چیزهایی که در مورد کاپیتان های کشتی کروز نمیدانید!

حتما برایتان جالب است بدانید که کاپیتان های کشتی کروز چه چیزهایی را از شما پنهان میکنند.

چیزهایی که در مورد کاپیتان های کشتی کروز نمیدانید!

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: می دانیم که او در حال راندن کشتی و رساندن مسافران به مکان هایی است که می خواهند، اما به غیر از این چه؟ درواقع کارهایی وجود دارند که آن ها انجام می دهند و دوست ندارند مسافران چیزی درباره آنها بدانند که ما در اینجا به 10 مورد از آن اشاره می کنیم.

آن ها از کلمات کدگذاری شده استفاده می نمایند

کاپیتان های کشتی های کروز یک زبان رمزی دارند که از آن برای هشدار دادن به کارمندان بدون ترساندن مسافران استفاده می نمایند. آن ها واقعاً دلشان نمی خواهد که شما بدانید چه می گویند اما ما بعضی از آن کدها را کشف نموده ایم.

کلمه براوو یعنی آتش، کلمه آلفا یعنی یک موقعیت اضطراری پزشکی، کلمه چارلی یعنی یک تهدید امنیتی و کلمه اسکار یعنی مسافری وارد عرشه شده است.

آن ها مسئله ای با مریض شدن شما ندارند

کاپیتان ها می دانند که گاهی ممکن است مسافران بیمار شوند و آن ها واقعاً مسئله ای با این قضیه ندارند. زیرا آن ها واقعاً کاری از دستشان برنمی آید. معمولاً قبل از سفر کشتی ها تمیز شده و مواردی که منجر به بیماری می گردد را از بین می برند، اما این کار یاری چندانی به مریض نشدن افراد نمی نماید. از آنجایی که افراد بیشتر اوقات نزدیک یکدیگر هستند، مریضی به سرعت توسعه می یابد.

شما تحت نظر آن ها هستید

اگر فکر می کنید که می توانید در این کشتی در گوشه ای خلوت کنید، سخت در اشتباهید. به جز مواقعی که در اتاق خصوصیتان هستید، هرکجا که بروید زیر نظر دوربین ها هستید. در هر گوشه ای از کشتی یک دوربین جاسازی شده و کاپیتان در حال تماشای شماست.

وجود زندان در کروز

بسیاری از مردم نمی دانند که کشتی های کروز دارای زندان هستند. تا زمانی که خطایی نکنید، این زندان را نخواهید دید اما کاپیتان همواره این اتاق را آنالیز می نماید. وقتی در دوربین ها تعیین گردد که فردی در حال ارتکاب یک کار غیرقانونی است، او را به زندان کروز می برند. این زندان اتاقی کوچک است که زندانی تا زمانی که به عرشه آورده گردد و بتوانند از او نگهداری نمایند باید در این اتاق بماند.

مرگ ومیر در کشتی

حقیقت تکان دهنده و ناراحت نماینده دیگر درباره کشتی های کروز مرگ و میر در آن هاست. از جهان رفتن یک شخص در این کشتی عجیب نیست. بر اساس آمارها افراد مسن تر تمایل بیشتری به سفر با کروز دارند و گاهی آخرین لحظات زندگی خود را در این کشتی ها سپری می نمایند. وقتی کشتی در وسط دریا باشد، کاپیتان باید جایی برای حفظ جسد داشته باشد.

آن ها می توانند در اتاق شما را باز نمایند

کاپیتان ها دسترسی نامحدودی به هرجای کشتی دارند و هرکجا که دلشان بخواهد می توانند بروند. نگران نباشید، تا زمانی که یک مشکل شدید امنیتی وجود نداشته باشد، آن ها وارد اتاق شما نخواهند شد.

آن ها به تماشای وال ها می پردازند

کاپیتان دلش نمی خواهد دیگران بدانند که برترین جایگاه کشتی از آنِ اوست، زیرا مسافران هر کاری می نمایند تا روی جایگاه آن ها بنشینند. آن ها در حین راندن کشتی از منظره ها اطراف نیز لذت می برند. آن ها به تماشای پرندگان، دلفین ها و وال ها می پردازند.

آن ها می خوابند

کاپیتان ها نیز خسته می شوند و شاید دلشان بخواهد آن وسط چرتی بزنند. نگران نباشید، در این حالت یک تیم حرفه ای کاملاً از او حمایت می نماید. احتمالاً آن ها خسته ترین افراد هستند، زیرا روزهای زیادی مشغول بکار هستند. آن ها پس از شیفت صبح بلافاصله شیفت بعدی را می پذیرند، بدان معنا که در طول شبانه روز تنها می توانند 5 ساعت بخوابند.

عایدی بالا

کاپیتان ها واقعاً دلشان نمی خواهد که کسی از عایدی بالایشان خبر داشته باشد. هر کاپیتان معمولاً در سال 150 هزار دلار عایدی کسب می نماید. شاید این عایدی زیادی برای سفر به دور جهان باشد اما باید فاکتور ریسک، سلامتی افراد و ساعات طولانی راندن کشتی را نیز در نظر داشته باشید.

مسافران هزینه خدمه را پرداخت می نمایند

شاید فکر کنید که کاپیتان رئیس تمامی کارکنان کشتی است اما این بدان معنا نیست که او باید مزد آن ها را پرداخت کند. پولی که سایر خدمه دریافت می نمایند بیشتر به وسیله مسافران کشتی تأمین می گردد. پاداش هایی که آن ها دریافت می نمایند بخشی از عایدی آن ها محسوب می گردد. نظرات مسافران نیز در مقدار پرداخت دستمزدها به وسیله مدیر، اهمیت بسزایی دارد.

انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 910

به "چیزهایی که در مورد کاپیتان های کشتی کروز نمیدانید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "چیزهایی که در مورد کاپیتان های کشتی کروز نمیدانید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که در مورد کاپیتان های کشتی کروز نمیدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید