استقبال از Calypso Theme Waterpark بعد از بازگشایی بی نظیر بوده است

پارک آبی Calypso Theme که بزرگ ترین پارک آبی کاناداست و در نزدیکی انتاریو واقع شده، از پنجم ماه جولای بازگشایی شده بود. در میان پارک های آبی معروف کانادا یکی از بهترین ها است.

 
استقبال از Calypso Theme Waterpark بعد از بازگشایی بی نظیر بوده است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این پارک آبی که نیم ساعت با شهر فاصله دارد، امکانات تفریحی بسیاری از جمله بلندترین سرسره‌ی آبی در کانادا را درخود جای داده‌است.

امکانات تفریحی این پارک فقط مخصوص نوجوانان و جوانان نیست و افراد با سنین مختلف می توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند. از وسایل هیجان انگیز این پارک می توان به «سیاهچاله» اشاره کرد که آدرنالین خون شما را چندین برابر می کند. یکی از خاص ترین وسایل این پارک سرسره ای به نام Summit tower به معنی «نوک برج» است. این سرسره بلند ترین سرسره آبی در آمریکای شمالی است.

کانادا که در سال 2010 افتتاح شد، مرتفع ترین سرسره های آبی و بزرگ ترین استخر موج قاره آمریکای شمالی را در خود جای داده است؛ سرازیر شدن به سمت پایین در گردش 360 درجه اسلاید آبی Turbulence و غوطه ور شدن در تونل تاریک در قایق های مسطح الواری شش نفره از تفریحات این مجموعه است.

پارک آبی Calypso در 7 ژانویه 2010 افتتاح شد و در ماه های ژانویه تا سپتامبر فعالیت دارد.  از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است و قیمت بلیت آن از 34 دلار شروع می شود.

به‌گفته‌ مسئولان پارک، ظرفیت محدود بوده و می‌بایست از طریق سایت، بلیط خود را پیش‌خرید کنید.

آدرس: 2015 Calypso St., Limoges, ON

منبع: calypsopark.com
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 671

به "استقبال از Calypso Theme Waterpark بعد از بازگشایی بی نظیر بوده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقبال از Calypso Theme Waterpark بعد از بازگشایی بی نظیر بوده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از Calypso Theme Waterpark بعد از بازگشایی بی نظیر بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید