کافه و رستوران های مرکز خرید Chinook Centre در کلگری

مرکز خرید Chinook Centre در کلگری بسیار معروف است و شما در کنار اینکه میتوانید از خرید لذت ببرید میتوانید از کافه ها و رستورانهای آن نیز وقت بگذرانید.

کافه و رستوران های مرکز خرید Chinook Centre در کلگری

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مرکز خرید Chinook Centre علاوه بر فروشگاه های گوناگون تعداد زیادی کافه و رستوران هم دارد. بنابراین می توان هنگام خرید از غذاهای خوشمزه هم لذت برد. از طرفی تنوع و پراکندگی این غذاخوری ها کار را برای انتخاب بسیار سخت می نماید.

در ادامه بعضی از برترین کافه ها و رستوران های Chinook Centre معرفی شده اند.

A-Ok Café

این کافه کوچک در فروشگاه Aritzia واقع شده و می توان هنگام خرید پوشاک بعضی از برترین اسپرسوها را در آن نوشید. منو A-Ok پر از چای، نوشیدنی های سرد و گرم و شیرینی است.

Bazille Nordstorm

این رستوران بعضی از برترین غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد. منو مقرون به صرفه و متنوع آن ها شامل بوراتا، تاکو سیلانترو، انواع ساندویچ و پیتزاست. پیتزا تنوری Bazille بسیار لذیذ بوده و می توان تجربه ای مجذوب نماینده را در فضای آرام و دلنشین رستوران رقم زد.

Hoopla Donuts

دونات های Hoopla به وسیله تیم Phil and Sebastian Coffee Roaster تهیه شده و جزو برترین های شهر هستند. این فروشگاه هشت شعبه در کلگری دارد و Chinook Centre صاحب یکی از آنهاست. شما می توانید دونات rhubarb Crumble، Boston cream یا گیاهی خود را خریداری کنید و حین گشت وگذار در مرکز خرید میل کنید.

Double Zero Pizza

این پیتزافروشی معرکه معبد عاشقان ایتالیاست. پیش غذاها، وعده های گیاهی و دسرهای متنوع را می توان در منو رستوران پیدا کرد اما بدون شک پیتزا، پاستا و لازانیای ده لایه برترین گزینه ها هستند. پیتزا مورتادلا با ماسکارپونه، پسته و ریحان یکی از 13 نوع پیتزا رستوران است.

WOW Bakery

اگر هنگام خرید هوس کیک و شیرینی کردید به WOW Bakery بروید. منو آن ها پر از دسرهای الهام گرفته از شیرینی های کره ای، ژاپنی و فرانسوی است. این شیرینی فروشی سه شعبه در کلگری دارد و دستر ژاپنی Mochi را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم!

Globefish Japanese Bistro

این غذاخوری جزو برترین بارهای Izakaya در کلگری است. منو آن ها عالی بوده و می توان انواع پیش غذا، رامن، نودل و سوشی را سفارش داد. ازجمله برترین غذاهای Globefish سوشی سالمون، تن و Prawn است.

Hula

این رستوران در فود کورت مجموعه واقع شده و فضایی بسیار دلنشین دارد. در Hula مشتریان خودشان غذاها را تهیه می نمایند و می توان حال و هوای هاوایی را در دکوراسیون و منو احساس کرد. حتما Wai Tai را بعنوان نوشیدنی همراه غذا سفارش دهید.

Buffo

انواع نوشیدنی و پیتزاهای خوشمزه در این رستوران ایتالیایی فروشگاه Sak عرضه می شوند. این بار بزرگ با وسعت 5,000 فوت مربع انواع غذاها ازجمله چیکن پارمژان و پیتزاها را در منو خود دارد.

The Alley

کافه تایوانی The Alley با داشتن شعبه های متعدد در سراسر جهان بخاطر نوشیدنی های شیرین و تاپیوکا معروفیت دارد. حتما چای، آب میوه های تازه، matcha، ube taro و crème brulee را امتحان کنید.

Carlos Bake Shop Express Cake ATM

این شیرینی فروشی خاص یک ماشین خرید کیک و شیرینی است. Cake ATM تکه های تازه کیک را با فشردن یک دکمه به شما داده و منو بسیار متنوعی دارد. حتما Rainbow Slice لذیذ را در اولین مراجعه سفارش دهید.

Chinook Centre

آدرس: 6455 Macleod Trail SW, Calgary

منبع: dailyhive.com
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1148

به "کافه و رستوران های مرکز خرید Chinook Centre در کلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه و رستوران های مرکز خرید Chinook Centre در کلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید