بهترین مکان ها برای کمپینگ در بریتیش کلمبیا

کمپینگ در بریتیش کلمبیا یکی از تفریحاتی است که خاطرات لذتبخشی را برایتان رقم خواهد زد، 

بهترین مکان ها برای کمپینگ در بریتیش کلمبیا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بریتیش کلمبیا بعضی از بی نظیرترین اردوگاه های کمپینگ در کانادا را داراست؛ در ادامه با برترین آن ها آشنا می شویم.

Lake OHara

اگر خوش شانس بوده و در حاشیه Lake OHara اردوگاه رزرو نموده اید یکی از دیدنیی ترین منظره ها نصیب شما شده است. دریاچه ای زیبا در دل جنگل و میان قله های برف گرفته که آسودگی و آرامش را برایتان به ارمغان می آورد.

Floe Lake

این دریاچه فوق العاده در پارک ملی Kootenay و دامنه صخره ای 1,000 فوتی قرار داشته و از اردوگاه آن می توان بعضی از برترین منظره ها آلپاین و یخچال های دیدنیی را در اواسط جولای دیدن کرد.

Joffre Lakes

این جهت دیدنی و زیبا از کنار سه دریاچه کوهستانی عبور نموده و معمولا در طول روز میزبان بسیاری از طبیعت دوستان است. شما می توانید با چادر زدن در آنجا شبی آرام در زیر نور ستارگان را تجربه نموده و طلوع خورشید را به نظاره بنشینید.

Garibaldi Lake

از این اردوگاه رویایی می توان پیمایش جهتهای Panorama Ridge یا Black Tusk را آغاز کنید. این اردوگاه ساحلی و دیدنیی همانند یک کمپ پیشرفته برای طی کردن این جهتهای 30 کیلومتری عمل می نماید.

Sombrio Beach

ساحل صخره ای Juan de Fuca Trail در غرب Vancouver Island یکی از عجیب ترین آبشارها را در درون غاری دیدنیی دارد. همچنین می توان زیباترین غروب های خورشید را در کنار حیات وحش بکر آن ازجمله گوزن ها، فوک ها و سمورهای آبی را دیدن کرد.

منبع: dailyhive.com
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1076

به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در بریتیش کلمبیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای کمپینگ در بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید