چیزهایی که باید در کانادا ببینید و تجربه کنید

کانادا از آن کشورهایی است که تا دلتان بخواهد جاذبه برای دیدن دارد، آن هم در انواع مختلف، از جذابیت های شهری و تفریح های مدرن گرفته تا جاذبه های تاریخی، بومی و طبیعتی که برای هر گردشگری هیجان انگیز است، در ادامه برایتان از بهترین های این جذابیت ها خواهیم گفت.

چیزهایی که باید در کانادا ببینید و تجربه کنید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به جشن کلگری بپیوندید

طی ماه جولای، هزاران نفر به کلگری می­آیند تا این کارناوال سوارکاری چند روزه همراه با سرو نوشیدنی را ببینند. در این جشن همه چند روز تظاهر می­کنند کابوی هستند! خیلی خوش می­گذرد و می­توانید از سراسر جهان افراد زیادی را ملاقات کنید. اگر می­خواهید همرنگ جماعت شوید یک جفت چکمه و کلاه کابوی آماده کنید! مقداری پول نگه دارید تا غذاهای بی­نظیر فستیوال را امتحان کنید و زود وارد صف چادرهای معروف شوید. این جشن یکی از مهم­ترین مراسم­های کاناداست.

به ارتفاعات بروید

طی زمستان کوهستان­های کانادا برای اسکی و اسنوبورد عالی هستند. بنف یک شهر کوهستانی معروف است که به خاطر سراشیبی­های عالی­ اش معروف شده. با وجود محبوبیت زیاد بنف، مناطق دیگری هم در کانادا وجود دارند که برای اسکی عالی هستند. دهکده سانشاین، ویسلر بلک ­کامب، دریاچه لوییز، کیکینگ هورس و مونت ترمبلنت فقط چند نمونه هستند که باید حتما آنها را ببینید! (این مناطق در فاصله بین بریتیش کلمبیا تا کبک قرار دارند).

از جزیره ونکوور دیدن کنید

چند روزی از شهر خارج شوید و این جزیره غربی را ببینید. غذاهای دریایی خوشمزه را امتحان کنید، پیاده روی کنید، چند نهنگ ببینید، خرید کنید و در ساحل بیارامید. این ساحل برای آرامش عالی است. از آنجا که ساحل فاصله کمی با ونکوور دارد، در طول تابستان ورودی مهمی برای افراد محلی به شمار می­آید. ویکتوریا شهر کوچک اما زیبایی است و در حقیقت مرکز بریتیش کلمبیا می­باشد. از آنجا نیز می­توانید به مناطقی مثل توفینو سر بزنید؛ در این منطقه اجتماع موج سواران به یک شهرک هیپی بامزه تبدیل شده است.

از جنگل بارانی بازدید کنید

به پارک ملی پاسیفیک ریم سر بزنید تا بعضی از زیباترین جنگل­های بارانی و معتدل جزیره ونکوور را ببینید. پاسیفیک ریم یکی از محبوب­ترین پارک­های کاناداست که جاذبه­ هایی مثل سدر سرخ وسترن و پاسیفیک سیلور فیر (علاوه بر جاذبه­ های دیگر) را دربر می­گیرد. ناحیه ساحلی وسیع یکی از بهترین مناطق برای گردش است، تپه­ های شنی پشت ساحل ویکانینیش در بخش جنوبی ساحل هم ارزش بازدید را دارند.

به کلگری سر بزنید

در کلگری فعالیت­های رایگان و ارزانقیمت زیادی وجود دارند که برای مسافران اهل صرفه جویی مناسبند. در یکی از پارک­های متعدد آن به پیک نیک بروید، اسکیت کنید، در کنسینگتون یک وعده غذا صرف کنید یا به قله بلندی­های اطراف بروید. در این محل امکانات زیادی برای گردش، اسکی، قایق سواری، سواری روی آب و کمپ وجود دارد. کلگری به عنوان یک شهرک نفتی شناخته شده اما یکی از سرزنده­ترین شهرهای کاناداست و جمعیت جوانان آن نسبتاً بزرگ است.

گالری­های تورنتو را ببینید

تورنتو بهترین نمایشگاه­ های کانادا را دارد. یکی دو روز وقت بگذارید تا از هنر شهری لذت ببرید. موزه سلطنتی اونتاریو (ROM) و گالری هنرهای اونتاریو، دوتا از معروف­ترین موزه­ های هنری هستند اما گالری­های کوچکتر و تخصصی هم وجود دارند؛ از جمله این گالری­ها می­توان موزه منسوجات کانادا و موزه هنرهای معاصر را نام برد. در روزهای چهارشنبه معمولاً بلیط گالری­ها تخفیف می­خورد.

بین شهرها گردش کنید

بهترین روش برای گردش در این کشور بزرگ این است که با اتومبیل به گردش بروید. به این ترتیب می­توانید شهرک­های کوچک، کوه­ های شگفت انگیز، حومه زیبای شهر و مکان­های دور از شهر را ببینید. اگر وقت زیاد داشته باشید، این بهترین فرصت است که از مناطق مختلف کشور بازدید کنید. به یاد داشته باشید که آب و هوای کانادا غیرقابل پیش بینی است (به خصوص در زمستان) و باید مراقب حیوانات وحشی هم باشید. بنابراین آماده شوید که بدون استراحت و بدون توقف در جایگاه سوختگیری مسافت زیادی رانندگی کنید. ارزشش را دارد!

مرکز ملی کشور را ببینید

به راحتی می­توانید با پای پیاده در اوتاوا گردش کنید. در این شهر گالری­های هنری و فروشگاه­ های فراوانی وجود دارد، به همین دلیل خیلی خوب است که از آن بازدید کنید! می­توانید از پارلمان هیلز دیدن کنید؛ دولت کانادا از این محل تاریخی کشور را اداره می­کند. همچنین می­توانید از رودخانه اوتاوا بگذرید و به کبک بروید. موزه جنگ کانادا و گالری ملی کانادا دو موزه پربازدید هستند که خوب است به آنها سر بزنید. در غیر اینصورت می­توانید اطراف ناحیه بیوارد مارکت بگردید یا آبجوسازی­های وستبورو را ببینید. هنگام بازدید حتماً کلوچه شیرین بیور تیل را امتحان کنید!

دور از شهر بروید و نوا اسکاتیا را ببینید

به نظر بومی­ها، مردم نوا اسکاتیا نازنین­ترین و مهمان­نوازترین مردم کانادا هستند. شاید درست باشد! مردم این ناحیه واقعاً خوب هستند؛ آنقدر خوب که وقتی بیرون می­روند در خانه شان را قفل نمی­کنند. این مزیت به علاوه بیش از 100 ساحل، فانوس دریایی­های زیبا، قایق­ سواری عالی، ساحل مسحورکننده و غذای دریایی لذیذ (نوا اسکاتیا محل اصلی تولید محصولات دریایی کاناداست) باعث شده تا این محل یکی از عالی­ترین نقاط کانادا برای بازدید تبدیل شود. این راهنمای سفری به شما کمک می­کند خود را به نوا اسکاتیا برسانید. به علاوه توریست­های زیادی از این محل بازدید نمی­کنند.

اطراف تورنتو گردش کنید

معمولاً تورنتو در سراسر جهان به چندفرهنگی بودنش معروف است چون بیش از نصف جمعیت آن خارجی تبار هستند. تورنتو شهر محبوب من نیست اما اگر می­خواهید موزه­ های فراوان را ببینید و غذای آسیایی خوشمزه صرف کنید می­توانید به این شهر بروید. تورنتو به زیبایی ونکوور نیست اما در نوع خودش نسبتاً جذاب و هنرمندانه است!

کلنوا

به همان جایی بروید که کانادایی­ها برای تعطیلات می­روند! این شهر در تابستان گرم و در زمستان معتدل است و بهترین آب و هوای کشور را دارد. چند زمین گلف و تفریگاه ساحلی در این محل وجود دارد، و بهترین تاکستان­ها و مشروب­سازی­های کانادا نیز در ناحیه اوکاناگان هستند. در ماه­ های تابستانی کانادایی­ها قایق­های سرپوشیده شیک کرایه می­کنند و تعطیلات خود را در دریاچه­ های نزدیک اوکاناگان می­گذرانند. با افراد بومی دوست شوید و راضی­شان کنید شما را هم همراه ببرند!

چرچیل، مانیتوبا

این شهر به ظاهر کوچک و وسط ناکجاآباد است اما ظاهراً محل اصلی زندگی خرس­های قطبی و وال­های بلوگا در جهان می­باشد. همچنین یکی از بهترین مناطقی است که از آن می­توانید شفق­های قطبی را ببینید. همچنین می­توانید سوار اتوبوس توندرا باگی (اتوبوس مخصوصی با چرخ­های بلند که شما را از خرس­های قطبی دور نگه می­دارد) شوید و در فضاهای باز گردش کنید تا خرس­ها را در محیط زندگی طبیعی­شان ببینید. در اینجا مادر طبیعت زنده و شاداب است.

آبشارهای نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از پربازدیدترین جاذبه­ های کل قاره امریکاست. تا وقتی آن را از نزدیک نبینید نمی­توانید حتی تصور کنید چقدر بزرگ است. هیچوقت این همه مه یکجا نخواهید دید! من واقعاً از دیدن این آبشارها لذت می­برم. می­توانید با یک تور گردش قایقی همراه شوید و از آبشارها دیدن کنید اما آماده خیس شدن هم باشید! این شهر پربازدید اما خیلی مرطوب است.

یاکان

یاکان بهترین مکان برای طبیعت گردی است. احتمالش خیلی زیاد است که اینجا یک خرس، گوزن شمالی یا گوزن معمولی ببینید. اگر همراه با تور حیات وحش یاکان به گردش بروید حتماً این حیوانات را خواهید دید. در پارک منطقه­ای تومب­استون گردش کنید، در چشمه­ های آب گرم معدنی تاکینی آبتنی کنید یا به جنگل اعلانات بروید تا مجموعه بی­نظیری از 77.000 تابلو اعلانات را در این محل ببینید. افراد به ندرت از یاکان بازدید می­کنند چون اکثر توریست­ها به شهرهای اصلی در جنوب کشور می­روند. حتماً از یاکان بازدید کنید چون هماهنگی کامل بین خود و طبیعت را در این مکان به خوبی درک خواهید کرد.

انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 460

به "چیزهایی که باید در کانادا ببینید و تجربه کنید" امتیاز دهید

2 کاربر به "چیزهایی که باید در کانادا ببینید و تجربه کنید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که باید در کانادا ببینید و تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید