بهترین زمان برای سفر به کانادا

کانادا کشوری پهناور است و آب و هوا در شرق و غرب آن می تواند کاملاً متفاوت باشد. 

بهترین زمان برای سفر به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در اینجا یک راهنمای کلی برای فصل های گردشگری کانادا آورده شده است تا بدانید چه زمانی بهترین زمان برای بازدید از ما است:

آوریل

آوریل بهترین زمان برای سفر به کانادا نیست. برای ورزش های زمستانی (دیگر برف نمی بارد) خیلی گرم است و برای فعالیت های تابستانی خیلی زود است، زیرا بسیاری از جاذبه های گردشگری تا اواخر سال باز نمی شوند. بهترین نوع تعطیلات در ماه آوریل، سفری است که به شما امکان می دهد برخی از شهرهای بزرگ مانند سفر جاده ای "عجایب شمال" ما را کشف کنید.

اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد

اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد زمان بسیار خوبی برای بازدید از کانادا است! تعداد گردشگران زیاد نیست، بنابراین قیمت ها مناسب است. فصل گردشگری تابستان به طور رسمی آغاز شده است، اگرچه دو هفته اول ماه می به طور کلی خلوت است (و بسیاری از جاذبه ها هنوز بسته هستند). برگ های جدیدی روی درختان ظاهر شده است؛ طبیعت در شکوفه کامل است.

جولای و آگوست

جولای-آگوست اوج فصل گردشگری در سراسر کانادا، از هالیفاکس تا ونکوور، به ویژه از اواسط جولای تا اواسط آگوست است. برای محبوب ترین جاذبه ها و مکان ها، ممکن است نیاز داشته باشید 6 تا 9 ماه قبل رزرو کنید تا از موجودی مطمئن شوید (و برای قیمت های بهتر، زیرا رزرو در آخرین لحظه همیشه گران تر است). شهرها و پارک های ملی مملو از گردشگران از سراسر جهان هستند. و طبیعتاً، قیمت ها در بالاترین حد خود هستند. روزها می توانند بسیار گرم باشند (جدول آمار آب و هوا را در زیر ببینید).

سپتامبر و اکتبر

این چیزی است که ما آن را «تابستان هندی» می نامیم، زمانی که جنگل ها رنگ های درخشان قرمز و طلایی خود را به تن می کنند و طبیعت در شکوه کامل خود قرار دارد. آب و هوا هنوز هم بسیار مطبوع است، به خصوص در ماه سپتامبر، اگرچه عصرها می تواند کاملاً سرد باشد. شما ممکن است از خواندن بخش «چه چیزی در تابستان در کانادا بپوشیم؟» لذت ببرید، که به شما در برنامه ریزی لباس هایتان کمک می کند. گردشگران کمتری وجود دارند و قیمت ها به طور کلی پایین تر هستند. به طور خلاصه، این زمان ایده آل برای گذراندن تعطیلات در کانادا است!

نوامبر

مانند آوریل، نوامبر نیز بهترین زمان برای سفر به کانادا نیست. هوا می تواند سرد و بارانی باشد و دیگر برگ روی درختان نیست. بهترین نوع تعطیلات در ماه نوامبر، سفری است که به شما امکان می دهد تا برخی از شهرهای بزرگ را ببینید.

بهترین زمان برای بازدید از کانادا در زمستان؟

زمستان کانادا از اواسط دسامبر تا اواسط مارس به طول می انجامد. این زمان فوق العاده ای برای لذت بردن از فعالیت های زمستانی هیجان انگیز مانند اسنوموبیل سواری و سورتمه سواری با سگ است.

اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه

فصل تعطیلات (20 دسامبر تا 3 ژانویه) به دلیل تمام جشن های کریسمس و سال نو، زمان بسیار شلوغی است. بهتر است حداقل 6 ماه قبل رزرو کنید. آب و هوا مطبوع است (جدول آمار آب و هوا را در زیر ببینید) و شرایط برف به طور کلی خوب است.

ژانویه

سردترین ماه سال. تعداد گردشگران در ژانویه کمتر است و این ماه را به ارزان ترین ماه برای سفر زمستانی به کانادا تبدیل می کند.

فوریه

دما شروع به افزایش می کند. مدارس به طور کلی در ماه فوریه تعطیلات بهاره خود را دارند. گردشگران زیادی وجود دارند و بسیاری از خانواده ها در تعطیلات هستند؛ بنابراین قیمت ها بالاتر است. در صورت امکان 6 ماه قبل رزرو کنید.

مارس

آب و هوا تقریباً بهاری است و آفتاب بیشتری وجود دارد. هنوز هم می توان در اوایل مارس از ورزش های زمستانی لذت برد. پس از آن، تضمینی برای وجود برف کافی وجود ندارد.

بهترین زمان برای بازدید از غرب کانادا؟

MonthAverage temperature
min (°C)
Average temperature
max (°C)
Precipitations
(mm)
January-14-112
February-12112
March-8518
April-31230
May31853
June72188
July92564
August82458
September41944
October-11416
November-8514
December-13011

بهترین زمان برای بازدید از شرق کانادا؟

منبع: authentikcanada.com
انتشار: 5 اسفند 1402 بروزرسانی: 5 اسفند 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1305

به "بهترین زمان برای سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید