بهترین شهرهای آمریکا که با آنها شناخته میشود

قطعا سفر کردن در سال 2020 چهره متفاوتی نسبت به سالهای قبل دارد. با وجود قرنطینه و ممنوع بودن سفر در سراسر جهان باید به خاطر وجود جاهای دیدنی و کارهایی که در آمریکا میتوانیم انجام دهیم شکرگزار باشیم.

بهترین شهرهای آمریکا که با آنها شناخته میشود

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در هر ساحلی، حتی بیش از اندازه کافی شگفتی های طبیعی، تنوع غذایی و ساختمان های معروف وجود دارد به همین دلیل این لیست از شهرهای  USA از نظر توریست ها دیدنی تر هستند. البته که به نیویورک و لس آنجلس هم خواهیم پرداخت اما شهرهای دیگر مانند Milwaukee، Charleston و Nashville هم بسیار جالب و توریستی هستند.

اگر امسال قصد دیدن این شهرها را دارید، اطمینان حاصل کنید که راهنما و محدودیت های سفر را به خوبی دنبال کنید. این نکته هم قابل ذکر است که بعضی از مکان ها ممکن است بسته باشد به همین دلیل پیش از مراجعه وضعیت آن را بررسی کنید چرا که بعضی مکان ها هم ظرفیت محدودی را میپذیرند. سفر خوبی داشته باشید!

شیکاگو (Chicago)

ساختمان های Frank Lloyd Wright، پیتزاهای دیپ دیش و کیوبی ها فقط سه مورد از جذابیت های این شهر است. اینجا شهری بزرگ با جوی دوستانه است که میتوانید در خیابان ها بنوشید و برقصید. اگر میخواهید تا 4 صبح در مهمانی باشید به خیابان Rush بروید. در این شهر فستیوال های تابستانی زیادی برقرار است از فستیوال Taste of Chicago گرفته تا فستویال موزیک Pitchfork Music Fest در ماه جولای و بزرگترین فستیوال این شهر، Lollapalooza  در ماه اگوست. این شهر در زمستان بسیار سرد است. مگر اینکه افراد در حال بازی فوتبال باشند. که در این صورت با تیشرت آستین کوتاه ظاهر میشوند.

نیو اورلینز (New Orleans)

New Orleans

پس از گذشت 300 سال، نیو اورلینز در میان دوره رونسانس است، به جز خیابان های این شهر که مطمئنا مهمترین خیابان هایی هستند که تا به حال در کلان شهرها دیده اید. مردم این شهر دوست دارند لباس مهمانی بپوشند و برای رقص  به خیابان ها بیایند برای همین همراهتان  ماسک ببرید. برای غذا میتوانید به بهترین رستوران های نیو اورلینز در محله فرانسوی ها و Marigny بروید و از یکی از بهترین کاف های شهر نوشیدنی بگیرید و بنوشید از موسیقی زنده ای که نیو اورلینز  برای آن مشهور است لذت ببرید. میتوانید با بازدید از محله Bywater با آن نقاشی های دیواری فوق العاده اش در هر بلوک ، به لایه های عمیق تری از این شهر بروید و به صرف یک جرعه نوشیدنی و یک ترانه در Bacchanal Wine توقف کنید. یک چیز را که باید در این شهر به یاد داشته باشید: همیشه معماری شهر را تماشا کنید که این شهر را به یکی از شهرهای دوستدار موسیقی تبدیل کرده است.

نشویل (Nashville)

اگر قصد نوشیدن نوشانبه های محلی و پایکوبی دارید مستقیما به Broadway بروید، جایی که همیشه برای موسیقی بلوز و نوشیدنی های محلی مناسب بوده است.

می توانید از اوایل (10 صبح) شروع کنید و تا دیروقت شب (3 صبح) در Music City باشید، البته اگر قدرت تحمل آن را دارید. نوشیدن در ساعات صبح را دوست ندارید؟ با تالار مشاهیر و موزه موسیقی کانتری شروع کنید و به سمت موزه های اختصاص داده شده به Patsy Cline ، Johnny Cash و George Jones  حرکت کنید. همه در مرکز شهر و با دسترسی عالی هستند میتوانید به RCA Studio B مراجعه کنید ، جایی که الویس رکوردهای بی شماری را در آن جا ضبط کرده است ویا تا کافه Bluebird و Grand Ole Opry رانندگی کنید. فراموش نکنید که در این شهر همیشه مهمانی برقرار است ، بنابراین می توانید با یک گروه از آنها بازدید کنید ، یک دوچرخه اجاره کنید و به بهترین بارهای Nashville بروید و در مسیرتان آواز بخوانید.

لس آنجلس (Los Angeles)

Los Angeles

خورشید، شن ها و فیلم ها باعث شده است همه بخواهند لس آنجلس را ببینند. میتوانید از روف تاپ هتل Erwin شروع کنید که گران قیمت است  و چشم انداز خوبی به تمام شهر دارد. سپس با گردش در این شهر، از اقیانوس تا کوه ها را ببینید. در مسیر رفتن به Malibu انتظار  ترافیک در مسیر را داشته باشید که حرکت شما را کند خواهد کرد همچنین میتوانید در مسیرتان در موزه Getty توقف کنید و بازدید داشته باشید. سپس میتوانید در هالیوود در تئاتر چینی رد پای سوپر استارها را ببینید و از Rodeo Drive خرید کنید همچنین میتوانید به جنوب بروید و در دیزنی لند به تماشای Star Wars بنشینید.

نیویورک (New York City)

نیاز به گفتن نیست که هیچ شهری مثل نیویورک نیست! ترکیب جذابی از فرهنگها و زبان های مختلف، استایلهای شخصی خاص. هر خیابانی از منهتن به تنهایی تجربه فوق العاده ای هستند. ساختمانهای کلاسیک قدیمی شانه به شانه خانه های مدرن قرار گرفته اند مانند ساختمان Hudson، که هویت شهر را مهیج کرده است.

در این شهر ، حتما به بیش از یک نمایشگاه BROADWAY  را سر بزنید، از تمام موزه ها بازدید کنید ، در پارک مرکزی قدم بزنید ، بهترین شیرینی های نیویورک را بخورید و هر غذای عالی را که می توانید تست کنید ، بنوشید ، در بازی Yankee  یا یک مسابقه US Open شرکت کنید (استادیوم ها به طور موقت بسته شده اند) و از خود بپرسید که چرا هنوز به اینجا نقل مکان نکرده اید؟!

لاس وگاس (Las Vegas)

آه وگاس ! شهری که هر مسافری وقتی قدم در آمریکا میگذارد، منتظر دیدارش است. اینجا بیشتر از هر شهر دیگری روشن است و راه های تفریح بسیار زیاد است، همراه با ماشین های پر زرق و برق که جزئی از امضای شهر هستند. البته وگاس چیزی فراتر از تفرجگاه های آن است. به موزه جالب Mob در مرکز شهر بروید و ببینید که در وهله اول چه کسی اینجا را ساخته است. در یک رستوران در کلاس جهانی با سرآشپز مشهور جهان (جوئل روبوچون) غذا بخورید ، در  Exotic Racing با سرعت 200 مایل در ساعت رانندگی کنید و برای یک تجربه کویری ، خود را به Red Rock Canyon برسانید. هرچه می خواهید در وگاس هست.

سنت لوئیس (St. Louis)

St. Louis

این شهر حال و هوای شهرهای کوچک را دارد. این "دروازه غرب" که توسط اروپایی ها در سال 1764 مستقر شده است ، همیشه مرکز آمریکا بوده است. وقتی در این شهر هستید چند کار را باید حتما انجام دهید: بازدید از دروازه مشهور شهر، قدم زدن در موزه National Blues و توقف در BB’s Jazz Blues  و Soup .

در این شهر blues  و باربیکیو در کنار هم هستند ، باربیکیوهای کلاسیک مانند Pappy’s Smokehouse و Sugarfire پخت و پز آرام با سبک خاص دارند. مردم محلی آنچنان به آشپزی بها میدهند که در پاییز؛ Lou cookoff یک بلیط داغ به حساب می آید.

واشنگتن دی سی (Washington, DC)

یکی از زیباترین شهرهای آمریکا است و هر روز بهتر و بهتر میشود. National Mall  واقعاً با شکوه است ، در انتهای آن ساختمان Capitol  میدرخشد ، در سر دیگر آن بنای یادبود Lincoln  و موزه های مختلف Smithsonian در هر طرف صف کشیده اند. همه را از نزدیک ببینید اما برای بازدید از موزه National African American  زمان بیشتری بگذارید.

از  بناها و موزه ها ، قایق هایی که در محله های جالب و نوظهور مانند Wharf گذر میکنند دیدن کنید و در Officina یا Del Mar de Fabio Trabocchi  غذا بخورید و همچنین جنوبی ترین قسمت شهر جایی که بیس بال بازی میکنند بازدید کنید.

میامی (Miami)

Miami

در میامی، ساحل جنوبی محلی برای آفتاب گرفتن در تمام روز روی ماسه های سفید  است و کلاب ها در کل شب بیدار هستند. برای گذران وقت تمام عیار و عالی فراموش نکنید که از Time Out Market Miami بازدید کنید. برای عاشقان واقعی هنر ، Art Basel Miami هر دسامبر برقرار است (برای سال 2020 است): انتظار پارتی ها و محفل های روشن فکری را داشته باشید.

بوستون (Boston)

سنت و مدرنیته در این شهر تلفیق شده است، یکی از اولین شهرهای بزرگ آمریکاست . هنوز هم یکی از بهترین هاست. در این شهر  معماری فدرال به 1660 برمیگردد و همچنین ساختمانهای مدرن ساخته شده توسط Frank Gehry و Walter Gropius و I.M. Pei در این شهر زیاد است. صحبت از معماری شد:  حتما خانه های Back Bay را ببینید.

به خاطر داشته باشید که بوستون شهر تیم های ورزشی و غذاهای دریایی است، از کودر گرفته تا لابستر، هر تابستان در ماه آگوست در بوستون جشنواره غذای دریایی برقرار است.

سن فرانسیسکو (San Francisco)

سن فرانسیسکو شهر زیبایی ست که بر روی تپه ها  ساخته شده است و اطراف آن با آبها احاطه شده است. تازه واردها همیشه از میزان خنک بودن این شهر شوکه میشوند، بنابراین در هر زمان از سال یک ژاکت گرم همراهتان بیاورید و هنگام سوار شدن بر روی یک تله کابین، تور روزانه به جزیره آلکاتراز و گذر از پل گلدن گیت از آن استفاده کنید.

San Francisco

چارلستون (Charleston)

چارلستون یکی از کلان شهرهای آمریکاست که در تاریخ این کشور نقش دارد و در عین حال نگرش مدرنی نسبت به هنر، فرهنگ و آشپزی دارد. در این خصوص میتوانید لیست بهترین رستوران های این شهر که آماده کرده ایم را ببینید. معماری دهه 1670 که هر گوشه کلیسایی بود، دلیل کافی است که به کارولینای جنوبی سر بزنیم. همچنین این روزها مهمانی های فارغ التحصیلی باعث شده است که این شهر دوباره بهشت غذا و نوشیدنی شود.

Pavilion Bar با داشتن چشم انداز رو به آب و وجود هیپستر ها جای جذابی است به City Market سر بزنید و شام را در Sean Brock’s Husk تجربه کنید.

منبع: timeout.com
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 388

به "بهترین شهرهای آمریکا که با آنها شناخته میشود" امتیاز دهید

7 کاربر به "بهترین شهرهای آمریکا که با آنها شناخته میشود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای آمریکا که با آنها شناخته میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید