراد خارجی بیش از 214.885 دلار ملک را در آمریکا به قیمت بیش از 6/102 میلیارد دلار معامله کرده اند.

دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری املاک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بخش زیادی از این امر به کمک برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی EB-5 انجام شده است. این برنامه به افراد خارجی اجازه می­دهد با سرمایه گذاری حداقل 500.000 دلار یا 1 میلیون دلار در یک نهاد اقتصادی در آمریکا، گرین کارت امریکا را دریافت نمایند. افراد خارجی که می­خواهند از طریق سرمایه گذاری املاک گرین کارت دریافت نمایند، می­توانند از راهنمای زیرا استفاده کنند.

جهت دریافت خدمات ویزای آمریکا با ما در تماس باشید.

چطور می­توان از طریق سرمایه گذاری املاک گرین کارت دریافت نمود؟

دو برنامه اصلی وجود دارند که سرمایه گذار خارجی می­تواند از یکی از آنها استفاده کند. این دو برنامه شامل برنامه اساسی و برنامه مرکزی مقدماتی منطقه­ای هستند. مرکزهای ناحیه­ای، سازمان­های تحت حمایت USCIS هستند که می­توانید به عنوان یک شریک و مالک بخشی از سهم، در آنها سرمایه گذاری نمایید. برای اینکه واجد شرایط یکی از این دو برنامه باشید باید مقدار سرمایه EB-5 برابر 1 میلیون دلار در کارآفرینی­های امریکا داشته باشید، یا اگر کسب و کار موردنظر شما در ناحیه طراحی شده هدفمند (TEA) باشد، بایستی حداقل 500.000 دلار سرمایه داشته باشید. سرمایه شما باید حداقل 10 شغل در آمریکا ایجاد نماید.

برای دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری املاک با استفاده از یک برنامه EB-5 می­توانید به دو روش اقدام کنید:

در برنامه EB-5 مرکز منطقه­ای متمرکز بر املاک سرمایه گذاری کنید

بسیاری از مراکز منطقه­ای EB-5 با املاک سر و کار دارند و همواره تلاششان بر این است که سرمایه گذاران خارجی را مورد توجه قرار دهند. مسئولان برنامه تمام کارهای اساسی مانند بررسی زمین پیشنهاد شده برای ساخت و ساز، ثبت سند برای زمین، ثبت اسناد تأسیس و نظارت بر فرایند ساخت را انجام می­دهند.

برخی خصوصیات سودمند که این مراکز بر آنها متمرکز هستند شامل توسعه هتل، تأمین خوابگاه برای دانشجویان، اجزای دفتری، تأمین اقامتگاه با کیفیت بالا و مراکز خرید می­باشند.

به عنوان یک سرمایه گذار خارجی اگر روش E5-B را انتخاب کنید، بخشی از حق مالکیت پروژه به شما داده می­شود و فرصت پیدا می­کنید تا در نقدینگی و شراکت سهام کسب و کار، شرکت داشته باشید.

یک ملک در آمریکا بخرید تا کارآفرینی EB-5 خود را شروع کنید

اگر ترجیح می­دهید نقش فعالی در اداره سرمایه گذاری Eb-5 خود داشته باشید، می­توانید برای دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری املاک، ملکی که کسب و کار خود را در آن اداره می­کنید خریداری نمایید. با توجه به اینکه بایستی شرط ایجاد 10 شغل در آمریکا را رعایت کنید، بهترین گزینه این است که برای شروع کارآفرینی یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار موجود، یک ملک خریداری کنید.

این امر به شما کمک می­کند دو شرط لازم را رعایت کنید، چون با این روش می­توانید از بخش عمده سرمایه خود برای خرید ملک استفاده کنید و مبلغ باقیمانده را برای تأمین نیازهای تجاری دیگر کارآفرینی برنامه EB-5 (از جمله استخدام تعداد کارمند لازم) نگه دارید.

گاهی سرمایه گذاران خارجی برای حفظ مقدار اساسی سرمایه EB-5، املاک متروکه را با قیمت پایین خریداری می­کنند تا از زمین آن برای تأسیس کارآفرینی تجاری جدید خود استفاده نمایند. اگر حداقل مبلغ را برای سرمایه گذاری اختصاص دهید و روی ملزومات USCIS برنامه مورد استفاده در ملک متمرکز شوید، شاید این گزینه انتخاب مناسبی باشد. با این حال قبل از هر اقدامی باید با وکیل EB-5 خود صحبت کنید.

مزایای بی نظیر سرمایه گذاری املاک برای سرمایه گذاران خارجی

اگر برای کسب اقامت دائمی خود در آمریکا از این روش استفاده کنید، سود بسیاری خواهید برد. در ادامه برخی از مزایای این روش ذکر شده اند.

صدور گرین کارت برای شما و خانواده شما

برای اکثر افراد خارجی، شرط دریافت گرین کارت این است که در برنامه EB-5 شرکت کرده باشند. پس از اینکه برای کارآفرینی کسب و کار به طور مستقیم یا غیرمستقیم مبلغ 500.000 یا 1 میلیون دلار در بخش املاک سرمایه گذاری کردید و همه شرایط EB-5 را نیز رعایت نمودید، می­توانید برای دریافت گرین کارت اقدام نمایید. به علاوه همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال شما نیز می­توانند فرصت دریافت شهروندی دائم و قانونی آمریکا را دریافت نمایند.

ROI

یکی دیگر از مزایای دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری در املاک (علاوه بر دستیابی به رویای اقامت دائم) بازگشت سرمایه از سوی کارآفرینی EB-5 است. اگر در مراکز منطقه­ای املاک سرمایه گذاری نموده باشید، احتمالش زیاد است که سرمایه شما از طریق افزایش سود خالص درآمد سالانه به عنوان شریک سهم، دوباره بازگردد.

به همین طریق اگر یک شیوه کارآفرینی دیگر را برگزینید، احتمالاً ارزش ملکی که خریداری نموده اید به تدریج افزایش خواهد یافت و از کسب و کاری که اداره می­کنید نیز سود خواهید گرفت.

تحصیلات مناسب برای فرزندان

اگر در آمریکا گرین کارت داشته باشید، فرزندان شما فرصتی پیدا می­کنند تا از تحصیلات باکیفیت در این کشور برخوردار شوند. به عنوان شهروند قانونی و دائمی، فرزندان شما می­توانند به عنوان افراد غیرشهروند واجد شرایط به تسهیلات مالی فدرال و دولتی، وام و کمک هزینه­های تحصیلی دسترسی داشته باشند. به این ترتیب می­توانند در محیطی با حمایت بالا، اهداف آکادمیک خود را دنبال کنند.

شهروندی

اگر یکی از اهداف شما دریافت حق اقامت دائمی آمریکا باشد، اقدام برای دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری املاک یک گام عالی خواهد بود. پس از اینکه در املاک سرمایه گذاری نمودید و حداقل پنج سال پس از صدور گرین کارت خود ثابت شد که می­توانید شهروند دائمی و قانونی مناسبی باشید، شما و خانواده تان واجد شرایط شهروندی خواهید بود.

مواردی که نیاز دارید شامل یک سند N400، درخواست قبول تابعیت و شرکت در مصاحبه و آزمون علوم مدنی است. با این حال اگر قصد ندارید شهروند آمریکا شوید، می­توانید تا وقتی که می­خواهید با تمدید گرین کارت خود همچنان حق شهروندی دائمی را نگه دارید.

انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 590

به "دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری املاک" امتیاز دهید

1 کاربر به "دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری املاک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری املاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید