ویزای همراه کانادا چیست؟

آن چه که با نام ویزای همراه کانادا مشهور شده است، در واقع نوعی از ویزا است که به خانواده درجه یک شخص دارای ویزای تحصیلی یا کاری کانادا داده می شود تا شخص بتواند در زمان حضورش در این کشور خانواده اش را هم همراه داشته باشد.

ویزای همراه کانادا چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر است. شخصی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کاری می‌شود، می تواند اعضای درجه یک خانواده خود را با ویزای همراه تحصیلی کانادا یا ویزای همراه کاری کانادا در کنار خود داشته باشد. ویزای همراه کانادا برای وابستگان درجه یک متقاضیان تحصیل یا کار در این کشور ترتیب داده شده تا آنها بتوانند همراه شخص به این کشور مهاجرت کنند.

متقاضیانی که همراه دارنده ویزای تحصیلی کانادا قصد ورود به خاک کشور کانادا را دارند، می توانند از طریق دو مسیر اقدام به دریافت ویزای همراه کانادا کنند. روش اول اقدام برای ویزای همراه به صورت هم‌ زمان با متقاضی اصلی است. در روش دوم متقاضی اصلی می تواند پس از دریافت اقامت موقت کانادا نسبت به اخذ ویزای همراه کانادا برای خانواده خود اقدام کند.

اگر فردی متقاضی ویزای دانشجویی کانادا باشد، می تواند درخواست ویزای همراه همزمان را برای خانواده اش بدهد یا پس از دریافت اقامت کشور کانادا برای دریافت ویزای همراه در کانادا اقدامات لازم را انجام دهد. یکی دیگر از شرایط ویزای همراه کانادا، درخواست ویزای اقامت موقت است؛ با داشتن آن همراه حداکثر شش ماه اجازه حضور در کانادا را دارد.

دارندگان ویزای تحصیلی کانادا پس‌ از اتمام تحصیل خود می توانند به دنبال شغل مناسب خود بگردند. بعد از پیدا کردن شغل مناسب، فرد متقاضی می تواند برای تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری اقدام کند تا بتواند برای زمان بیشتری در این کشور بماند.

برای دریافت ویزای همراه کانادا روش های دیگری مانند سرمایه گذاری و ثبت شرکت هم وجود دارد که با توجه به شرایط مختص هر کدام از آن ها می توان نسبت به دریافت ویزای همراه یا آوردن همراهان از روش های دیگر دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کرد.

انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 261

به "ویزای همراه کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای همراه کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید