کی به تورنتو سفر کنیم؟

اگر فضای ذهنی شما سرمای شدید کانادا در زمستان میباشد باید بگوییم حق با شماست اما هوای تابستانی عالی یا بهار و پاییز خنک و دلچسب را نباید از دست داد.

کی به تورنتو سفر کنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تورنتو با تابستان های گرم و مه آلود، زمستان های زیر صفر و بهار و پاییز معتدل تا خنک، شهری چهار فصل به شمار میرود. ماه جولای گرم ترین ماه و ژانویه سردترین ماه در شهر دوست داشتنی تورنتو میباشد. هیچ فصل خشکی وجود ندارد و تقریبا در تمامی طول سال شاهد بارش باران در این شهر خواهید بود.

بهترین زمان برای سفر به تورنتو، اواخر ماه April تا May (اردیبهشت و خرداد) و September تا October (اواسط شهریور تا اواسط مهر) است. در این روزها، شما می توانید هوای دلپذیر تورنتو را بدون وجود ازدحام زیاد توریست ها تجربه نمایید و همچنین از تنوع اجناس بازارهای کنار خیابان، رستوران های فضای آزاد، رویدادهای فرهنگی و موارد جذاب دیگر لذت ببرید.

از ماه خرداد تا اواسط شهریور پربازدیدترین

تابستان، پربازدید ترین فصل تورنتو (یا به اصطلاح High season)، مملو از روز های گرم و آفتابی است که از ماه خرداد تا شهریور و به خصوص ماه های تیر و مرداد است. ماه های تابستان زمانی مناسب برای رفتن به فستیوال ها و رویداد های مختلف، کنسرت های موسیقی، ساحل، تماشای فیلم سینمایی در فضای باز و خیلی از فعالیت های دیگر است.

چنانچه تصمیم به بازدید تورنتو در این فصل دارید، پیشنهاد می شود حتما از دو تا سه ماه قبل از برنامه ریزی خود، نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

رویدادهای مهم این فصل عبارتند از:

  • مسابقات بین المللی قایق رانی دراگون تورنتو (خرداد)
  • جشنواره موسیقی جاز تورنتو(خرداد- تیر)
  • جشنواره فرینج تورنتو (خرداد- تیر)
  • فستیوال کاریبانا (تیر- مرداد)

اما با گرم شدن هوا، تعطیلی مدارس و افزایش توریست ها، قیمت هتل ها، پروازها و موارد مرتبط نیز بالطبع بیشتر می شوند، به همین خاطر پیشنهاد می شود به منظور حداکثر استفاده از بودجه تعیین شده، خود را به گرم ترین لباس ها نظیر پالتو پوست مجهز کرده و فصل زمستان را برای مسافرت به تورنتو انتخاب کنید.

اواسط آبان تا دی ماه کمترین گردشگر در تورنتو و البته ارزانترین زمان

در زمستان تورنتو که از ماه آبان تا اسفند ادامه دارد، پروازها، هتل ها و موارد بی شمار دیگری با کمترین هزینه در دسترس هستند. لازم به ذکر است که مراسم شکرگزاری کانادایی (دوشنبه هفته دوم آبان) و روز تعطیلات آخر هفته خانوادگی (دوشنبه سوم ماه بهمن) جزو استثنائات این فصل می باشد که قیمت ها به طور مقطعی افزایش می یابند.

با اینکه درجه دمای هوا پایین است و روزها کوتاه ترهستند، باز هم زمانی فوق العاده برای لذت بردن از تئاترهای بین المللی، هنرهای نمایشی، موزه ها و دیگر فعالیت های فضای بسته است، اما پیشنهاد می شود برای دوری از سرمای گزنده زمستان، با پوششی کامل، گرم و مجهز مهیای سفر شوید.

البته نمی توان فعالیت های مخصوص ورزشی هوای سرد نظیر اسکی و اسکیت روی یخ را از قلم انداخت. المللی اما این موضوع را نیز بخاطر داشته باشید که زمستان تورنتو سردتر از خیلی از نقاط دنیاست، بیشترین درجه دما در ماه مهر 14 درجه بوده و عموما 6 ساعت از روز از نور آفتاب برخوردار خواهید شد. در ماه آذر درجه دما در کمترین حالت خود بوده و به طور تقریبی منفی 3 درجه است و حداکثر 3 ساعت از روز تابش آفتاب وجود دارد!

رویدادهای مهم این فصل:

  • جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (شهریور)
  • نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو (مهر)
  • جشن نور (آبان)
  • تعطیلات جادویی بلور- یورک ویل
  • نمایش ملی قایق تورنتو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 84

به "کی به تورنتو سفر کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کی به تورنتو سفر کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی به تورنتو سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید