بهترین کافه های هاوانا برای یک قهوه عالی

بعد از یک گردش حسابی در هاوانا یک قهوه عالی میتواند شما را برای دیدار از جاذبه بعدی آماده کند، اگر این کافه ها در نزدیک شما بودند، حتما طعم قهوه آنها را امتحان کنید.

بهترین کافه های هاوانا برای یک قهوه عالی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: فرهنگ قهوه کوبا به دوران استعماری آن بازمی گردد که حدود 300 سال قبل، صنعت قهوه به وسیله اشغالگران اسپانیا و فرانسه به این کشور آورده شد. با این حساب فرهنگ قهوه در کوبا ریشه های عمیقی داشته و شامل روش های آماده سازی و عطر و طعم های متمایز است که کوبایی ها به آن می بالند. اگر چه بیشتر کافه ها و رستوران های هاوانا قهوه های خوب کوبایی را سرو می نمایند، اما در ادامه به معرفی بعضی از محبوب ترین کافه های این شهر پرداخته ایم.

کافه آرکانخِل

کافه آرکانخل (Arcángel) به وسیله دو مالک اقامتگاه های تخت و صبحانه (B&B)، با هدف خلق یک کافی بار متمایز در هاوانا تأسیس شد. البته آن ها توانستند به هدف خود رسیده و حتی از آن فراتر هم بروند. آرکانخل به جرئت یکی از محبوب ترین کافه های شهر محسوب می گردد. سبک خاص و گزینشی اینجا ترکیبی از عناصر اروپایی، آمریکایی و کوبایی را برای خلق محیطی آرام و دلپذیر به کار گرفته است که در کنار خدمات خوب و قیمت های مقرون به صرفه تکمیل می گردد. این کافه یکی از برترین نقاط برای صبحانه ای مفصل قبل از گردش شهر یا ناهار و نوشیدنی به شمار میرود.

کافه اِلسکوریال

کافه السکوریال (El Escorial) اگر در پی جایی با قهوه های خوب کوبایی و چشم انداز ها عالی باشید یکی از برترین گزینه ها به شمار می رود. این کافه در کنج میدان قدیمی قرار داشته که خود یکی از مراکز اصلی محله قدیمی هاوانا به شمار می رود. کافه السکوریال با کافه هایی در تراس و سایه بان هایی زیبا برای روزهای داغ و آفتابی شما را مجذوب می نماید. البته باید اعتراف کرد که سرویس دهی اندکی کند و بی کیفیت است و باید خود را برای موجود نبودن بعضی موارد داخل منو آماده کنید، اما زیبایی محیط اطراف بسیار ارزشمند خواهد بود. در یک روز خوب منو شامل قهوه کوبایی، فراپه و کافی دایکِری می گردد.

کافه فورتونا یو

شباهت نام این کافه با کافه ای که پیش تر نام بردیم، اندکی گیج نماینده است زیرا حتی منوی آن ها نیز به هم شباهت داشته و در نزدیکی هم قرار دارند. برای آن که بتوانید آن ها را تمیز دهید، کافه فورتونا یو (Café Fortuna Joe) در خیابان اول و نزدیک تر به اقیانوس واقع شده و منوی آن شامل بیش از 30 نوع قهوه می گردد. ترکیب لذیذ و وسوسه نماینده بستنی و انواع خوراکی های خوشمزه در کنار اسنک های خانگی تجربه لذت بخشی را رقم می زند.

کوبا لیبرو

کافه کوبا لیبرو (Cuba Libro) به وسیله یک شهروند آمریکایی تاسیس شد و برای امتحان کردن آیس کافی بعد از تماشای جاذبه های آن حوالی یک گزینه عالی است. اینجا در واقع یک کافه-کتاب به شمار رفته و یکی از معدود جاهای هاوانا برای پیدا کردن کتاب های خوب انگلیسی محسوب می گردد. حال و هوای این رستوران بسیار غیر رسمی و خودمانی بوده می توانید به راحتی در بین صفحات کتابتان غرق شوید یا آدم های مجذوب کنندهی که به ادبیات علاقه دارند را دیدار کنید.

کافه گالری مامِن

در کافه گالری مامن (Mamaine) می توانید در یکی از شلوغ ترین نواحی هاوانا از آیس کافی با خامه زده شده لذت ببرید. این کافه ویژه ترکیبی مجذوب کننده از مبلمان قدیمی و آثار هنری نقاشان و هنرمندان بومی را به نمایش گذاشته و کوسن های بزرگی بر روی زمین یا محوطه باز بیرون قرار دارند. گزینه های قهوه در اینجا شاید به مقدار بقیه کافه ها متنوع نباشد اما آن ها هم بیشتر آماده سازی های رایج را انجام می دهند. کافه مامن در فاصله اندکی از هتل لیبره هاوانا، هتل ملی و سفارت آمریکا واقع شده است.

کافه آنخل یاکلین فومرو

کافه آنخل یاکلین فومرو (Angel Jacqueline Fumero) هم مانند سایر جاها در محله قدیمی، ترکیبی از یک رستوران، بار و کافه است که برای استراحت، صرف نوشیدنی یا امتحان کردن قهوه های مشهور کوبایی بعد از گردش در موزه انقلاب برترین گزینه به شمار می رود. این کافه به وسیله طراح مد معروف یاکلین فومرو تأسیس شد و دقیقاً در کنار کلیسای آنخل، یکی دیگر از جاذبه های دوران استعماری واقع شده است.

کافه دِلوس آرتیستاس

کافه دلوس آرتیستاس (Café de los Artistas) یکی از کسب و کارهای تازه در محله قدیمی هاوانا بوده که کوشش می نماید در رقابت برای دیده شدن در کنار کافی بارهای جا افتاده تر برای جذب گردشگران پیروز گردد. اگر چه ممکن است نام آن شما را به این فکر بیندازد که اینجا تنها یک کافی شاپ ساده مانند بقیه خواهد بود، اما منوی اینجا به مقدار یک رستوران تنوع دارد. این کافه در یک خانه قدیمی به سبک مستعمراتی با سقف بلند قرار داشته و قسمتی از پیشخوان آن رو به خیابان سنگفرش واقع شده است.

کافه فورتونا

کافه فورتونا (Fortuna) در میرامار واقع شده و لیست بلندی از نوشیدنی های مختلف از یک اسپرسوی ساده کوبایی گرفته تا انواع ترکیبات قهوه، شیر، کاکائو، عسل و غیره را پیش روی شما می گذارد. طراحی داخلی کافه شامل ماشین های تایپ، رادیو ها و دوربین های قدیمی می گردد که به آن حال و هوای نوستالژیک دوران دستگاه های آنالوگ را می دهد. نوشیدنی ویژه کافه فورتونا یک لیوان قهوه با شیر تغلیظ شده و چند ماده دیگر است.

کافه نرودا

نام این کافه را از شاعر معروف شیلی، پابلو نِرودا گرفته اند و از میان اصلی ترین نقاط قوتش می توان به چشم انداز شگفت انگیز دریایی مالکون اشاره نمود. می توانید این نماهای دلپذیر را در فضای باز کافه ببینید. البته این کافه هم جزو تأسیسات دولتی بوده و مشکل کندی خدمات رسانی را دارد اما برای استراحت و تتازه قوای بعد از پیاده روی طولانی در مالکون می تواند گزینه مناسبی باشد.

اِل داندی

کافه ال داندی (El Dandy) یکی از کافه های نوظهور کوچک میدان کریستو (Cristo) است. در اینجا علاوه بر غذا و نوشیدنی عالی، می توانید از قهوه های کوبایی بی نظیر هم سفارش دهید. سبک چیدمان داخل کافه قدیمی و سرزنده است و با کافی بارهای نزدیک خود رقابت سنگینی می نماید. معمولاً گردشگران برای صرف یک صبحانه خوب و نوشیدنی ساده بعد از ظهری به اینجا سر می زنند. شما هم می توانید با انتخاب از میان کافه هایی که تا کنون معرفی کردیم، یک تجربه بی نظیر از قهوه های معروف کوبایی را از سفرتان به هاوانا به یادگار ثبت کنید.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1051

به "بهترین کافه های هاوانا برای یک قهوه عالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین کافه های هاوانا برای یک قهوه عالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه های هاوانا برای یک قهوه عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید