کجای تورنتو میتوانم غذای حلال میل کنم؟

یکی از دغدغه هایی که برای مسافرین مسلمان در سفر به کشورهای دیگر وجود دارد، حلال بودن غذا و نوشیدنی هاست، اما این دغدغه با آشنایی شما با رستورانهایی که غذای حلال سرو میکنند حل خواهد شد، در ادامه رستوران های تورنتو را که خوراک حلال ارائه میدهند، را لیست خواهیم کرد.

کجای تورنتو میتوانم غذای حلال میل کنم؟
به گزارش مجری سفرهای گردشگری:

رستوران حلال گایز (The Halal Guys)

رستوران حلال گایز در واقع نام رستورانی زنجیره ای است که شعبه اصلی اش در شهر نیویورک است و یکی از پیشگامان غذای حلال آمریکایی محسوب می گردد. شعبه تورنتو این رستوران هم با غذاهای خوشمزه ای که دارد یکی از برترین رستوران های حلال در تورنتو به شمار میرود. کلیه غذاهای این رستوران بر طبق موازین شرعی و حلال تهیه می شوند و هیچ گونه نوشیدنی حرام هم سرو نمی گردد. بنابراین مشتریان مسلمان می توانند با خیال راحت هرچه می خواهند در این رستوران سفارش بدهند و دلی از عزا در بیاورند. انواع غذاها با گوشت گاو، مرغ، انواع سالاد و فلافل و نوشیدنی های گوارا و دلچسب در منوی متنوع رستوران ارائه می گردد.

  • آدرس: 563 Yonge Street

رستوران پارامونت فاین فودز (Paramount Fine Foods)

در مطلب معرفی برترین رستوران های تورنتو جا دارد که به یکی از معروف ترین رستوران های ارائه کننده شاورما هم اشاره ای داشته باشیم. رستوران پارامونت فاین فودز انواع غذاهای عربی و خاورمیانه ای مثل زعتر، شاورما، گوشت گریل شده و دسرهای مختلف مثل باقلوا و کنافه را به مشتریان ارائه می نماید. مدیر این رستوران، کارآفرین مهاجر به نام محمد فقیح است که نه تنها رستوران های زنجیره ای موفقی را در سرتاسر کانادا افتتاح نموده، بلکه در زمینه امور خیریه و حمایت از قربانیان هم نقش پررنگی دارد. به طور مثال، این فرد نیکوکار به خانواده های قربانیان حمله مسجد کبک در سال 2017 مبالغی پرداخت کرد و برای بیخانمان های تورنتو هم در طول زمستان سرد اقامتگاه و گرمخانه تهیه کرد. همه این عوامل در کنار طعم لذیذ و خوشمزه و کاملا حلالِ غذاهای رستوران کافی است تا در سفر به تورنتو برای غذا خوردن به این رستوران بروید. این رستوران 5 شعبه در سرتاسر تورنتو دارد:

  • 253 Yonge Street
  • 1250 Bay Street
  • 165 E Liberty Street
  • 85 Front Street East
  • 1585 The Queensway

رستوران Gourmet Malaysia

این رستوران در زمینه ارائه غذاهای مالزی تخصص دارد و در مرکز تورنتو قرار گرفته است. اگر به غذاهای خوشمزه مالزی علاقه مندید می توانید این تجربه بی نظیر را در سفر به تورنتو داشته باشید. انواع غذاهای گوشتی و همین طور گزینه های گیاهی به روش اسلامی و کاملا حلال به مشتریان ارائه می گردد. حجم غذاهای این رستوران بسیار زیاد است و قیمتی مناسب و ارزان دارند و مطمئنا با پرداخت مبلغی مالی می توانید حسابی شکم چرانی کنید و دلی از عزا در بیاورید.

کریو گریل هاوس (Crave Grill House)

اگر هوس استیک و غذاهای گوشتی نموده اید و دنبال یکی از برترین رستوران های حلال در تورنتو هستید رستوران کریو گریل هاوس انتخابی ایده آل است. منوی این رستوران شامل انواع استیک، بره کباب، فیله مینیون، دنده کباب، انواع پاستا و غذاهای دریایی است و کلیه غذاها هم طبق موازین شرعی و اسلامی تهیه می گردد. استیک پپرکورن همراه با پوره سیب زمینی سرو می گردد که ترکیبی لذیذ و بی نظیر به وجود می آورد. کلیه غذاهای گوشتی طبق موازین شرعی و اسلامی تهیه شده اند و هیچ گونه نوشیدنی حرام هم در این رستوران سرو نمی گردد. بنابراین اگر در تورنتو هستید و می خواهید با خیال راحت در یک رستوران انواع استیک و کباب را سفارش بدهید به کریو گریل هاوس بروید.

  • آدرس: 25 Woodbine Downs Boulevard, Unit 5

رستوران ساهان (Sahan Restaurant)

این رستوران در زمینه ارائه غذاها و آشپزی سومالی تخصص دارد و کلیه غذاهایش به صورت شرعی و حلال تهیه و سرو می شوند. این رستوران به وسیله محمد جیرده تاسیس شده که این رستوران را وقف یاری به بی بضاعتان و فقرا نموده است. رستوران ساهان امروزه معروفیت زیادی پیدا نموده و یکی از معروف ترین و برترین رستوران های حلال در تورنتو به تعداد می رود. در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی سومالی و آفریقایی مثل کباب دنده بز، جوجه کباب، کینگ فیش و … را امتحان کنید. تمام منوی این رستوران کاملا حلال است و هیچ گونه نوشیدنی حرام هم در این رستوران سرو نمی گردد.

  • آدرس: 4466 Sheppard Avenue East, #101

رستوران The Dirty Bird Chicken+ Waffle

رستوران درتی برد چیکن یکی از برترین رستوران های حلال در تورنتو است و غذاهای کلاسیک آمریکایی را با حال و هوایی کانادایی ترکیب و به مشتریان ارائه می نماید. در این رستوران جوجه سوخاری برشته و ترد را می توانید روی وافل های برشته و تازه و همراه با سس ها و شهدهای مختلف سفارش بدهید. ترکیب وافل و جوجه سوخاری ترکیبی بی نظیر و خوشمزه است که می توانید در این رستوران آن را تجربه کنید. در این رستوران کلیه غذاها مطابق با موازین شرعی تهیه شده و هیچ گونه نوشیدنی غیر حلال هم سرو نمی گردد. رستوران درتی برد چیکن در منطقه توریستی بازار کنسینگتون قرار گرفته و بعد از غذا خوردن می توانید چند ساعتی را در این محله گشت و گذار کنید. این رستوران دو شعبه در تورنتو دارد که می توانید برای غذا خوردن به آن ها مراجعه کنید:

  • 79 Kensington Avenue
  • 527 Bloor Street West

رستوران بامیان کباب (Bamiyan Kabob)

رستوران بامیان کباب در واقع یک رستوران افغانی است و انواع کباب های خوشمزه و لذیذ را به مشتریان ارائه می نماید. آشپزی افغانستان اشتراکات زیادی با آشپزی ما ایرانی ها دارد و به همین علت مطمئنا از طعم غذاها و کباب هایش لذت خواهید برد. در این رستوران که یکی از برترین رستوران های حلال در تورنتو است می توانید انواع کباب های لذیذ، از کباب چوپان گرفته تا کباب چاپلی تند و اسپایسی را امتحان کنید. بیشتر کباب ها همراه با برنج و سالاد و سبزی سرو می شوند و به اسم دسر هم اغلب فرنی به مشتریان داده می گردد.

آدرس شعبات رستوران:

  • 62 Overlea Boulevard
  • 4205 Keele Street

رستوران برگرناتور (The Burgernator)

اگر در تورنتو هستید و دلتان هوس یک همبرگر درست و حسابی و لذیذ نموده است می توانید به رستوران برگرناتور بروید و حسابی شکم چرانی کنید. برگرناتور یکی از برترین رستوران های حلال در تورنتو است و کلیه غذاهایش طبق موازین شرعی و حلال تهیه می گردد و هیچ گونه نوشیدنی الکی و حرام هم سرو نمی گردد. با این حال، طعم لذیذ برگرهای این رستوران باعث شده تا علاوه بر مسلمانان، مشتریان غیرمسلمان زیادی هم این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب نمایند. این رستوران هم در کنسینگتون مارکت قرار گرفته و بعد از گشت و گذار در این منطقه و خرید می توانید برای غذا خوردن به این رستوران بیایید.

  • آدرس: 269 Augusta Avenue

رستوران ایرانی شهرزاد (Sheherzade Persian Grill)

در آخر جا دارد به یکی از رستوران های ایرانی هم اشاره کنیم که با کیفیت بالای غذاهایش در بین برترین رستوران های حلال در تورنتو قرار گرفته است. ایرانی های زیادی در نواحی شمالی تورنتو زندگی می نمایند و به همین علت در سفر به تورنتو احساس غربت و غریبی اصلا نخواهید کرد. رستوران ایرانی شهرزاد برترین غذاهای ایرانی را به صورت کاملا حلال به مشتریان ارائه می نماید و می توانید تجربه خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را درست در قلب تورنتو و کانادا داشته باشید. انواع کباب، آبگوشت و دیزی معروف ایرانی و انواع نان بربری و سنگک در این رستوران ارائه می گردد و شما را یاد خانه و وطن می اندازد.

  • آدرس: 422 College Street
منبع: hijabiglobetrotter.com
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 682

به "کجای تورنتو میتوانم غذای حلال میل کنم؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "کجای تورنتو میتوانم غذای حلال میل کنم؟" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کجای تورنتو میتوانم غذای حلال میل کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید