سری به معروفترین بستنی فروشی های کلگری بزنیم

چه چیزی بهتر از یک بستنی عالی در سرفی تابستانی میچسبد؟ در ادامه با معرفی معروفترین بستنی فروشی های کلگری همراه ما باشید.

سری به معروفترین بستنی فروشی های کلگری بزنیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با 13 مکان عالی برای خوردن بستنی های خوشمزه در کلگری آشنا می شویم.

Village Ice Cream

Village Ice Cream بستنی های خود را با مهارت تمام و مواد اولیه محلی تهیه می نماید. شما می توانید ده طعم مختلف بستنی ازجمله honeyberry، وانیل، نارگیل، توت فرنگی، کارامل، قهوه، شکلات، maple pecan، ارل گری و نعناع را از منو آن ها سفارش دهید.

آدرس: Britannia Plaza, 820 49th Avenue SW, Calgary

XO Ice Cream & Waffles

در اینجا انواع بستنی و سوربت، آفوگاتو، وافل، sundae، میلک شیک و کیک بستنی خانگی سرو می شوند. بستنی های آن ها در 15 طعم گوناگون ازجمله نعناع شکلات، پسته، انبه سوربت و غیره موجود هستند.

آدرس: 808 100 Auburn Meadows Drive SE, Calgary

Made by Marcus

بستنی های خارق العاده Made by Marcus با استفاده از مواد اولیه محلی مرغوب تهیه شده و منو بستنی با 12 طعم مختلف ازجمله vegan chocolate fudge brownie، silk road raspberry cardamom و strawberry buttermilk دارد.

آدرس: 221 19th Street NW, Calgary

Lukes Drug Mart (soft serve)

این فروشگاه بخاطر کافه و بستنی لیوانی خوشمزه و چشم نواز خود معروفیت دارد که در طعم های گوناگون ازحمله بلوبری سرو می گردد.

آدرس: 112 4th Street NE, Calgary

Righteous Gelato

در Righteous انواع گلاتو را می توانید سفارش دهید. گلاتو در قیاس با بستنی معمولی غنی تر بوده و چربی و شکر کمتری دارد. شما می توانید گلاتو را بصورت اسکوپ بخرید.

آدرس: 221 19th Street SE #110, Calgary

My Favourite Ice Cream Shoppe

منو کامل آن ها 72 طعم بستنی داشته که ازجمله آن ها می توان به bubble gum، brownie melt و Candy floss اشاره نمود. همچنین انواع کیک ها و انواع ماست های طعم دار نیز قابل سفارش هستند.

آدرس: 2048 42nd Avenue SW, Calgary

Amato Gelato

این کافه ایتالیایی انواه قهوه، شیرینی و گلاتو را در منو دارد. گلاتوهای Amato در طعم ها و به اشکال مختلف سرو می شوند و می توانید آن را همراه دونات سفارش دهید.

آدرس: 7-2104 Kensington Road NW, Calgary

Sweet Tooth Ice Cream

Sweet Tooth اولین بار بستنی لوله ای را در کلگری عرضه نموده و می توان آن را با طعم های مختلف سفارش داد. منو بستنی شامل 6 طعم پروتئینی و 11 طعم معمولی است.

آدرس: 206 Centre Street South, Calgary

La Diperie

La Diperie برنده جوایز گوناگون شده و 30 طعم مختلف بستنی با شکلات واقعی در منو خود دارد. همچنین اگر چیزی فراتر از بستنی بخواهید می توان انواع hard ice cream، ice cream cookie و کیک بستنی را نیز آنجا امتحان کنید

آدرس: 500 Country Hills Boulevard NE #519, Calgary

Leavitts Ice Cream Shop

منو بستنی آن ها شامل انواع بدون شکر، بدون لاکتوز و رژیمی نیز هست و 30 طعم مختلف ازجمله rocky mountain، cotton candy و butter pecan را شامل می گردد. در این بین سه گزینه بدون لاکتوز و دو گزینه بدون مواد لبنی وجود دارد.

آدرس: 3410 3rd Avenue NW, Calgary

Parlour Ice Cream

اخیرا Parlour Ice Cream عنوان پنجمین مکان محبوب کشور در گوگل را به خود اختصاص داده که بیانگر محبوبیت بالای آن است. در اینجا بستنی های باکیفیت با مواد اولیه محلی تهیه می شوند.

ازجمله طعم های محبوب بستنی آن ها می توان به whiskey hazelnut، cookies & cream و birthday cake اشاره نمود. در منو Parlour ده نوع بستنی با طعم های گوناگون فصلی وجود داشته که با توجه به مواد اولیه موجود و در دسترس تهیه می شوند.

آدرس: 537 Riverfront Avenue SE, Calgary

Noto Gelato

این کافه دوست داشتنی در Bridgeland گلاتوهای خوشمزه را به روش ایتالیایی تهیه می نماید. در منو Noto طعم های کلاسیک بسیاری به چشم می خورد که ازجمله آن ها می توان به carrot cake، Aperol spritz و salted caramel اشاره نمود.

آدرس: 236 4th Street NE, Calgary

منبع: dailyhive.com
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1141

به "سری به معروفترین بستنی فروشی های کلگری بزنیم" امتیاز دهید

3 کاربر به "سری به معروفترین بستنی فروشی های کلگری بزنیم" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری به معروفترین بستنی فروشی های کلگری بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید