پر درآمدترین مشاغل در آمریکا کدامند؟

درآمد در شغل های مختلف در آمریکا بسیار متنوع است، اما برخی شغل ها در میان آنها به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا شناخته می شوند. به عنوان مثال:

  1. پزشکان و جراحان: پزشکان و جراحان با داشتن مدرک تحصیلی لازم و تخصص مربوطه می توانند به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا درآمد بسیار بالایی را به دست آورند.

  2. مدیران و مدیران ارشد: مدیران و مدیران ارشد در بسیاری از صنایع مختلف از جمله تکنولوژی، مالی، خدمات بهداشتی و غیره، به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا شناخته می شوند.

  3. حقوقدانان: حقوقدانان نیز در آمریکا به عنوان یکی از پر درآمدترین شغل های شناخته شده اند.

  4. مهندسان: مهندسان در صنایع مختلف از جمله تکنولوژی، ساختمانی، خودروسازی و غیره، به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا شناخته می شوند.

  5. تحلیلگران مالی: تحلیلگران مالی در بخش های مختلف از جمله بورس، بانکداری، بیمه و غیره، به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا شناخته می شوند.

  6. برنامه نویسان: برنامه نویسان نیز در بخش تکنولوژی به عنوان پر درآمدترین شغل های آمریکا شناخته می شوند.

  7. بازاریابان: بازاریابان در بخش های مختلف از جمله تبلیغات، فروش، رسانه و غیره، به عنوان شاغلین پردرآمد شناخته میشوند.

پر درآمدترین مشاغل در آمریکا کدامند؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر شما هم در پی پر درآمدترین شغل های آمریکا هستید، تا انتهای مطالب همراه ما باشید. در این مقاله شغل های مختلف در حوزه های متفاوت را بررسی نموده ایم و شما می توانید در حوزه ای که تخصص دارید، در این کشور فعالیت کنید.

پر درآمدترین مشاغل حوزه فناوری IT در آمریکا

قرن بیست ویکم، قرن اطلاعات و ارتباطات است و باتوجه به پیشرفت جهانی تکنولوژی و به روی عرصه آمدن کسب وکارهای مجازی، مشاغلی که به حوزه فناوری و کامپیوتر مرتبط هستند، کاربرد بیش تری پیدا نموده و طرف داران زیادی را جذب خود نموده است؛ ازاین رو کارفرمایان در پی افرادی متخصص در زمینه کامپیوتر و IT هستند که سبب شده است، بازار کار این مشاغل را در آمریکا حسابی داغ کند و این مشاغل جزو شغل های پر عایدی محسوب شوند. این شغل ها عبارت اند از:

مهندسی کامپیوتر و IT

مهندسینی که در شاخه های مختلف مانند نرم افزار، سخت افزار، تحقیقات و بررسی سیستمی فعالیت می نمایند، می توانند در این زمینه ها که در میان پر درآمدترین مشاغل آمریکا قرار دارند، آغاز به کار نمایند. اما ابتدا باید از طرف یک کارفرما در آمریکا پیشنهاد شغلی دریافت نموده و سپس برای دریافت ویزا اقدام نمایند.

برنامه نویسی

شغل بعدی که در آمریکا و هرجای دیگری از جهان از مشاغل مهم و پرعایدی محسوب می گردد، برنامه نویسی است. ازآنجایی که احتیاج به این شغل در آمریکا افزایش پیدا نموده است، از شغل های مناسب و پرعایدی در این کشور شمرده می گردد.

متخصص آمار و داده

این متخصصین با تحلیل داده ها تئوری های مفیدی را برای حل مسائل جهانی استخراج می نمایند. این متخصصین باید رتبه ممتازی در زمینه ریاضیات، محاسبات، کامپیوتر و نرم افزارها داشته باشند تا از طرف کشور آمریکا پذیرش شده و عایدی خوبی کسب نمایند.

تحلیلگر امنیت داده

وظیفه این شغل، بررسی مسائل امنیتی سیستم های کامپیوتری است. ازآنجایی هم که امروزه بیش تر کارها به وسیله کامپیوتر انجام و اطلاعات در آن ذخیره می گردد، امنیت آن ها از ضروریات است. پس این شغل بازار کار خوبی دارد و عایدی ماهیانه آن، عایدی قابل توجهی خواهد بود.

توسعه دهنده وب

از دیگر شغل های پر عایدی آمریکا در زمینه فناوری و کامپیوتر، می توان به توسعه دهنده وب و طراحی وب سایت اشاره نمود که علاوه بر آمریکا در کشورهای دیگر هم بازار کار خوبی دارند.

پر درآمدترین مشاغل حوزه بازاریابی و فروش در آمریکا

بازاریابی و فروش هر وسیله و در هر زمینه ای، شغل خوبی است و یکی از پر درآمدترین مشاغل آمریکا محسوب می گردد. در جهانی بازاریابی، فروش را یک هنر می دانند و اعتقاد دارند که فروش می تواند شامل هر چیزی باشد. از فروش یک وسیله گرفته تا تدریس یک مدرس که خدمت خود را به دیگران ارائه می نماید یا به اصطلاح می فروشد.

اما در این مورد، بعضی افراد سؤال می نمایند که فروش و بازاریابی و ارائه خدمات در چه زمینه ای بهتر است و بیش ترین عایدی را می دهد. باید بگوییم که اگر کسی در زمینه گفته شده تجربه و علم کافی داشته باشد، می تواند کار خود را به برترین شکل ممکن انجام دهد و عایدی بالایی کسب کند؛ اما بیایید بررسی کنیم که کدام مشاغل در این زمینه بهتر بوده و در آمریکا عایدی خوبی دارد.

مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی یکی از مشاغل پول ساز آمریکا است که در زمینه های مختلف عایدی خوب و متفاوتی خواهد داشت. 5 صنعت مهمی که در آمریکا و زمینه بازاریابی عایدی خوبی دارند عبارت اند از: تحقیق علمی، برنامه نویسی (شبکه)، تصویر/فیلم متحرک، استخراج نفت و گاز، فراوری پوشاک؛

سرپرست بازاریابی

سرپرست بازاریابی نقش مهم و اساسی در زمینه فروش دارد. بدون فروش، فراوریی صورت نمی گیرد و پس از فراوری، هدف اصلی، بازاریابی و فروش است. برای ورود به این شغل باید مدرک BA، لیسانس رشته امور مالی، رشته های مالی، اقتصاد و علوم کامپیوتر ارائه دهید.

مدیر امور مالی

اگرچه این شغل یکی از شغل های پر عایدی آمریکا است، اما چون با حساب و کتاب سروکار دارد، شغل حساسی است. متخصصین این حوزه با بررسی سرمایه، بودجه و عایدی حاصل از فروش، فراوری و خروجی را کنترل می نمایند و از این طریق امور مالی را نیز کنترل خواهند کرد.

نماینده فروش بیمه و محصولات

شاغلین این حوزه با بازاریابی و فروش محصولات، عایدی خوبی را کسب می نمایند و یکی از شغل های مناسب و پول ساز در آمریکا شمرده می گردد.

پر درآمدترین مشاغل حوزه پزشکی در آمریکا

پزشکی و شاخه های مختلف آن در هرجایی از جهان از جمله آمریکا کاربرد و پذیرش زیادی دارد. شاخه های مختلف این رشته از پر درآمدترین شغل های آمریکا است و اگر از طرف دولت پذیرفته شوید، بازار کار و عایدی خوبی خواهید داشت. برای اطلاعات بیش تر شاخه های مختلف پزشکی در آمریکا را در ادامه مطالعه کنید.

متخصص بیهوشی

متخصصین بیهوشی جایگاه اول را در میان مشاغل پر عایدی آمریکا دارد و وظیفه کنترل بیهوشی مریض و کنترل درد آن ها قبل از عمل، حین عمل و بعد از آن بر عهده آن هاست. تخصص لازم برای این شغل، دوره 4 ساله پس از دوره پزشکی عمومی است.

جراح

جراحی در آمریکا احتیاجمند طی دوره های طولانی مدت تحصیل است و ساعات کاری طولانی و غیرمنظمی دارد. حتی ممکن است در بعضی مواقع، موارد اورژانسی پیش آید و زمان استراحت یا سرگرمی را با کار بگذرانند. در کنار همه این موارد، از شغل های پول ساز است و برای آن باید پس از سپری کردن دوره 4 ساله عمومی، دوره چندساله رزیدنتی و دوره تخصصی فلو شیب را گذرانده باشید.

جراح فک و دهان

این شغل در زمینه جراحی فک و دهان و یاری به ناهنجاری های آن فعالیت می نماید و در کنار کار زیاد، عایدی خوبی دارد. اگر در این زمینه وارد جهانی کار آمریکا شوید، باید دوره 4 ساله دندانپزشکی، 4 سال رزیدنتی و کارورزی و آزمون دومرحله ای را بگذرانید و پس از قبولی در آن از طرف استان آمریکا پذیرفته شوید.

از دیگر رشته های پرعایدی حوزه پزشکی در آمریکا می توان جراح زنان زایمان، پزشک عمومی، پزشک خانواده، روانپزشک، متخصص ارتودنسی، پزشک زمینه های دیگر مانند پوست و مو، بچه ها، چشم پزشک و داخلی و... را نام برد.

پر درآمدترین مشاغل حوزه مهندسی در آمریکا

مهندسین نقش اساسی و مهمی در جامعه و طبیعت دارند و به یاری علم آن ها در زمینه های مختلف شاهد پیشرفت و تغییرات زیادی هستیم. ازجمله پر درآمدترین مشاغل آمریکا می توان به مهندسی های مختلف اشاره نمود که در زیر به معرفی آن ها پرداخته ایم.

مهندسین پرواز، خلبان و یاری خلبان

از پیشرفته ترین حوزه هایی که در آمریکا، افراد متخصصی را برای آن تربیت می نمایند، صنعت هوانوردی است. می توان گفت که بعد از پزشکی، مهندسی پرواز و متخصصین این حوزه از عایدی بالایی برخوردار هستند.

مهندسی پزشکی

این رشته که با وقوع پاندمی کرونا درخواست نماینده زیادی داشته است، در زمینه فراوری و توسعه کالاها و دستگاه های مربوط به پزشکی فعالیت می نماید و در بیمارستان، شرکت های مشاوره پزشکی و فراوری و تجهیز کالاهای پزشکی بازار کار خوبی دارد.

مهندسی هوا و فضا

توسعه مجموعه ای از کارهای مهندسی و قطعات هواپیما، موشک و جت از کارهای این شاخه از مهندسی به شمار میرود. شاغلین این حوزه، روابط تنگاتنگی با دولت دارند و از عایدی بالایی برخوردار هستند.

مهندس هسته ای

انرژی هسته ای، سیستم های فراوری برق، تجهیزات ذخیره انرژی و ابزارهای الکترومکانیکی از حوزه فعالیت این شاخه از مهندسی است. این مهندسین بعلاوه در زمینه راه اندازی بهره برداری ایمن نیروگاه های اتمی، مدیریت و انهدام فعالیت دارند و به علت حساسیت بالای شغل، پذیرش در این حوزه کار آسانی نیست.

از پر درآمدترین مشاغل آمریکا در حوزه مهندسی می توان به مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، نفت و سامانه ها اشاره نمود که دولت آمریکا برای پذیرش هریک از آن ها شرایط خاصی را در نظر گرفته است.

پر درآمدترین مشاغل حوزه فنی در آمریکا

بعد از بررسی شغل های نام برده شده، شغل های پر عایدی آمریکا که احتیاجمند تخصص و تجربه بالایی است، کارهای حوزه فنی هستند. کارهای فنی در هرجایی از جهان پذیرش دارد و از جمله شغل های پرعایدی جهان شمرده می شوند. برای آشنایی با شغل های حوزه فنی در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان یکی از حرفه های مورجهانز در ساخت هر ساختمان است. لوله کشی ساختمان به وسیله لوله های پروفیل و لوله های سفید صورت می گیرد و احتیاجمند تخصص و تبحر خاصی است. این شغل در آمریکا پرعایدی است و پذیرش بالایی دارد.

سیم پیچی الکتروموتورها

سیم پیچی الکتروموتورها یک کار تخصصی است که احتیاجمند میزان گیری دقیق و محاسبات خاصی است. سیم پیچی در بیش تر لوازم برقی وجود دارد و اختلال آن، کارکرد وسیله ها را نیز مختل می نماید.

برق ساختمان

یکی دیگر از کارهایی که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد، برق ساختمان است. این حرفه در آمریکا پرعایدی است و پذیرش زیادی دارد. اگر در این زمینه حرفه ای هستید، پس می توانید عایدی خوبی در آمریکا داشته باشید.

تعمیر و نصب پکیج

پکیج ها امروزه جای وسایل گرمایشی را گرفته و کاربرد زیادی دارند. تعمیر و نصب آن، احتیاج به تخصص خاصی دارد و در آمریکا جزء شغل های پرکاربرد و پرعایدی به شمار میرود.

نتیجه گیری

اگر در پی شغل های پر عایدی آمریکا هستید، هرکدام از این حرفه ها گزینه خوبی خواهد بود. برای کار در هریک از موارد گفته شده در بالا، دولت آمریکا قوانین خاصی مقرر نموده است و پذیرش هرکدام نیازمند مدارک و شرایط خاصی است. شما می توانید با یاری مشاوره و هدایت متخصصان ما، پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه را دریافت کنید.

انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1234

به "پر درآمدترین مشاغل در آمریکا کدامند؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "پر درآمدترین مشاغل در آمریکا کدامند؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "پر درآمدترین مشاغل در آمریکا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید