بهترین مکان ها برای کمپینگ در مونترال

با کمپینگ در اطراف مونترال میتوانید به طبیعت گردی و بسیاری از فعالیت های دیگر بپردازید.

بهترین مکان ها برای کمپینگ در مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جنگل ها، کوه ها، رودخانه ها و دریاچه های کبک و شمال شرق کانادا بهترین جا برای کمپینگ در نزدیکی مونترال است. چه بخواهید با یک ماشین کاروان با تمام امکانات سفر کنید و چه بخواهید در مسیرهای آن ماجراجویی کنید، این اردوگاه ها بهترین گزینه برای شما هستند. تمام این پیشنهادها برای شما آرامش و راحتی فراهم میکنند، از بهترین ساحل های منطقه و فرصتهای عالی برای طبیعت گردی و کوهنوردی گرفته تا قایقرانی، ماهیگیری و اسکی. دسترسی به این مناطق حداکثر 4 ساعت نیاز به رانندگی دارد و دسترسی به بعضی از آنها هم از سایرین راحتتراست. اگر به دنبال گذر از شهر و سفرهای یک روزه و یا استراحت در آخر هفته در اطراف مونترال میگردید، این پیشنهادها برای شماست.

اردوگاه ها و محل های کمپینگ در اطراف مونترال

1. پارک ملی des Îles de Boucherville

Parc national des &Icircles-de-Boucherville

اگر ماشین ندارید و یا دوست ندارید برای مدت زمان طولانی رانندگی کنید، نزدیک ترین پارک به مونترال، پارک Îles-de-Boucherville است. تجهیزات و امکانات مخصوص کمپینگ در جزیره Grosbois قرار داده شده است، این جزیره در واقع شمالی ترین جزیره از 5 جزیره ی پارک در رودخانه ی Saint-Lawrence است. دسترسی به این پارک از طریق کشتی یا اتوبوس های همگانی از  مونترال، Longueuil یا Boucherville در ماه های ژوئن تا سپتامبر فراهم است.اگر حس و حالش را داشته باشید میتوانید با دوچرخه هم به این پارک بروید و ضربان قلبتان را در  طول مسیر 21 کیلومتری این پارک  بالا نگه دارید. تفریحاتی مانند قایقرانی، کایاک سواری، والیبال ساحلی، قایق های پدالی و ماهیگیری فقط برخی از فعالیتهایی ست که میتوانید در این اردوگاه انجام دهید.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 30 دقیقه

2. پارک ملی d'Oka

این پارک ملی در Oka ، درست در غرب مونترال ، بهترین مکان برای کمپ زدن در ساحل بدون ترک منطقه مونترال است. در کنار شنا، میتوانید به تفریحات دیگری مانند قایقرانی، کایاک سواری، قایق های پدالی، کشتیرانی و دوچرخه سواری بپردازید. همچنین میتوانید از مکان مقدس Calvaire d’Oka دیدن کنید که قدمت آن به سال 1740 میلادی برمیگردد. برای کمپینگ در این منطقه چندین انتخاب دارید: میتوانید یک ماجراجوی مهیج داشته باشید و یا یک ماشین RV مناسب کمپ به صورت مبله با تمامی امکانات اجاره کنید که بعضی از آنها هم برای همراه بردن سگ ها مناسب است.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1 ساعت

3. پارک ملی de la Yamaska

پارک Parc national de la Yamaska دریاچه Choinière reservoir را در خود محاصره کرده است، Choinière reservoir یک دریاچه مصنوعی است که برای قایق سواری در قسمت شمالی رودخانه Yamaska در نزدیکی Granby و قسمت شرق شهر ساخته شده است. این اردوگاه 147 فضا دارد، از جمله چادرهای آماده مناسب اردو برای اجاره کردن، فضاهایی که دارای آب و برق هستند و مناطقی با سبک روستایی برای کمپ های دوچرخه سواری و قایقرانی. همچنین در روزهای سرد زمستانی میتوانید با اجرای یکی از کابین ها یا یک پناهگاه روستایی در نزدیکی محل اسکی، اقامت راحتی داشته باشید.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1 ساعت و نیم

4. پارک Mont-Orford

این پارک در منطقه مونترال بهترین فضا برای کوهنوردی است، با بیش از 80 کیلومتر مسیر پیاده روی و نمای زیبایی از شرق شهر. در این منطقه 275 محل برای کمپینگ وجود دارد، مانند کابین های طبیعی و کلبه هایی که معماری آنها از کابین های EXP الهام گرفته شده است-که در بین بوته ها برای تولید سیروپ قرار گرفته است- و برای اقامت در تمام فصل های سال مناسب است. دو ساحل دارد که برای شنا بسیار مناسب است و همچنین امکاناتی برای قایق سواری، صخره نوردی و ورزش های زمستانی دارد. Mont-Orford یک زیستگاه طبیعی برای گونه ی Great Blue Heron ، گوزن دم سفید و بسیاری دیگر از گونه های جانوران است. برای همین کسانی که به حیات وحش توجه خاصی دارند در این منطقه همیشه دوربین شکاری به دست دارند

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1 ساعت و نیم

5. پارک du Mont-Tremblant

پارک du Mont-Tremblant

منطقه Mont-Tremblant فقط یک پیست اسکی نیست. علاوه بر اسکی که در این منطقه که از آن بسیار استقبال میشود، کمپینگ در بزرگترین و قدیمیترین پارک در Quebec، امکان دسترسی به کوه های Laurentian، 400 رودخانه، دریاچه ها و نهرها را فراهم میسازد. در اینجا حدود 900 محل کمپ وجود دارد، از مکانهایی با بهترین امکانات در نزدیکی پارک تا محل هایی برای کمپ های قایق سواری در دل جنگل هایی که تنها میتوان پیاده به آنها دسترسی پیدا کرد. این پارک هم برای سفرهای خانوادگی و دوستانه به همراه قایق سواری و دوچرخه سواری و هم برای سفرهای صمیمانه تردر جاده های جنگلی و آبراه ها، مناسب است. کوهنوردان میتوانند از مسیر Via Ferrata Du Diable که درامتداد صخره Vache Noire است دیدن کنند.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 2 ساعت

6. حیات وحش La Vérendrye

La Vérendrye بزرگترین مکان طبیعی در Québec است، تجربه روستایی بیشتری نسبت به پارکها میدهد، یک بهشت واقعی است برای کسانی که میخواهند در دل صحرا غرق شوند. بیش از 1250 محل کمپ، در این منطقه ی وسیع قرار گرفته است، شامل 40 اردوگاه روستایی و 39 کابین مناسب حداکثر 8 نفر. بعضی از این اردوگاه ها و کابین ها برای ماهیگیری طراحی شده اند و میتوانید یک قایق اجاره کنید یا از امکانات خودتان استفاده کنید. شکارچی های مجاز میتوانند کارت های شکار روزانه برای بازی های کوچک خریداری کنند. سایر فعالیت ها مانند کوهنوردی، چیدن توت و برف روبی در زمستان امکان پذیر است

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 4 ساعت

7. منطقه oTENTik

برای کمپینگ در این منطقه نیاز نیست به جنگل ها بروید یا حتی شهر را ترک کنید. از ماه ژوئن تا سپتامبر در قلب شهر در ناحیه oTENTik میتوانید به کمپ بروید و از چادرهای آماده استفاده کنید. تمام هفت چادر امکاناتی برای آشپزی دارند اما شما میتوانید در اینجا سری به بهترین رستوران های مونترال بزنید و تجربه فوق العاده ای داشته باشید

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: کدام ماشین؟

8. پارک Gatineau

Gatineau Park

این پارک بزرگ محافظت شده درست در بیرون از شهر Ottawa-Gatineau قرار گرفته است و در تمام طول سال امکان کمپینگ در آن وجود دارد، امکاناتی مانند چادرهای مناسب کمپ گرفته تا ماشین های RV، محل هایی برای کمپ قایقرانی و واحدهای آماده ی کمپ شامل کابین و چادر ارائه میدهد.اگر میخواهید در مورد گیاهان و جانوران بیشتر بدانید، در فصل تابستان و پاییز در این محل ها افرادی هستند که در این خصوص توضیحاتی بدهند.کمپینگ در این منطقه به شما امکان انجام تمام فعالیتها مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، شنا، قایق سواری، صخره نوردی و ماهیگیری را میدهد.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 2.5 ساعت

9. ارتفاعات Sommet Morin

نزدیک ارتفاعات  Sommet Morin در Laurentians پیست اسکی است که یکی از مجهزترین کمپ های اطراف مونترال است،شامل چادرهای مخصوص کمپ، کابین ها و ماشین های RV. در زمستان کمپینگ در این منطقه دسترسی آسانی به پیست های اسکی به شما میدهد. همچنین پارکهای سرگرم کننده برای کودکان، زمین مینی گلف، پارک آبی و زیپ لاین در تابستان نیز وجود دارد.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

10. اردوگاه Laurentien

درست بیرون از Val-David یک تجربه ی دیگری میتوانید از کمپینگ داشته باشید.اگر میخواهید کمتر با حیات وحش در ارتباط باشید این گزینه برای شما عالی است. در اینجا میتوانید محل هایی با تمامی امکانات مانند چادر ها و ماشین های RV داشته باشید و همچنین به سرویس بهداشتی های عمومی، تجهیزات لباس شویی، هیزم، دوش و ... دسترسی داشته باشید. همچنین وای فای نیز در دسترس است و همینطور محل هایی برای سالمندان و بازنشستگان نیز در نظر گرفته شده است که به دنبال تجربه آرامبخش تری هستند.تمام اینها در یک کوهپیمایی عالی و فایقرانی در Rivière du Nord در نظر گرفته شده است.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

11. پارک Campeurs de Ste-Agathe des Monts

پارک Campeurs de Ste-Agathe des Monts

این اردوگاه در خارج از دهکده Ste-Agathe-des-Monts قرار گرفته است. برای تعطیلات خانوادگی بسیار مناسب است.در این اردوگاه مرکز تفریحی برای مینی گلف، pétanque ، تنیس، بدمینتون،بیلیارد،پینگ پونگ، بسکتبال و ... وجود دارد. همچنین یک ساحل بزرگ با قایقهای اجاره ای نیز در اختیار شماست.در این کمپ، احساس یک کودک در اردوی تابستانی را تجربه خواهید کرد.. علاوه بر امکان اجاره کلبه های روستایی، محل هایی برای کمپینگ با ماشین RV و چادر نیز وجود دارد

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

12. منطقه Mount Gosford

نیازی نیست Québec را ترک کنید تا لذت کوه های سفید را بچشید. Mount Gosford یکی از مرتفعترین مناطق جنوبی Québec است، واقع شده در شهرستانهای شرقی و نزدیک مرز Maine و New Hampshire. تجهیزات کمپینگ در تمام فصل های سال  موجود است، شامل مناطق جنگلی، پلتفرم هایی با امکانات کامل کمپینگ، کابین در سایز های مختلف.

کوهپیمایی، شکار،ماهیگیری، سورتمه سواری، اسکی و تماشای پرندگان از فعالیتهای اصلی در این اردوگاه است.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

13. کمپ جزیره ای در دریاچه Champlain ، Vermont

شما کمپینگ های قایقرانی، ساحلی و جنگلی را تجربه کرده اید، چرا در یکی از سه پارک Vermont، کمپ جزیره ای را امتحان نکنید؟ جزیره های Knight و Woods فقط با تاکسی های آبی  یا قایق های شخصی قابل دسترس هستند.( از دهکده Hero شمالی یا Kamp Kill Kare ). به جای آن کشتی های جزیره میتوانند شما را به جزیره Burton برسانند. این جزیره های کوچک خدمات محدودی دارند. بنابراین احتمالا به وسایل خودتان نیاز  پیدا خواهید کرد. آب آشامیدنی همراهتان ببرید و آماده باشید که وسایلتان را خودتان حمل کنید. با این حال این تجربه برای کسانی که دنبال ماجراجویی متفاوتی میگردند، عالی است

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

14. پارک Cumberland Bay State، نیویورک

در شمال Plattsburgh در دریاچه Champlain یک پارک فوق العاده برای کمپینگ ساحلی است. این اردوگاه در کنار یک ساحل شنی بزرگ قرار گرفته است(که از بهترین سواحل اطراف مونترال است). در این اردوگاه میتوان از چادر یا ماشین های RV استفاده کرد. زمین های بازی خصوص کودکان، میزهای پیک نیک، دوش ها و گریل هم موجود است، و در صورت نیاز به امکانات رفاهیدر شهر، زیاد از شهر دور نیستید.

  • مدت زمان رانندگی از مونترال: 1.5 ساعت

15. اردوگاه Wilmington Notch

Adirondacks شمالی ترین منطقه کوهستانی نیویورک است. این اردوگاه خارج از دریاچه Placid است و حس خوبی به شما خواهد داد ضمن اینکه فاصله کمی با مونترال دارد. کوه Whiteface در همسایگی یکی از مرتفع ترین کوه ها در منطقه است. برای همین برای کوهپیماها و کوهنوردان بسیار جذاب است.. بازدید کنندگان از این منطقه همچنین میتوانند به ماهیگیری در نزدیکی رودخانه Ausable بروند و یا در طول اقامت خود به تماشای دهکده Lake Placid Olympic بروند.

  • مدت زمانرانندگی از مونترال: 2 ساعت
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 367

به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در مونترال" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در مونترال" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای کمپینگ در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید