اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم

از ساحلی به ساحل دیگر ، کانادایی ها با مناظر خیره کننده، زمین ها و حیات وحش، کیلومترها ساحل و هزاران دریاچه آب شیرین روبرو هستند. اگر سبک زندگی ای که بیشتر به طبیعت مرتبط است،  برای شما جالب است، انتخاب مکان زندگی ممکن است سخت ترین قسمت کار باشد. برای کمک به تحقق بخشیدن به رویای زندگی در محیط طبیعی، ما لیستی از شش مکان را در کانادا با شما به اشتراک می گذاریم که می تواند یک خانه فوق العاده برای ماجراجویان در فضای باز باشد.

اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دره Comox، بریتیش کلمبیا

جای تعجب نیست که جزیره ونکوور در این لیست ما قرار دارد. جزیره ونکوور به خاطر جوامع ساحلی خود شناخته شده است و دره کاموکس نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا کاموکس، کورتنای و کامبرلند فرصت های بی پایان برای بیرون رفتن در طول سال را فراهم می کنند. از پارو زدن در دریاچه های یخچال طبیعی گرفته تا پیاده روی در کوهستان، دوچرخه سواری در مسیرهای طولانی یا استراحت در یکی از بسیاری از سواحل، به طوری که آرزو می کنید آخر هفته های بیشتری داشته باشید. ناگفته نماند، با داشتن متوسط ​​دمای زمستان حدود شش تا هشت درجه سانتیگراد، می توانید از سرما در امان بمانید در حالی که در مجاورت آن کوه واشنگتن (فقط 30 دقیقه رانندگی) را دارید.

منطقه Whitehorse در یوکان

امروزه Whitehorse به دلیل چشم انداز افسانه ای خود با بیش از 700 کیلومتر مسیر پیاده روی، بیش از 40 پارک محلی و صدها کیلومتر مسیر اسکی شناخته شده است. سازمان بهداشت جهانی زمانی وایت هورس را به عنوان تمیزترین هوای جهان معرفی کرد. وایت هورس با جمعیتی اندک، اما رو به رشد در حدود 33000 نفر (در طی دهه گذشته حدود 23٪ افزایش)، شهری کوچک است که دارای فرصت های زیادی برای ماجراجویی در مسیرهای عجیب است.

Charlevoix در کبک

با یک ساعت رانندگی از شهر کبک به یک خانه رویایی دوستدار طبیعت میرسید،. Charlevoix که به عنوان ذخیره گاه یونسکو ثبت شده است، شامل بسیاری از مناطق کشاورزی، رودخانه ها، جنگل های مخلوط و اکوسیستم های کوهستانی است. مناظر بی نظیر آن توسط یک شهاب سنگ که بیش از 400 میلیون سال قبل به آن برخورد کرده بود شکل داده شد و یک زمین بازی طبیعی برای فعالیت در فضای باز مانند قایقرانی، پیاده روی، ماهیگیری و اردو زدن در یکی از سه پارک ملی آن یا در میان کوه های لورنت ایجاد کرد. اگر مسیرهایی با چشم اندازهای کوهستانی و فرصت های مختلف در طول سال برای ماجراجویی در فضای باز در لیست شما قرار دارد، Charlevoix را مکانی جذاب در نظر بگیرید.

Cape Breton، نوا اسکوشیا

شاید تعجب کنید اگر بدانید جزیره ای در نوا اسکوشیا جزیره شماره 1 آمریکای شمالی نامگذاری شده است. پس از کسب اطلاعات در مورد Cab Breton Trail Cabot Trail 298 با چشم اندازهای اقیانوس، اردوگاه های کنار اقیانوس در پارک ملی Cape Breton Highlands و برخی از بهترین فرصت های پیاده روی، دوچرخه سواری و موتور سیکلت در شمال آمریکا، علتش را می فهمید. بعلاوه، سیدنی، کیپ برتون اخیراً یکی از قابل زندگی ترین مکانهای کانادا لقب گرفته است که بودجه اضافی برای تفریح ​​آخر هفته در فضای باز به شما می دهد.

Huntsville در انتاریو

Huntsville بزرگترین شهر در منطقه Muskoka است، منطقه ای با 1600 دریاچه که در سپر ناهموار کانادا تراشیده شده است. برخی از این دریاچه ها در پارک محلی Arrowhead استانی قابل دسترسی هستند که دسترسی آسان به مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان، پرندگان، قایق رانی و ماهیگیری در نزدیکی خانه دارند. برای ماجراجویی در مقیاس بزرگتر، فقط 30 دقیقه فاصله از Huntsville، پارک استانی Algonquin قرار گرفته است. بزرگتر از کل جزیره پرنس ادوارد (بیش از 6000 کیلومتر مربع)، Algonquin هزاران فرصت برای کشف مسیرهای جدید، اردوگاه ها و دریاچه ها را ارائه می دهد، که اغلب به دلیل وسعت پارک خلوت است.

North Rustico، جزیره پرنس ادوارد

اگر به دنبال تنهایی، سواحل و زندگی در کنار دریا هستید، North Rustico در جزیره پرنس ادوارد جذاب است. این شهر کوچک، حدود 600 نفر جمعیت، به دلیل سنت ماهیگیری، جامعه گره خورده با دریا شناخته شده است. در ماه های گرمتر، زندگی در کنار اقیانوس با ماهیگیری در اعماق دریا، قایقرانی یا پارو زدن در امتداد خط ساحلی را تجربه کنید. در تابستان در سواحل مجاور قدم بزنید یا آفتاب بگیرید یا در ماه های زمستان از مناظر طبیعی و بادگیر لذت ببرید. بعلاوه، این شهر کوچک کمتر از 10 دقیقه رانندگی یا 10 کیلومتر دوچرخه سواری زیبا به Cavendish (حدود 7500 نفر جمعیت) میرسد، سواحل بیشتر، زمین های گلف و تمام امکانات مورد نیاز برای لذت بردن از زندگی در شهر کوچک فراهم است

منبع: realtor.ca
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 604

به "اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید