سرمایه گذاری در املاک آمریکا چقدر سودمند است؟

یکی از معمولترین روش­های کسب ثروت در آمریکا، بخش املاک است. روش­های دیگری نیز وجود دارند که می­توانید از طریق آنها درآمدزایی کنید. فرقی ندارد سرمایه گذاری املاک را به شیوه مستقیم انجام دهید یا غیرمستقیم، به هر حال ارزش یک ملک در بازار آمریکا با خرید املاک بیشتر، افزایش می­یابد و می­تواند به یک واحد کسب و کار قابل اعتماد تبدیل شود و آزادی مالی و بازنشستگی تضمین شده را به همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری در املاک آمریکا چقدر سودمند است؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مثلاً اگر از ملکی به عنوان ملک اجاره ­ای تجارتی استفاده شود، پس از اینکه با استفاده از مبلغ اجاره جمع اوری شده سرمایه گذاری انجام دادید به تدریج گردش نقدینگی منظم نیز شروع خواهد شد و می­توانید از آن سود ببرید. به علاوه، یک ملک در آمریکا پتانسیل افزایش ارزش 20 درصدی را دارد؛ به خصوص اگر افزایش انفجاری در بازار به وجود بیاید.

چطور می­توان از طریق سرمایه گذاری املاک گرین کارت دریافت کرد؟

فرایند سرمایه گذاری برای دریافت گرین کارت از EB-5، مراحل زیادی دارد که باید آنها را یکی یکی طی کنید تا بتوانید گرین کارت دریافت نمایید. موفقیت یک مرحله به مراحل دیگر بستگی دارد. به سرمایه گذاران آینده نگر توصیه می­شود اصول زیر را درنظر بگیرند.

جهت دریافت خدمات ویزای آمریکا با ما در تماس باشید.

با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید: قبل از شروع فرایند، یک جلسه مشورتی با یک وکیل باتجربه مهاجرتی تدارک ببینید. وکیل از ابتدا تا انتهای فرایند درخواست شما را راهنمایی می­کند و کمک می­کند در کسب و کار املاک، انتخاب­ها را با توجه به نیازها و شرایط خود به نحوی انجام دهید که بیشترین سود را برای شما داشته باشد. برای تکمیل بقیه مراحل درخواست نیز باید با وکیل خود همکاری کنید. این مراحل عبارتند از:

  • انتخاب یک پروژه املاک EB-5 برای سرمایه گذاری؛
  • برنامه ریزی برای کسب و کار که باید به تفصیل ملزومات برنامه سرمایه گذاری EB-5 شما را نشان دهد؛
  • آماده سازی اسناد حمایتی؛
  • سرمایه گذاری مبلغ 500.000 یا 1 میلیون دلار در پروژه؛
  • و تکمیل I-526، عریضه مهاجرتی از کارآفرینان خارجی

اگر عریضه I-526 شما قبول شد، یک کارت دائمی شرطی دریافت می­کنید که دوسال اعتبار دارد. از شما انتظار می­رود طی دو سال، سرمایه گذاری انجام بدهید و 10 شغل جدید در آمریکا ایجاد نمایید. پس از این دوره، واجد شرایط ثبت I-829 می­شوید تا شرایط وضعیت خود را حذف کنید و یک گرین کارت بدون قید و شرط دریافت کنید که هر بار 10 سال اعتبار خواهد داشت.

ثبت هزینه گرین کارت از طریق سرمایه گذاری در املاک

هزینه فرایند صدور گرین کارت از طریق سرمایه گذاری املاک، بسته به نوع سرمایه گذاری و موقعیت جغرافیایی شما متفاوت خواهد بود.

با این حال، در ادامه برخی از هزینه ­هایی که باید آماده تقبل آنها شوید آورده شده اند.

  • 500.000 یا 1 میلیون دلار مبلغ سرمایه گذاری اولیه؛
  • 3.675 دلار برای عریضه مهاجرتی I-526 از کارآفرینان خارجی؛
  • 1.140 دلار برای I-485، درخواست ثبت اقامت دائم؛
  • 85 دلار برای هزینه بیومتریک USCIS؛
  • 3.750 دلار برای عریضه I-829 و حذف شرایط: این جزء فرایند اولیه نیست اما دوسال پس از صدور گرین کارت شرطی شما باید انجام شود. پس از این فرایند، وضعیت اقامت دائم و بی قید و شرط شما فراهم خواهد شد که تا 10 سال اعتبار دارد.
  • هزینه اجرایی 30.000 تا 60.000 دلار (اگر می­خواهید در یک مرکز منطقه­ای سرمایه گذاری کنید)
  • هزینه وکیل مهاجرتی: هنگام محاسبه هزینه ­های سرمایه گذاری املاک باید این فاکتور را هم درنظر بگیرید. هزینه این مورد ثابت نیست و بین وکلای مختلف متفاوت می­باشد.

افزایش بالقوه مبلغ برنامه سرمایه گذاری املاک

در سال 2017، بیانیه پیشرفته قانونگذاری آتی صادر شد که به سبب آن، تغییراتی در برنامه سرمایه گذاری به وجود آمد. در سال 2018 قانونگذاری بر نظر عمومی متمرکز شد و احتمال می­رود که دپارتمان ایالتی درحال بررسی قابلیت اجرای آن باشد. این امر علاوه بر موارد دیگر، مبلغ سرمایه گذاری در TEA را از 500.000 دلار به 1.350.000 دلار افزایش داد و برای کسب و کارهای غیر TEA نیز مبلغ سرمایه را از 1 میلیون دلار به 1.800.000 دلار رساند.

پس از امضای اقدام خصوصی سازی متحد در ماه فبریه توسط رئیس جمهور ترامپ، مذاکرات فروکش کردند تا برنامه مجدداً به کار خود ادامه دهد و قوانین موجود آن تا 7 ماه دیگر (مارس تا سپتامبر) صدق نمایند.

با این حال بسیاری از سهامداران EB-5 به سرمایه گذاران آینده نگر توصیه می­کنند که الان برای دریافت گرین کارت خود اقدام نمایند چون با انقضای الحاقات جدید ممکن است قوانین جدیدی وضع شوند.

انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 591

به "سرمایه گذاری در املاک آمریکا چقدر سودمند است؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "سرمایه گذاری در املاک آمریکا چقدر سودمند است؟" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در املاک آمریکا چقدر سودمند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید