برترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در کانادا

از برنامه ریزی برای محل برگذاری تا متعادل سازی بودجه، کلیه فعالیت های قبل از روز عروسی می توانند استرس آور باشند. رفتن به ماه عسل: فرصتی برای اینکه سرانجام هرج و مرج را پشت سر بگذارید و از وقت خود به عنوان تازه عروس و تازه داماد لذت ببرید. انتخاب یک نقطه عالی برای ماه عسل می تواند طاقت فرسا باشد، گزینه ها زیاد هستند! بنابراین ما برای اینکه تصمیم گیری برای شما آسان تر شود، بهترین مکان ها برای ماه عسل در کانادا را جمع آوری کرده ایم.

برترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: از سفر دریایی تا تماشای طوفان در ساحل غربی، ما بهترین و رمانتیک­ترین تجربه­ ها را از شرق به غرب (و شمال) هایلایت کرده ایم. چه به دنبال ماجراجویی با شریک زندگی خود باشید و چه ترجیح دهید به مکانی دنج و آرام بروید، در هر صورت لیست بهترین مکانهای ماه عسل در کانادا را بررسی کنید.

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

توفینو، بریتیش کلمبیا

در ساحل غربی جزیره ونکوور، شهر کوچک توفیو واقع شده که به امکانات موج سواری­اش معروف است؛ اما برای لذت بردن از یک ماه عسل فوق العاده رمانتیک در اینجا نیازی نیست که حتما به موج سواری علاقه داشته باشید.

خط ساحلی ناهموار، موج های شکننده و سواحل شنی محیط مناسبی برای فارغ شدن از کل دنیا و وقت گذراندن با شریک زندگی جدیدتان است. چندین هتل مجلل درست روی آب قرار دارند که در بسیاری از آنها کلبه های شخصی و پیشنهاد های دلپذیری برای ماه عسل ارائه می­شود. پیش بروید واز همه چیز لذت ببرید - اینجا جای لذت بردن است.

واضح است که اینجا هاوایی نیست: اقیانوس آرام در توفینو واقعاً سرد است. حتی در تابستان، موج سواران هنگاهی که داخل آب می­روند، لباسهای ضد آب می پوشند. اگرچه شما احتمالاً برای شنای تفریحی به اقیانوس نخواهید رفت، اما تفریحات آبی دیگری نیز برای لذت بردن از ماه عسل وجود دارد. رزرو تور با قایق یک انتخاب عالی است: شما می توانید به ماهیگیری، تماشای نهنگ یا تماشای خرس بروید و یا به سمت یک چشمه آبگرم طبیعی خلوت برانید.

بسیاری از مردم تعجب می کنند وقتی می­شنوند زمستان یکی از عاشقانه ترین زمان ها درسال برای بازدید از توفینو است. تماشای طوفان یکی از تفریحات برتر در توفینو است. در فصل طوفان، هیچ احساسی بهتر از پنهان شدن در یک کلبه خصوصی - ترجیحاً اتاقی با شومینه و وان آبگرم - و تماشای بارش باران در ساحل وجود ندارد.

مونت ترمبلان، استان کبک در شرق کانادا

Mont Tremblant, Quebec

فکر می کنید مونت ترمبلان مکانی مختص اسکی است؟ دوباره فکر کنید. زوج های ماجراجو و هیجان طلب از تمام فعالیت های شگفت آوری که در طول تابستان در مونت ترمبلان انجام می شود، به طرز شگفت انگیزی غافلگیر خواهند شد.

مونت ترمبلان دارای دوره آموزشی زیپ لاین است که نباید آن را از دست داد. پا گذاشتن روی سکویی لبه پرتگاه کمی نگران کننده است، اما همین که به آن عادت کردید، هنگامی که بر فراز آسمان حرکت می­کنید ، شاهد نماهایی 360 درجه از اطرافتان خواهید بود. دو خط از این پنج خط بیش از یک کیلومتر هستند - و بله، شما می توانید همراه با معشوق خود سوار شوید.

یکی دیگر از فعالیت های محبوب تابستانی در مونت ترمبلان دوچرخه سواری در کوهستان است. یک جفت دوچرخه کوهستان بگیرید و بیش از 50 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری کراس کانتری در شهر را سیاحت کنید.

مسیر لوژ 1.4 کیلومتری در مونت ترمبلان یکی دیگراز سرگرمی های دیوانه وار مخصوص بالا بردن ضربان قلب شماست: فکر کنید که در یک مسیر پر پیچ و خم از کوه پایین بروید، تمام طول مسیر را با جیغ و داد کردن به شادی بگذرانید.

وقتی آدرنالین کافی را دریافت کردید، دهکده بهترین مکان برای یک گردش دونفره است. بپس از یک شارژ مجدد، می­توانید روز خود را با یک تور سوارکاری یا بازدید آخر شبی از تونگا لومینا، یک صفحه نمایشگر چند حسی، سپری کنید. این یک نسخه عالی برای ماه عسل رویاهایتان است.

جزیره پرنسس ادوارد

Prince Edward Island

اگر کسی بخواهد ایده آل ترین تصویررا برای ماه عسل طراحی کند، احتمالاً شبیه جزیره پرنس ادوارد خواهد بود. اگر می خواهید یک ماه عسل بدون استرس داشته باشید که شامل سواحل زیبا، جاده های زیبا و دیدنی و انواع غذاهای دریایی شگفت انگیز باشد، از این مکان بازدید کنید.

برای حس یک تجربه واقعی در جزیره پرنسس ادوارد، یک ماشین اجاره کنید و برای گردش در تمام گوشه و کنار این استان نهایت تلاش خود بکنید. رفتن از یک سر جزیره به سر دیگر فقط 2.5 ساعت طول می کشد، بنابراین به راحتی می توانید وقت بگذارید و خط ساحلی زیبا و جوامع عجیب و جالب را در طول مسیر مشاهده کنید.

شارلوت تاون یک مکان عالی برای شروع راه است: این شهر از نظر تاریخی بسیارغنی است و به راحتی می­توانید به پیاده روی بروید، بنابراین بیرون بروید و در خیابان های مرکز شهر گشت بزنید. خلیج سنت پیترزبی یک اجتماع آرام اما خیره کننده است، دارای یک مسافرخانه جذاب همراه با بهترین ماهی ها و چیپس هایی است که تاکنون خورده اید.

از میان سوریس عبور کنید و با گذر از ساحل شن های آوازه خوان به راهتان ادامه دهید. کاوندیش مرکز اصلی زیباترین سواحل جزیره پرنسس ادوارد است - همچنین در آنجا آن گرین گابلس را خواهید یافت.

فانوس دریایی کیپ شمالی در شمالی ترین نقطه جزیره پرنسس ادوارد قرار دارد و دارای یک مسیر پیاده روی چشم نواز در امتداد خط ساحلی است که به دلایل مختلفی نفس تان را به شماره خواهد انداخت.

به عبارت دیگر - در این جزیره خسته نخواهید شد، شما به عنوان یک تازه عروس و تازه داماد زمان زیادی برای خوش گذرانی و لذت بردن خواهید داشت.

ویستلر، بریتیش کلمبیا

Whistler, British Columbia

مردم اغلب ماه عسل شان را با آب و هوا و سواحل گرم هماهنگ می کنند، اما برای جشن گرفتن ازدواجتان در کوهستان موارد زیادی وجود دارد. ویستلر در بریتیش کلمبیا با زیباترین چشم اندازها در این کشور، راه های زیادی برای جشن گرفتن شروع فصل جدیدی از زندگی تان را به شما ارائه می­دهد.

برای داشتن راحتی بیشتر، هتلی را در ویستلر در منطقه روستایی یا روستای بالادست پیدا کنید: از اینجا پیاده می­توانید هر جا خواستید بروید، بنابراین می توانید ماشین تان را پارک کنید و به تفریح بپردازید.

زوج هایی که اهل اسکی یا اسنوبرد هستند، تمایل دارند حداقل چند روزی را در کوههای معروف ویستلر و بلک کامب سپری کنند، حتی اگر اسکی نکنید، ماجراجویی های زیاد دیگری وجود دارد. سفری با اتومبیل برفی (همراه با یک شام فوندوئه در بالای کوه)، سورتمه سواری در جنگل و یا عبور از دره ها با زیپ لاین را امتحان کنید. در تابستان به مسیرهای پیاده روی اطراف ویستلر بروید.

پس از انجام تمام این کارها، حتما به یکی از رستوران­های سطح بالا در شهر بروید. نمای ناهار خوری ویستلر خارق العاده است، اما ممکن است در فصل اوج بسیار شلوغ باشد، بنابراین ازقبل باید رزرو کنید.

اوکاناگان، بریتیش کلمبیا

Okanagan, British Columbia

منطقه اوکاناگان در بریتیش کلمبیا - از جمله کلونا، ورنون، سامرلند و پنتیکتون - مقصدی محبوب و پرطرفدار برای ماه عسل است. برای خود یک سوئیت کنار دریاچه در یکی از هتل های مجلل منطقه رزرو کنید و بعد از عروسی برای استراحت و بازیابی خودتان آماده شوید.

اکثر مردم ماه تابستان را برای بازدید از اوکاناگان انتخاب می کنند: شما می توانید روز تعطیل را با گردش در دریاچه با یک قایق پارویی شروع کنید،از یک ناهار مفصل در پاسیوی کنار آب لذت ببرید و بعد از ظهر در یکی از زمین های گلف مشهور جهان گلف بازی کنید.

برای یک سفر فراموش نشدنی و فوق العاده آرامش بخش، رودخانه آرام طبیعی به طول چهار مایل در مجرای رودخانه پنتیکتون را تماشا کنید. می­خواهید نهایت لذت را تجربه کنید؟ با اقامت در استراحتگاه تپه درخشان کلونا آبگرمی لذت بخش را تجربه کنید یا یک جفت آبگرم درمانی در منطقه رزرو کنید.

هنگامی که برای فعالیت بیشتری آماده بودید، در مسیر راه آهن کتل ولی دوچرخه سواری کنید و لذت ببرید - توقف برای پیک نیک 100 درصد توصیه می شود. برای اینکه قلبتان خون بیشتری در رگهایتان پمپاژ کند، کفش­های کوهنوردی خود را بپوشید و به تماشای آبشارهای پارک ایالتی و منطقه حفاظت شده فینتری بروید. وقتی هوا در حال خنک شدن است، اسکی روی آب در دریاچه کار بسیار اشتباهی است.

سرزمین کاناناسکیس، آلبرتا

Kananaskis Country, Alberta

بهترین روش برای رفع خستگی از شلوغی و برنامه ریزی­های عروسی، ماه عسلی بی سرو صدا در هوای خارج از منزل در کشور کاناناسیکس در آلبرتا است، جایی که می­توانید از کوههای باشکوه راکی کانادا لذت ببرید.

اگر در زمستان به آنجا می­روید، لباس گرم تهیه کنید و آماده حرکت شوید: فعالیتهای ماجراجویانه­ای از قبیل اسنوبورد تا اسکی در سراشیبی و اسکی در فضای باز در آنجا وجود دارد. از آنجایی که ماه عسل شماست، ممکن است بخواهید پولتان را در یک تور سورتمه سواری خرج کنید یا یک تور گردش با ماشین برفی را برای یک روز کامل رزرو کنید. در این بین، می­توانید قبل از اینکه در هتل به استراحت بپردازید،زیبایی­های سرزمین کاناناسکیس را - ترجیحاً قبل از آتش خروشان - با شرکت در یک تور دوستانه راه رفتن با کفش­های برفی یا پیاده روی در یخ امتحان کنید.

در تابستان، از مجموعه­ی افسانه­ای پارک­های استانی و همچنین پارک ملی بانف در نزدیکی آن دیدن کنید. از مسیری که می­توان طی چند ساعت پیمود یا طی چند روز به آهستگی طی کرد (و هر آنچه در این بین است)، پیاده روی در این منطقه را نباید فراموش کرد. همچنین می­توانید مسیرهای محلی را با اسب یا دوچرخه کوهستان طی کنید.

ماهیگیری یکی دیگر از فعالیت­های جالب تابستانی است و اگر زوجی هستید که دوست دارید قلاب در آب بیاندازید، مطمئنا تمایل خواهید داشت تا از آموزش­های محلی استفاده کنید.

مایل هستید انرژی بیشتری صرف کنید ؟ رفتینگ آب سفید در رودخانه کاناناسکیس یا در رودخانه­ی مجاور جنون سرعتتان را ارضا می­کند.

شهر کبک، کبک

Quebec City, Quebec

بیایید صادق باشیم: همه چیز در فرانسه رمانتیک­تر است. ماه عسل در شهر کبک یک نمونه تمام عیار است، به خصوص اگر زمان زیادی را در شهر قدیمی کبک با ساختمانهای تاریخی، خیابانهای سنگ فرش و منظره غذاخوری خارق العاده خود سپری کنید.

شهر کبک از نظر تاریخی فوق العاده غنی است - اگر کمی وقت نگذارید و در مورد جایگاه آن در تاریخ کانادا اطلاعات کسب نکنید، در مورد این شهر بی عدالتی کرده اید. با یک تور پیاده روی راهنمای میراث، می­توانید از تمام گوشه و کنارهای این شهر قدیمی بازدید کنید و در عین حال در مورد ساختمانها و بناهای مهم اطلاعاتی کسب کنید. بازدید از ارگ کبک را فراموش نکنید - ما برای اینکه از بازدیدتان بیشترین بهره را ببرید، پیشنهاد می­کنیم با یک راهنما به تماشای قلعه بروید.

بعد از اینکه بیشتر جاهای شهر را گشتید، با گردهمایی در یک وعده غذایی در یکی از رستوران های دهان پر کن شهر کبک، حرفهای زیادی برای گفتن خواهید داشت. به دنبال منوهایی باشید که دارای ترکیبات محلی باشند، زیرا کبک به دلیل پخت خوشمزه ترین غذاها در کل کشور مشهور است. نوش جان!

منبع: planetware.com
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 510

به "برترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "برترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید