چرا مهاجرت به کانادا؟

کانادا همچنان یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا برای دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل و برای افراد متخصص برای کار و زندگی است. بسیاری از افرادی که برای تحصیل در کانادا یا کار در این کشور به اینجا می آیند دوست دارند اقامت دائم داشته باشند و بمانند.

چرا مهاجرت به کانادا؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در کانادا چند دلیل مهم برای حمایت از مهاجرت وجود دارد. کانادا کشوری است که از پایه و اساس به دست مهاجران ساخته شده است. در واقع در تمام طول تاریخ، این کشور همیشه مهاجرپذیر بوده و به این صورت به رشد خود ادامه داده است. به غیر از بومیانی که قبل از ورود اروپایی ها در این سرزمین زندگی می کردند، بقیه افراد مهاجر هستند. کانادا همواره موفق شده با استقبال از فرهنگ های مختلف رشد خود را ادامه دهد. کانادا هم اکنون یکی از بزرگ ترین کشورهای چند فرهنگی دنیا حساب می شود.

از جنبه جغرافیایی هم که بررسی کنیم می بینیم کانادا جدا افتاده و مستقل است و مانند اروپا و آمریکا به راحتی برای ورود مهاجران از هر قشری در دسترس نیست. به این ترتیب کنترل روی مهاجران زیاد است و در کل اعتماد خوبی از طرف مردم به سیستم مهاجرتی کانادا وجود دارد. برآیند این ویژگی ها باعث به وجود آمدن امنیت مالی و اعتماد عمومی شده است.

اگر به برنامه های مختلف مهاجرتی کانادا توجه کنید می بینید که همواره جنبه های مختلف سنجیده شده و شرایط طوری تنظیم شده که هم مهاجران به منافع خود برسند و هم کشور کانادا از کار مفید آنها استفاده کند. برای مثال برای دانشجویان در حال تحصیل در کانادا مسیری عالی برای گرفتن اقامت دائم وجود دارد. سیاست این کشور یک برگ برنده دیگر هم دارد. بیشتر مهاجران نسل اول، دوم و سوم در شهرهای بزرگی مانند ونکوور، مونترال و تورنتو زندگی می کنند. در نتیجه سیاست مداران باید این افراد که رای دهنده های بسیار زیادی هستند را راضی نگه دارند. این کار مطمئنا با سیاست های ضد مهاجرتی صورت نمی گیرد.

انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 216

به "چرا مهاجرت به کانادا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مهاجرت به کانادا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید