آشنایی با رستورانهای دریایی هاوانا

اگر به غذاهای دریایی علاقمند هستید، از میان رستوران های زیر میتوانید بهترین خوراک دریایی را در هاوانا تجربه نمایید.

آشنایی با رستورانهای دریایی هاوانا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر به شهر هاوانا در کشور کوبا سفر کردید و به غذاهای لذیذ دریایی هم علاقه داشتید، بد نیست لیست ما از رستوران های دریایی برتر این شهر را مطالعه کنید تا بتوانید برترین تجربه غذایی خود را در سفرتان رقم بزنید. تمام مواد اولیه به کار رفته در رستوران ها با توجه به موقعیت دریایی هاوانا، تازه و با کیفیت هستند و هنر آشپزهای قهار نیز آن ها را تبدیل به خوراکی های وسوسه نماینده ای می نماید.

1. آمیگوس دل مار

رستوران آمیگوس دل مار (Amigos del Mar) در دهانه رود آلمندارس (Almendares) قرار داشته و به دریا مشرف است. این رستوران با وسایل ماهیگیری مختلفی تزئین شده و نامش که معنی دوستان دریا را می دهد، یادآور تحقق رویای عاشقان واقعی دریا است. تراس رو باز رستوران با زیباترین چشم انداز ها اقیانوسی و جامعه ماهیگیران دورش لذتی تکرار نشدنی را به غذاهای خوشمزه دریایی تان اضافه می نماید. مشتریان این رستوران امکان یک قایق سواری کوتاه یا ماهیگیری را هم دارند.

2. دُونده لیس

رستوران دونده لیس (Donde Lis) در محله قدیمی هاوانا، هم غذاهای کوبایی و هم غذاهای بین المللی را به مهمانان ارائه می نماید. لیست غذاهای دریایی داخل منوی اینجا بسیار بلند است. از سوپ های خوشمزه و سایر پیش غذاها گرفته تا گوشت هشت پا و چیپس مالانگا، رستوران دونده لیس برای هر کسی که عاشق غذایی دریایی باشد، گزینه جذابی ارائه می نماید. پیشنهادهای ما خرچنگ آمریکایی و غذای دریایی گریل شده است. گران ترین غذای داخل منو حدود 20 دلار تمام می گردد!

3. اِل لیتورال

رستوران ال لیتورال (El Litoral) با طراحی داخلی شبیه به یک کشتی و چشم انداز شگفت انگیز اقیانوس، یکی از برترین مقاصد برای صرف غذای دریایی در هاوانا به شمار می رود. این رستوران بر خلاف سایر تأسیساتی که محصولات خود را از ماهیگیران محلی تهیه می نمایند، برای خود انباری مخصوص ماهی و غذاهای دریایی داشته و آن ها را در قایقی که متعلق به خود خانواده صاحب رستوران است نگه می دارند.

4. اِل تمپلته

رستوران ال تمپلته (El Templete) مشرف به خلیج هاوانا بوده و به ترکیب هنرهای بصری و هنر آشپزی می پردازد. این رستوران هر ماه مجموعه متفاوتی از هنرمندان تجسمی را به نمایش می گذارد که هر کدام با الهام از یک غذا یا مواد اولیه آن خلق شده اند. سر آشپز ال تمپلته نیز منوی ماه را حول موضوع نمایشگاه هنری طراحی می نماید. منوی دریایی اینجا شامل برترین انواع ماهی بومی یا میگو و خرچنگ می گردد.

5. آبانا میا سون

رستوران آبانا میا سون (Habana Mía 7) یک غذاخوری حرفه ای با برترین غذاهای دریایی شامل خوراکی های لذیذی چون خرچنگ کبابی یا میگو، ماهی سفید، هشت پا و غیره است. اینجا هم مانند سایر هم رده های خود چشم انداز ها زیبایی از اقیانوس آرامش بخش را به مشتریان هدیه می نماید و از هتل های کوهیبا (Cohíba) و ریویرا (Riviera) فاصله اندکی دارد.

6. ویستامار

رستوران ویستامار (Vistamar) با چشم انداز دل انگیزی از اقیانوس و طراحی داخلی شیک، مکانی دوست داشتنی برای صرف یک وعده غذای خوشمزه یا یک نوشیدنی معمول کوبایی محسوب می گردد. پیش غذاهای دریایی مانند هشت پا با پنیر پارمزان و پستو بسیار وسوسه نماینده هستند. غذای ویژه ویستامار، ماریسکادا (mariscada) بوده که ترکیبی از خرچنگ، میگو و ماهی سرخو را شامل می گردد. منوی اینجا شامل گلچینی بزرگ از غذای کوبایی از جوجه تا گوشت خرگوش بوده و موقعیت ساحلی آن نماهایی شگفت انگیز از دریا و غروب خورشید را به شما هدیه می نماید.

7. ریو مار

رستوران ریو مار (Río Mar) در کرانه چپی رود آلمدارس و دقیقاً در محل رسیدن آن به دریا واقع شده است. در اینجا زیباترین چشم انداز ها را در کنار غذاهای تازه و خوشمزه در اختیار دارید. اشتهاآورهای سرد و نوشیدنی های رایج کوبایی گزینه های خوبی برای آغاز هستند و منوی غذاهای اصلی هم شامل ماهی های مختلف و هشت پا می گردد. در اینجا غذاهایی چون فیله ماهی در سس خامه و خرچنگ یا پاستای خرچنگ را خواهید دید.

8. مدیترانئو هاوانا

رستوران مدیترانئو هاوانا (Mediterráneo Havana) یک خانه دو طبقه است که به یک رستوران خانوادگی تبدیل شده و غذاهای خود را از محصولات کاملاً تازه تهیه می نماید. اینجا مانند بیشتر رستوران هایی که در پی ارائه برترین کیفیت محصولات به مشتری هستند، جدای از ماهی که در همه جا به راحتی می توان تازه اش را پیدا کرد، تصمیم به کشت گیاهان مصرفی خود گرفت. در پیش غذاهای دریایی می توانید هشت پا، خرچنگ و میگو با انواع گیاهان را سفارش دهید. جدای از غذاهای دریایی، پاستاها و پیتزاهای مختلفی هم در منو دیده می شوند.

9. سَنتی پِسکادور

رستوران سنتی پسکادور (Santy Pescador) در نزدیکی جاذبه های گردشگری قرار داشته و یکی از برترین مقاصد برای عاشقان غذای دریایی محسوب می گردد. البته یکی از خاص ترین ویژگی های این رستوران، ارائه غذاهای ژاپنی در هاوانا است. سنتی پسکادور مشرف به یک لنگرگاه کوچک در وسط جامعه ماهیگیران بوده و منبع ماهی تازه خاص خودش را دارد. اگر چه این رستوران از مرکز شهر فاصله داشته و بین گردشگران خیلی مشهور نیست اما بیشتر راننده ها جای آن را بلدند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1054

به "آشنایی با رستورانهای دریایی هاوانا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با رستورانهای دریایی هاوانا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستورانهای دریایی هاوانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید